Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Ελικοφόρα Αεροσκάφη => Prop: Show room => Μήνυμα ξεκίνησε από: BLACK SHEEP στις Ιανουαρίου 07, 2012, 08:21:39 μμ
-
Του φίλου μου Γαλανίκα Ηλία (ωραίο χέρι στο βάψιμο)
(http://postimage.org/image/vlr65qw7l/)
(http://postimage.org/image/g1w6ybbev/)
(http://postimage.org/image/r5jfrpjgn/)
(http://postimage.org/image/idz4yshph/)
-
(ωραίο χέρι στο βάψιμο)
Στο χωριό μου το λένε βρωμόχερο! Μετέρεφε παρακαλώ τα συγχαρητήριά μου!
-
Ωράιο θέμα, καλή εκτέλεση φαίνεται να είναι, ιδιαίτερα στο βάψιμο.
Χρειάζεται καλύτερες και πιο πολλές φωτό, κόκπιτ, κάτω επιφάνειες κλπ.
Γράψε κάτι και για την κατασκεύη, βελτιωτικά, χρώματα...
::salut::
-
Φοβερή δουλειά συγχαρητήρια!!!!!
-
Φανταστικο πανεμορφο
-
καλημέρα και καλή εβδομάδα,
πολύ όμορφο το chipping σου, εύγε!
-
φανταστικο ::salut:: ::salut::