Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Ελικοφόρα Αεροσκάφη => Prop: Show room => Μήνυμα ξεκίνησε από: dtg στις Ιανουαρίου 28, 2012, 04:16:06 μμ

Τίτλος: MORANE SAULNIER R.H.A.F. (E.B.A) 1939-1940 [SMER 1/72]
Αποστολή από: dtg στις Ιανουαρίου 28, 2012, 04:16:06 μμ
Η κατασκευή του και πληροφορίες παρουσιάτηκαν εδώ: http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,20868.0.html (http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,20868.0.html)

(http://postimage.org/image/6e4uctbkz/) (http://postimage.org/image/9z0pw1g4j/) (http://postimage.org/image/plrz9etwj/) (http://postimage.org/image/x316omjfn/) (http://postimage.org/image/xh2io83j7/) (http://postimage.org/image/mvinc7x7n/)
Περισσότερες φωτογραφίες: http://helaf.wordpress.com/2009/06/12/morane-saulnier-m-s-230/ (http://helaf.wordpress.com/2009/06/12/morane-saulnier-m-s-230/)
Τίτλος: Απ: MORANE SAULNIER R.H.A.F. (E.B.A) 1939-1940 [SMER 1/72]
Αποστολή από: Ktiniatros στις Ιανουαρίου 28, 2012, 05:47:55 μμ
Πάρα πολύ όμορφη και προσεγμένη
δουλειά. Μπράβο  ::salut::
Τίτλος: Απ: MORANE SAULNIER R.H.A.F. (E.B.A) 1939-1940 [SMER 1/72]
Αποστολή από: labros87 στις Ιανουαρίου 28, 2012, 09:11:26 μμ
Πανεμορφο ειναι! ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: MORANE SAULNIER R.H.A.F. (E.B.A) 1939-1940 [SMER 1/72]
Αποστολή από: dtg στις Ιανουαρίου 28, 2012, 11:37:00 μμ
Ευχαριστώ παιδιά!

(http://postimage.org/image/3vbw17gev/)
Τίτλος: Απ: MORANE SAULNIER R.H.A.F. (E.B.A) 1939-1940 [SMER 1/72]
Αποστολή από: Giorgos G στις Ιανουαρίου 29, 2012, 12:17:35 πμ
Ευχαριστώ παιδιά!

(http://postimage.org/image/3vbw17gev/)
Δημητρη πολυ ομορφο ,η ρετρο φωτο ειναι ολα τα λεφτα! ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: MORANE SAULNIER R.H.A.F. (E.B.A) 1939-1940 [SMER 1/72]
Αποστολή από: Ελιξ-ιριος στις Ιανουαρίου 29, 2012, 01:44:17 πμ
Τώρα πειράζει που εμένα μου αρέσει η σέπια, πιό πολύ από την έγχρωμη; Πειράζει; :mrgreen: :mrgreen:
 
Spoiler (hover to show)
Τίτλος: Απ: MORANE SAULNIER R.H.A.F. (E.B.A) 1939-1940 [SMER 1/72]
Αποστολή από: dtg στις Ιανουαρίου 29, 2012, 10:12:58 πμ
Νάα'σται καλά παιδιά! Την παλιά φώτο την σκέφτηκα όταν είδα το nardi του Σάκη!
Στο Photostudio (ανάλογο του Photoshop): Effects > Old Photo!
Είναι λογικό να αρέσει η old pfoto αφού μας μεταφέρει στο χρόνο και κρύβει μερικές ατέλεις αλλά και μια αντανάκλαση του πράσινιου χρώματο και του μπλε από το χαρτόνι πάνω στα μεταλλικά χρώματα.
Τίτλος: Απ: MORANE SAULNIER R.H.A.F. (E.B.A) 1939-1940 [SMER 1/72]
Αποστολή από: Palanadine στις Ιανουαρίου 29, 2012, 10:49:45 πμ
 Πάρα πολύ καλό, κι ωραία ιδέα με την "παλιά" φωτογραφία!
Τίτλος: Απ: MORANE SAULNIER R.H.A.F. (E.B.A) 1939-1940 [SMER 1/72]
Αποστολή από: FANTOMAS...... στις Ιανουαρίου 30, 2012, 03:52:09 μμ
παρα πολυ καλο ::salut:: ::salut::