Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Ελικοφόρα Αεροσκάφη => Prop: Υπό κατασκευή => Μήνυμα ξεκίνησε από: tito στις Ιανουαρίου 14, 2012, 08:32:28 μμ

Τίτλος: Heinkel He-111 [Italeri στην 1/72] Τελος
Αποστολή από: tito στις Ιανουαρίου 14, 2012, 08:32:28 μμ
Παιδες καλησπερα! Αποφασισα  να ξεκινησω  το παλιο 72αρι He-111 της Italeri. Εχει αναγλυφη γραμμωση αλλα με καλη λεπτομερεια σε γενικα πλαισια κατα τη γνωμη μου για τη κλιμακα. Μεχρι τωρα εχω κοψει ολα τα κομματια απο τα sprue, τα εχω λιμαρει και εχω ασταρωσει τα περισσοτερα.  Μελλοντικα εχει σειρα να βαψω το πιλοτηριο με RLM65 και να φτιαξω καποιες ζωνες απο αλουμινοφυλο και οτι αλλο προκυψει ενδιαμεσα απο δουλιτσα. Η παραλλαγη που επελεξα να κανω σε αυτο το κιτ ειναι η σαμιαμιδι με λευκο "Stalingrad Winter 1942" που δινει η Italeri σαν επιλογη.

Μια ερωτηση, η ατρακτος εσωτερικα πισω απο το χωρο του πιλοτηριου, (στους θαλαμους των βομβων και στους πολυβολητες) ηταν ανοικτοτερο απο το RLM65? Κατι σαν Light Grey?? Αν γνωριζει καποιος ας μου δωσει τα φωτα του.  :wink:


(http://postimage.org/image/5w98dhpm5/)
Τίτλος: Απ: Heinkel-111 Italeri στην 1/72
Αποστολή από: Wildcat στις Ιανουαρίου 14, 2012, 09:18:55 μμ
Προφανώς εννοείς το σκούρο γκρί RLM66 για το κόκπιτ και όχι RLM65 που ειναι το ανοιχτό γαλάζιο των κάτω επιφανειών!
Φωλέες σκελών και χωρος βομβών ήταν ανοιχτό γκρί RLM02 - και αν θυμαμαι καλά και το εσωτερικό της ατράκτου (πλήν κόκπιτ βεβαίως).
Τίτλος: Απ: Heinkel-111 Italeri στην 1/72
Αποστολή από: gkontog στις Ιανουαρίου 14, 2012, 09:33:32 μμ
Προφανώς εννοείς το σκούρο γκρί RLM66 για το κόκπιτ και όχι RLM65 που ειναι το ανοιχτό γαλάζιο των κάτω επιφανειών!
Φωλέες σκελών και χωρος βομβών ήταν ανοιχτό γκρί RLM02 - και αν θυμαμαι καλά και το εσωτερικό της ατράκτου (πλήν κόκπιτ βεβαίως).
Ακριβώς!
Τίτλος: Απ: Heinkel-111 Italeri στην 1/72
Αποστολή από: tito στις Ιανουαρίου 14, 2012, 11:11:54 μμ
Ευχαριστω παιδες για τις πληροφοριες!! Συγνωμη εκανα λαθος, το RLM66  black gray της Luftwaffe εννοουσα, μπερδευτηκα. Προχωραμε ακαθεκτοι λοιπον!  ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: Heinkel-111 Italeri στην 1/72
Αποστολή από: Palanadine στις Ιανουαρίου 15, 2012, 01:14:46 πμ
 Καλή αρχή κι από μένα, ακούγεται πολύ ενδιαφέρον το χειμερινό καμουφλάζ!  ::salut::
Τίτλος: Απ: Heinkel-111 Italeri στην 1/72
Αποστολή από: FANTOMAS...... στις Ιανουαρίου 15, 2012, 01:49:34 μμ
καλη αρχη και απο εμενα ::salut:: :wink:
Τίτλος: Απ: Heinkel-111 Italeri στην 1/72
Αποστολή από: Aeon στις Ιανουαρίου 16, 2012, 02:22:35 πμ
Καλή αρχη κ'απο μένα. ::salut::
Τίτλος: Απ: Heinkel-111 Italeri στην 1/72
Αποστολή από: labros87 στις Ιανουαρίου 16, 2012, 03:15:49 πμ
Καλη αρχη!Ωραιο θεμα!
 ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: Heinkel-111 Italeri στην 1/72
Αποστολή από: tito στις Ιανουαρίου 16, 2012, 12:17:47 μμ
Ευχαριστω πολυ παιδες, να ειστε καλα. Καλημερα!
Τίτλος: Απ: Heinkel-111 Italeri στην 1/72
Αποστολή από: tito στις Φεβρουαρίου 09, 2012, 05:44:32 πμ
Παιδια γεια σας και παλι! Ενα "μικρο" update απο την προοδο του Γερμανου! Ξεκινωντας λοιπον, επειδη δεν εχω ξαναφτιαξει βομβαδιστικο, για τα δικα μου δεδομενα δεν ηξερα απο που να ξεκινησω. Ετσι ειπα να αρχισω απο τα περιφεριακα σιγα σιγα, φτιαχνωντας τις ζωνες προσδεσης απο αλουμινοφυλο νες καφε και καλυπτωντας τον πατο του Σ/Π με φυλο πλαστικου στα φτερα για να μη φαινεται το κενο μεσα στα φτερα. Στη συνεχεια συγκεντρωσα ολα τα κομματια, πιλοτηριο, ελικες, σπιννερ Σ/Π τροοχους, πολυβολα, βασεις κλπ, τα ασταρωσα και τα εβαψα συμφωνα με πληροφοριες που συγκεντρωσα απο κατι αρχεια pdf που μου εδωσε ο φιλος PzPanos και τον ευχαιστω και απο εδω! ::salut::
Επειτα επιασα το κοκπιτ, αφου το περασα δυο χερακια βερνικι, του εκανα ενα wash με Burnt Umber αλλα δεν ειμαι σιγουρος κατα ποσο ακριβες ειναι αυτο το λαδι για γερμανικο  κοκπιτ WW2, αν γνωριζει καπιος ας δωσει τα φωτα του. Κατασκευαστικα μπορω να πω οτι ειναι οτι χειροτερο εχω φτιαξει μεχρι τωρα..... Για παραδειγμα, η ενωση φτερων ατρακτου ειχε κατι κενα που ουτε 3 κιλα στοκος δεν καλυπτε αυτο το χαλι... Το μονο καλο που εχω να επισημανω, ειναι το πισω μερος της ατρακτου που κολλησε χωρις πολλα διορθωματα. Αφου λοιπον το βουτηξα στον στοκο, τριβοντας ολημερης και ολονυχτης και στολιζοντας το με πολλα κοσμητικα επιθετα και ευχες, του εριξα λιγο νερο με σαπουνι για να φυγουν οι βρωμιες και οι σκονες. Τελος ασταρωμα και το αφησα να ξεκουραστει, μαζι μ αυτο κι εγω αφου πηρα ενα κουτι ηρεμηστικα για να αποθεραπευτω απ την "ευχαριστη" και "διασκεδαστικη" μοντελιστικη εμπειρια που ειχα μεχρι τωρα με αυτο το αριστουργιματικο  κιτ  :twisted: Αυτα μεχρι εδω, ακολουθει βαψιμο με παραλαγη σπλιντερ και ειδωμεν μετα με το λευκο Winter πως θα γινει... Ο Θεος βοηθος!!!  Φυσικα καθε διορθωσεις συμβουλες επισημανσεις ειναι δεκτες.
 Παρακατω παραθετω μερικες φωτογραφιες απο την προοδο του μοντελου.  ::salut:: ::salut::

(http://postimage.org/image/5c6xetlsx/) (http://postimage.org/image/kw54dvh4z/) (http://postimage.org/image/44b2n0j3f/) (http://postimage.org/image/96sehssdn/) (http://postimage.org/image/qn92wttab/) (http://postimage.org/image/9o04hki2r/) (http://postimage.org/image/kpwxr9v9z/) (http://postimage.org/image/p9n05mm23/) (http://postimage.org/image/3sy7nzs0d/) (http://postimage.org/image/izvd609f9/) (http://postimage.org/image/jidy1xytp/) (http://postimage.org/image/j0ndztyml/) (http://postimage.org/image/l57r0x0a3/)
Τίτλος: Απ: Heinkel-111 Italeri στην 1/72
Αποστολή από: gkontog στις Φεβρουαρίου 09, 2012, 09:19:08 πμ
Μπορεί να στα έβγαλε τα συκώτια με το κουτάλι, το έφερες όμως βόλτα μια χαρά. Αντε, καλά βαψίματα!
Τίτλος: Απ: Heinkel-111 Italeri στην 1/72
Αποστολή από: panagis_48 στις Φεβρουαρίου 09, 2012, 10:31:31 πμ
ωραίο θα βγει .
Τίτλος: Απ: Heinkel-111 Italeri στην 1/72
Αποστολή από: Μιχαλης στις Φεβρουαρίου 10, 2012, 02:52:40 μμ
Φίλε μου πολύ ενδιαφέρων θέμα έχεις διαλέξει,και έχεις κάνει πολύ καλή και σχολαστική δουλειά,καλή συνέχεια λοιπόν ::salut::
Τίτλος: Απ: Heinkel He-111 [Italeri στην 1/72]
Αποστολή από: tito στις Φεβρουαρίου 10, 2012, 08:19:42 μμ
Παιδες ευχαριστω! Τα δυσκολα κατασκευαστικα περασαν, τωρα βαψιματακι, σπλιντερ με RLM 70, 71 για τις πανω επιφανειες και RLM 65 για την κατω μαζι με κιτρινο στις ακρες των πτερυγων. Καπου εδω ομως προβληματιζομαι για το σκιασμα των κιτρινων σημειων. Να γινει preshading αλλα με το φοβο μηπως χτισει το χρωμα για να καλυψει το σκουρο καφε της προσκιασης, η να βαφτει κανονικα το χρωμα αλλα να προσπαθησω να κανω Postshading εκει με πολυ αραιωμενο μαυρο??? Δωστε μου τα φωτα σας παιδες

Αυτη ειναι η παραλλαγη που σκεφτομαι να κανω

(http://postimage.org/image/en7zj6ke3/)
Τίτλος: Απ: Heinkel He-111 [Italeri στην 1/72]
Αποστολή από: yiamyiam στις Φεβρουαρίου 14, 2012, 06:38:11 μμ
Καλησπέρα, πείρα και εγώ το ίδιο μοντελάκι και θα ήθελα να ρωτήσω ποια χρώματα να χρησιμοποιήσω (της habrol) για τον πρώτο χρωματισμό που δίνει η Italeri, για το καμουφλάζ. Στο εσωτερικό από τις ρόδες θα βάλω το ίδιο χρώμα που έχει από κάτω ή αυτό που θα βάλω για το εσωτερικό; Επίσης στις αναρτήσεις μου λέει να βάλω (αν θυμάμαι καλά) το ίδιο σκούρο που έχει η παραλλαγή στο πάνω μέρος, είναι σωστό αυτό;
Υπάρχει κάποιος οδηγός για τα σωστά χρώματα; Υπάρχουν κάπου φωτό από ένα τελειωμένο μοντέλο για να δω;
Τέλος θα ήθελα να ρωτήσω αν τα κενά που ίσως δημιουργηθούν μπορώ να τα κλείσω με κόλα ή πρέπει να βρω και να βάλω στόκο;
Σας ευχαριστώ.
Τίτλος: Απ: Heinkel He-111 [Italeri στην 1/72]
Αποστολή από: Palanadine στις Φεβρουαρίου 14, 2012, 07:12:33 μμ
Παιδες ευχαριστω! Τα δυσκολα κατασκευαστικα περασαν, τωρα βαψιματακι, σπλιντερ με RLM 70, 71 για τις πανω επιφανειες και RLM 65 για την κατω μαζι με κιτρινο στις ακρες των πτερυγων. Καπου εδω ομως προβληματιζομαι για το σκιασμα των κιτρινων σημειων. Να γινει preshading αλλα με το φοβο μηπως χτισει το χρωμα για να καλυψει το σκουρο καφε της προσκιασης, η να βαφτει κανονικα το χρωμα αλλα να προσπαθησω να κανω Postshading εκει με πολυ αραιωμενο μαυρο??? Δωστε μου τα φωτα σας παιδες

Αυτη ειναι η παραλλαγη που σκεφτομαι να κανω

(http://postimage.org/image/en7zj6ke3/)


 Προσωπικά, αφού θα έκανα την προσκίαση, θα κάλυπτα τις περιοχές που θα βάφονταν κίτρινες, θα τελείωνα το υπόλοιπο βάψιμο κάτω-πάνω, και στο τέλος θα αφαιρούσα τη μασκοταινία από εκείνη την περιοχή, θα κάλυπτα ΠΟΛΎ ΣΧΟΛΑΣΤΙΚʼ τις ήδη βαμμένες περιοχές (και σε αρκετή απόσταση μάλιστα από τα κίτρινα σημεία, κίτρινο/ λευκό και κόκκινο είναι ότι χειρότερο για υπερψέκασμα....) και μόνο τότε θα ψέκαζα το κίτρινο.

 Μπορείς βέβαια πολύ άνετα να κάνεις και το ανάποδο - πρώτα τα κίτρινα, μασκάρισμά τους, και μετά την υπόλοιπη παραλλαγή. Ανάλογα τα κέφια!

 Ούτε θα χτίσει, ούτε θα εξαφανίσει την προσκίαση.

Καλησπέρα, πείρα και εγώ το ίδιο μοντελάκι και θα ήθελα να ρωτήσω ποια χρώματα να χρησιμοποιήσω (της habrol) για τον πρώτο χρωματισμό που δίνει η Italeri, για το καμουφλάζ. Στο εσωτερικό από τις ρόδες θα βάλω το ίδιο χρώμα που έχει από κάτω ή αυτό που θα βάλω για το εσωτερικό; Επίσης στις αναρτήσεις μου λέει να βάλω (αν θυμάμαι καλά) το ίδιο σκούρο που έχει η παραλλαγή στο πάνω μέρος, είναι σωστό αυτό;
Υπάρχει κάποιος οδηγός για τα σωστά χρώματα; Υπάρχουν κάπου φωτό από ένα τελειωμένο μοντέλο για να δω;
Τέλος θα ήθελα να ρωτήσω αν τα κενά που ίσως δημιουργηθούν μπορώ να τα κλείσω με κόλα ή πρέπει να βρω και να βάλω στόκο;
Σας ευχαριστώ.

 Καλησπέρα και  ::welcome_model:: !

 Για τα χρώματα σε Humbrol, καλύτερα να μας πεις ποια προτίνει η Italeri, αν και συνήθως τα αεροσκάφη αυτά ήταν βαμμένα με RLM 02 στις εσωτερικές επιφάνειες (πιλοτήριο, φωλέες Συστήματος Προσγείωσης, καταπακτή και όλες οι θυρίδες που τα κάλυπταν).
 
 Σε Humbrol αυτό - κατά προσέγγιση - είναι το Hu 92. Αλλιώς με αναμείξεις επί αναμείξεων...

 Τα κενά που σίγουρα θα δημιουργηθούν, καλύτερα να τα καλύψεις με στόκο παρά με κόλλα. Πρώτον γιατί θα δώσει καλύτερο αποτέλεσμα, και δεύτερον, με την πολλή την κόλλα το πιθανότερο είναι να γίνει μεγάλη ζημιά. Μπορείς να μειώσεις το μέγεθος των κενών, και κατά συνέπεια την ώρα που θα στοκαροτρίβεις, κάνοντας πολλές στεγνές δοκιμές (a.k.a. "dry fits") για να φέρεις όσο πιο κοντά γίνεται τα κομμάτια σε μια καλή εφαρμογή.

 
Spoiler (hover to show)

 Τα σκέλη (οι αναρτήσεις που αναφέρεις), βάφονται με το ίδιο χρώμα όπως το εσωτερικό -> RLM 02. Οι ρόδες αυτές καθαυτές, μαύρες και οι ζάντες κάποιο πολύ σκούρο γκρι.

 Οι κάτω επιφάνειες βάφονταν με RLM 65 (Humbrol 65), ενώ οι από πάνω με RLM 70 / 71 (Humbrol 91/ 116).

 Πάντα οι αντιστοιχίες σε Humbrol είναι με μεγάλη επιφύλαξη!
Τίτλος: Απ: Heinkel He-111 [Italeri στην 1/72]
Αποστολή από: yiamyiam στις Φεβρουαρίου 14, 2012, 07:46:45 μμ
Σε ευχαριστώ πολύ!
Μήπως ξέρεις που μπορώ να δω κάποια φωτό;
Το μοντελάκι αυτό είναι το δεύτερο που κάνω μετά από 20 περίπου χρόνια, οπότε είμαι λίγο αρχάριος, θα το ξεκινήσω και ελπίζω να βγει καλό.
Να ρωτήσω κάτι ακόμη, υπάρχει κάποια αξιολόγηση στις εταιρείες που παράγει τα μοντέλα (αν είναι πιο καλή για παράδειγμα η italeri ή η airfix);
Τίτλος: Απ: Heinkel He-111 [Italeri στην 1/72]
Αποστολή από: tito στις Φεβρουαρίου 14, 2012, 07:50:36 μμ
Φιλε Παναγιωτη σ ευχαριστω για τη συμβουλη σου, μαλλον ετσι θα το κανω!  :wink:

Φιλε yiamyiam, οσο για τα σκελη προσγειωσης που λες, ειναι οπως γραφει παραπανω ο Παναγιωτης, τα σκελη RLMO2. Οι αναρτησεις που εχουν προστατευτικο "λαστιχακι" απ εξω, αυτο γινεται με μαυρο matt. Οι τροχοι εσωτερικα γινονται με μαυρο και αυτοι και το λαστιχο με tyre black, αν παλι δεν εχεις αυτο το χρωματακι βαψε τα με μαυρο και αυτα. Ολα αυτα παντοτε τα γραφω με καθε επιφυλαξη, κι εγω τα εβαψα ολα με πληροφοριες και φωτογραφιες που μου εδωσαν φιλοι και απο το ιντερνετ. Φωτογραφιες αν ειναι μπορω να σου στειλω καποια λινκ να παρεις ματι!  :wink:

Χρηστος
Τίτλος: Απ: Heinkel He-111 [Italeri στην 1/72]
Αποστολή από: Palanadine στις Φεβρουαρίου 14, 2012, 07:55:15 μμ
Σε ευχαριστώ πολύ!
Μήπως ξέρεις που μπορώ να δω κάποια φωτό;
Το μοντελάκι αυτό είναι το δεύτερο που κάνω μετά από 20 περίπου χρόνια, οπότε είμαι λίγο αρχάριος, θα το ξεκινήσω και ελπίζω να βγει καλό.
Να ρωτήσω κάτι ακόμη, υπάρχει κάποια αξιολόγηση στις εταιρείες που παράγει τα μοντέλα (αν είναι πιο καλή για παράδειγμα η italeri ή η airfix);

 Καλή επανεκκίνηση λοιπόν! Υπάρχει αξιολόγηση μοντέλων τόσο ως προς τα διαθέσιμα κιτ, όσο και από τελειωμένα μοντέλα. Μια απλή αναζήτηση στο ίντερνετ θα σου βγάλει σελίδες αποτελέσματα...

 Για το He 111 πάντως, τα καλύτερα (και ακριβότερα) στην 1/72, είναι τα κιτ της Hasegawa. Ακολουθούν σε ποιότητα τα κιτ της Revell, τα οποία είναι ουσιαστικά αντίγραφα της πρώτης! - αλλά αρκετά φθηνότερα. Της Italeri είναι αρκετά παλιά, αλλά σε κάποια σημεία υπερτερούν των πρώτων, όπως πχ στο σχήμα και μέγεθος του ουραίου τμήματος.
Τίτλος: Απ: Heinkel He-111 [Italeri στην 1/72]
Αποστολή από: tito στις Φεβρουαρίου 14, 2012, 07:59:48 μμ


Της ρεβελλ το εχω αλλα δεμ το εχω φτιαξει ακομα. Ποιοτικα δεν εχει σχεση με τις ιταλερι σε τιποτα αλλα αυτο που λες για το πισω μερος της ατρακτου ισχυει νομιζω.

Yiamyiam η γνωμη μου ειναι αφου εχεις χρονια να ασχοληθεις με το αθλημα να κανεις μια αρχη γι αναπροσαρμογη και πειραματισμο με αυτο που ειναι και φτηνο και στη συνεχεια να παρει κατι καλυτερο ποιοτικα να το προσεξεις κα ιπερισσοτερο  :wink:
Τίτλος: Απ: Heinkel He-111 [Italeri στην 1/72]
Αποστολή από: yiamyiam στις Φεβρουαρίου 14, 2012, 08:12:18 μμ
Αυτή είναι και η λογική η δική μου όσο πιο φτηνό στην αρχή και μετά βλέπουμε. Για να πω και τον πόνο μου αν και ξεφεύγει από το θέμα, θέλω να φτιάξω το cutty shark και είμαι ανάμεσα στο μοντέλο τις airfix και στις revell. Παλαιότερα είχα κάνει ένα άλλο καράβι από την airfix και μου φάνηκε βουνό, ποιοτικά δεν ξέρω τι είναι πιο καλό. Τα μοντελάκια τα αγοράζω από τον Καλφάκη έχει μεγάλη ποικιλία που σε μπερδεύει, αυτός μου έστειλε και τα χρώματα της Habrol, να προτιμάω άλλη μάρκα σε χρώμα (βάψιμο με πινέλο); 
Τίτλος: Απ: Heinkel He-111 [Italeri στην 1/72]
Αποστολή από: tito στις Φεβρουαρίου 14, 2012, 08:17:52 μμ


Ολοι μας με χαμπρολακια ξεκινησαμε! Μια χαρα ειναι, τωρα απο εκει κι επειτα οτι βολευει τον καθενα. Και τα ακρυλικα καλα ειναι και τα σμαλτα επισης για πινελακι, απλα τα ακρυλικα μου φαινονται πιο "ευκολα" στη χρηση. Παντα κατα τη δικη μου προσωπικη αποψη.
Τίτλος: Απ: Heinkel He-111 [Italeri στην 1/72]
Αποστολή από: yiamyiam στις Φεβρουαρίου 14, 2012, 08:47:10 μμ
Για το επόμενο μοντέλο να προτιμήσω της Revell; Για το καράβι που ρώτησα ξέρεις κάτι;
Τίτλος: Απ: Heinkel He-111 [Italeri στην 1/72]
Αποστολή από: Palanadine στις Φεβρουαρίου 14, 2012, 08:50:26 μμ
 Για να μην εκτροχιάζουμε το θέμα του φίλου tito, καλύτερα να ρωτήσεις εδώ για πλοία : http://www.modelclub.gr/forums/index.php/board,11.0.html
Τίτλος: Απ: Heinkel He-111 [Italeri στην 1/72]
Αποστολή από: yiamyiam στις Φεβρουαρίου 14, 2012, 09:48:01 μμ
Οι οδηγίες για τα χρώματα λένε για τα σκέλη χρώμα το σκούρο της παραλλαγής  91, για το εσωτερικό έχω το 31 ενώ για το ανοιχτό της παραλλαγής το 86, τι να κάνω; Στο πιλοτήριο να βάλω και εκεί το 31 ή κάτι άλλο;
Τίτλος: Απ: Heinkel He-111 [Italeri στην 1/72]
Αποστολή από: tito στις Φεβρουαρίου 14, 2012, 10:01:09 μμ
Οι οδηγίες για τα χρώματα λένε για τα σκέλη χρώμα το σκούρο της παραλλαγής  91, για το εσωτερικό έχω το 31 ενώ για το ανοιχτό της παραλλαγής το 86, τι να κάνω; Στο πιλοτήριο να βάλω και εκεί το 31 ή κάτι άλλο;

Το 91 ειναι λαθος, για τα σκελη προσγειωσης ειναι το RLM02 το οποιο ειναι ενα ανοιχτο πρασινογκρι, δεν γνωριζω αν υπαρχει σε Humbrol, μαλλον πρεπει να κανεις μηξη για να πετυχεις την αποχρωση. Με αυτο λοιπον,  βαφεις ολο το συστημα προσγειωσης.Για τη παραλλαγη νομιζω οτι το 86  για το ανοιχτο χρωμα ειναι καλο. Εδω ειναι η σελιδα για τα RLM χρωματα σε αντιστοιχια. Νομιζω να σε καλυψει:   http://rhorta.home.xs4all.nl/jgrlm.htm
Τίτλος: Απ: Heinkel He-111 [Italeri στην 1/72]
Αποστολή από: tito στις Φεβρουαρίου 15, 2012, 12:39:27 πμ
Εδω ειναι καποιες φωτογραφιες απο το μασκαρισμα και τη τελειυταια προεργασια πριν ασταρωθει το κιτ. Ηθελα να τις ανεβασω στο προηγουμενο  update της προοδου αλλα δεν ειχα βρει το χρονο να τις περασω ολες. Αυτα για την ωρα  ::salut::

(http://postimage.org/image/pmzo1l3b9/) (http://postimage.org/image/wy6h86s2x/) (http://postimage.org/image/g5cbkn6xf/) (http://postimage.org/image/gtprhbv0z/) (http://postimage.org/image/qpacr1fjl/)
Τίτλος: Απ: Heinkel He-111 [Italeri στην 1/72]
Αποστολή από: yiamyiam στις Φεβρουαρίου 15, 2012, 08:39:57 πμ
Τα "τζαμάκια" τα έχεις βάψει σε μερικά σημεία πράσινα ή φαίνονται έτσι από την φωτό;
Το χρώμα που μου λες δεν θα το βρω εδώ που μένω και δεν διαθέτω 8EUR για έξοδα αποστολής αν τα σκέλη τα βάψω στο ίδιο χρώμα που έχω για το εσωτερικό θα είναι λάθος;
Πάντως είσαι καλλιτέχνης πολύ λεπτομέρεια μπράβο!!! (τα ματσούκια για τα υγρά φρένων είναι πλαστικό ή κάτι άλλο;)
Τίτλος: Απ: Heinkel He-111 [Italeri στην 1/72]
Αποστολή από: Cpt.Morgan στις Φεβρουαρίου 15, 2012, 01:09:19 μμ

Τα τζαμακια δεν ειναι βαμενα πρασινα, ειναι μασκαρισμενα αν δεν κανω λαθος...ειναι ενα υγρο το οποιο περνιεται στις διαφανεις επιφανειες και αφου στεγνωσει γινεται σαν μεμβρανη ετσι ωστε αφου βαφει το μοντελο αφερουνται και τα διαφανη μερη ειναι 5καθαρα απο χρωμα και οι μπαρες που επρεπε να βαφουν απο τα διαφανη μερη εχουν βαφει με αυτο τον τροπο....
Τίτλος: Απ: Heinkel He-111 [Italeri στην 1/72]
Αποστολή από: tito στις Φεβρουαρίου 15, 2012, 01:56:07 μμ
Φιλε Yiamyiam σ ευχαριστω για τα καλα σου λογια. Αυτο το υλικο οπως προανεφερε αναλυτικα και ο φιλος Cpt.Morgan λεγεται μασκολ. Ειναι ενα παχυρευστο υγρο το οποιο απλωνεις στην καλυπτρα προσεκτικα στα σημεια που δεν θελεις να πεσει χρωμα. Υπαρχει επισης και μασκολ για παραλαγες και χρησιμοποιειται με τον ιδιο ακριβως τροπο.


Αυτο ειναι το μασκολ. (http://postimage.org/image/84ax0udcb/)

Ετυχε να βρω της Χαμπρολ στο ιντερνετ, αλλα υπαρχουν ενα σωρο εταιριες που μπορεις να βρεις την αγορα.

Τίτλος: Απ: Heinkel He-111 [Italeri στην 1/72]
Αποστολή από: yiamyiam στις Φεβρουαρίου 15, 2012, 02:37:40 μμ
Αν κατάλαβα καλά το χρώμα της καλύπτρας είναι και το χρώμα της παραλλαγής σωστά; Στην δική μου περίπτωση θα πρέπει να είναι δίχρωμη; Τα σκέλη να τα βάψω όπως το εσωτερικό ή ότι λέει στις οδηγίες τι θα είναι σωστότερο; (Σας έχω πρήξει το ξέρω). Εκείνα τα ling για τις φωτό τα έχεις εύκαιρα; 
Τίτλος: Απ: Heinkel He-111 [Italeri στην 1/72]
Αποστολή από: tito στις Φεβρουαρίου 15, 2012, 05:53:15 μμ
Αν κατάλαβα καλά το χρώμα της καλύπτρας είναι και το χρώμα της παραλλαγής σωστά; Στην δική μου περίπτωση θα πρέπει να είναι δίχρωμη; Τα σκέλη να τα βάψω όπως το εσωτερικό ή ότι λέει στις οδηγίες τι θα είναι σωστότερο; (Σας έχω πρήξει το ξέρω). Εκείνα τα ling για τις φωτό τα έχεις εύκαιρα;

Η καλυπτρα βαφεται συμφωνα με το σχεδιο πραλαγων στη τελευταια σελιδα, που μπερδευεσαι? Οσο για τα σκελη  φιλε μου και τις φωλεες προσγειωσης  τις βαφεις με το χρωμα εσωτερικα, εκεινο το πρασινο-γκρι ανοιχτο που σου ελεγα, οι οδηγιες δεν ειναι και πολυ σωστες, μην δινεις ιδιαιτερη βαση. Οποιο καλο λινκ  βρηκα, στα παραθετω παρακατω:

http://www.google.com/imgres?q=He-111&hl=en&client=firefox-a&hs=URN&sa=X&rls=org.mozilla:en-US:official&biw=1280&bih=862&tbm=isch&prmd=imvns&tbnid=VaRNXokr04hDWM:&imgrefurl=http://plane-crazy.purplecloud.net/Aircraft/WW2-Planes/He111/he_111.htm&docid=DhBrVJyJHQnlxM&imgurl=http://plane-crazy.purplecloud.net/Aircraft/WW2-Planes/He111/He111%252520_1.jpg&w=700&h=500&ei=ddI7T_i2Fuaw0QWZ-41t&zoom=1&iact=rc&dur=279&sig=102110100313274509708&page=7&tbnh=153&tbnw=196&start=145&ndsp=25&ved=1t:429,r:11,s:145&tx=145&ty=42


http://asisbiz.com/il2/He-111/He-111H-KG26.3-%281H+HL%29/pages/He-111H-KG26.3-%281H+HL%29-Norway-1941-01.html


http://www.aircraftresourcecenter.com/Gal4/3501-3600/gal3592_He-111_Ulgur/00.shtm


Τίτλος: Απ: Heinkel He-111 [Italeri στην 1/72]
Αποστολή από: yiamyiam στις Φεβρουαρίου 15, 2012, 07:10:15 μμ
Σε ευχαριστώ πολύ για τα ling ιδιαίτερα για το τελευταίο πιστεύω πως θα με βοηθήσει και στο μέλλον και πάλι ευχαριστώ για την βοήθεια!! :D
Τίτλος: Απ: Heinkel He-111 [Italeri στην 1/72]
Αποστολή από: tito στις Φεβρουαρίου 15, 2012, 07:22:36 μμ
Σε ευχαριστώ πολύ για τα ling ιδιαίτερα για το τελευταίο πιστεύω πως θα με βοηθήσει και στο μέλλον και πάλη ευχαριστώ για την βοήθεια!! :D

Να σαι καλα φιλε μου!
Τίτλος: Απ: Heinkel He-111 [Italeri στην 1/72]
Αποστολή από: yiamyiam στις Φεβρουαρίου 21, 2012, 03:31:01 μμ
ʼρχισα και εγώ το δικό μου μοντέλο... αν και δεν το βλέπω να άρχισε καλά το πράγμα το παλεύω ακόμα.
Ερώτηση: Την παραλλαγή να την κάνω πριν τοποθετήσω τις ρόδες ή μετά; Η λογική μου λέει πριν αλλά κάποιος πιο σοφός ας δώσει καμιά συμβουλή. Το χρώμα που έβαλα για το εσωτερικό πιστεύω πως είναι λάθος το 31 της Hambrol αλλά τώρα είναι μονόδρομος (δεν βρήκα σε χρωματολόγιο το 92, δεν υπάρχει). Ελπίζω να το καταφέρω πριν μου σπάσει τα νεύρα.
Έτσι για την ιστορία έχω βάψει το εσωτερικό και μερικά κομμάτια της καμπίνας δυο χέρια και σιγά σιγά θα προχωρήσω στο μοντάρισμα των παραθύρων και των πρώτων όπλων. ʼντε να δούμε τι θα βγει στο τέλος... για φωτό δεν τολμώ να βάλω μιας και δεν πιστεύω πως η κατασκευή μου έχει την ποιότητα του tito, ίσως στο τέλος ή αν δω πως βελτιώνεται κάπως η κατάσταση.
Τίτλος: Απ: Heinkel He-111 [Italeri στην 1/72]
Αποστολή από: tito στις Φεβρουαρίου 21, 2012, 05:12:47 μμ


Χαιρομαι που το ξεκινησες! Την παραλαγη να κανεις πρωτα και στο τελος οι ροδες για ετσι σου δινει περισσοτερη ελευθερια κινησεων στο βαψιμο του μοντελου.Οι ροδες και οι κεραιες παντοτε στο τελος. Το 31 ενταξει δεν ειναι τελειως ακριβες αλλα δε πειραζει! Πρωτο μοντελο ειναι δοκιμες κανεις, ειπαμε! :wink:
Συνεχισε χωρις να ανχωνεσαι, προσπαθησε να το ευχαριστηθεις! Χομπυ ειναι στη τελικη. Οσο για τις φωτο που λες, δε θελει πολυ σκεψη, ολοι υπηρξαμε αρχαριοι δε παρεξηγει κανεις εδω περα! Φτιαξε ενα δικο σου θεμα αν θελεις, και ανεβασε φωτο να δουμε τη προοδο που εχεις κανει, γιατι ετσι θα παρεις καλυτερη βοηθεια απο τους συναδελφους.   :wink:

Καλη συνεχεια!
Τίτλος: Απ: Heinkel He-111 [Italeri στην 1/72]
Αποστολή από: bill-larisa στις Φεβρουαρίου 21, 2012, 06:52:19 μμ
φοβερη δουλεια και με φοβερη λεπτομερεια...το μασκαρισμα και οι λεπτες λωριδες τανιας για τα τζαμια και μονο αξιζουν 1000 μπραβο... ::salut::
Τίτλος: Απ: Heinkel He-111 [Italeri στην 1/72]
Αποστολή από: tito στις Φεβρουαρίου 21, 2012, 07:13:12 μμ

Φιλε Βασιλη σ ευχαριστω! Ισως αυτη η διαδικασια να ηταν και η πιο βασανιστικη.... Τεσσερησιμισι ωρες εκανα να μασκαρω ολα τα κομματια... Τα εβγαλα τα ματακια μου....  ::eusa_pray::  Μετα το βραδυ που ξαπλωσα εβλεπα καλυπτρες στον υπνο μου χαχαχα
Τίτλος: Απ: Heinkel He-111 [Italeri στην 1/72]
Αποστολή από: tito στις Φεβρουαρίου 26, 2012, 11:10:25 μμ
Παιδες καλησπερα! Ενα update λοιπον και απο μενα... :mrgreen:  Εχουμε ως εξης. Το βαψιμο ξεκινησε βαφωντας με RLM65 τις κατω επιφανειες και καποια μικρα κοματακια απο Σ/Π κλπ. Ακολουθησε ξανοιγμα επιφανειων (fading), μασκαρω τις βαμενες επιφανειες και ακολουθει περασμα της σπλιντερ παραλαγης με RLM70,71  και χαλκομανιες χωρις κανενα προβλημα. Επειτα εφτιαξα φιδακια απο μπλου τακ για να φυλαξω τα σημεια που δεν πρεπει να βαφτουν για να γινει σαμιαμιδε. Ωραια μεχρι εδω, τοτε ομως εφτασα στα δυσκολα... Προβληματιστικα αρκετα για τον τροπο που θα καλυψω την παραλαγη με το λευκο. Κανονικο περασμα με λευκο παντου, η σε λιγα σημεια και μετα με νοτισμενη πατονετα και white spirit απλωνω το λευκο οσο ειναι ψιλοφρεσκο το χρωμα?  Μετα απο πολυ σκεψη ειπα να κανω το πρωτο, οπλισμενος με πολυ ορεξη και υπομονη αλλα με χαμηλη αυτοπεποιθηση μη γνωριζωντας αν θα μου αρεσε το αποτελεσμα, προχωρησα στο τελικο σταδιο του βαψιματος. Επειτα αφου αφησα μια ημερα το χρωμα να στεγνωσει, πηρα τελικα πατονετιτσα και αρχιζα να τριβω τις επιφανειες προσπαθωντας να δωσω μια ταλαιπωρια της λευκης βαφης, οσο ρεαλιστικοτερα γινοταν.Ταλαιπωρηθηκα αρκετα γιατι το χρωμα δεν φθειροταν ευκολα και οποτε ξεβαφε γινοταν λιγο αποτομα χωρις να μπορω να το ελενξω πληρως. Κοιταζωντας το στο τελος, ισος να ειναι και λιγο λαθος η αναπαρασταση του ξεθοριασματος, αλλα δε πτοουμαι συνεχιζω ακαθεκτος!... Ολα αυτα μεχρι χθες βραδυ, αποψε εκανα εναν μικρο ελενχο στις επιγφανεις, κατι  ψιλοδιορθωματακια που επρεπε να γινουν, περασα ενα καλο χερι βερνικι ακρυλικο απο πανω για να κανω αυριο ενα βρωμισμα, με πολυ αραιωμενο Ivory Black λαδι για να το σφραγισω και αυτο με ακομα ενα χερι βερνικι ετσι ωστε να ειναι ετοιμο για τα τελευταια που χρειαζεται.

Αυτα  ::salut:: ::salut::
(http://postimage.org/image/biks4r51h/) (http://postimage.org/image/6skx832kl/) (http://postimage.org/image/56183cdr1/) (http://postimage.org/image/gw1ncoflr/) (http://postimage.org/image/hzcrjcp7h/) (http://postimage.org/image/ewmnh4gc1/) (http://postimage.org/image/8zcrcwihp/) (http://postimage.org/image/rx5z99ud5/) (http://postimage.org/image/ey813cx51/) (http://postimage.org/image/81blpi0mp/) (http://postimage.org/image/6q63id58l/) (http://postimage.org/image/uzewskfon/) (http://postimage.org/image/4n7nxyqb5/)
Τίτλος: Απ: Heinkel He-111 [Italeri στην 1/72]
Αποστολή από: Blitz-X στις Φεβρουαρίου 26, 2012, 11:29:16 μμ
Αστέρι γίνεται Χρήστο... δώστου να καταλάβει :twisted: :mrgreen:

::salut:: ::salut:: ::salut::
ΜΦΧ
Τίτλος: Απ: Heinkel He-111 [Italeri στην 1/72]
Αποστολή από: tito στις Φεβρουαρίου 26, 2012, 11:40:00 μμ

Σ ευχαριστω φιλε μου να σαι καλα!! Του δινω και καλταλαβαινει!  :twisted: :twisted:
Τίτλος: Απ: Heinkel He-111 [Italeri στην 1/72]
Αποστολή από: labros87 στις Φεβρουαρίου 27, 2012, 12:22:54 μμ
Πολυ ομορφο βγαινει!Μ'αρεσουν πολυ οι φθορες που εχεις κανει.
Καλη συνεχεια! :wink: ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: Heinkel He-111 [Italeri στην 1/72]
Αποστολή από: gkontog στις Φεβρουαρίου 27, 2012, 12:36:42 μμ
Εμένα πάντως μου αρέσει πάρα πολύ. Μάλιστα αν δεν είχες αφήσεις να περάσουν 24 ώρες στέγνωμα τότε με τη μπατονέτα θα ήταν πολύ πιο εύκολα τα πράγματα. Βγήκε όμως κουκλί! Καλή συνέχεια.
Τίτλος: Απ: Heinkel He-111 [Italeri στην 1/72]
Αποστολή από: Albert83 στις Φεβρουαρίου 27, 2012, 12:38:06 μμ
Το τελικό αποτέλεσμα τουλάχιστον σε εμένα φαίνεται πειστικότατο!Καλή συνέχεια Χρήστο! ::salut::
Τίτλος: Απ: Heinkel He-111 [Italeri στην 1/72]
Αποστολή από: michalis20 στις Φεβρουαρίου 27, 2012, 12:57:18 μμ
Φανταστική δουλειά Χρήστο ::salut::
 ::good_job_smilie::
Τίτλος: Απ: Heinkel He-111 [Italeri στην 1/72]
Αποστολή από: Spook στις Φεβρουαρίου 27, 2012, 01:03:19 μμ
Θεωρώ πως η τελική εικόνα σε αποζημιώνει για την προσπάθειά σου και τη μέθοδο που επέλεξες. Πολύ ωραίες οι φθορές και η ανομοιογένεια στην κάλυψη του λευκού χρώματος.

Καλά τελειώματα! ::salut::
Τίτλος: Απ: Heinkel He-111 [Italeri στην 1/72]
Αποστολή από: tito στις Φεβρουαρίου 27, 2012, 03:03:23 μμ

Παιδια σας ευχαριστω πολυ για τα καλα σας λογια!!! Χαιρομαι που σας αρεσε!  :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Heinkel He-111 [Italeri στην 1/72]
Αποστολή από: s-mat στις Φεβρουαρίου 27, 2012, 03:19:57 μμ
Πολύ καλό,μπράβο  :wink:
Τίτλος: Απ: Heinkel He-111 [Italeri στην 1/72]
Αποστολή από: tito στις Φεβρουαρίου 27, 2012, 04:13:20 μμ


Σ ευχαριστω φιλε μου να σαι καλα!   ::salut::
Τίτλος: Απ: Heinkel He-111 [Italeri στην 1/72]
Αποστολή από: nosdio στις Φεβρουαρίου 27, 2012, 07:58:29 μμ
πολυ ωραιο φιλε μου,με το ασπρο ακριβως δεν καταλαβα τι ηθελες να κανεις..να φθαρει το χρωμα η να φαινεται φθαρμενο??
Μια λυση ηταν να περναγες το λευκο απαλα αφου ειχες βαλει το white tac...απλα να μην ειναι τα πρασινα καραμπαμ και μετα να εκανες preshade, υστερα ξανα λευκο..ετσι μπορεις να κοντρολαρεις καλυτερα το preshade αφου τα ενδιαμεσα απο τα πανελς εχουν ηδη βαφτει καπως..θα μπορουσες να παιξεις και με fading αλλα στο ασπρο....ξερω γω..καλυτερο το preshade νομιζω
Καλη συνεχεια!!!
Τίτλος: Απ: Heinkel He-111 [Italeri στην 1/72]
Αποστολή από: Palanadine στις Φεβρουαρίου 27, 2012, 08:43:22 μμ
 Πολύ ωραίο Χρήστο, κι ας μην βγήκε όπως ακριβώς ίσως το ήθελες!  ::salut::

 Εμένα 2 φορές πάντως, μ'αρέσει πολύ!

 Καλά τελειώματα!
Τίτλος: Απ: Heinkel He-111 [Italeri στην 1/72]
Αποστολή από: johnza στις Φεβρουαρίου 27, 2012, 08:45:42 μμ
Φίλε καλησπέρα, το αποτέλεσμα μέχρι τώρα μου αρέσει πάρα πολύ, έχω το μοντέλο της Italeri (δεν γνωρίζω αν είναι το ίδιο, το δικό μου έχει μέσα και την v1) και αν και αρκετά παλιό καλούπι είναι αξιοπρεπέστατο. Εχεις κάνει πολύ όμορφη δουλειά, με μοναδικό σημείο οι ενώσεις στα διαφανή στα οποία αν διακρίνω καλά μου δίνουν την εντύπωση ότι κάνουν σκαλοπάτι.
Τίτλος: Απ: Heinkel He-111 [Italeri στην 1/72]
Αποστολή από: tito στις Φεβρουαρίου 27, 2012, 11:54:15 μμ
πολυ ωραιο φιλε μου,με το ασπρο ακριβως δεν καταλαβα τι ηθελες να κανεις..να φθαρει το χρωμα η να φαινεται φθαρμενο??
Μια λυση ηταν να περναγες το λευκο απαλα αφου ειχες βαλει το white tac...απλα να μην ειναι τα πρασινα καραμπαμ και μετα να εκανες preshade, υστερα ξανα λευκο..ετσι μπορεις να κοντρολαρεις καλυτερα το preshade αφου τα ενδιαμεσα απο τα πανελς εχουν ηδη βαφτει καπως..θα μπορουσες να παιξεις και με fading αλλα στο ασπρο....ξερω γω..καλυτερο το preshade νομιζω
Καλη συνεχεια!!!

Σ ευχαριστω φιλε nosdio, ο αλλος τροπος που ελεγα να κανω αλλα τελικα δεν ακολουθησα, ηταν να περασω λευκο σε ορισμενα σημεια, και αμεσως μετα να παρω πατονετα και να απλωσω το χρωμα ακαθοριστα στις επιφανειες κανοντας τες να φαινοται με "μπαλωματα", δηλαδη ας πουμε αρκετα φθαρμενο. Preshading δεν εκανα πουθενα απο πανω, απλα η εντυπωση που δινεται σαν Preshading ειναι οτι δουλεψα αρκετα με τη πατονετα τριβοντας την ακρη των πανελς αφου στεγνωσε το λευκο καλα. Γι αυτο ισος να φαινεται ετσι και να δινει την εντυπωση σκιων.
 ::salut::


Πολύ ωραίο Χρήστο, κι ας μην βγήκε όπως ακριβώς ίσως το ήθελες!  ::salut::

 Εμένα 2 φορές πάντως, μ'αρέσει πολύ!

 Καλά τελειώματα!

Παναγιωτη σ ευχαριστω πολυ φιλε! Αντε προχωρησε κι εσυ το Blohm und Voss να παρουμε ματι ακομα μια ομορφη δουλεια σου!  :wink:


Φίλε καλησπέρα, το αποτέλεσμα μέχρι τώρα μου αρέσει πάρα πολύ, έχω το μοντέλο της Italeri (δεν γνωρίζω αν είναι το ίδιο, το δικό μου έχει μέσα και την v1) και αν και αρκετά παλιό καλούπι είναι αξιοπρεπέστατο. Εχεις κάνει πολύ όμορφη δουλειά, με μοναδικό σημείο οι ενώσεις στα διαφανή στα οποία αν διακρίνω καλά μου δίνουν την εντύπωση ότι κάνουν σκαλοπάτι.

Φιλε μου Johnza Ευχαριστω! Το συγκεκριμενο κιτ δεν το ξερω, αλλα μαλλον προκειται για το ιδο καλουπι He-111, αλλα προφανως μια μεταγενεστερη εκδοση του "Η" που εχω εγω, ισος η εκδοση "P".Οταν λες  σκαλοπατι, εννοεις απο πανω η απο κατω? Για να το τσεκαρω. ::salut::
Τίτλος: Απ: Heinkel He-111 [Italeri στην 1/72]
Αποστολή από: johnza στις Φεβρουαρίου 28, 2012, 12:40:45 πμ
Από την κάτω πλευρά, στην γόνδολα.
Τίτλος: Απ: Heinkel He-111 [Italeri στην 1/72]
Αποστολή από: tito στις Φεβρουαρίου 28, 2012, 12:43:41 πμ
Ναι εχει κανει σκαλοπατι και μαλιστα αρκετο, αλλα επειδη δεν ερχεται αυτο ευκολα στα ισα του δεν ασχοληθηκα και πολυ τοτε επι του θεματος, το αφησα ετσι.  ::salut::
Τίτλος: Απ: Heinkel He-111 [Italeri στην 1/72]
Αποστολή από: ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ στις Φεβρουαρίου 29, 2012, 06:26:32 μμ
Καλησπέρα Χρήστο,

Μπράβο φίλε!!!

Η δουλειά σου είναι μεθοδική (μασκαρίσματα, δεσίματα, επιμέρους βαψίματα, κλπ), έχει μεράκι, και το βάψιμο σου είναι εξαιρετικό!!!

Περιμένω πως και πως να το δω τελειωμένο.  :wink:

Καλό βράδυ.

Απόστολος  ::salut::
Τίτλος: Απ: Heinkel He-111 [Italeri στην 1/72]
Αποστολή από: tito στις Φεβρουαρίου 29, 2012, 07:13:05 μμ
Παιδες καλησπερα! Ενα ακομα update απο μενα απο την προοδο του κιτ. Τα τελειωματα πλησιαζουν...  ::pop:: Αφου τελιωσα με τα βαψιματα και τις σαμιαμιδε παραλαγες επιτελους,  ::eusa_wall::  ξεκινησα να κανω ενα wash με Ivory Black. αφου λοιπον το αφησα για 10-15 λεπτα να στεγνωσει λιγο, πηρα ενα νοτισμενο πανι και σκουπισα τις επιφανειες.Δεν ηθελα να μεινει πολυ λαδι επανω, απλα το εκανα σαν φιλτρο, για να "σπασει" λιγακι την αντιθεση του λευκου με τα πρασινα και να σκουρινει ελαφρα. Μετα ειπα να κανω τις καπνιες των εξατμισεων, αυτη τη φορα ομως αφησα τα ξηρα παστελ στην ακρη και ειπα να δοκιμασω με τον αερογραφο. Δεν ξερω αν εγειναν πετυχημενες, αυτο θα το κρινουν εμπειρωτεροι συναδελφοι και θελουν να εκφρασουν μια γνωμη. :oops:  Αφου τελειωσα και με αυτο εκανα ενα περιορισμενο chipping σε λιγα σημεια, βερνικαρα το α/φος πανω κατω, και καποια μικρα κοματακια της κατασκευης, κεραιες αντενες καλυματα απο το Σ/Π κλπ που ειναι για το τελος. Τωρα μενουν τα ψιλα, να ξεμασκαρω τις καλυπτρες και η τελικη συναρμολογηση των κομματιων για να παρει το Heinkel την τελικη του μορφη! Για την ωρα ομως προεχει ενα μικρο διαλειματακι...!!!  ::cofee_proi::
 ::salut:: ::salut::
(http://postimage.org/image/t9q5m5nm5/)
(http://postimage.org/image/f3ok4g8ub/) (http://postimage.org/image/n4qqse6l3/) (http://postimage.org/image/4toy0zp4l/) (http://postimage.org/image/im7hqzob1/) (http://postimage.org/image/oh14vtxit/) (http://postimage.org/image/gau87xi3b/) (http://postimage.org/image/ulciriw8z/) (http://postimage.org/image/63tlv48g3/) (http://postimage.org/image/w1apntbzf/) (http://postimage.org/image/kzbncrykt/) (http://postimage.org/image/vcx9r4nvl/)

Τίτλος: Απ: Heinkel He-111 [Italeri στην 1/72]
Αποστολή από: tito στις Φεβρουαρίου 29, 2012, 07:17:52 μμ
Καλησπέρα Χρήστο,

Μπράβο φίλε!!!

Η δουλειά σου είναι μεθοδική (μασκαρίσματα, δεσίματα, επιμέρους βαψίματα, κλπ), έχει μεράκι, και το βάψιμο σου είναι εξαιρετικό!!!

Περιμένω πως και πως να το δω τελειωμένο.  :wink:

Καλό βράδυ.

Απόστολος  ::salut::

Αποστολε σ ευχαριστω πολυ φιλε, να σαι καλα!! ::salut::
Τίτλος: Απ: Heinkel He-111 [Italeri στην 1/72]
Αποστολή από: labros87 στις Φεβρουαρίου 29, 2012, 10:04:13 μμ
Βγαινει πανεμορφο!Ανυπομονο να το δω τελειωνεμο!
Οι καπνιες ωραιες ειναι αλλα δεν ειμαι ειδικος για να πω αν ειναι σωστες.
 ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: Heinkel He-111 [Italeri στην 1/72]
Αποστολή από: tito στις Φεβρουαρίου 29, 2012, 11:19:40 μμ
Βγαινει πανεμορφο!Ανυπομονο να το δω τελειωνεμο!
Οι καπνιες ωραιες ειναι αλλα δεν ειμαι ειδικος για να πω αν ειναι σωστες.
 ::salut:: ::salut::

Λαμπρο σ ευχαριστω πολυ, εγω να δεις πως θελω να το δω τελειωμενο στη βιτρινα! Οποτε βρισκω λιγο ελευθερο χρονο του δινω και καταλαβαινει..
Να σαι καλα φιλε μου!  :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Heinkel He-111 [Italeri στην 1/72]
Αποστολή από: ALEX_SSGTi στις Μαρτίου 01, 2012, 12:01:09 πμ
Πολύ ωραίο βγαίνει! Στη θέση σου ίσως έκανα περισσότερα ξεφλουδίσματα στο άσπρο. ;)
Τίτλος: Απ: Heinkel He-111 [Italeri στην 1/72]
Αποστολή από: tito στις Μαρτίου 01, 2012, 12:07:38 πμ
Πολύ ωραίο βγαίνει! Στη θέση σου ίσως έκανα περισσότερα ξεφλουδίσματα στο άσπρο. ;)

Σ ευχαριστω πολυ φιλε Αλεξανδρε!

Να του εκανα περισσοτερα ξεφλουδισματα λες?  :?
Τίτλος: Απ: Heinkel He-111 [Italeri στην 1/72]
Αποστολή από: ALEX_SSGTi στις Μαρτίου 01, 2012, 01:07:20 πμ
Σ ευχαριστω πολυ φιλε Αλεξανδρε!

Να του εκανα περισσοτερα ξεφλουδισματα λες?  :?


Ναι, πιστεύω πως θα του πήγαινε. Δώσε έμφαση στα panel που ανοίγουν, στις περιοχές που βρίσκονται οι τάπες πλήρωσης καυσίμου και στα χείλη προσβολής. ;)
Τίτλος: Απ: Heinkel He-111 [Italeri στην 1/72]
Αποστολή από: s-mat στις Μαρτίου 01, 2012, 01:25:50 πμ
Ναι, πιστεύω πως θα του πήγαινε. Δώσε έμφαση στα panel που ανοίγουν, στις περιοχές που βρίσκονται οι τάπες πλήρωσης καυσίμου και στα χείλη προσβολής. ;)

Συμφωνώ με τον ʼλεξ αλλά μην το παρακάνεις  :wink:
Τίτλος: Απ: Heinkel He-111 [Italeri στην 1/72]
Αποστολή από: tito στις Μαρτίου 01, 2012, 01:57:57 πμ
Το προβλημα ειναι οτι εχω σφραγισει τις επιφανειες τωρα με βερνικι... Φοβαμαι μη το χαλασω το ερμο... :roll:

Υπαρχει καποιος τροπος να γινει?.........
Τίτλος: Απ: Heinkel He-111 [Italeri στην 1/72]
Αποστολή από: s-mat στις Μαρτίου 01, 2012, 06:25:47 μμ
Αν το βερνίκι είναι ακρυλικό υπάρχουν τρόποι αλλά δεν νομίζω οτι αξίζει τον κόπο να "ρισκάρεις".Επίσης μπορείς να κάνεις τσίπινγκ στα σημεία που θες αλλά και πάλι δεν νομίζω οτι θα δείχνει πολύ ωραίο.ʼστο ως έχει...μια χαρά μανάρι είναι  :wink:
Τίτλος: Απ: Heinkel He-111 [Italeri στην 1/72]
Αποστολή από: tito στις Μαρτίου 01, 2012, 06:52:56 μμ
Αν το βερνίκι είναι ακρυλικό υπάρχουν τρόποι αλλά δεν νομίζω οτι αξίζει τον κόπο να "ρισκάρεις".Επίσης μπορείς να κάνεις τσίπινγκ στα σημεία που θες αλλά και πάλι δεν νομίζω οτι θα δείχνει πολύ ωραίο.ʼστο ως έχει...μια χαρά μανάρι είναι  :wink:

Ναι ακρυλικο ειναι, εχεις δικιο φιλε θα το αφησω ως εχει λοιπον γιατι φοβαμαι να το πειραξω. Οταν τσιγγλας κατι συνεχεια το κανεις χειροτερο, πχ. οποτε εβαφα κατι και προσπαθουσα να το "βελτιωσω" 7 στις 10 φορες το εκανα χειροτερο...   :evil:
Τίτλος: Απ: Heinkel He-111 [Italeri στην 1/72]
Αποστολή από: bill-larisa στις Μαρτίου 01, 2012, 07:57:04 μμ
μου αρεσει τρελλα και το βαψιμο με τις φθορες ειναι χαρμα οφθαλμων...αστο οπως ειναι μην το πειραζεις και γινει καμια στραβη και το μετανιωσεις ασχημα μετα...μπραβο ανυπομονω να το δω ολοκληρομενο
Τίτλος: Απ: Heinkel He-111 [Italeri στην 1/72]
Αποστολή από: tito στις Μαρτίου 01, 2012, 08:03:16 μμ
μου αρεσει τρελλα και το βαψιμο με τις φθορες ειναι χαρμα οφθαλμων...αστο οπως ειναι μην το πειραζεις και γινει καμια στραβη και το μετανιωσεις ασχημα μετα...μπραβο ανυπομονω να το δω ολοκληρομενο

Σ ευχαριστω Βασιλη να σαι καλα φιλε μου!

Ναι θα το αφησω ετσι τελικα δεν το πειραζω.
Τίτλος: Απ: Heinkel He-111 [Italeri στην 1/72]
Αποστολή από: Wildcat στις Μαρτίου 01, 2012, 08:47:47 μμ
Το βάψιμο και οι φθορές στο λευκό είναι πολύ ωραίες, δεν νομίζω οτι χρειάζεται κάτι άλλο.
Οι καπνιές στις κάτω επιφάνειες θέλουν όμως πιό ομαλό σβήσιμο όσο προχωράς προς την ουρά... Ισως να μή πειράξεις αυτές στις κύριες πτέρυγες αλλα στα ουραία πτερύγια θέλει να το δουλέψεις λίγο. Επίσης - άν δε το φοβάσαι - θα πρότεινα να "στενέψεις" λίγο την καπνισμένη επιφάνεια μπροστά, κοντά στις εξατμίσεις, ωστε να μήν φαίνεται να στενεύουν πολύ, όσο απλώνονται προς τα πίσω.
Click to see the original size.

Καλή συνέχεια!
Τίτλος: Απ: Heinkel He-111 [Italeri στην 1/72]
Αποστολή από: HFAISTOS στις Μαρτίου 01, 2012, 09:49:36 μμ
εισαι παρα πολλη καλος μοντελιστης καθαρη δουλεια πολλη καλη εφαρμογη διαφορων τεχνικων μπραβο μου αρεσε το μασκαρισμα σου
και το βαψιμο σου ::salut:: ::good_job_smilie::
Τίτλος: Απ: Heinkel He-111 [Italeri στην 1/72]
Αποστολή από: tito στις Μαρτίου 01, 2012, 10:43:34 μμ
Το βάψιμο και οι φθορές στο λευκό είναι πολύ ωραίες, δεν νομίζω οτι χρειάζεται κάτι άλλο.
Οι καπνιές στις κάτω επιφάνειες θέλουν όμως πιό ομαλό σβήσιμο όσο προχωράς προς την ουρά... Ισως να μή πειράξεις αυτές στις κύριες πτέρυγες αλλα στα ουραία πτερύγια θέλει να το δουλέψεις λίγο. Επίσης - άν δε το φοβάσαι - θα πρότεινα να "στενέψεις" λίγο την καπνισμένη επιφάνεια μπροστά, κοντά στις εξατμίσεις, ωστε να μήν φαίνεται να στενεύουν πολύ, όσο απλώνονται προς τα πίσω.
Click to see the original size.

Καλή συνέχεια!

Καταρχην σ ευχαριστω πολυ για τα καλα σχολια σου,  :o οσο για τις καπνιες εχω κι εγω τις επιφυλαξεις μου για τη "ροη" του καπνου μπροστα κοντα στις εξατμισεις. Εχω σφραγισει με βερνικι ολες τις επιφανειες και ειμαι στα τελειωματα τωρα, αλλα θα δω μηπως διορθωσω με RLM65 τις  καπνιες μπροστα και τις στενεψω λιγο, οσο για τις πισω, αποψε λογικα που εχω χρονο θα δουλεψω σιγουρα με λιγα ξηρο παστελ τις πισω στα μικρα φτερα μιας και ειναι μικρες επιφανειες και θα ειναι πιο ελενχομενο με το πινελακι. Σ ευχαριστω φιλε μου και για τη φωτογραφια που παρεθεσες.  ::salut::

εισαι παρα πολλη καλος μοντελιστης καθαρη δουλεια πολλη καλη εφαρμογη διαφορων τεχνικων μπραβο μου αρεσε το μασκαρισμα σου
και το βαψιμο σου ::salut:: ::good_job_smilie::

Φιλε μου Ηφαιστε σ ευχαριστω πολυ για τα καλα σου σχολια!! Να εισαι καλα!! ::salut::
Τίτλος: Απ: Heinkel He-111 [Italeri στην 1/72]
Αποστολή από: tito στις Μαρτίου 04, 2012, 07:17:47 μμ
Παιδες καλησπερα!

Η ολοκληρωση της κατασκευης εφτασε! Μαζι με αυτην λοιπον, και το τελευταιο update για το Heinkel-111. Χθες εγειναν οι τελικες εργασιες συναρμολογωντας τα εναπομειναντα κομματια Σ/Π, κεραιες, ελικες κλπ, και το κιτ σταθηκε στα "ποδια" του, στη συνεχεια εφτιαξα απο λεπτο χαλκοσυρμα Μ/Σ τα σκοπευτρα των πολυβολων και τα κολησα και τελος εκανα εναν επανελενχο σε ολο το κιτ για να δω αν ολα ειναι ενταξει και..... τελος! Παρακατω παραθετω και μερικες φωτογραφιες.

Αυτα απο μενα ::salut::




(http://postimage.org/image/4pd7l61vx/) (http://postimage.org/image/rqmtd3kpl/) (http://postimage.org/image/svgvih76h/) (http://postimage.org/image/ke4jsqyid/) (http://postimage.org/image/78y8e4jed/) (http://postimage.org/image/4zjauup85/) (http://postimage.org/image/4iowgxmp7/) (http://postimage.org/image/7r7o646jb/) (http://postimage.org/image/6h3xeu85z/) (http://postimage.org/image/7cerw2e4j/) (http://postimage.org/image/d2s37bfvl/) (http://postimage.org/image/lipxdjzn9/) (http://postimage.org/image/sy872i8lp/) (http://postimage.org/image/wv7492xpx/) (http://postimage.org/image/e6ejvsct3/) (http://postimage.org/image/eg5he0u1j/) (http://postimage.org/image/vg6x6hbfl/) (http://postimage.org/image/q0vy4a6s7/) (http://postimage.org/image/doyijn6ln/) (http://postimage.org/image/v5kpf5us7/)
Τίτλος: Απ: Heinkel He-111 [Italeri στην 1/72]
Αποστολή από: Palanadine στις Μαρτίου 04, 2012, 07:41:56 μμ
 Κουκλί βγήκε φίλε Χρήστο! Μπράβο και πάλι μπράβο! Μ'αρέσει που εκτός από 'απρόσεκτο' καμουφλάζ, έχεις κάνει και ωραίο λέρωμα στους τροχούς.  ::salut::

 Μόνο λίγο οι καπνιές ίσως να ήθελαν λίγο προσοχή, πιο στενές στο χείλος προσβολής (μπροστά), και να φαρδαίνουν όσο πάνε πίσω.

Spoiler (hover to show)
Τίτλος: Απ: Heinkel He-111 [Italeri στην 1/72]
Αποστολή από: ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ στις Μαρτίου 04, 2012, 07:48:23 μμ
Καλησπέρα φίλε,

Το αποτέλεσμα είναι υπέροχο!!! Πάντα τέτοιες κατασκευές να κάνεις για να χαίρονται τα ματάκια μας...  :mrgreen:

Καλό βράδυ!

Απόστολος  ::salut::
Τίτλος: Απ: Heinkel He-111 [Italeri στην 1/72] Τελος
Αποστολή από: tito στις Μαρτίου 04, 2012, 08:01:01 μμ
Κουκλί βγήκε φίλε Χρήστο! Μπράβο και πάλι μπράβο! Μ'αρέσει που εκτός από 'απρόσεκτο' καμουφλάζ, έχεις κάνει και ωραίο λέρωμα στους τροχούς.  ::salut::

 Μόνο λίγο οι καπνιές ίσως να ήθελαν λίγο προσοχή, πιο στενές στο χείλος προσβολής (μπροστά), και να φαρδαίνουν όσο πάνε πίσω.

Spoiler (hover to show)

Σ ευχαριστω Παναγιωτη να σαι καλα! Οντως οι καπνιες ισος ειναι λιγο φαρδυες μπροστα αλλα ενταξει, στο επομενο θα ειναι καλυτερες, νομιζω δληλαδη...  :wink:
Για τις φωτο δε ξερω πως μπαινουν η μια διπλα στην αλλη, ::dontknow::  ελπιζω ομως να μη με κραξουν!! χαχαχ
Καλησπέρα φίλε,

Το αποτέλεσμα είναι υπέροχο!!! Πάντα τέτοιες κατασκευές να κάνεις για να χαίρονται τα ματάκια μας...  :mrgreen:

Καλό βράδυ!

Απόστολος  ::salut::
:lol:

Αποστολε σ ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια!   Καλο βραδυ φιλε! :mrgreen:

Παιδια ειλικρινα χαιρομαι που σας αρεσει!  ::thanx::
Τίτλος: Απ: Heinkel He-111 [Italeri στην 1/72]
Αποστολή από: labros87 στις Μαρτίου 04, 2012, 10:55:04 μμ
Μπραβο Χρηστο!Υπεροχο το εκανες! :D ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: Heinkel He-111 [Italeri στην 1/72]
Αποστολή από: tito στις Μαρτίου 04, 2012, 11:11:30 μμ
Σ ευχαριστω Λαμπρο να σαι καλα φιλε!  ::salut::
Τίτλος: Απ: Heinkel He-111 [Italeri στην 1/72]
Αποστολή από: Pez στις Μαρτίου 05, 2012, 01:43:01 πμ
Πάρα πολύ ωραία η απόδοση της χειμερινής παραλλαγής, με άρεσε πολύ.
Τίτλος: Απ: Heinkel He-111 [Italeri στην 1/72]
Αποστολή από: tito στις Μαρτίου 05, 2012, 01:36:55 μμ
Πάρα πολύ ωραία η απόδοση της χειμερινής παραλλαγής, με άρεσε πολύ.

Σ ευχαριστω φιλε μου  ::salut::
Τίτλος: Απ: Heinkel He-111 [Italeri στην 1/72] Τελος
Αποστολή από: yiamyiam στις Μαρτίου 14, 2012, 09:05:07 μμ
Πολύ καλό φίλε! Μου άρεσε η παλαιότητα και η ταλαιπωρία που του έκανες! Ίσως, χωρίς να θέλω να κατακρίνω,  οι μαυρίλες από τις εξατμίσεις να έπρεπε να είναι πιο στενές λόγο της ταχύτητας που έχουν βγαίνοντας και ίσως προς το τέλος τους να ήταν πιο αχνές. Την σβάστικα που την βρήκες; Μπράβο και πάλι! 
Τίτλος: Απ: Heinkel He-111 [Italeri στην 1/72] Τελος
Αποστολή από: tito στις Μαρτίου 14, 2012, 09:19:54 μμ
Πολύ καλό φίλε! Μου άρεσε η παλαιότητα και η ταλαιπωρία που του έκανες! Ίσως, χωρίς να θέλω να κατακρίνω,  οι μαυρίλες από τις εξατμίσεις να έπρεπε να είναι πιο στενές λόγο της ταχύτητας που έχουν βγαίνοντας και ίσως προς το τέλος τους να ήταν πιο αχνές. Την σβάστικα που την βρήκες; Μπράβο και πάλι!

Σ ευχαριστω φιλε μου, οι καπνιες εγιναν στα τελιωματα, κατι μικροδιορθωματα εκανα, αλλα ειπα να μην επιμεινω περισσοτερο και χαλασω το ολο συνολο. Σβαστικες νομιζω οτι πουλανε σε καρτελες αναλογα την κλιμακα που θες σε καποια μοντελιστικα μαγαζια στην Ιποκρατους. Αν κανεις μια βολτα νομιζω κατι θα βρεις.  ::salut::
Τίτλος: Απ: Heinkel He-111 [Italeri στην 1/72] Τελος
Αποστολή από: Cpt.Morgan στις Μαρτίου 15, 2012, 12:48:49 πμ
Πολυ ομορφο αποτελεσμα συγχαριτηρια!!!
Θελω να σε ρωτησω πως εκανες το chiping και τις διαφορες φθορες βγηκαν πολυ αληθοφανεις και ιδιαιτερα η παλεωση και στο ουραιο οπου φενεται ελαφρως το βασικο χρωμα ειναι αψογο, οτι τεχνικες χρησιμοποιησες θελω να τα μαθω ΟΛΑ!!! :mrgreen:
Και παλι ΜΠΡΑΒΟ! ::salut::
Τίτλος: Απ: Heinkel He-111 [Italeri στην 1/72] Τελος
Αποστολή από: STARFIGHTER στις Μαρτίου 15, 2012, 12:54:02 πμ
συναδελφε ...γεια  στα χερια σου.... ::salut:: ::salut::.
Τίτλος: Απ: Heinkel He-111 [Italeri στην 1/72] Τελος
Αποστολή από: tito στις Μαρτίου 15, 2012, 01:34:52 μμ
Παιδια ευχαριστω για τα καλα σας λογια, φιλε Cpt.Morgan το chipping το εκανα με τον κλασσικο τροπο, πινελακι λεπτο και silver χρωματακι, δεν εκανα τιποτα ιδιαιτερο δηλαδη και τις φθορες τις εκανα με λαδια ζωγραφικης και νοτισμενη πατονετα με white spirit. Αυτα φιλε μου  ::salut::
Τίτλος: Απ: Heinkel He-111 [Italeri στην 1/72] Τελος
Αποστολή από: bill-larisa στις Μαρτίου 15, 2012, 11:03:55 μμ
Πανεμορφο υπεροχες φθορες 1000 μπραβο  ::salut::
Τίτλος: Απ: Heinkel He-111 [Italeri στην 1/72] Τελος
Αποστολή από: tito στις Μαρτίου 16, 2012, 12:05:42 πμ
Πανεμορφο υπεροχες φθορες 1000 μπραβο  ::salut::

Ευχαριστω Billara  ::salut::
Τίτλος: Απ: Heinkel He-111 [Italeri στην 1/72] Τελος
Αποστολή από: DIO στις Απριλίου 13, 2012, 10:56:03 μμ
Αν ξεκινούσες με βάση το μοντέλο της Haswgawa, θα είχες ένα λιιιιγο καλύτερο αποτέλεσμα, από την άποψη του ότι θα είχες περιθώρια για καλύτερο wash.

Θαυμάσιο ωστόσο αποτέλεσμα. Ειδικά το βάψιμο, πολύ επιτυχημένο.
Τίτλος: Απ: Heinkel He-111 [Italeri στην 1/72] Τελος
Αποστολή από: tito στις Απριλίου 17, 2012, 07:25:37 μμ
Αν ξεκινούσες με βάση το μοντέλο της Haswgawa, θα είχες ένα λιιιιγο καλύτερο αποτέλεσμα, από την άποψη του ότι θα είχες περιθώρια για καλύτερο wash.

Θαυμάσιο ωστόσο αποτέλεσμα. Ειδικά το βάψιμο, πολύ επιτυχημένο.

Φιλε μου σ ευχαριστω πολυ χρονια πολλα κιολας, οντως αν ηταν εγχαρακτο το κιτ με το wash θα τονιζοταν λιγακι παραπανω τα πανελς.
Τίτλος: Απ: Heinkel He-111 [Italeri στην 1/72] Τελος
Αποστολή από: DIO στις Απριλίου 17, 2012, 09:43:05 μμ
Και πάλι, πανέμορφο... ::salut::