(http://postimage.org/image/hlxsy982j/)
(http://postimage.org/image/r039yo7bl/)
(http://postimage.org/image/65t85o7n9/)
(http://postimage.org/image/je299h0vp/)
(http://postimage.org/image/qvicrcahd/)
(http://postimage.org/image/my9bqj8rf/)
(http://postimage.org/image/etg2ujh6n/)
(http://postimage.org/image/ph07myx53/)
(http://postimage.org/image/xtk68ddxb/)
(http://postimage.org/image/o4akh1lf9/)
(http://postimage.org/image/xzi90s55n/)
Mια που αναφερες για το Τ-2 να πουμε οτι περιεχει οτι ακριβως και το κιτ της Two Bobs με τη διαφορα οτι αυτο δινει και τους δυο πινακες σε προβαμμενα photoetched(χτυπηθηκε αλυπητα κι'αυτο! :mrgreen:)
στοκο πηρες? και εαν ναι ποσα σωληναρια? Μονο ενα δεν φτανει για να το φερεις το ρηαμδι στα ισια τουΠερικλη το ξερω ,γιατι θυμαμαι ποσο παιδευτικες με τη δικη σου κατασκευη και δεν του φαινεται!Παντως το προτιμω απο το κιτ της Collect Air που ειχα.Αυτο ειναι να διαπραξεις εγκλημα και να μπεις μεσα για να το ξεκινησεις,η να το φτιαξεις και να εγκληματισεις μετα απο τα νευρα που θα'χεις!Παντως τη φυλακη δε τη γλυτωνεις! :mrgreen: :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Το μόνο μειονέκτημα του,η έλλειψη χαλκομανιών της ΠΑ
(http://postimage.org/image/elkl551i1/)
(http://postimage.org/image/t61nzywgp/)
(http://postimage.org/image/oy6vr7v15/)