Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Στρατιωτικά θέματα Α' & Β' Π.Π => Pre-45 Armor: Υπό κατασκευή => Μήνυμα ξεκίνησε από: panagis_48 στις Νοεμβρίου 13, 2011, 08:30:55 μμ

Τίτλος: Tiger I tank
Αποστολή από: panagis_48 στις Νοεμβρίου 13, 2011, 08:30:55 μμ
καλησπέρα σας! ξεκινάω με αυτό το τανκ για πρώτη φορά...

(http://postimage.org/image/sj6w4rajl/)

 θέλω να μου πείτε εδώ εάν είναι σωστά στις θέσης τους γιατί αυτό που δείχνω με το βελάκι είναι πιο έξω ....πιστεύω να καταλάβατε τι ενωω.....δεν είναι κολλημένα ακόμα φυσικά...μια δοκιμή έκανα...

(http://postimage.org/image/6s61dlz9r/).... (http://postimage.org/image/4lthytglz/)..αυτα ευχαριστώ.
Τίτλος: Απ: tiger I tank
Αποστολή από: gtdeath13 στις Νοεμβρίου 13, 2011, 09:21:20 μμ
Οι τροχοί δεν πάνε έτσι... Δες τις παρακάτω φωτογραφίες για να καταλάβεις πώς πρέπει να τοποθετηθούν:


(http://postimage.org/image/rgwpm69qn/) (http://postimage.org/image/skgty4udr/)
Τίτλος: Απ: Tiger I tank
Αποστολή από: panagis_48 στις Νοεμβρίου 13, 2011, 09:38:44 μμ
μαλισταααα......λέω και εγώ ....γιατί δεν κουμπώνανε καλά...ευχαριστώ .
Τίτλος: Απ: Tiger I tank
Αποστολή από: panagis_48 στις Νοεμβρίου 13, 2011, 10:31:58 μμ
πιστεύω τώρα να είναι οκ ... (http://postimage.org/image/ujndiw6jl/)... (http://postimage.org/image/afwcxa11h/)...ειναι ακώλυτα ακόμα δοκιμές κάνω...
Τίτλος: Απ: Tiger I tank
Αποστολή από: gtdeath13 στις Νοεμβρίου 13, 2011, 10:34:16 μμ
Οοοοοοοχι... Σε κάθε άξονα πρέπει να έχεις τρεις τροχούς... Δες προσεκτικά την διάταξη.
Τίτλος: Απ: Tiger I tank
Αποστολή από: jkbsprint στις Νοεμβρίου 13, 2011, 10:36:05 μμ
Αν δε φτανουν να βαλεις τρεις καθως πολλα παλια κιτ δινανε μονο τους δυο, τοτε ενα ανοιχτο ζευγαρι που αγκαλιαζει ενα κλειστο....
Τίτλος: Απ: Tiger I tank
Αποστολή από: panagis_48 στις Νοεμβρίου 13, 2011, 11:09:28 μμ
το σχέδιο λέει για 2 εάν κάνω λαθος... (http://postimage.org/image/gxpeylijl/)...δηλαδη Γιάννη όπως το έχω ?
Τίτλος: Απ: Tiger I tank
Αποστολή από: panagis_48 στις Ιανουαρίου 08, 2012, 08:58:35 μμ
καλησπέρα σας..θέλω να μου πείτε σε αυτά εδώ τα σημεία που δείχνω τη χρώματα τα βάφω ? καθώς είμαι νέος...το βασικό χρώμα είναι της ερήμου το sund της humbrol.....
(http://postimage.org/image/yfgjdz1xf/)... (http://postimage.org/image/6skddcejl/)...ευχαριστω εκ τον προτέρων για της απαντήσεις....βάφω μόνο με humbrol
Τίτλος: Απ: Tiger I tank
Αποστολή από: nino1969 στις Ιανουαρίου 08, 2012, 09:03:13 μμ
Παντού το ίδιο χρώμα με το υπόλοιπο το βάφεις.
Τίτλος: Απ: Tiger I tank
Αποστολή από: panagis_48 στις Ιανουαρίου 08, 2012, 09:07:44 μμ
για να καταλάβω, εκεί στο 1 που είναι προφανώς οι μηχανή δεν θέλει να φαίνεται μεταλλικό ?

Τίτλος: Απ: Tiger I tank
Αποστολή από: gkontog στις Ιανουαρίου 08, 2012, 09:11:38 μμ
για να καταλάβω, εκεί στο 1 που είναι προφανώς οι μηχανή δεν θέλει να φαίνεται μεταλλικό ?
OXI! Αυτό που βλέπεις δεν είναι η μηχανή, είναι οι πλάκες θωράκισης πάνω από τη μηχανή, οι γρίλες του συστήματος ψύξης, θωρακισμένες εισαγωγές καυσίμου και θωρακισμένα σημεία πρόσβασης στον κινητήρα. Αρα βάφεις το ίδιο χρώμα με το υπόλοιπο άρμα.
Τίτλος: Απ: Tiger I tank
Αποστολή από: panagis_48 στις Ιανουαρίου 08, 2012, 09:24:22 μμ
μάλιστα....το αφήνω ως έχει...υπάρχει εδώ καμιά κατασκευή γιατί έψαξα και δεν βρήκα...
Τίτλος: Απ: Tiger I tank
Αποστολή από: panagis_48 στις Ιανουαρίου 09, 2012, 07:55:35 μμ
της ερπύστριες της βάφω με το 53 της humbrol ? η με το 113 που λέει ?
(http://postimage.org/image/ynprl2oqj/)... (http://postimage.org/image/52p8bblhv/)
Τίτλος: Απ: Tiger I tank
Αποστολή από: panagis_48 στις Ιανουαρίου 10, 2012, 03:54:34 μμ
μάλλον 113...
Τίτλος: Απ: Tiger I tank
Αποστολή από: sotiris στις Ιανουαρίου 10, 2012, 04:23:00 μμ
Yπαρχει και το track color για ερπυστριες  ,το οποιο κυκλοφορει ετοιμο  απο την white ensign ,αλλιως μπορεις να παιξεις με διαφορες καφεκοκκινες αποχρωσεις
Τίτλος: Απ: Tiger I tank
Αποστολή από: panagis_48 στις Ιανουαρίου 10, 2012, 06:49:35 μμ
ξέρετε πια τεχνική γίνετε για να κάνω σε χώμα τα πατήματα των ερπυστριών ?  κάποιο  βιντεακι .?...
(http://postimage.org/image/mmsbxe9bl/)
Τίτλος: Απ: Tiger I tank
Αποστολή από: Stavros στις Ιανουαρίου 10, 2012, 07:21:28 μμ
ξέρετε πια τεχνική γίνετε για να κάνω σε χώμα τα πατήματα των ερπυστριών ?  κάποιο  βιντεακι .?...
(http://postimage.org/image/mmsbxe9bl/)

τπ πάτημα των ερπυστριών γίνεται μόνο με την τεχνική του
" πατήματος των ερπυστριών... " 
(στην Ισπανική σχολή θα το λέγανε ..... "tracking" - κατά το "mapping" κλπ - και θα βγάζανε και φράγκα με αυτό)

εξηγώ:
ετοιμάζεις το έδαφος σου
και οταν είναι ακόμη νωπό,
τοποθετείς το άρμα ή το όχημα και κάνεις κανονικά πατήματα.
οταν στεγνωσει τα τονίζεις με καταλληλο βάψιμο

 ::salut::
Τίτλος: Απ: Tiger I tank
Αποστολή από: DJ ANAS στις Ιανουαρίου 10, 2012, 07:24:35 μμ
μάλιστα....το αφήνω ως έχει...υπάρχει εδώ καμιά κατασκευή γιατί έψαξα και δεν βρήκα...

Εδω μερικες ιστοσελιδες/βοηθειες :wink:
http://www.network54.com/Forum/110741/message/1326181679/Tiger+I+WIP.
http://www.network54.com/Forum/110741/message/1308492314/Tiger+Fgst+250122+built%2C+waiting+for+primer
http://www.network54.com/Forum/110741/message/1307326001/Tiger+1+%26amp%3B+destroyed+T-34+dio
http://www.network54.com/Forum/110741/message/1300603883/Early+Tiger+I+-+complete
http://www.network54.com/Forum/110741/message/1314363018/Birthday+party
http://www.panzer-modell.de/berichte/tiger1_chris/tiger1.htm
http://www.google.de/imgres?imgurl=http://img.photobucket.com/albums/v353/xplan303ex/Tamiya%2520Tiger%2520I%2520DAK/tiger05.jpg&imgrefurl=http://xplan303ex.wordpress.com/2007/11/14/tiger-i-afrika-korps-finished/&usg=__lZhApSFZt3dQEit1mroppWpi0ns=&h=480&w=640&sz=52&hl=de&start=28&zoom=1&tbnid=KtsaHLCDkhwTWM:&tbnh=129&tbnw=167&ei=53AMT4PPOYbxsgbw1aycBA&prev=/search%3Fq%3DTiger%2B1%2BAfrika%26hl%3Dde%26sa%3DX%26biw%3D1600%26bih%3D783%26tbm%3Disch%26prmd%3Dimvns&itbs=1&iact=hc&vpx=342&vpy=353&dur=2297&hovh=194&hovw=259&tx=127&ty=87&sig=118024316779897678578&page=2&ndsp=32&ved=1t:429,r:17,s:28
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/43/Bundesarchiv_Bild_101I-554-0872-35%2C_Tunesien%2C_Panzer_VI_%28Tiger_I%29.jpg
http://migjimenez.blogspot.com/
Τασος ::salut::
Τίτλος: Απ: Tiger I tank
Αποστολή από: panagis_48 στις Ιανουαρίου 10, 2012, 07:30:37 μμ
οορεεεεε  πραγμααα....
Τίτλος: Απ: Tiger I tank
Αποστολή από: panagis_48 στις Ιανουαρίου 11, 2012, 12:57:17 μμ
για χώστε τα μου λίγο.....μπας και καταλάβω τη γίνετε εδώ....λοιπόν από την κάτω μεριά δείχνει να είναι οκ έτσι ?...
(http://postimage.org/image/52whml2pz/)....εδω όμως τη έκανα και δεν κολαει καθόλου ?μα τοοοσσσσοοοοοο διαφορά ? .... (http://postimage.org/image/3satv9wwr/)...ευχαριστω.να και το σχέδιο.... (http://postimage.org/image/52ial6me3/)

Τίτλος: Απ: Tiger I tank
Αποστολή από: Stavros στις Ιανουαρίου 11, 2012, 01:02:16 μμ
για δωσε μια γενικη φωτό (ολόκληρο)
διοτι κατι σε "μπρος-πίσω" δείχνει
αλλα μπορει να ξεγελά η γωνία λήψης
Σ.Σ.
Τίτλος: Απ: Tiger I tank
Αποστολή από: panagis_48 στις Ιανουαρίου 11, 2012, 01:11:59 μμ

(http://postimage.org/image/ewda37snv/)... (http://postimage.org/image/jv5dvhltf/)

Τίτλος: Απ: Tiger I tank
Αποστολή από: Stavros στις Ιανουαρίου 11, 2012, 01:25:39 μμ
ειχα δίκιο !!!!
έβαλες το αριστερό, δεξιά και το μπρος-πίσω
θέλει λίιιιιγη περισσότερη προσοχή, δοκιμές και λογική
καλή συνέχεια
 ::salut::
Σ.Σ.
Τίτλος: Απ: Tiger I tank
Αποστολή από: panagis_48 στις Ιανουαρίου 11, 2012, 01:43:47 μμ
αααα...καλά μην  μ ε παρεξηγάς....έλλειψη σκέψης.....
Τίτλος: Απ: Tiger I tank
Αποστολή από: panagis_48 στις Ιανουαρίου 11, 2012, 02:54:33 μμ
μιλάμε κανείς άλλος δεν θα το έκανε αυτό :oops: :(...