Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Ελικοφόρα Αεροσκάφη => Prop: Show room => Μήνυμα ξεκίνησε από: Giannis στις Νοεμβρίου 13, 2011, 07:23:53 μμ
-
Γεια σας!μια αρχαια κατασκευη του 1986!!!απο το γνωστο κιτ της monogram!με μηδεν εσωτερικη λεπτομερεια και δινοντας περισσοτερο σημασια στην εξωτερικη του λεπτομερεια!!!
(http://postimage.org/image/6nnev5f4f/)
(http://postimage.org/image/y4htsf1s5/)
(http://postimage.org/image/hzi8c0pjr/)
(http://postimage.org/image/ow84vjh29/)
(http://postimage.org/image/4ch32a5gr/)
(http://postimage.org/image/bod0vlobb/)
(http://postimage.org/image/ws9bi0j4f/)
Ολες οι αποψεις ελευθερα!!! :lol:
-
Ωραίο είναι Γιάννη,αν και οι φωτοφραφίες το αδικούν.θα μπορούσες να δώσεις λίγες πληροφορίες σχετικά με την κατασκευή του και βάψιμο αν θυμάσαι;
::salut:: ::salut::
-
Aναλογικα της ηλικιας της κατασκευης ειναι πολυ ωραιο ομως....
Σε πολλα σημεια (οπου εχει σηματα) γυαλιζει περισοτερο απο το υπολοιπο.
Θα προτεινα.
1ον Προσθεσε στα ακροπτερυγια και στην αποληξη του σκαφους τους δεκτες (μαυρες επιφανειες)
αν θες σου ανεβαζω φωτο ποιες εννοω.Δεν ειναι δυσκολο να βαφουν ακομα και τωρα.
2ον μασκαρε (με Μασκολ) τα διαφανη και περασε το ολο με ενα σατινε βερνικι .
το αξιζει :wink:
::salut::
-
Ωραία δουλειά και σπάνιο μοντέλο
-
Τον κωνο του radar στο ρυγχος πως το εφτιαξες?
-
Πολύ ωραίο... και εγώ το ψάχνω να το βρω για να το φτιάξω! Σπάνιο και νομίζω οτι είναι ένα μοντέλο που πρέπει να υπάρχει στην συλλογή μας!
Για τα χρονάκια του πολύ καλή δουλειά... ;)
-
Βρήκα και το παρακάτω... το γνωρίζει κανείς? ΑΞΙΖΕΙ για το κιτ της MONOGRAM?
http://www.modelimex.com/1-72-hu-16b-asw-albatros-convset-mono-rev
-
jim-eta ευχαριστω που σου αρεσε, το κιτ δεν ειχε και την τελεια εφαρμογη(στοκος και τρυψημο αρκετο),το χρωμμα ηταν της Μολακ (με ενα περιεργο τιτλο HELL A F AEGEAN SEA DEFENCE ) λιγο πιο σκουρο απο το γνωστο FS35164 στο οποιο προσθεσα λευκο .
phantomakias, Mιχαλη διορθωσεμε για το ονομα, σε ολα τα σηματα εχω περαση γυαλιστερο βερνικι γιατι εσπαγαν περιεργα,τωρα για τους δεκτες δεν τους θυμαμε (θα κοιταξω φωτο),οσο για το περασμα με βερνικι το εχω στο προγραμμα.
Kongrigo ευχαριστω που σου αρεσε.
Κωνσταντινε, ο κωνος του ρανταρ εγινε με κομματια πλαστικου και στοκο, φυσικα με το αναλογο τριψιμο.
MikaGR χαιρομαι που σου αρεσε, οντος σπανιο κιτ (η κατασκευη ειναι οταν υπηρετουσα στην 353 ΜΝΑΣ και απο εκει ειναι και το μοιροσημο/βαση του μοντελου. ::salut:: ::salut::
-
Προς MicaGR:
Εφ'οσον εχεις το κιτ το σετακι λυνει χερια.Ανεκτιμητη βοηθεια. :wink:
-
Προς MicaGR:
Εφ'οσον εχεις το κιτ το σετακι λυνει χερια.Ανεκτιμητη βοηθεια. :wink:
Ευχαριστώ.. ;) Θα είναι στις επόμενες αγορές το ΚΙΤ... το "σετάκι" το βρήκα.. ;)
Πιτσιρικάς μου άρεσε πολύ αυτό το αεροπλάνο... και χάρηκα που το είδα εδώ!
-
ρυτινενιο κιτ και ισως ακριβω, αν δουμε την τιμη που εχει το 1/48 , ( Περιμενουμε και την κυκλοφορια της Trumpeter σε 1/48 ) μαλον ειναι απαγορευτηκο.
-
Πολύ όμορφο μοντέλο και σπάνιο.
Μου άρεσε και η βάση που το έχεις
βάλει. ::salut::
-
Πανέμορφο θέμα και ωραία η παρουσίαση του πάνω στη βάση.Συγχαρητήρια!!!
-
Σ' ευχαριστω Δημητρη που σου αρεσε . ::salut:: ::salut::
-
πολυ ομορφο ::salut:: ::salut::
-
Να' σαι καλα Νεκταριε !!! ::salut::
-
Ωραίος ο "Γκούφη"! Σπάνιο μοντέλο!
-
Κουκλι σκετο ειναι Γιαννη! ::salut:: ::salut::
-
Γιαννη και Λαμπρο, ευχαριστω που σας αρεσε. (ηταν απο τις εποχες του πινελου) ::salut:: ::salut::