Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Στρατιωτικά θέματα Α' & Β' Π.Π => Pre-45 Armor: Υπό κατασκευή => Μήνυμα ξεκίνησε από: Χατζηδημητριου Δ στις Ιανουαρίου 31, 2012, 04:02:20 μμ

Τίτλος: Panzerfahre Dragon 1/35
Αποστολή από: Χατζηδημητριου Δ στις Ιανουαρίου 31, 2012, 04:02:20 μμ
Ο πληρες τιτλος το κιτ ειναι panzerfahre gepanzerte landwasserschlepper prototype nr. 1.............. και ειναι αυτο



Το κιτ της dragon εχει απιστευτη εφαρμογη αλλα χιλιαδες κομματια με εκνευριστηκες γραμμες απο το καλουπι που θελουν αρκετο τριψιμο , εχω τριψει λιγοτερο σε κιτ της zvezda.
To μεγαλο μειονεκτημα του κιτ ειναι οι οδηγιες του. Απαραδεκτες για κιτ των 50+ ευρο.
Απο καποιο σημειο και μετα δεν λαμβανεις υποψιν τα νουμερα που εχουν τα κομματια και πας με το ματι.
Οδηγιες βαφης τρεχα ψαχνε.
Ολα αυτα μου δειχνουν οτι η dragon βιαστηκε να προλαβει την αγορα την ιδια εποχη που η hobby boss εβγαζε παρομοιο κιτ.

Απο τα λιγα που βρηκα στο διαδυκτιο για το παραπανω εργαλειο.
Φτιαχτηκαν δυο πρωτοτυπα για να μεταφερουν εξοπλισμο ή αρματα απο την μια οχθη ποταμου στην αλλη.
Εβαζαν αναμεσα τους μια πλατφορμα και την οδηγουσαν απεναντι.
Το σασι δειχνει για 4αρι αλλα μαλων ειχαν αλλη μηχανη.
Θα εφτιαχναν περισσοτερα αλλα στην τελικη δοκιμη μπροστα στον Φιρερ ενας λεχριτης φανταρος περασε το kubelwagen του απο μια γεφυρα 50 μετρα πιο κατω απο το σημειο δοκιμης και τους απεδειξε οτι τους ηταν αχρηστα  ::glossa::




Το κιτ ειναι ετοιμο για βαψιμο εκτος απο τα ρελια του , που θα βαλω ψιλη ναυλον κλωστη.
Η μονη αλλαγη που εκανα ειναι το συρματοσκοινο του εργατη και οι πεταλουδες στα καπακια εξαερισμου της μηχανης.

Click to see the original size.  Click to see the original size.  Click to see the original size. 


Click to see the original size.  Click to see the original size.  Click to see the original size.

Τίτλος: Απ: Panzerfahre Dragon 1/35
Αποστολή από: Ernst Barkman στις Ιανουαρίου 31, 2012, 05:55:17 μμ
Κι ελεγα ποτε θα το φτιαξει καποιος να μου πει εντυπωσεις;  :roll: Καθαρη και προσεγμενη δουλεια ως εδω.  :wink: Ναυλον κλωστη=πετονια;  :?:
Καλα βαψιματα.

 ::salut:: ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: Panzerfahre Dragon 1/35
Αποστολή από: Stavros στις Ιανουαρίου 31, 2012, 06:51:51 μμ
ωραίος Δημήτρη
στον "εργάτη" που φαίνεται, έβαλες συρματόσχοινο μπρούτζινο ?
για τα ρέλια τι δίνει το κιτ ?
 ::salut::
Σ.Σ.
Τίτλος: Απ: Panzerfahre Dragon 1/35
Αποστολή από: Blitz-X στις Ιανουαρίου 31, 2012, 07:29:41 μμ
Πιασάδικο και ιδιόμορφο θέμα :wink:

Καλή συνέχεια Μήτσο :!:

::salut:: ::salut:: ::salut::
ΜΚΧ
Τίτλος: Απ: Panzerfahre Dragon 1/35
Αποστολή από: Χατζηδημητριου Δ στις Ιανουαρίου 31, 2012, 08:03:03 μμ
Δεν νομιζω να χρησιμοποιησω πετονια , τα ρελια δειχνουν να ηταν απο σκοινι ή συρματοσκοινο.

Για τον εργατη τυλιξα συρμα απο καλωδιο πανω σε ενα μαρκαδορο.
Αυτο που εδινε το κιτ ηταν ετσι

Click to see the original size.

Για ρελια το κιτ δινει κλωστη.

Παράθεση
Πιασάδικο και ιδιόμορφο θέμα

Ιδιομορφο ;

Εχει αγκυρα=κολυμπαει
Εχει ερπυστριες=ερπει
Εχει και προπελα=μηπως πετα ; ::glossa::
Και δεν εχει ουτε ενα κανονι !!!!  :evil:


Ξεχασα να γραψω πως το κιτ μου το εκαναν δωρο ανθωποι που τους σεβομαι γιατι προσπαθουν να κανουν το χομπι μας καλυτερο.
Θα προσπαθησω και εγω να κανω το κατι παραπανω με αυτο το κιτ για να ευχαριστηθουν και αυτοι μαζι μου  ::salut::
Τίτλος: Απ: Panzerfahre Dragon 1/35
Αποστολή από: gtets στις Φεβρουαρίου 01, 2012, 09:24:58 πμ
Ωραια η κατασκευη,πρωτοτυπο το θεμα αλλα νομιζω πως η συγκεκριμενη συλληψη των γερμανων ηταν τουλαχιστον κακομουτσουνη :mrgreen:.Καλη συνεχεια ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: Panzerfahre Dragon 1/35
Αποστολή από: gkontog στις Φεβρουαρίου 01, 2012, 09:41:23 πμ
Δεν ξέρω αν πρέπει να βάλω τα γέλια ή τα κλάματα με το συγκεκριμένο... σα να μην έχει αποφασίσει αν θα καταλήξει σε άρμα ή ψαρότρατα! Πάντως μέχρι τώρα βλέπω πολύ καθαρή δουλειά. Αν θες για ψιλά συρματόσκοινα κοίτα στο www.diva.com.gr, έχει τεράστια ποικιλία.

Το κιτ της dragon εχει απιστευτη εφαρμογη αλλα χιλιαδες κομματια με εκνευριστηκες γραμμες απο το καλουπι που θελουν αρκετο τριψιμο , εχω τριψει λιγοτερο σε κιτ της zvezda.
Βλέπετε που σας τα έλεγα και εγώ; Ορίστε!
Τίτλος: Απ: Panzerfahre Dragon 1/35
Αποστολή από: Χατζηδημητριου Δ στις Φεβρουαρίου 03, 2012, 11:26:09 πμ
Εγιναν τα βασικα βαψιματα και ξανοιγματα με διαφορα γκρι humbrol και ξεκινησε το μαρτυριο της ερπυστριας.
Ευτηχως ειναι πεντακαθαρη απο γραμμες καλουπιων.

Click to see the original size.  Click to see the original size.  Click to see the original size.  Click to see the original size.  Click to see the original size.
Τίτλος: Απ: Panzerfahre Dragon 1/35
Αποστολή από: athor1972 στις Φεβρουαρίου 03, 2012, 11:39:34 πμ
Πολύ ομορφο το βάψιμο και τα φωτίσματα ,Μητσάρα, στην ...μαούνα  :mrgreen: :wink:
Μπροστά, εχει τζαμάκια για τα φώτα ?
Καλή συνέχεια με τις ερπύστριες :wink:
 :D :D :D :D
Τίτλος: Απ: Panzerfahre Dragon 1/35
Αποστολή από: gkontog στις Φεβρουαρίου 03, 2012, 11:51:38 πμ
Πολύ όμορφες οι αποχρώσεις! Το βασικό πιο είναι;
Τίτλος: Απ: Panzerfahre Dragon 1/35
Αποστολή από: Χατζηδημητριου Δ στις Φεβρουαρίου 03, 2012, 12:00:32 μμ
Παράθεση
Μπροστά, εχει τζαμάκια για τα φώτα ?

Nαι εχει τζαμια και τα φωτα μεσα ειναι βαμμενα με citadel chainmail.

Παράθεση
Το βασικό πιο είναι;

To πηγμα ειναι 67 και το καταστρωμα 128 ή 156

 ::thanks_smilie::
Τίτλος: Απ: Panzerfahre Dragon 1/35
Αποστολή από: thanos mav στις Φεβρουαρίου 03, 2012, 08:06:51 μμ
Ωραια η κατασκευη,πρωτοτυπο το θεμα αλλα νομιζω πως η συγκεκριμενη συλληψη των γερμανων ηταν τουλαχιστον κακομουτσουνη :mrgreen:.Καλη συνεχεια ::salut:: ::salut::

Καλη συνεχεια και απο εμενα/ :D ::salut:: ::salut::