ΕΡΓΑΛΕΙΑ, ΥΛΙΚΑ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ => Αερογράφοι & Air Compressors => Μήνυμα ξεκίνησε από: Ελιξ-ιριος στις Σεπτεμβρίου 24, 2011, 05:59:23 μμ
Τίτλος: Δυσκολία κίνησης βελόνας σε αερογραφο Revell Professional. Γιατί;
Αποστολή από: Ελιξ-ιριος στις Σεπτεμβρίου 24, 2011, 05:59:23 μμ
Παιδιά έχω έναν αερογράφο της Ρέβελλ διπλής λειτουργίας, από το 2004. Τον καθαρίζω πάντοτε σχολαστικά, ποτέ δεν έχω χρησιμοποιήσει νίτρο. Μόνο εναμέλ με γουάιτ σπίριτ, και ακρυλικά με άζαξ. Τελευταία, όταν πάω να τον λύσω ή δέσω, η βελόνα βγαίνει-μπαίνει με αρκετή δυσκολία στην θέση της. Τί φταίει; Και φυσικά, τί να κάνω;
Τίτλος: Απ: Δυσκολία κίνησης βελόνας. Γιατί;
Αποστολή από: s-mat στις Σεπτεμβρίου 24, 2011, 06:10:10 μμ
Έχω και 'γω έναν Revell Professional (φανταστικό εργαλείο) και αντιμετώπιζα το ίδιο πρόβλημα. Η λύση ήταν το λαδάκι...λάδωνω την βελόνα κάθε φορά που τον καθαρίζω και δεν έχω κανένα πρόβλημα :wink:
::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: Δυσκολία κίνησης βελόνας. Γιατί;
Αποστολή από: jetresin στις Σεπτεμβρίου 24, 2011, 07:47:42 μμ
Τίτλος: Απ: Δυσκολία κίνησης βελόνας. Γιατί;
Αποστολή από: Ελιξ-ιριος στις Σεπτεμβρίου 24, 2011, 10:42:23 μμ
Ευχαριστώ, Σματ και Τζετρεσίν, για την παραπομπή. Διάβασα και για τα υλικά. Εδώ δεν είναι ευκολο να βρεθεί το ειδικό υλικό της Badger που προτείνουν. Το λάδι για ραπτομηχανές το παραφινέλαιο και η βασελίνη φοβάμαι μην φθείρει τα λάστιχα που έχει μέσα ο αερογράφος. Το KY που πρότεινε ο Sotiris, δεν είναι λιπόφιλο λιπαντικό και δεν φθείρει τα ελαστικά (λόγω της ειδικής χρήσης για την οποία προορίζεται), και ίσως κάνει για τον αερογράφο, όσο κι άν ακούγεται αστείο. Θα το δοκιμάσω... :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Δυσκολία κίνησης βελόνας. Γιατί;
Αποστολή από: giwrgosd στις Σεπτεμβρίου 24, 2011, 11:34:45 μμ
Δοκίμασε σπρέι σιλικόνης που χρησιμοποιούν στα αυτοκίνητα. Είναι για όλα τα μέταλλα και δεν επηρεάζει πλαστικά. Εγώ έχω ένα της Griffon, το HR260 και λιπαίνω το Yoke μου. Δεν το έχω δοκιμάσει στη βελόνα ακόμα αλλά δεν είναι λιπαρό οπότε πρέπει να κάνει. Μέχρι τώρα μόνο βαζελίνη έχω βάλει στον φτηνό Graphtech που έχω χωρίς προβλήματα.
Τίτλος: Απ: Δυσκολία κίνησης βελόνας. Γιατί;
Αποστολή από: jetresin στις Σεπτεμβρίου 24, 2011, 11:41:20 μμ
εχω ενα βαζακι που λεγεται ARTIDEE siliconeform separating creme για καλουπια σιλικονης, εχει ενα μπεζ χρωμα, ειναι σαν βαζελινη στην οψη, μυριζει σαν παγωμενο λαδι και εχει εντονα λιπαρο χαρακτηρα. το πηρα 3.6Ε και ειναι 50ml Κανει?
Τίτλος: Απ: Δυσκολία κίνησης βελόνας. Γιατί;
Αποστολή από: CROW στις Σεπτεμβρίου 24, 2011, 11:48:59 μμ
H σειρα αυτη αερογραφων της Revell (τους φτιαχνει η Thayer&Chandler στην Αμερικη) ειχε ενα μοναδικο χαρακτηριστικο. Δεν εχει καμια ειδους τσιμουχα η φλατζα βελονας! Αυτο σημαινει οτι ο θαλαμος του χρωματος σφαγιζει απο την ιδια την βελονα. Για να γινει αυτο η τρυπα απο την οποια περναει η βελονα εχει πολυ μικρες ανοχες αρα δινει την αισθηση οτι ειναι λιγο σφιχτη. Αμα δε μεινουν πανω και καταλοιπα χρωματος τα πραγματα ειναι ακομα χειροτερα. Αυτο που θα σου προτεινα να κανεις ειναι να τον καθαρισεις συχνα με νιτρο. Επισης οταν τον λυνεις για καθαρισμα να βγαζεις την βελονα τραβοντας προς τα εμπρος. Αν μαλιστα κανεις και 2-3 απανωτα περασματα της βελονας (παντα απο πισω προς τα εμπρος) αφαιρεις και τυχον καταλοιπα χρωματος. Η λιπανση που αναφερει ο Σταυρος καλο ειναι να γινεται σε τακτα χρονικα διαστιματα. Ο τροπος ειναι απλος. Βαζεις μια σταγωνα λαδι στο εμπρος μερος της βελονας και την απλωνεις με το δαχτυλο. Καλο ειναι να προμηθευτεις το ειδικο λιπαντικο της Badger η της Iwata. Μπορει τα παραπανω να ακουγονται μπελας αλλα αν τα κανεις να ξερεις οτι θα σου κρατησει μια ζωη. Ειναι ισως ο πιο ανθεκτικος αερογραφος που υπαρχει. .
Τίτλος: Απ: Δυσκολία κίνησης βελόνας. Γιατί;
Αποστολή από: Ελιξ-ιριος στις Σεπτεμβρίου 25, 2011, 01:27:19 πμ
ΓιώργοςΝΤ αυτό είναι μιά καλή ιδέα, και έχω ήδη κάτι αντίστοιχο για το ποδήλατο! Κρόου, ευχαριστώ! Πολύ σπάνια, έκανα το λάθος να τραβήξω την βελόνα πρός τα πίσω... Φοβάμαι να χρησιμοποιήσω νίτρο, και για λόγους υγείας! Χαίρομαι που επιβεβαιώνεται η αξία της αγοράς μου. Ο "Φαντομάκιας" μου τον είχε προτείνει... Τζέτρεσιν, νομίζω πως αυτό δεν κάνει...
Τίτλος: Απ: Δυσκολία κίνησης βελόνας. Γιατί;
Αποστολή από: CROW στις Σεπτεμβρίου 25, 2011, 01:29:53 πμ
Μονο η κεφαλη. Το νιτρο δεν ειναι αναγκη να το ψεκασεις αλλα ετσι και αλλιως καλο ειναι να παρεις καμια μασκα της προκοπης. :wink:
Τίτλος: Απ: Δυσκολία κίνησης βελόνας. Γιατί;
Αποστολή από: Ελιξ-ιριος στις Σεπτεμβρίου 25, 2011, 01:35:38 πμ
και όλα τα προβληάματα κίνησης βελόνας, κολλημάτων κλπ λύθηκαν για πάντα. Επίσης η βελόνα δείχνει να "λερώνετε" λιγότερο με χρώμα. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα.
Τίτλος: Απ: Δυσκολία κίνησης βελόνας. Γιατί;
Αποστολή από: Ελιξ-ιριος στις Σεπτεμβρίου 25, 2011, 10:55:35 πμ
Έτσι λύνω κι εγώ τον δικό μου, απλώς ο δικός μου είναι αναρρωφήσεως και αποσπάται και το δοχείο χρώματος. Παρ'όλα αυτά το μικρό κλειδάκι δεν "πιάνει" πουθενά. Την κεφαλή την λύνω με το χέρι...
Τίτλος: Απ: Δυσκολία κίνησης βελόνας. Γιατί;
Αποστολή από: jetresin στις Σεπτεμβρίου 25, 2011, 01:23:02 μμ
Πριν από ένα χρόνο αγόρασα από τον Καλφάκη το παρακάτω:
Ούτε που θυμάμαι... :oops: Με έχει βολέψει τόσο πολύ που αξίζει το όποιο κόστος.
Τίτλος: Απ: Δυσκολία κίνησης βελόνας σε αερογραφο Revell Professional. Γιατί;
Αποστολή από: panagis_48 στις Σεπτεμβρίου 25, 2011, 08:11:21 μμ
εγώ προσωπικά βάζω αυτό το σπρέι.. (http://postimage.org/image/1m5pwr6ys/)
Τίτλος: Απ: Δυσκολία κίνησης βελόνας σε αερογραφο Revell Professional. Γιατί;
Αποστολή από: Ελιξ-ιριος στις Σεπτεμβρίου 25, 2011, 10:20:23 μμ
Ευχαριστώ Παναγή-48! Ευπρόσδεκτο κι αυτό!
Τίτλος: Απ: Δυσκολία κίνησης βελόνας σε αερογραφο Revell Professional. Γιατί;
Αποστολή από: phantomakias στις Σεπτεμβρίου 26, 2011, 01:19:15 πμ
Ολοι οι προλαλησαντες καλυψανε πληρως! Παντα η βελονα προς τα μπρος και ναι ριξε και λιγο Νιτρο,ΛΙΓΟ ομως γιατι αν ξεφυγει κινδυνευει η φλατζα μπροστα. Λιπανση εδω και χρονια εγω κανω παντα με WD-40 και δεν εχει προβλημα ουδεν. Και ειναι και οικονομικο . καθε 2-3 βαψιματα ψεκαζω τα παντα.
Τίτλος: Απ: Δυσκολία κίνησης βελόνας σε αερογραφο Revell Professional. Γιατί;
Αποστολή από: Ελιξ-ιριος στις Σεπτεμβρίου 26, 2011, 01:37:58 πμ
Ολοι οι προλαλησαντες καλυψανε πληρως! Παντα η βελονα προς τα μπρος και ναι ριξε και λιγο Νιτρο,ΛΙΓΟ ομως γιατι αν ξεφυγει κινδυνευει η φλατζα μπροστα. Λιπανση εδω και χρονια εγω κανω παντα με WD-40 και δεν εχει προβλημα ουδεν. Και ειναι και οικονομικο . καθε 2-3 βαψιματα ψεκαζω τα παντα.
Τίτλος: Απ: Δυσκολία κίνησης βελόνας σε αερογραφο Revell Professional. Γιατί;
Αποστολή από: DJ ANAS στις Σεπτεμβρίου 26, 2011, 01:54:21 πμ
Εγω παλι εχω ενα σετ καθαρισμου για αερογραφους που κανει θαυματα. (http://imageshack.us/photo/my-images/856/31bftnueivl.jpg/) Τασος ::salut::