Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Ελικοφόρα Αεροσκάφη => Prop: Υπό κατασκευή => Μήνυμα ξεκίνησε από: tito στις Οκτωβρίου 17, 2011, 12:46:49 πμ

Τίτλος: Hawker Hurricane MKI της Airfix στην 1/72 Τελος
Αποστολή από: tito στις Οκτωβρίου 17, 2011, 12:46:49 πμ
Καλησπερα παιδια!! Μετα απο ενα μικρο χρονικο διαστημα αποχης ειπα να ξεκινησω πριν μια βδομαδα σιγα σιγα το κιτ το οποιο ειναι το παλιο 72αρι στης ερφιξ. Ο λογος που ξεκινησα αυτο το απλο κιτακι ειναι για να εξασκισω τις τεχνικες και να περασω και σε καινουργιες με τη βοηθεια σας παντα και για να διορθονω λαθη κατα τη πορεια τις εξελιξης!!! Αυτη τη στιγμη βρισκομαι στο σταδιο της ενωσης της ατρακτου με τα φτερα. αφου πρωτα ειπα να κανω μερικες μικροβελτιωσεις στο συστημα προσγειωση και στο πιλοτηριο το οποιο δεν παρειχε τιποτα μεσα αφου εψαξα στο ιντερνετ φωτογραφιες του σκαφους. Αυτα απο μενα, τα σχολια και η βοηθεια σε σας! Σας ευχαριστω εκ των πρωταιρον!!  ::salut:: ::salut::
(http://postimage.org/image/3l68qoh0/) (http://postimage.org/image/3m8a3ntw/) (http://postimage.org/image/8wgm7c1w/) (http://postimage.org/image/3n8nxap0/)
Τίτλος: Απ: Hawker Hurricane MKI της airfix στην 1/72
Αποστολή από: Blitz-X στις Οκτωβρίου 17, 2011, 12:59:46 πμ
Φίλε Τίτο, όμορφες οι προσθήκες σου σε cockpit και Σ/Π :!:

Spoiler (hover to show)

Καλή συνέχεια :mrgreen:

::salut:: ::salut:: ::salut::
ΜΦΧ
Τίτλος: Απ: Hawker Hurricane MKI της airfix στην 1/72
Αποστολή από: tito στις Οκτωβρίου 17, 2011, 01:11:12 πμ
Φίλε Τίτο, όμορφες οι προσθήκες σου σε cockpit και Σ/Π :!:

Spoiler (hover to show)

Καλή συνέχεια :mrgreen:

::salut:: ::salut:: ::salut::
ΜΦΧ

Σ ευχαριστω πολυ φιλε μου!!! Wash εκανα σε καποιες γωνιες στο κοκπιτ γυρω απο το πηαδαλιο ποδοστηρια και στο καθισμα και ντραιμπρας με μεταλλικο χρωμα αλλα ισος να μη φαινονται καθολου λογο κακης γωνιας ληψης των φωτογραφιων!! Μηπως επρεπε να τα κανω διαφορετικα ετσι ωστε να τονιζεται περισσοτερο???  :oops:
Τίτλος: Απ: Hawker Hurricane MKI της airfix στην 1/72
Αποστολή από: Blitz-X στις Οκτωβρίου 17, 2011, 01:21:01 πμ
Τι να σου πώ... από τις φωτό δεν φαίνεται τίποτα :roll:
Σίγουρα η ποσότητα και η έκταση της φθοράς και του λερώματος σε ένα μοντέλο γενικότερα είναι υποκειμενική υπόθεση (αρκεί να μην φτάνει στην υπερβολή σύμφωνα με το πραγματικό). Τώρα αν εσένα που το βλέπεις live το μοντέλο σου φαίνεται μια χαρά, τότε είναι μια χαρά :mrgreen:
ʼσε που το "λιγότερο" στις φθορές είναι απόλυτα αποδεκτό..., το "υπερβολικό" απαράδεκτο :wink:

::salut:: ::salut:: ::salut::
ΜΦΧ
Τίτλος: Απ: Hawker Hurricane MKI της airfix στην 1/72
Αποστολή από: tito στις Οκτωβρίου 17, 2011, 01:26:38 πμ
Τι να σου πώ... από τις φωτό δεν φαίνεται τίποτα :roll:
Σίγουρα η ποσότητα και η έκταση της φθοράς και του λερώματος σε ένα μοντέλο γενικότερα είναι υποκειμενική υπόθεση (αρκεί να μην φτάνει στην υπερβολή σύμφωνα με το πραγματικό). Τώρα αν εσένα που το βλέπεις live το μοντέλο σου φαίνεται μια χαρά, τότε είναι μια χαρά :mrgreen:
ʼσε που το "λιγότερο" στις φθορές είναι απόλυτα αποδεκτό..., το "υπερβολικό" απαράδεκτο :wink:

::salut:: ::salut:: ::salut::
ΜΦΧ


χαχαχ Εχεις δικιο φιλε Blitz-x!! Βσικα εκανα το λαθος να κλεισω την ατρακτο χωρις να βγαλω φωτο κοντινοτερη του κοκπιτ, παντως εχεις δικιο και παλι.Δεν φαινεται τιποτα απο εκει!!   :?
Τίτλος: Απ: Hawker Hurricane MKI της airfix στην 1/72
Αποστολή από: tito στις Οκτωβρίου 17, 2011, 01:42:39 πμ
Προσπαθησα να βγαλω μια φωτο εξωτερικα οσο ποιο κοντα γινοταν για να μη θολωσει η μηχανη αλλα δε ξερω κατα ποσο φαινεται

Οιστε η φωτο


(http://postimage.org/image/17799t1wk/)

Τίτλος: Απ: Hawker Hurricane MKI της airfix στην 1/72
Αποστολή από: labros87 στις Οκτωβρίου 17, 2011, 06:48:04 μμ
Καλη συνεχεια φιλε μου! ::salut:: ::salut::
Τις ζωνες πως τις εφτιαξες?
Τίτλος: Απ: Hawker Hurricane MKI της airfix στην 1/72
Αποστολή από: tito στις Οκτωβρίου 17, 2011, 07:23:32 μμ
Καλη συνεχεια φιλε μου! ::salut:: ::salut::
Τις ζωνες πως τις εφτιαξες?


Σ ευχαριστω φιλε μου!! Οι ζωνες φτιαχτηκαν απο ταινια της Tamiya και υστερα προσθεσα τους κρικους προσδεσης φτιαχνωντας τους απο ψιλο συρματακι μετασχηματιστη.  :)  ::salut::
Τίτλος: Απ: Hawker Hurricane MKI της airfix στην 1/72
Αποστολή από: labros87 στις Οκτωβρίου 17, 2011, 07:34:12 μμ
Α,απο ταινια! Οκ απλα ψαρωσα απο τις τριπουλες που εκανες. :wink:
Σ'ευχαριστω! ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: Hawker Hurricane MKI της airfix στην 1/72
Αποστολή από: tito στις Οκτωβρίου 17, 2011, 08:01:58 μμ
Α,απο ταινια! Οκ απλα ψαρωσα απο τις τριπουλες που εκανες. :wink:
Σ'ευχαριστω! ::salut:: ::salut::

Τις τρυπουλες τις εκανα με μαρκαδορακι ψιλο με πολυ πολυ προσοχη!   :mrgreen: ::salut::
Τίτλος: Απ: Hawker Hurricane MKI της Airfix στην 1/72
Αποστολή από: tito στις Οκτωβρίου 30, 2011, 09:48:39 μμ
Καλησπερα παιδια!! Μετα απο λιγες ημερες απραξιας ειπα να προχωρησω το κιτακι. Αφου περασα στο στοκαρισμα και ασταρωμα μερικες μερες πριν, ειπα σημερα να του κανω preshading με μαυρο 33 της Humbrol και υστερα να βαψω την κατω επιφανεια του κιτ με το Η74  sky (duck egg) της Gunze. Τα σχολια και τις συμβουλες σας! Ευχαριστω  :mrgreen:  ::salut:: ::salut::
(http://postimage.org/image/4lgyhixm1/) (http://postimage.org/image/j1p5l9xbr/)
Τίτλος: Απ: Hawker Hurricane MKI της Airfix στην 1/72
Αποστολή από: tito στις Νοεμβρίου 15, 2011, 12:24:55 πμ
Καλησπερα σε ολους! Μετα κοπων και βασανων εφτασα επιτελους κοντα στο τελειωμα του κιτ!! Αφου εβαψα την πανω επιφανεια με τη παραλαγη της RAF Dark green dark earth και κανοντας του chipping με σελοτειπ και οδοντογλυφιδα αφου περασα πρωτα τη κατω επιφανεια με silver metallic. Το chipping ισως να μη βγηκε με το εεπιθυμητωτερο αποτελεσμα και ο λογος ειναι οτι δε μπορουσα να ελεγξω το "ξεκολλημα" του χρωματος αλλα ενταξει, για πρωτη φορα προσωπικα νομιζω οτι δεν ειναι και τοσο ασχημο. Aυριο με το καλο πιστευω να προχωρησω στο σταδιο των χακομανιων και των τελικων φθορων...  :roll: Αυτα, Τα σχολια σας δεκτα ευχαριστω  ::salut::
(http://postimage.org/image/qn5g94lw5/) (http://postimage.org/image/8ixfeyce3/)
Τίτλος: Απ: Hawker Hurricane MKI της Airfix στην 1/72
Αποστολή από: s-mat στις Νοεμβρίου 15, 2011, 12:39:08 πμ
Ε,στο chipping το παρακάνες λίιιγο.Αν μπορείς ελάττωσέ το ξαναβάφοντας μερικά σημεία ειδικά στην άτρακτο.
Καλή συνέχεια  ::salut::
Τίτλος: Απ: Hawker Hurricane MKI της Airfix στην 1/72
Αποστολή από: nosdio στις Νοεμβρίου 15, 2011, 03:00:16 πμ
Καλησπερα σε ολους! Μετα κοπων και βασανων εφτασα επιτελους κοντα στο τελειωμα του κιτ!! Αφου εβαψα την πανω επιφανεια με τη παραλαγη της RAF Dark green dark earth και κανοντας του chipping με σελοτειπ και οδοντογλυφιδα αφου περασα πρωτα τη κατω επιφανεια με silver metallic. Το chipping ισως να μη βγηκε με το εεπιθυμητωτερο αποτελεσμα και ο λογος ειναι οτι δε μπορουσα να ελεγξω το "ξεκολλημα" του χρωματος αλλα ενταξει, για πρωτη φορα προσωπικα νομιζω οτι δεν ειναι και τοσο ασχημο. Aυριο με το καλο πιστευω να προχωρησω στο σταδιο των χακομανιων και των τελικων φθορων...  :roll: Αυτα, Τα σχολια σας δεκτα ευχαριστω  ::salut::
(http://postimage.org/image/qn5g94lw5/) (http://postimage.org/image/8ixfeyce3/)

ομορφο ειναι φιλε μου μπραβο.Νομιζω για τετοια εκτασης chipping η τεχνικη με το αλατι ειναι καλη,σκεψου τη αμα αποφασισεις να το βαψεις ξανα.
Τίτλος: Απ: Hawker Hurricane MKI της Airfix στην 1/72
Αποστολή από: tito στις Νοεμβρίου 15, 2011, 03:18:52 πμ
Ενδιαφερουσα τεχνικη!! Δεν την εχω ξαναακουσει!! Δεν σκεφτομαι να το ξαναβαψω γιατι δεν νομιζω να αξιζει τον κοπο...   :? :? οτι εγεινε, εγεινε τωρα παμε για αλλα!!  :D  Ευχαριστω παντως για το λινκ, την επομενη φορα θα την δοκιμασω! Φαινετα απλη και ευκολη   :wink:

Οσο για το chipping το αρχικο σχεδιο ηταν να το ξεφλουδισω με την τεχνικη της λακ αλλα δοκιμαζωντας με νερο και πινελακι αφου ειχα ακολουθησει πιστα ολα τα παραπανω βηματα προεργασιας δεν ειδα κανενα αποτελεσμα και απογοητευτηκα! Δεν ξεφλουδειζε το ατιμο.. Ετσι περασα στο plant B που ηταν η οδοντογλυφιδα με το σελοτειπ που ξεφλουδειζε αγαρμπα και απροβλεπτα ποσο μαλλον για ενα 72αρι κιτ που οσο να ναι δεν επιτρεπει και πολλες παρασπονδιες η κλιμακα..  :? τεσπα, να μαστε καλα και ολα γεινονται! :o
Τίτλος: Απ: Hawker Hurricane MKI της Airfix στην 1/72
Αποστολή από: Ελιξ-ιριος στις Νοεμβρίου 15, 2011, 09:44:34 πμ
Φαίνεται πως θα βγεί ένα όμορφο Χαρρικαίην! Πολύ ωραίο το αποτέλεσμα της προσκίασης στην κάτω επιφάνεια του αεροπλάνου. Το ξεφλούδισμα δεν είναι άσχημο, αρκεί να το περιορίσεις στην ρίζα της πτέρυγας, και γύρω από την θυρίδα πρόσβασης στο πιλοτήριο. Εάν θέλεις και πιό μπροστά, τότε αυτό πρέπει να γίνει ακολουθώντας την περιφέρεια των πάνελ που καλύπτουν τον κινητήρα, αλλά λόγω κλίμακας, πρέπει να είναι πολύ μικρά τα γδαρσίματα. Καλή συνέχεια! :wink: ::salut::
Τίτλος: Απ: Hawker Hurricane MKI της Airfix στην 1/72
Αποστολή από: tito στις Νοεμβρίου 15, 2011, 01:27:01 μμ
Φαίνεται πως θα βγεί ένα όμορφο Χαρρικαίην! Πολύ ωραίο το αποτέλεσμα της προσκίασης στην κάτω επιφάνεια του αεροπλάνου. Το ξεφλούδισμα δεν είναι άσχημο, αρκεί να το περιορίσεις στην ρίζα της πτέρυγας, και γύρω από την θυρίδα πρόσβασης στο πιλοτήριο. Εάν θέλεις και πιό μπροστά, τότε αυτό πρέπει να γίνει ακολουθώντας την περιφέρεια των πάνελ που καλύπτουν τον κινητήρα, αλλά λόγω κλίμακας, πρέπει να είναι πολύ μικρά τα γδαρσίματα. Καλή συνέχεια! :wink: ::salut::

Σ ευχαριστω Ελιξ-ιριε! Προσπαθησα να το κανω στις περιφερεις των πανελ αλλα δεν τα καταφερα γιατι λογο καμπυλωτητας της ατρακτπυ η οδοντογλυφιδα με το σελοτειπ δεν εκανε δουλεια και ωπου εκανε γινοταν λιγο απροβλεπτα και αγαρμπα το ξεφλουδισμα.. :roll: Χθες το περασα βερνικακι ακρυλικο και σημερα αν βρω χρονο, θα βαλω χαλκομανιες αιρφιξ (ο θεος να με βοηθησει) και λιγο wash σε οσες εγχαρακτες επιφανειες εχει στις πτερυγες λιγο σε συστημα προσγειωσης κλπ αλλα αυτα λιγο διακρητικα οχι υπερβολες.. λεμε τωρα  :!:  :( ειδωμεν :!:


Εδω ειναι και η αλλη επιφανεια του σκαφους απο το chipping:

(http://postimage.org/image/sy3ozhsmz/)
Τίτλος: Απ: Hawker Hurricane MKI της Airfix στην 1/72
Αποστολή από: Palanadine στις Νοεμβρίου 15, 2011, 02:22:28 μμ
 Για 1/72, ακόμα και για κάποια 1/48 κιτ, η καλύτερη μέθοδος είναι να χρησιμοποιείς ή ασημί χρώμα και πολύ ψιλό πινέλο, ή ασημί μολύβι καλά ξυσμένο, και να περιορίζεσαι στις ενώσεις των πάνελ, στα όρια θυρίδων πρόσβαση και όπου πάταγαν οι πιλότοι και τεχνικοί.

  Μόνο στα Ιαπωνικά θέματα, και μάλιστα στων τελευταίων ετών του πολέμου θα έκανα μεγάλης έκτασης ξεφτίσματα με τεχνικές όπως το αλάτι και η λακ.

 Τώρα αν μπορείς να το συμμαζέψεις λίγο οκ, αλλιώς δε χάθηκε ο κόσμος. Το μοντέλο σου το έχεις προσέξει κατασκευαστικά και στο βάψιμο, που είναι και τα πιο βασικά αρχικά σημεία, τα υπόλοιπα έπονται.

 Παρεπιπτόντως, άμα έχεις κάνει τόσο έντονα ξεφτίσματα, δεν πας μετά με ρέγουλα στο wash και στεγνά πινέλα, δε θα δείχνει σωστό. Καθαρό α/φος με ξεφτισμένη μπογιά? ʼμα είχαν χρόνο να το πλύνουν, είχαν και για να το βάψουν!  ::glossa::  :twisted:
Τίτλος: Απ: Hawker Hurricane MKI της Airfix στην 1/72
Αποστολή από: tito στις Νοεμβρίου 15, 2011, 02:34:29 μμ
Για 1/72, ακόμα και για κάποια 1/48 κιτ, η καλύτερη μέθοδος είναι να χρησιμοποιείς ή ασημί χρώμα και πολύ ψιλό πινέλο, ή ασημί μολύβι καλά ξυσμένο, και να περιορίζεσαι στις ενώσεις των πάνελ, στα όρια θυρίδων πρόσβαση και όπου πάταγαν οι πιλότοι και τεχνικοί.

  Μόνο στα Ιαπωνικά θέματα, και μάλιστα στων τελευταίων ετών του πολέμου θα έκανα μεγάλης έκτασης ξεφτίσματα με τεχνικές όπως το αλάτι και η λακ.

 Τώρα αν μπορείς να το συμμαζέψεις λίγο οκ, αλλιώς δε χάθηκε ο κόσμος. Το μοντέλο σου το έχεις προσέξει κατασκευαστικά και στο βάψιμο, που είναι και τα πιο βασικά αρχικά σημεία, τα υπόλοιπα έπονται.

 Παρεπιπτόντως, άμα έχεις κάνει τόσο έντονα ξεφτίσματα, δεν πας μετά με ρέγουλα στο wash και στεγνά πινέλα, δε θα δείχνει σωστό. Καθαρό α/φος με ξεφτισμένη μπογιά? ʼμα είχαν χρόνο να το πλύνουν, είχαν και για να το βάψουν!  ::glossa::  :twisted:
Για να το σημαζεψω ο μονος τροπος ειναι να ξαναβαφτει... Η' μηπως υπαρχει και αλλος?? Εχεις να προτεινεις κατι?  :roll:
Τίτλος: Απ: Hawker Hurricane MKI της Airfix στην 1/72
Αποστολή από: Jet72 στις Νοεμβρίου 15, 2011, 03:14:22 μμ
Συνεχίζεις όπως είσαι. Τώρα φαίνεται έντονα το chipping γιατί έχεις ένα σκούρο camo χωρίς άλλα στοιχεία ενδιαφέροντος στο μοντέλο.
Όταν μπουν τα decals τότε θα μετριαστεί η εντύπωση του chipping.

Μου αρέσει πολύ, καλή συνέχεια!
Τίτλος: Απ: Hawker Hurricane MKI της Airfix στην 1/72
Αποστολή από: gkontog στις Νοεμβρίου 15, 2011, 03:19:53 μμ
Λοιπόν και εμένα μου αρέσει. Για συνέχισε με τα σήματα.
Τίτλος: Απ: Hawker Hurricane MKI της Airfix στην 1/72
Αποστολή από: Palanadine στις Νοεμβρίου 15, 2011, 05:40:34 μμ
Για να το σημαζεψω ο μονος τροπος ειναι να ξαναβαφτει... Η' μηπως υπαρχει και αλλος?? Εχεις να προτεινεις κατι?  :roll:

 Ο μόνος τρόπος να συμμαζευτεί σ'αυτό το σημείο είναι με αραιωμένο αρκετά βασικό χρώμα να περάσεις προσεκτικά πάνω από κάποια σημεία, ώστε να μειώσεις, ή να εξαφανίσεις το ασημί.

 Πάντως όπως είπα και πριν, δε χάθηκε ο κόσμος και να μην το διορθώσεις, όπως είπαν τα παιδιά, αν μπουν σήματα και φθορές θα μειωθεί η έντασή του.
Τίτλος: Απ: Hawker Hurricane MKI της Airfix στην 1/72
Αποστολή από: Ελιξ-ιριος στις Νοεμβρίου 15, 2011, 05:58:44 μμ
Εάν θέλεις να το διορθώσεις, αυτό μπορεί να γίνει με στεγνό πινέλο βασικού χρώματος πάνω από το τσίπινγκ που θές να καλύψεις. Έτσι δεν θα φανούν πολύ οι διορθωτικές πινελιές.
Πάντως, άφησε την διόρθωση για πιό μετά, αφού μπούν οι χαλκομανίες, ώστε να είσαι σίγουρος για το τί θές να κρατήσεις από το τσίππινγκ και τί όχι.
Όπως και να έχει, έχουμε ένα ωραίο μοντέλο, και μια ακόμη απόδειξη του ότι ένα μέτριο κίτ εάν φτιαχτεί με αγάπη, προσοχή και λίίίγη έξτρα δουλειά στα σημεία, μπορεί να δώσει ένα πάρα πολύ όμορφο αποτέλεσμα.  ::salut::
Τίτλος: Απ: Hawker Hurricane MKI της Airfix στην 1/72
Αποστολή από: Pankoub στις Νοεμβρίου 15, 2011, 06:31:32 μμ
Γνωμη μου να αφεθει ως εχει...Χειροτερα θα γινει...Απλα το λαθακι το εχουμε στα υπ οψη για τα επομενα μοντελα...

 ::salut::
Τίτλος: Απ: Hawker Hurricane MKI της Airfix στην 1/72
Αποστολή από: nosdio στις Νοεμβρίου 16, 2011, 12:57:42 πμ
δεν ξερω αν συμαζευεται η πρεπει να συμαζευτει..εγω λεω αφου το αρχισες και το θες και ξεφτισμενο αρχισε να το βρωμιζεις και να το ξεθωριαζεις...αλλαξε του τα φωτα...αλλα και παλι εγω ειμαι υπερβολικος με αυτα.. ::glossa:: ::glossa:: :twisted: ::salut::
Καλη συνεχεια!
Τίτλος: Απ: Hawker Hurricane MKI της Airfix στην 1/72
Αποστολή από: labros87 στις Νοεμβρίου 16, 2011, 05:54:01 μμ
Και μενα μ'αρεσει!!! ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: Hawker Hurricane MKI της Airfix στην 1/72
Αποστολή από: tito στις Νοεμβρίου 17, 2011, 06:37:50 μμ
Παιδια καλησπερα! Η κατασκευαστικη περιπετεια του Hurricane μετα κοπων και βασανων επιτελους ολοκληρωθηκε! Εδω ειναι καποιες φωτο που εβγαλα με το κιτ. Ελπιζω να σας αρεσει, Θα ηθελα τα σχολια σας ευχαριστω!  ::salut:: ::salut::


(http://postimage.org/image/h63qqe653/)


(http://postimage.org/image/52a9648r5/)



(http://postimage.org/image/vr99f2391/)



(http://postimage.org/image/43cpkv5av/)



(http://postimage.org/image/ec32nxs2j/)
Τίτλος: Απ: Hawker Hurricane MKI της Airfix στην 1/72 Τελος
Αποστολή από: Ελιξ-ιριος στις Νοεμβρίου 17, 2011, 08:13:46 μμ
Εγώ λέω πως είναι πάρα πολύ καλό. Καθαρό και σωστό βάψιμο, ωραίο σκίασμα στις κάτω επιφάνειες, βελτίωση στα κρίσιμα μέρη, ωραία βαλμένη η κεραία, μετρημένες οι καπνιές στα πολυβόλα, όπως πρέπει, καλοβαμμένος ο σκελετός της καλύπτρας (υπόθεση που εγώ θεωρώ δύσκολη). ::salut:: ::salut::
Αν μπορώ να παρατηρήσω κάτι, είναι το λίγο "σίλβερινγκ" των χαλκομανιών, αλλά φταίει και η αίρφιξ γι'αυτό... Επίσης ήθελε προσεκτικότερο κόψιμο η καλύπτρα, ώστε να μην κάνει "δοντάκι" δεξιά, και λίγο στοκαρισματάκι στο διαφανές κάλυμα του προβολέα στο φτερό. Αυτά!
Όπως και να έχει, είναι ωραίο αισθητικά, και ρεαλιστικό στα πλαίσια της κλίμακας. Συγχαρητήρια για την όμορφη κατασκευή! :wink: ::salut::
Τίτλος: Απ: Hawker Hurricane MKI της Airfix στην 1/72 Τελος
Αποστολή από: tito στις Νοεμβρίου 17, 2011, 09:54:52 μμ
Εγώ λέω πως είναι πάρα πολύ καλό. Καθαρό και σωστό βάψιμο, ωραίο σκίασμα στις κάτω επιφάνειες, βελτίωση στα κρίσιμα μέρη, ωραία βαλμένη η κεραία, μετρημένες οι καπνιές στα πολυβόλα, όπως πρέπει, καλοβαμμένος ο σκελετός της καλύπτρας (υπόθεση που εγώ θεωρώ δύσκολη). ::salut:: ::salut::
Αν μπορώ να παρατηρήσω κάτι, είναι το λίγο "σίλβερινγκ" των χαλκομανιών, αλλά φταίει και η αίρφιξ γι'αυτό... Επίσης ήθελε προσεκτικότερο κόψιμο η καλύπτρα, ώστε να μην κάνει "δοντάκι" δεξιά, και λίγο στοκαρισματάκι στο διαφανές κάλυμα του προβολέα στο φτερό. Αυτά!
Όπως και να έχει, είναι ωραίο αισθητικά, και ρεαλιστικό στα πλαίσια της κλίμακας. Συγχαρητήρια για την όμορφη κατασκευή! :wink: ::salut::

Σ ευχαριστω πολυ φιλε Ελιξ-ιριε!! Εκανα οτι καλυτερο μπορουσα, τωρα τα λαθακια παντα θα γινονται, θα τα εχω υποψιν για τα επομενα κιτ! Και παλι να σαι καλα για τα ευστοχα σχολια σου  :o  ::salut:: ::salut::