Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Ελικοφόρα Αεροσκάφη => Prop: Show room => Μήνυμα ξεκίνησε από: Menelaos στις Νοεμβρίου 27, 2011, 06:56:06 μμ
-
Ενα πολυ παλιο μοντελο μου...το DR1 της Ρεβελ... το σκαφος αυτο ειταν του Ernst Udet....LO ειταν το παρατσουκλι της αραβωνιαστικiας του....
Σχεδον ΟΟΒ φτιαγμενο...



-
Ωραία και καθαρή δουλειά Μπράβο!!!
-
Πολύ όμορφη δουλειά και
μου αρέσουν πολύ και οι φωτογραφίες
που έβγαλες.
Μπράβο ::salut::
-
Πολύ όμορφο και επίσης μου αρέσει πολύ το βάψιμο στην έλικα, πολύ αληθοφανές ::salut::
-
πολυ ομορφη δουλεια ::salut:: ::salut::