Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Jet Αεροσκάφη => Jet: Γενική συζήτηση-Reference => Μήνυμα ξεκίνησε από: labros87 στις Νοεμβρίου 03, 2011, 04:16:25 μμ

Τίτλος: 72αρια F-86L/K - Κανουν για ελληνικα?
Αποστολή από: labros87 στις Νοεμβρίου 03, 2011, 04:16:25 μμ
Καλησπερα σας!
Θα ηθελα τη γνωμη σας για τα παρακατω τρια κιτ:
http://www.super-hobby.com/Azur-Fa86K-Sabre-Dog-Armee-de-l-Air-and-Bundesluftwaffe-p-1-1716207.html
http://www.super-hobby.com/Special-Hobby-Fa86K-Sabre-Dog-NATO-AII-Weather-Fighter-p-1-1075014.html
http://www.super-hobby.com/Special-Hobby-Fa86L-Sabre-Dog-with-long-wings-p-1-1057058.html
Θελω να ρωτησω αν μπορουν να γινουν ελληνικα.
Αν οι διαφορες ειναι μονο στο cockpit δεν με πειραζει καθολου.
Γνωριζει καποιος κατι?
Ευχαριστω πολυ! ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: 72αρια F-86L/K - Κανουν για ελληνικα?
Αποστολή από: Jet72 στις Νοεμβρίου 03, 2011, 04:23:17 μμ
Υπάρχει διαφορά στην άτρακτο, το -Κ είναι πιο μακρύ...

http://modelingmadness.com/scotts/korean/preview/mpm-sh/72146.htm

"The F-86K  was the NATO version of F-86D. In place of the rocket tray, four 20mm guns were installed in the nose. This required lengthening the fuselage to maintain proper center of gravity with the majority of the lengthening taking place in the area just behind the cockpit section. Many F-86Ks were outfitted with Sidewinder missile rails to add to the guns."


Αλλα είναι φοβερά κιτ... (αν και έχουν το φλασάκι τους από ό,τι βλέπω...)
Τίτλος: Απ: 72αρια F-86L/K - Κανουν για ελληνικα?
Αποστολή από: phantomakias στις Νοεμβρίου 03, 2011, 04:39:21 μμ
επισης τα Κ δεν ειχαν και πυροβολα;

edit σορρυ Γιαννη το λεει στο κειμενο 4 20ρια ::salut::
Τίτλος: Απ: 72αρια F-86L/K - Κανουν για ελληνικα?
Αποστολή από: labros87 στις Νοεμβρίου 03, 2011, 06:06:48 μμ
Μαλιστα...οποτε ειναι μονοδρομος η ευρεση του σπανιου κιτ της Hasegawa...
Ευχαριστω πολυ! ::salut:: ::salut::