Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Στρατιωτικά θέματα Α' & Β' Π.Π => Pre-45 Armor: Υπό κατασκευή => Μήνυμα ξεκίνησε από: Getsa στις Ιανουαρίου 13, 2012, 06:36:53 μμ

Τίτλος: SHERMAN M4A1, UM, 1/72
Αποστολή από: Getsa στις Ιανουαρίου 13, 2012, 06:36:53 μμ
Το μοντέλο αυτό φτιάχτηκε σε 2 ημέρες. Είναι το πρώτο μου 72άρι και ευχαριστήθηκα ιδιαίτερα το βάψιμο του.

(http://s177.photobucket.com/albums/w201/getsas/?action=view&current=DSCF0909.jpg) (http://s177.photobucket.com/albums/w201/getsas/?action=view&current=DSCF0905.jpg) (http://s177.photobucket.com/albums/w201/getsas/?action=view&current=DSCF0904.jpg)

(http://s177.photobucket.com/albums/w201/getsas/?action=view&current=DSCF0903.jpg) (http://s177.photobucket.com/albums/w201/getsas/?action=view&current=DSCF0902.jpg) (http://s177.photobucket.com/albums/w201/getsas/?action=view&current=DSCF0901.jpg)

(http://s177.photobucket.com/albums/w201/getsas/?action=view&current=DSCF0900.jpg) (http://s177.photobucket.com/albums/w201/getsas/?action=view&current=DSCF0899.jpg) (http://s177.photobucket.com/albums/w201/getsas/?action=view&current=DSCF0898.jpg)
Τίτλος: Απ: SHERMAN M4A1, UM, 1/72
Αποστολή από: Dimitris 72 στις Ιανουαρίου 14, 2012, 09:00:01 πμ
Ωραίο μοντελάκι Γιώργο, και μάλιστα στη ΣΩΣΤΗ κλίμακα.

Αν μπορείς, βγάλε τη λάσπη από εκεί που "τρέχει" η βενζίνη στο πλάι και κάνε τρεξίματα με κάποιο αραιό "βρωμί" :mrgreen: χρώμα Γενικώς, αν και είναι κάπως "βαριά" η λάσπη (αισθητικά και όχι ρεαλιστικά), κατά τα άλλα είναι Οk  ::salut::

ΔΚ



Τίτλος: Απ: SHERMAN M4A1, UM, 1/72
Αποστολή από: Getsa στις Ιανουαρίου 14, 2012, 09:54:52 πμ


Σ' ευχαριστώ Δημήτρη για τα σχόλια!
Η λάσπη τοποθετήθηκε 'μπόλικη' προκειμένου να καλύψει λάθη του κιτ. Στο μυαλό μου είχα την εικόνα ενός άρματος που μόλις βγήκε από βούρκο με τέτοιο βάθος που να καλύφθηκε μέχρι και το πάνω μέρος της ερπύστριας.  Η λάσπη στο πλάι, όπως λέει κι ο Bob Ross, ήταν ένα χαρούμενο ατύχημα.  :mrgreen:

Το μοντέλο έχει μπει στη βιτρίνα και δεν θα δεχτεί άλλη επέμβαση. Ήταν όμως μια καλή αρχή για τα 72άρια και σκέφτομαι σύντομα να φτιάξω κι άλλα.
Τίτλος: Απ: SHERMAN M4A1, UM, 1/72
Αποστολή από: OANNHSEA στις Ιανουαρίου 14, 2012, 10:06:04 πμ
Παράθεση
Η λάσπη στο πλάι, όπως λέει κι ο Bob Ross, ήταν ένα χαρούμενο ατύχημα.
 
Πολύ ωραία φράση...
Θα την κρατήσω...  :twisted: :twisted: :twisted: