Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Ελικοφόρα Αεροσκάφη => Prop: Υπό κατασκευή => Μήνυμα ξεκίνησε από: FANTOMAS...... στις Οκτωβρίου 19, 2011, 09:36:55 μμ

Τίτλος: C-27 Spartan (Italeri 1/72)
Αποστολή από: FANTOMAS...... στις Οκτωβρίου 19, 2011, 09:36:55 μμ
(http://postimage.org/image/27vs8w0ys/) (http://postimage.org/image/27vtwfdgk/) (http://postimage.org/image/27vvjypyc/) (http://postimage.org/image/27vx7i2g4/)
Τίτλος: Απ: C-27 spartan italeri
Αποστολή από: HARTMANN7 στις Οκτωβρίου 19, 2011, 09:40:44 μμ
Ωπ..ωραίος ο Σπαρτιάτης!!!!Πολύ όμορφο!!
Πωπω φίλε μου και εσύ μοντελάρεις με τρελούς ρυθμούς!!!!
Τίτλος: Απ: C-27 spartan italeri
Αποστολή από: FANTOMAS...... στις Οκτωβρίου 19, 2011, 09:43:08 μμ
το κατα δυναμη
Τίτλος: Απ: C-27 spartan italeri
Αποστολή από: Θάνος_79 στις Οκτωβρίου 19, 2011, 09:43:20 μμ
ωραίος........

πες μας λίγα λόγια για το κιτ

 ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: C-27 spartan italeri
Αποστολή από: FANTOMAS...... στις Οκτωβρίου 19, 2011, 09:44:59 μμ
το κιτ ειναι αρκετα καλο δεν με δυσκολεψε μεχρι στιγμησ ειναι αρκετα καλο και απο θεμα γραμμωσεισ
Τίτλος: Απ: C-27 spartan italeri
Αποστολή από: FANTOMAS...... στις Οκτωβρίου 20, 2011, 09:05:15 πμ
αυριο θα ανεβασω και αλλεσ foto
Τίτλος: Απ: C-27 spartan italeri
Αποστολή από: Περικλής στις Οκτωβρίου 20, 2011, 09:34:26 πμ
 ::salut:: ::salut::
δειχνει πολυ καλο!
Τίτλος: Απ: C-27 spartan italeri
Αποστολή από: FANTOMAS...... στις Οκτωβρίου 21, 2011, 09:21:50 πμ
το ετοιμαζω για βαψιμο μαλλον σημερα αν πανε καλα και εχουμε κεφι σασ ανεβαζω και καποιεσ foto πριν το κλεισω

(http://postimage.org/image/2su0ys5hg/) (http://postimage.org/image/2su49uuh0/) (http://postimage.org/image/2su5xe6ys/) (http://postimage.org/image/2suaw08g4/)

(http://postimage.org/image/2sufum9xg/) (http://postimage.org/image/2suhi5mf8/) (http://postimage.org/image/2sukt8bes/)
Τίτλος: Απ: C-27 spartan italeri
Αποστολή από: labros87 στις Οκτωβρίου 21, 2011, 02:36:42 μμ
Πολυ ομορφο δειχνει! ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: C-27 spartan italeri
Αποστολή από: xristosXT στις Οκτωβρίου 21, 2011, 08:24:11 μμ
πολυ καλο μεχρι εδω περιμενουμε τη συνεχεια κeep mondeling!
Τίτλος: Απ: C-27 spartan italeri
Αποστολή από: FANTOMAS...... στις Οκτωβρίου 21, 2011, 08:27:11 μμ
χρηστο το εβαψα σημερα ελα αυριο να το δεισ
Τίτλος: Απ: C-27 spartan italeri
Αποστολή από: FANTOMAS...... στις Οκτωβρίου 22, 2011, 04:16:48 μμ
πωσ σασ φαινεται το τερασ

(http://postimage.org/image/2678t89tw/) (http://postimage.org/image/267agrmbo/) (http://postimage.org/image/267c4aytg/)

(http://postimage.org/image/267ffdnt0/) (http://postimage.org/image/267h2x0as/)
Τίτλος: Απ: C-27 spartan italeri
Αποστολή από: Θάνος_79 στις Οκτωβρίου 22, 2011, 04:18:26 μμ
Spoiler (hover to show)
ωραίο βάψιμο

 ::salut:: ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: C-27 spartan italeri
Αποστολή από: FANTOMAS...... στις Οκτωβρίου 22, 2011, 05:21:04 μμ
εχω φτιαξει βιτρινα για αυτο το μοντελο ξεχωριστη
Τίτλος: Απ: C-27 spartan italeri
Αποστολή από: labros87 στις Οκτωβρίου 22, 2011, 05:22:37 μμ
Ποτε το εφτασες εδω :!:
Πολυ καλα παει!Καλη συνεχεια! ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: C-27 spartan italeri
Αποστολή από: FANTOMAS...... στις Οκτωβρίου 22, 2011, 05:24:55 μμ
ευχαριστω λαμπρο
Τίτλος: Απ: C-27 Spartan (Italeri 1/72)
Αποστολή από: Manwlo στις Οκτωβρίου 22, 2011, 09:00:03 μμ
Είναι πολύ όμορφο.

Αφαίρεσε αν θες την στρογγυλή κεραία από το πάνω μέρος της ατράκτου, γιατί τα Ελληνικά δεν την έχουν  ::salut::

-=Manwlo=-
Τίτλος: Απ: C-27 Spartan (Italeri 1/72)
Αποστολή από: trelas3 στις Οκτωβρίου 22, 2011, 09:49:35 μμ
τσεκαρε τις αντεννεες τισς εχεις με λαθος φορα ...να εχουν κλιση πισω
Τίτλος: Απ: C-27 Spartan (Italeri 1/72)
Αποστολή από: FANTOMAS...... στις Οκτωβρίου 25, 2011, 08:44:04 πμ
γιωργο αλλαξα την φορα απο antenes παιρναω χαλκομανιεσ και θα σασ ανεβασω foto
Τίτλος: Απ: C-27 Spartan (Italeri 1/72)
Αποστολή από: FANTOMAS...... στις Οκτωβρίου 26, 2011, 10:09:47 πμ
το μοντελο μολισ τελειωσε πειτε μου εντυπωσεισ

(http://postimage.org/image/6sze6h8wp/) (http://postimage.org/image/xfbuvgd3t/) (http://postimage.org/image/4e7im1snt/)

(http://postimage.org/image/ub16ynwbd/) (http://postimage.org/image/vrcpgsz89/)
Τίτλος: Απ: C-27 Spartan (Italeri 1/72)
Αποστολή από: FANTOMAS...... στις Οκτωβρίου 26, 2011, 10:11:34 πμ
και λιγεσ ακομα

(http://postimage.org/image/f7k2rog9l/) (http://postimage.org/image/kkdijjtjt/) (http://postimage.org/image/ys378768p/) (http://postimage.org/image/y3ucp97ix/)
Τίτλος: Απ: C-27 Spartan (Italeri 1/72)
Αποστολή από: Μιχαλης στις Οκτωβρίου 26, 2011, 12:59:46 μμ
Θα το πω λακωνικά,τέλειοοοοοοο!!!Μπράβο φίλε μου πολύ καλή δουλειά!!! ::keep_mod::
Τίτλος: Απ: C-27 Spartan (Italeri 1/72)
Αποστολή από: labros87 στις Οκτωβρίου 26, 2011, 01:37:30 μμ
Πανεμορφο και τεραστιο! :wink: ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: C-27 Spartan (Italeri 1/72)
Αποστολή από: xristosXT στις Οκτωβρίου 27, 2011, 01:09:13 πμ
φιλε νεκταριε μπραβο αψογη δουλεια! γ@μ@ει και δερνει ο Σπαρτιατης! θα ερθω να το δω κι απο κοντα ::salut::
Τίτλος: Απ: C-27 Spartan (Italeri 1/72)
Αποστολή από: giwrgosd στις Οκτωβρίου 27, 2011, 11:20:51 πμ
Πολύ όμορφο αποτέλεσμα. Και ωραίο φινίρισμα.
Τίτλος: Απ: C-27 Spartan (Italeri 1/72)
Αποστολή από: phantomakias στις Οκτωβρίου 27, 2011, 01:02:44 μμ
Πολυ ωραιος ο Σπαρτιατης σου!!!!
Τερας;
Ε οχι δα! :mrgreen:Για να σε δω με κανα Ηρακλη...αυτο ειναι τερας !!! :lol: :lol: :lol:
Σοβαρα ομως οπως ολα τα τυπου μεταγωγικα style (Αλμπατρος και Καναντερ μαζι) τοχει κανεις το θεματακι του που θα το βαλει....δεν θελω σχολια  :evil:
Αλλα εισαι αστραπη ρε συ σε παω!!!!!!!!!! :D ::salut::
Τίτλος: Απ: C-27 Spartan (Italeri 1/72)
Αποστολή από: FANTOMAS...... στις Οκτωβρίου 27, 2011, 02:18:42 μμ
σασ ευχαριστω για τα καλα σασ λογια
Τίτλος: Απ: C-27 Spartan (Italeri 1/72)
Αποστολή από: Περικλής στις Οκτωβρίου 31, 2011, 12:07:36 πμ
Nεκταριε πολυ ομορφη δουλεια ΜΠΡΑΒΟ!!!!