Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Ελικοφόρα Αεροσκάφη => Prop: Show room => Μήνυμα ξεκίνησε από: BLACK SHEEP στις Ιανουαρίου 07, 2012, 08:21:39 μμ

Τίτλος: Ki - 61 Tony 1/32 Hasegawa
Αποστολή από: BLACK SHEEP στις Ιανουαρίου 07, 2012, 08:21:39 μμ
Του φίλου μου Γαλανίκα Ηλία (ωραίο χέρι στο βάψιμο)
(http://postimage.org/image/vlr65qw7l/) (http://postimage.org/image/g1w6ybbev/) (http://postimage.org/image/r5jfrpjgn/) (http://postimage.org/image/idz4yshph/)
Τίτλος: Απ: Ki - 61 Tony 1/32 Hasegawa
Αποστολή από: gkontog στις Ιανουαρίου 07, 2012, 10:36:34 μμ
(ωραίο χέρι στο βάψιμο)
Στο χωριό μου το λένε βρωμόχερο! Μετέρεφε παρακαλώ τα συγχαρητήριά μου!
Τίτλος: Απ: Ki - 61 Tony 1/32 Hasegawa
Αποστολή από: Alan Gelo στις Ιανουαρίου 07, 2012, 10:37:52 μμ
Ωράιο θέμα, καλή εκτέλεση φαίνεται να είναι, ιδιαίτερα στο βάψιμο.
Χρειάζεται καλύτερες και πιο πολλές φωτό, κόκπιτ, κάτω επιφάνειες κλπ.
Γράψε κάτι και για την κατασκεύη, βελτιωτικά, χρώματα...
 ::salut::
Τίτλος: Απ: Ki - 61 Tony 1/32 Hasegawa
Αποστολή από: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΥΓΚΟΥΝΗΣ στις Ιανουαρίου 08, 2012, 12:59:34 μμ
Φοβερή δουλειά συγχαρητήρια!!!!!
Τίτλος: Απ: Ki - 61 Tony 1/32 Hasegawa
Αποστολή από: bill-larisa στις Ιανουαρίου 08, 2012, 01:02:44 μμ
Φανταστικο  πανεμορφο
Τίτλος: Απ: Ki - 61 Tony 1/32 Hasegawa
Αποστολή από: corfuisland στις Ιανουαρίου 09, 2012, 08:49:51 πμ
καλημέρα και καλή εβδομάδα,
πολύ όμορφο το chipping σου, εύγε!
Τίτλος: Απ: Ki - 61 Tony 1/32 Hasegawa
Αποστολή από: FANTOMAS...... στις Ιανουαρίου 30, 2012, 04:14:48 μμ
φανταστικο ::salut:: ::salut::