Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Ελικοφόρα Αεροσκάφη => Prop: Show room => Μήνυμα ξεκίνησε από: Giannis στις Νοεμβρίου 13, 2011, 07:23:53 μμ

Τίτλος: Hu-16B Albatros Π.Α. 353 ΜΝΑΣ 1/72 Monogram
Αποστολή από: Giannis στις Νοεμβρίου 13, 2011, 07:23:53 μμ
Γεια σας!μια αρχαια κατασκευη του 1986!!!απο το γνωστο κιτ της monogram!με μηδεν εσωτερικη λεπτομερεια και δινοντας περισσοτερο σημασια στην εξωτερικη του λεπτομερεια!!!
(http://postimage.org/image/6nnev5f4f/) (http://postimage.org/image/y4htsf1s5/) (http://postimage.org/image/hzi8c0pjr/) (http://postimage.org/image/ow84vjh29/) (http://postimage.org/image/4ch32a5gr/) (http://postimage.org/image/bod0vlobb/) (http://postimage.org/image/ws9bi0j4f/)
Ολες οι αποψεις ελευθερα!!! :lol:
Τίτλος: Απ: Hu-16B Albatros Π.Α. 353 ΜΝΑΣ 1/72 Monogram
Αποστολή από: jim-eta στις Νοεμβρίου 13, 2011, 07:33:57 μμ
Ωραίο είναι Γιάννη,αν και οι φωτοφραφίες το αδικούν.θα μπορούσες να δώσεις λίγες πληροφορίες σχετικά με την κατασκευή του και βάψιμο αν θυμάσαι;
 ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: Hu-16B Albatros Π.Α. 353 ΜΝΑΣ 1/72 Monogram
Αποστολή από: phantomakias στις Νοεμβρίου 13, 2011, 07:46:42 μμ
Aναλογικα της ηλικιας της κατασκευης ειναι πολυ ωραιο ομως....
Σε πολλα σημεια (οπου εχει σηματα) γυαλιζει περισοτερο απο το υπολοιπο.
Θα προτεινα.
1ον Προσθεσε στα ακροπτερυγια και στην αποληξη του σκαφους τους δεκτες (μαυρες επιφανειες)
αν θες σου ανεβαζω φωτο ποιες εννοω.Δεν ειναι δυσκολο να βαφουν ακομα και τωρα.
2ον μασκαρε (με Μασκολ) τα διαφανη και περασε το ολο με ενα σατινε βερνικι .
το αξιζει  :wink:
 ::salut::
Τίτλος: Απ: Hu-16B Albatros Π.Α. 353 ΜΝΑΣ 1/72 Monogram
Αποστολή από: kongrigo στις Νοεμβρίου 13, 2011, 07:59:11 μμ
Ωραία δουλειά και σπάνιο μοντέλο
Τίτλος: Απ: Hu-16B Albatros Π.Α. 353 ΜΝΑΣ 1/72 Monogram
Αποστολή από: Κωνσταντινος στις Νοεμβρίου 13, 2011, 08:12:09 μμ
Τον κωνο του radar στο ρυγχος πως το εφτιαξες?
Τίτλος: Απ: Hu-16B Albatros Π.Α. 353 ΜΝΑΣ 1/72 Monogram
Αποστολή από: MicaGR στις Νοεμβρίου 13, 2011, 08:48:57 μμ
Πολύ ωραίο... και εγώ το ψάχνω να το βρω για να το φτιάξω! Σπάνιο και νομίζω οτι είναι ένα μοντέλο που πρέπει να υπάρχει στην συλλογή μας!
Για τα χρονάκια του πολύ καλή δουλειά... ;)
Τίτλος: Απ: Hu-16B Albatros Π.Α. 353 ΜΝΑΣ 1/72 Monogram
Αποστολή από: MicaGR στις Νοεμβρίου 13, 2011, 08:55:15 μμ
Βρήκα και το παρακάτω... το γνωρίζει κανείς? ΑΞΙΖΕΙ για το κιτ της MONOGRAM?

http://www.modelimex.com/1-72-hu-16b-asw-albatros-convset-mono-rev
Τίτλος: Απ: Hu-16B Albatros Π.Α. 353 ΜΝΑΣ 1/72 Monogram
Αποστολή από: Giannis στις Νοεμβρίου 13, 2011, 09:46:02 μμ
jim-eta ευχαριστω που σου αρεσε, το κιτ δεν ειχε και την τελεια εφαρμογη(στοκος και τρυψημο αρκετο),το χρωμμα ηταν της Μολακ (με ενα περιεργο τιτλο HELL  A F  AEGEAN SEA DEFENCE ) λιγο πιο σκουρο απο το γνωστο FS35164 στο οποιο προσθεσα λευκο .                                       

phantomakias,  Mιχαλη διορθωσεμε για το ονομα, σε ολα τα σηματα εχω περαση γυαλιστερο βερνικι γιατι εσπαγαν περιεργα,τωρα για τους δεκτες δεν τους θυμαμε (θα κοιταξω φωτο),οσο για το περασμα με βερνικι το εχω στο προγραμμα.                                                                   

Kongrigo ευχαριστω που σου αρεσε.                     

Κωνσταντινε,  ο κωνος του ρανταρ εγινε με κομματια πλαστικου και στοκο, φυσικα με το αναλογο τριψιμο.

MikaGR χαιρομαι που σου αρεσε, οντος σπανιο κιτ (η κατασκευη ειναι οταν υπηρετουσα στην  353 ΜΝΑΣ  και απο εκει ειναι και το μοιροσημο/βαση του μοντελου. ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: Hu-16B Albatros Π.Α. 353 ΜΝΑΣ 1/72 Monogram
Αποστολή από: phantomakias στις Νοεμβρίου 13, 2011, 09:48:08 μμ
Προς MicaGR:
Εφ'οσον εχεις το κιτ το σετακι λυνει χερια.Ανεκτιμητη βοηθεια. :wink:
Τίτλος: Απ: Hu-16B Albatros Π.Α. 353 ΜΝΑΣ 1/72 Monogram
Αποστολή από: MicaGR στις Νοεμβρίου 13, 2011, 09:53:51 μμ
Προς MicaGR:
Εφ'οσον εχεις το κιτ το σετακι λυνει χερια.Ανεκτιμητη βοηθεια. :wink:

Ευχαριστώ.. ;) Θα είναι στις επόμενες αγορές το ΚΙΤ... το "σετάκι" το βρήκα.. ;)

Πιτσιρικάς μου άρεσε πολύ αυτό το αεροπλάνο... και χάρηκα που το είδα εδώ!
Τίτλος: Απ: Hu-16B Albatros Π.Α. 353 ΜΝΑΣ 1/72 Monogram
Αποστολή από: Giannis στις Νοεμβρίου 13, 2011, 09:58:02 μμ
ρυτινενιο κιτ και ισως ακριβω, αν δουμε την τιμη που εχει το 1/48 , ( Περιμενουμε και την κυκλοφορια της Trumpeter σε 1/48 ) μαλον ειναι απαγορευτηκο.
Τίτλος: Απ: Hu-16B Albatros Π.Α. 353 ΜΝΑΣ 1/72 Monogram
Αποστολή από: Ktiniatros στις Δεκεμβρίου 28, 2011, 06:40:52 μμ
Πολύ όμορφο μοντέλο και σπάνιο.
Μου άρεσε και η βάση που το έχεις
βάλει.  ::salut::
Τίτλος: Απ: Hu-16B Albatros Π.Α. 353 ΜΝΑΣ 1/72 Monogram
Αποστολή από: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΥΓΚΟΥΝΗΣ στις Ιανουαρίου 16, 2012, 08:30:24 μμ
Πανέμορφο θέμα και ωραία η παρουσίαση του πάνω στη βάση.Συγχαρητήρια!!!
Τίτλος: Απ: Hu-16B Albatros Π.Α. 353 ΜΝΑΣ 1/72 Monogram
Αποστολή από: Giannis στις Ιανουαρίου 16, 2012, 10:54:02 μμ
Σ' ευχαριστω  Δημητρη που σου αρεσε . ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: Hu-16B Albatros Π.Α. 353 ΜΝΑΣ 1/72 Monogram
Αποστολή από: FANTOMAS...... στις Ιανουαρίου 30, 2012, 04:09:26 μμ
πολυ ομορφο ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: Hu-16B Albatros Π.Α. 353 ΜΝΑΣ 1/72 Monogram
Αποστολή από: Giannis στις Ιανουαρίου 30, 2012, 04:45:20 μμ
Να' σαι καλα Νεκταριε !!! ::salut::
Τίτλος: Απ: Hu-16B Albatros Π.Α. 353 ΜΝΑΣ 1/72 Monogram
Αποστολή από: Jet72 στις Ιανουαρίου 30, 2012, 05:17:55 μμ
Ωραίος ο "Γκούφη"! Σπάνιο μοντέλο!
Τίτλος: Απ: Hu-16B Albatros Π.Α. 353 ΜΝΑΣ 1/72 Monogram
Αποστολή από: labros87 στις Ιανουαρίου 30, 2012, 09:10:50 μμ
Κουκλι σκετο ειναι Γιαννη! ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: Hu-16B Albatros Π.Α. 353 ΜΝΑΣ 1/72 Monogram
Αποστολή από: Giannis στις Ιανουαρίου 30, 2012, 10:16:34 μμ
Γιαννη και Λαμπρο, ευχαριστω που  σας αρεσε. (ηταν απο τις εποχες του πινελου) ::salut:: ::salut::