(http://postimage.org/image/6e4uctbkz/)
(http://postimage.org/image/9z0pw1g4j/)
(http://postimage.org/image/plrz9etwj/)
(http://postimage.org/image/x316omjfn/)
(http://postimage.org/image/xh2io83j7/)
(http://postimage.org/image/mvinc7x7n/)
(http://postimage.org/image/3vbw17gev/)Ευχαριστώ παιδιά!Δημητρη πολυ ομορφο ,η ρετρο φωτο ειναι ολα τα λεφτα! ::salut:: ::salut::(http://postimage.org/image/3vbw17gev/)