Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Jet Αεροσκάφη => Jet: Γενική συζήτηση-Reference => Μήνυμα ξεκίνησε από: HARTMANN7 στις Νοεμβρίου 06, 2011, 10:48:06 μμ
-
Παιδια καλησπέρα..
Υπάρχει κάποιος που έχει φτιάξει το Su-25 της ΟΕΖ???στην 1/48?
Να μου πεί για ένα σημείο τι γίνεται???????
-
Φτιαχνω τωρα της revell, δεν ξερω αν ειναι το ιδιο, πες τι θες....
-
Πες μας τι πρόβλημα έχεις να το δούμε..Ρίξε και μια ματιά στο google βλέποντας διάφορες φωτό, ίσως βρείς αυτό που ψάχνεις.
-
To έχω πολυ ψάξει στο ΓΟΟΓΛΕ :D Αλλά δν είχα και πολλά αποτελέσματα βήμα-βήμα για την κατασκευη...το πρόβλημα εναι το εξής..
οι οδηγίες είναι λίγο περίεργες στο σημείο των κινητήρων..Το κομμάτι αυτό ..μπαίνει έτσι??
Δν μου βγάζει την φωτό!??????
-
Φτιαχνω τωρα της revell, δεν ξερω αν ειναι το ιδιο, πες τι θες....
Δν νομίζω απ οτι είδα Μιχάλη εχει διαφορα ακριβώς εκεί που έχω το πρόβλημα...κινητηρες και ατρακτο!!