Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Στρατιωτικά θέματα Α' & Β' Π.Π => Pre-45 Armor: Υπό κατασκευή => Μήνυμα ξεκίνησε από: Χατζηδημητριου Δ στις Ιανουαρίου 31, 2012, 04:02:20 μμ
-
Ο πληρες τιτλος το κιτ ειναι panzerfahre gepanzerte landwasserschlepper prototype nr. 1.............. και ειναι αυτο

Το κιτ της dragon εχει απιστευτη εφαρμογη αλλα χιλιαδες κομματια με εκνευριστηκες γραμμες απο το καλουπι που θελουν αρκετο τριψιμο , εχω τριψει λιγοτερο σε κιτ της zvezda.
To μεγαλο μειονεκτημα του κιτ ειναι οι οδηγιες του. Απαραδεκτες για κιτ των 50+ ευρο.
Απο καποιο σημειο και μετα δεν λαμβανεις υποψιν τα νουμερα που εχουν τα κομματια και πας με το ματι.
Οδηγιες βαφης τρεχα ψαχνε.
Ολα αυτα μου δειχνουν οτι η dragon βιαστηκε να προλαβει την αγορα την ιδια εποχη που η hobby boss εβγαζε παρομοιο κιτ.
Απο τα λιγα που βρηκα στο διαδυκτιο για το παραπανω εργαλειο.
Φτιαχτηκαν δυο πρωτοτυπα για να μεταφερουν εξοπλισμο ή αρματα απο την μια οχθη ποταμου στην αλλη.
Εβαζαν αναμεσα τους μια πλατφορμα και την οδηγουσαν απεναντι.
Το σασι δειχνει για 4αρι αλλα μαλων ειχαν αλλη μηχανη.
Θα εφτιαχναν περισσοτερα αλλα στην τελικη δοκιμη μπροστα στον Φιρερ ενας λεχριτης φανταρος περασε το kubelwagen του απο μια γεφυρα 50 μετρα πιο κατω απο το σημειο δοκιμης και τους απεδειξε οτι τους ηταν αχρηστα ::glossa::

Το κιτ ειναι ετοιμο για βαψιμο εκτος απο τα ρελια του , που θα βαλω ψιλη ναυλον κλωστη.
Η μονη αλλαγη που εκανα ειναι το συρματοσκοινο του εργατη και οι πεταλουδες στα καπακια εξαερισμου της μηχανης.

-
Κι ελεγα ποτε θα το φτιαξει καποιος να μου πει εντυπωσεις; :roll: Καθαρη και προσεγμενη δουλεια ως εδω. :wink: Ναυλον κλωστη=πετονια; :?:
Καλα βαψιματα.
::salut:: ::salut:: ::salut::
-
ωραίος Δημήτρη
στον "εργάτη" που φαίνεται, έβαλες συρματόσχοινο μπρούτζινο ?
για τα ρέλια τι δίνει το κιτ ?
::salut::
Σ.Σ.
-
Πιασάδικο και ιδιόμορφο θέμα :wink:
Καλή συνέχεια Μήτσο :!:
::salut:: ::salut:: ::salut::
ΜΚΧ
-
Δεν νομιζω να χρησιμοποιησω πετονια , τα ρελια δειχνουν να ηταν απο σκοινι ή συρματοσκοινο.
Για τον εργατη τυλιξα συρμα απο καλωδιο πανω σε ενα μαρκαδορο.
Αυτο που εδινε το κιτ ηταν ετσι

Για ρελια το κιτ δινει κλωστη.
Πιασάδικο και ιδιόμορφο θέμα
Ιδιομορφο ;
Εχει αγκυρα=κολυμπαει
Εχει ερπυστριες=ερπει
Εχει και προπελα=μηπως πετα ; ::glossa::
Και δεν εχει ουτε ενα κανονι !!!! :evil:
Ξεχασα να γραψω πως το κιτ μου το εκαναν δωρο ανθωποι που τους σεβομαι γιατι προσπαθουν να κανουν το χομπι μας καλυτερο.
Θα προσπαθησω και εγω να κανω το κατι παραπανω με αυτο το κιτ για να ευχαριστηθουν και αυτοι μαζι μου ::salut::
-
Ωραια η κατασκευη,πρωτοτυπο το θεμα αλλα νομιζω πως η συγκεκριμενη συλληψη των γερμανων ηταν τουλαχιστον κακομουτσουνη :mrgreen:.Καλη συνεχεια ::salut:: ::salut::
-
Δεν ξέρω αν πρέπει να βάλω τα γέλια ή τα κλάματα με το συγκεκριμένο... σα να μην έχει αποφασίσει αν θα καταλήξει σε άρμα ή ψαρότρατα! Πάντως μέχρι τώρα βλέπω πολύ καθαρή δουλειά. Αν θες για ψιλά συρματόσκοινα κοίτα στο www.diva.com.gr, έχει τεράστια ποικιλία.
Το κιτ της dragon εχει απιστευτη εφαρμογη αλλα χιλιαδες κομματια με εκνευριστηκες γραμμες απο το καλουπι που θελουν αρκετο τριψιμο , εχω τριψει λιγοτερο σε κιτ της zvezda.
Βλέπετε που σας τα έλεγα και εγώ; Ορίστε!
-
Εγιναν τα βασικα βαψιματα και ξανοιγματα με διαφορα γκρι humbrol και ξεκινησε το μαρτυριο της ερπυστριας.
Ευτηχως ειναι πεντακαθαρη απο γραμμες καλουπιων.
-
Πολύ ομορφο το βάψιμο και τα φωτίσματα ,Μητσάρα, στην ...μαούνα :mrgreen: :wink:
Μπροστά, εχει τζαμάκια για τα φώτα ?
Καλή συνέχεια με τις ερπύστριες :wink:
:D :D :D :D
-
Πολύ όμορφες οι αποχρώσεις! Το βασικό πιο είναι;
-
Μπροστά, εχει τζαμάκια για τα φώτα ?
Nαι εχει τζαμια και τα φωτα μεσα ειναι βαμμενα με citadel chainmail.
Το βασικό πιο είναι;
To πηγμα ειναι 67 και το καταστρωμα 128 ή 156
::thanks_smilie::
-
Ωραια η κατασκευη,πρωτοτυπο το θεμα αλλα νομιζω πως η συγκεκριμενη συλληψη των γερμανων ηταν τουλαχιστον κακομουτσουνη :mrgreen:.Καλη συνεχεια ::salut:: ::salut::
Καλη συνεχεια και απο εμενα/ :D ::salut:: ::salut::