Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Ελικοφόρα Αεροσκάφη => Prop: Υπό κατασκευή => Μήνυμα ξεκίνησε από: GosVa στις Σεπτεμβρίου 15, 2011, 09:07:47 μμ

Τίτλος: Il - 2 Sturmovik Academy 1/72
Αποστολή από: GosVa στις Σεπτεμβρίου 15, 2011, 09:07:47 μμ
Συναδελφοι χαιρετω!

(http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/Sturmovik/?action=view&current=002.jpg)

Το μοντελο εχει πολυ καλη λεπτομερεια και φαινεται να εχει και καλη εφαρμογη. Προς το παρον ασχοληθηκα με το πιλοτηριο οπου δινει μπολικη λεπτομερεια αν και ισως οχι τοσο ακριβη (τουλαχιστον οσο αφορα τα πλαινα). Αυτο που μου εκανε ιδιαιτερα καλη εντυπωση, ειναι οτι δινει τα οργανα του πινακα σε χαλκομανια. Εδω να αναφερω οτι οι χαλκομανιες ειναι της cartograph!!!
Και μερικες φωτο

(http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/Sturmovik/?action=view&current=001.jpg)   (http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/Sturmovik/?action=view&current=0022.jpg)   (http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/Sturmovik/?action=view&current=006.jpg)

(http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/Sturmovik/?action=view&current=005.jpg)   (http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/Sturmovik/?action=view&current=013.jpg)   (http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/Sturmovik/?action=view&current=012.jpg)   (http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/Sturmovik/?action=view&current=011.jpg)

Περιμενω σχολια και παρατηρησεις. Ευχαριστω για το χρονο σας!  ::salut::

Τίτλος: Απ: Il - 2 Sturmovik Academy 1/72
Αποστολή από: Blitz-X στις Σεπτεμβρίου 15, 2011, 09:29:51 μμ
Βαγγέλη καλή αρχή/συνέχεια :!:
Το κόκπιτ απλά τα σπάει (http://www.postimage.org/)
Spoiler (hover to show)

::salut:: ::salut:: ::salut::
ΜΦΧ
Τίτλος: Απ: Il - 2 Sturmovik Academy 1/72
Αποστολή από: Alan Gelo στις Σεπτεμβρίου 15, 2011, 09:51:48 μμ
Πολύ καλή δουλειά!
Το κόκπιτ ήταν όλο μέταλο?
 ::salut::
Τίτλος: Απ: Il - 2 Sturmovik Academy 1/72
Αποστολή από: Aeon στις Σεπτεμβρίου 15, 2011, 10:01:05 μμ
Πολύ καλή δουλειά!! ::salut::

...αλλα  έχω αμφιβολίες για το Full metal cockpit.

Τσέκαρε λίγο και αυτό : http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,17934.0.html
Τίτλος: Απ: Il - 2 Sturmovik Academy 1/72
Αποστολή από: labros87 στις Σεπτεμβρίου 15, 2011, 10:06:48 μμ
Πολυ καλη δουλεια στο κοκπιτ! :wink:
Καλη συνεχεια! ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: Il - 2 Sturmovik Academy 1/72
Αποστολή από: Mastoras στις Σεπτεμβρίου 15, 2011, 10:07:44 μμ
Ωραία δουλειά Βάγγο.Τα κουτάκια στο πλαινό της ατράκτου,κάντα ένα χρωματάκι,ήταν κεραμιδοπορτοκαλί(!) και μαύρα.


Το κόκπιτ ήταν όλο μέταλο?
 ::salut::

Ναι,όλα μονοθέσια IL-2,φτιάχνονταν τόσο γρήγορα και φεύγαν για το μέτωπο,που μέναν άβαφτα τελείως εσωτερικά.
Τίτλος: Απ: Il - 2 Sturmovik Academy 1/72
Αποστολή από: GosVa στις Σεπτεμβρίου 15, 2011, 10:37:51 μμ
Βαγγέλη καλή αρχή/συνέχεια :!:
Το κόκπιτ απλά τα σπάει (http://www.postimage.org/)
Spoiler (hover to show)

::salut:: ::salut:: ::salut::
ΜΦΧ

Mανο ευχαριστω πολυ! Ο πινακας ειναι αναγλυφος και το κιτ δινει τα οργανα σε χαλκομανιες. Δηλαδη ενα ενα. Τι εννοεις φωτο του  πινακα σε προοπτικη?  :roll:


Πολύ καλή δουλειά!
Το κόκπιτ ήταν όλο μέταλο?
 ::salut::

Ευχαριστω! Ναι, αβαφτο το αφηναν οι αχρηστοι! :evil:

Πολύ καλή δουλειά!! ::salut::

...αλλα  έχω αμφιβολίες για το Full metal cockpit.

Τσέκαρε λίγο και αυτό : http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,17934.0.html

Σ' ευχαριστω! Οσο για το λινκ, ο φιλος φτιαχνει αλλο τυπο  ::salut::


Πολυ καλη δουλεια στο κοκπιτ! :wink:
Καλη συνεχεια! ::salut:: ::salut::

Ευχαριστω!

Ωραία δουλειά Βάγγο.Τα κουτάκια στο πλαινό της ατράκτου,κάντα ένα χρωματάκι,ήταν κεραμιδοπορτοκαλί(!) και μαύρα.


Το κόκπιτ ήταν όλο μέταλο?
 ::salut::

Ναι,όλα μονοθέσια IL-2,φτιάχνονταν τόσο γρήγορα και φεύγαν για το μέτωπο,που μέναν άβαφτα τελείως εσωτερικά.

Κωστα ευχαριστω! Τα κουτια θα βαφτουν αυριο!










 

Τίτλος: Απ: Il - 2 Sturmovik Academy 1/72
Αποστολή από: s-mat στις Σεπτεμβρίου 16, 2011, 02:41:00 μμ
Πολυ ωραίο Βαγγέλη.Καλή συνέχεια  ::salut::

Spoiler (hover to show)
Τίτλος: Απ: Il - 2 Sturmovik Academy 1/72
Αποστολή από: GosVa στις Σεπτεμβρίου 16, 2011, 08:07:26 μμ
Πολυ ωραίο Βαγγέλη.Καλή συνέχεια  ::salut::

Spoiler (hover to show)

Spoiler (hover to show)
Τίτλος: Απ: Il - 2 Sturmovik Academy 1/72
Αποστολή από: GosVa στις Σεπτεμβρίου 16, 2011, 08:13:46 μμ
Μικρή πρόοδος σήμερα.
Βάφτηκαν τα κουτιά στα πλαϊνά
(http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/Sturmovik/?action=view&current=004.jpg)

ψεκάστηκε ο πίνακας με ματ βερνίκι και έβαλα μια σταγόνα future στα όργανα (δεν φαίνεται και πολύ)
(http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/Sturmovik/?action=view&current=003.jpg)

βάφτηκε η δεξαμενή στο πίσω μέρος του κόκπιτ
(http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/Sturmovik/?action=view&current=009.jpg)

και μπήκε στη θέση της
(http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/Sturmovik/?action=view&current=013-1.jpg)

 ::salut::   ::salut::
Τίτλος: Απ: Il - 2 Sturmovik Academy 1/72
Αποστολή από: Wildcat στις Σεπτεμβρίου 16, 2011, 08:18:21 μμ
Φέτα ο ιπτάμενος μπολσεβίκος Βαγγέλα!  ::salut::
Spoiler (hover to show)
Τίτλος: Απ: Il - 2 Sturmovik Academy 1/72
Αποστολή από: GosVa στις Σεπτεμβρίου 16, 2011, 08:30:16 μμ
Φέτα ο ιπτάμενος μπολσεβίκος Βαγγέλα!  ::salut::
Spoiler (hover to show)

Ευχαριστω Νικο!

Spoiler (hover to show)
Τίτλος: Απ: Il - 2 Sturmovik Academy 1/72
Αποστολή από: s-mat στις Σεπτεμβρίου 16, 2011, 08:39:16 μμ
Α,ρε Παπαδόπουλο που θέλετε  :twisted: ::glossa::

Ο πίνακας είναι κουκλί (είπες ότι  είναι χαλκομανία;Δεν του φαίνεται)

 ::salut::
Τίτλος: Απ: Il - 2 Sturmovik Academy 1/72
Αποστολή από: Wildcat στις Σεπτεμβρίου 16, 2011, 08:44:48 μμ
Spoiler (hover to show)
Τίτλος: Απ: Il - 2 Sturmovik Academy 1/72
Αποστολή από: s-mat στις Σεπτεμβρίου 16, 2011, 08:53:26 μμ
Spoiler (hover to show)

Spoiler (hover to show)

Συγνώμη για το σπαμάρισμα Βαγγέλη  ::sorry::

 ::offtopic::
Τίτλος: Απ: Il - 2 Sturmovik Academy 1/72
Αποστολή από: Blitz-X στις Σεπτεμβρίου 16, 2011, 09:11:19 μμ
...Ο πινακας ειναι αναγλυφος και το κιτ δινει τα οργανα σε χαλκομανιες. Δηλαδη ενα ενα...
Με κάλυψες πλήρως.

...Τι εννοεις φωτο του  πινακα σε προοπτικη?  :roll:
Εννοούσα φωτογραφημένο υπό γωνιά 45 μοιρών για να φανούν τα ανισοϋψή πάνελς του πίνακα που δεν ξεχωρίζουν καλά στην ανφάς φωτό που έχεις ήδη ανεβάσει :wink:

::salut:: ::salut:: ::salut::
ΜΦΧ
Τίτλος: Απ: Il - 2 Sturmovik Academy 1/72
Αποστολή από: ALEX_SSGTi στις Σεπτεμβρίου 16, 2011, 10:12:17 μμ
Μια χαρά βγαίνει! Αλλά αργείς, αργείς!!
Τίτλος: Απ: Il - 2 Sturmovik Academy 1/72
Αποστολή από: GosVa στις Σεπτεμβρίου 19, 2011, 01:15:56 μμ
Μικρή πρόοδος

Χθες ασχολήθηκα με το ψυγείο και την εισαγωγή του. Αφου βάφτηκαν όλα με το mithril silver της citadel (άψογο χρώμα), έγινε wash με raw umber
(http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/Sturmovik/?action=view&current=005-1.jpg)

και άρχισε η συναρμολόγηση. Εδώ θέλει προσοχή στις οδηγίες, ώστε τα κομάτια να μπουν με τη σωστή σειρά γιατί διαφορετικά διορθώνεται πολύ δύσκολα. Ταυτόχρονα κολλήθηκαν και οι νομείς/τοιχώματα (δεν ξέρω πως λέγονται) του Σ/Π.
(http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/Sturmovik/?action=view&current=010.jpg)    (http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/Sturmovik/?action=view&current=013-2.jpg)   

(http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/Sturmovik/?action=view&current=019.jpg)    (http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/Sturmovik/?action=view&current=020.jpg)    (http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/Sturmovik/?action=view&current=021.jpg)

Βέβαια λίγα φαίνονται αλλά...
Επίσης κολλήθηκαν και τα 2 μισά της ατράκτου και περιμένω να στεγνώσει καλά η κόλλα.
Ευχαριστώ για το χρόνο σας ::salut::

Τίτλος: Απ: Il - 2 Sturmovik Academy 1/72
Αποστολή από: ALEX_SSGTi στις Σεπτεμβρίου 19, 2011, 01:20:59 μμ
Ωραίο βγαίνει μέχρι στιγμής!
Λίγο wash ακόμα με ivory black πιστεύω πως θα του πήγαινε.
Τίτλος: Απ: Il - 2 Sturmovik Academy 1/72
Αποστολή από: Aeon στις Σεπτεμβρίου 19, 2011, 07:06:28 μμ
Μπράβο και απο μένα για την προσεγμέμη δουλειά σου. ::salut::
Μόνο για τη διαλεκτική περί κοκπιτ θα παραθέσω κάποια λίνκ μιας και τα πράγματα είναι ποιό περίπλοκα για την συγκεκριμένη περίοδο χωρίς να λέω οτι εντελώς άβαφτο εσωτερικό είναι λάθος, εξαίρεση ναι, κανόνας με τίποτα. http://sovietwarplanes.com/ (http://sovietwarplanes.com/)
To κόκπιτ είναι  απο το http://scalemodels.ru (http://scalemodels.ru) και εαν κάποιος το έχει με τα ρώσικα τον παρακαλώ να μεταφράσει.
cheers!!!

Τίτλος: Απ: Il - 2 Sturmovik Academy 1/72
Αποστολή από: Mastoras στις Σεπτεμβρίου 19, 2011, 07:28:30 μμ
Για τα μονοθέσια Il-2,το γυμνό αλουμίνιο κόκπιτ ήταν το σύνηθες.Το sovietwarplanes που παραθέτεις ως σύνδεσμο,το έχεις ψάξει? Το αναφέρει και εκεί σε ανάλογο τόπικ.
Ακόμα και στα πρώιμα διθέσια Il-2M,μόνο το κόκπιτ του πιλότου βαφόταν,του πυροβολητή παρέμενε άβαφτο,μέχρι τον ερχομό των Il-2M3,όπου ήταν βαμμένο ολόκληρο το πιλοτήριο.Φυσικά οι εξαιρέσεις υπήρχαν,αλλά αυτός είναι ο γενικός κανόνας.
Επίσης ,η καλλιτεχνική απεικόνιση που παραθέτεις,από την μονογραφία της Armada,δεν νομίζω να γράφει κάτι για το χρωματισμό και σίγουρα δεν αποτελεί απόδειξη για τίποτα,πέρα από τις ικανότητες του γραφίστα που το ζωγράφισε.
Τίτλος: Απ: Il - 2 Sturmovik Academy 1/72
Αποστολή από: gkontog στις Σεπτεμβρίου 19, 2011, 07:49:17 μμ
Βαγγέλη και πάλι κεντάς βλέπω! Καλή συνέχεια.
Τίτλος: Απ: Il - 2 Sturmovik Academy 1/72
Αποστολή από: GosVa στις Σεπτεμβρίου 19, 2011, 07:49:32 μμ
Απο ξενο φορουμ (νομιζω ARC)

Spoiler (hover to show)
Τίτλος: Απ: Il - 2 Sturmovik Academy 1/72
Αποστολή από: GosVa στις Σεπτεμβρίου 19, 2011, 07:51:56 μμ
Βαγγέλη και πάλι κεντάς βλέπω! Καλή συνέχεια.

Spoiler (hover to show)
Ευχαριστω Γιωργο!
Τίτλος: Απ: Il - 2 Sturmovik Academy 1/72
Αποστολή από: Aeon στις Σεπτεμβρίου 19, 2011, 09:07:21 μμ
Να ξεκαθαρίσω οτι στο 2μηνο περίπου που παρακολουθώ το φόρουμ o mastoras είναι απο τα αγαπημένα μου μέλη σε οτι αφορά τις παρατηρήσεις του.Κίνητρο μου δεν είναι η αντιπαράθεση αλλα η προσπάθεια να βγάλω άκρη στο χαόδες θέμα των il-2 μιας και εχω το m3 (εδώ έχει περισσότερη βιβλιογραφία) στο στοκ προς κατασκευή.
Αναφέρεσαι σε αυτο το τοπικ http://sovietwarplanes.com/board/index.php?topic=895.0 (http://sovietwarplanes.com/board/index.php?topic=895.0) και ναι εχεις δίκιο αλλα απο φωτο των μονοθέσιων έχω δει περισσότερους σκούρους πινακες οργάνων (steel gray) απ'οτι duraluminium και με το σκεπτικό οτι διάφορα παρτς του κόκπιτ κατασκευάζονταν σε αλλα εργοστάσια όπως πινακας οργάνων και στίκ είπα να ιντριγκάρω λιγο το τοπικ.
Πάντος σε αυτή την καλητεχνική
στα εσωτερικά βαψίματα δέν βλέπω κάτι λάθος πέρα απο την δεξαμενή που είναι μαύρη ''κανονικα'' και τα μαξιλαράκια στο κάθισμα.
Δέν την έχω την έκδωση της Armada, απο ενα τοπικ του sovietwarplanes.com εχει λινκ για το http://scalemodels.ru/modules/forum/viewtopic_t_5813_start_0.html (http://scalemodels.ru/modules/forum/viewtopic_t_5813_start_0.html) και απο κει βρήκα τις απεικονήσεις καιμε το σκεπτικό οτι οσα ξέρει ο νοικοκύρης.. την μετέφερα εδώ για το καλό ολων και όχι να το πάιξω έξυπνος-τερος απλα μου αρέσουν οι παρατηρήσεις, διορθώνομαι.  :mrgreen:
Και μή βαράτε τον νουμπά !!!
Τίτλος: Απ: Il - 2 Sturmovik Academy 1/72
Αποστολή από: Mastoras στις Σεπτεμβρίου 19, 2011, 09:45:13 μμ
Κόκπιτ δεν είναι μόνο ο πίνακας ,ο οποίος ήταν όντως γκρι,όπως και το κάθισμα,δεν είπα οτι τα πάντα ήταν άβαφτα.Αυτά τα έχω ήδη συζητήσει με τον Βάγγο και εάν προσέξεις τα έχει βάψει γκρίζα στο μοντέλο του!
Οντως τα εξαρτήματα του κόκπιτ,των περισσοτέρων Ρώσικων αεροσκαφών,βάφονταν στους υποκατασκευαστές ,που στην αρχή του πολέμου κάναν κι αυτοί ότι προλαβαίναν και αυτός είναι ένας από τους λόγους που εχει προκληθεί τέτοιο όργιο παρα-πληροφοριών.Τα τελευταία πέντε-έξι χρόνια έχει αρχίσει να ξεδιαλύνει κάπως το τοπίο.

Το Il-2M3 είναι πιο εύκολο καθώς έχουν σωθεί κάμποσα και έτσι υπάρχουν αρκετά "σίγουρα" στοιχεία γι αυτό.Οταν είναι να το ξεκινήσεις,μπορούμε να τα πούμε.

Δεν είναι κακό να ιντριγκάρεις ένα τόπικ,απλά πρέπει να το κάνεις παραθέτοντας ένα νέο στοιχείο κι όχι επιμένωντας σε απόψεις που έχουν ήδη απαντηθεί.
Τίτλος: Απ: Il - 2 Sturmovik Academy 1/72
Αποστολή από: gkontog στις Σεπτεμβρίου 19, 2011, 10:43:41 μμ
Αναφέρεσαι σε αυτο το τοπικ http://sovietwarplanes.com/board/index.php?topic=895.0 (http://sovietwarplanes.com/board/index.php?topic=895.0) και ναι εχεις δίκιο αλλα απο φωτο των μονοθέσιων έχω δει περισσότερους σκούρους πινακες οργάνων (steel gray) απ'οτι duraluminium και με το σκεπτικό οτι διάφορα παρτς του κόκπιτ κατασκευάζονταν σε αλλα εργοστάσια όπως πινακας οργάνων και στίκ είπα να ιντριγκάρω λιγο το τοπικ.

Πρακτικές σκέψεις. Πριν τη γερμανική εισβολή είχαν κατασκευαστεί περίπου 250, αυτά είναι πιθανό να είχαν βαμμένο το cockpit, αν και ήδη η παραγωγή πιεζόταν αρκετά από την ηγεσία. Με την έναρξη της εισβολής, δεν πρόφταιναν όχι το ockpit να βάψουν, ούτε να φάνε, συν το οτι αρκετά εργοστάσια μετακόμισαν μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα, οπότε ότι δεν ήταν απολύτως απαραίτητο απλά το παρέκαμπταν.

Πίνακας οργάνων. Διάβασες μήπως αυτό που λέω παραπάνω για τα απολύτως απαραίτητα; Λοιπόν, το βάψιμο του πίνακα οργάνων είναι του θανατά απαραίτητο. Αν δε με πιστεύεις, τύλιξε με αλουμινόχαρτο το ταμπλώ του αυτοκινήτου σου και βγες στο δρόμο. Προσεκτικά, γιατί μια μέρα με λιακάδα θα υπάρχουν στιγμές που απλά δε θα βλέπεις τίποτα. Αρα πίνακας οργάνων, σκοπευτικό, ίσως και το μέσα μέρος του σκελετού της καλύπτρας, γενικά οτιδήποτε μπορούσε να χτυπήσει το ηλιακό φως και να παρεμποδίσει την ανάγνωση των οργάνων, τη σκόπευση ή την παρατήρηση του περιβάλλοντος χώρου, πιθανότατα βαφόταν και αν δε βαφόταν στο εργοστάσιο, τότε σίγουρα στις μονάδες κάποιος το πέρναγε ένα σκούρο ματ χρώμα. Δεν ήταν θέμα καλαισθησίας, ήταν απλή επιβίωση και αύξηση των πιθανοτήτων επιτυχούς εκτέλεσης της αποστολής.

Αυτά από εμένα ως γενικοί κανόνες. Φυσικά πάντα υπάρχουν και εξαιρέσεις και πάντα αναδύονται φωτογραφίες που σε κάνουν να τραβάς τα μαλλιά σου, οπότε πάντα με επιφύλαξη.

Βαγγέλη, συνέχισε τη σταυροβελονιά ::glossa::
Τίτλος: Απ: Il - 2 Sturmovik Academy 1/72
Αποστολή από: GosVa στις Νοεμβρίου 21, 2011, 06:31:41 μμ
Κατι χρωσταω εδω...

Το κιτ εχει τελειωσει εδω και αρκετο καιρο αλλα σημερα εβγαλα φωτο. Δεν ειμαι πολυ ικανοποιημενος απ το αποτελεσμα. Λιγο το χρωμα που δεν εκατσε καλα, λιγο το βερνικι που επισης δεν εκατσε πολυ καλα, λιγο η ασαφεια των οδηγιων στο βαψιμο...τελοσπαντων.

(http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/Sturmovik/?action=view&current=052.jpg)    (http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/Sturmovik/?action=view&current=053.jpg)    (http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/Sturmovik/?action=view&current=054.jpg)    (http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/Sturmovik/?action=view&current=055.jpg)    (http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/Sturmovik/?action=view&current=057.jpg)

(http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/Sturmovik/?action=view&current=059.jpg)    (http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/Sturmovik/?action=view&current=061.jpg)    (http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/Sturmovik/?action=view&current=062.jpg)    (http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/Sturmovik/?action=view&current=072.jpg)    (http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/Sturmovik/?action=view&current=081.jpg)

Ευχαριστω για το χρονο σας  ::salut::
Τίτλος: Απ: Il - 2 Sturmovik Academy 1/72
Αποστολή από: CROW στις Νοεμβρίου 21, 2011, 06:44:49 μμ
Μια χαρα ειναι ρε,τι γκρινιαζεις!
Τίτλος: Απ: Il - 2 Sturmovik Academy 1/72
Αποστολή από: dtg στις Νοεμβρίου 21, 2011, 08:28:07 μμ
Όορφο α/φος, όμορφη παραλλαγή και πολύ καλή εκτέλεση. Μ' αρέσει! Δε βλέπω τι σου χτυπάει άσχημα!
Τίτλος: Απ: Il - 2 Sturmovik Academy 1/72
Αποστολή από: Alan Gelo στις Νοεμβρίου 21, 2011, 08:31:30 μμ
Ωραία και καθαρή δουλειά, μπράβο!
 ::salut::
Τίτλος: Απ: Il - 2 Sturmovik Academy 1/72
Αποστολή από: Blitz-X στις Νοεμβρίου 22, 2011, 12:16:35 πμ
Μπράβο Βαγγέλη... αστέρι είναι :wink: :mrgreen:

::salut:: ::salut:: ::salut::
ΜΦΧ
Τίτλος: Απ: Il - 2 Sturmovik Academy 1/72
Αποστολή από: Ελιξ-ιριος στις Νοεμβρίου 22, 2011, 09:51:49 πμ
Ωραίο! Και προσεγμένη δουλειά στο εσωτερικό! Δεν βλέπω τί σε ενοχλεί, είναι πραγματικά ωραία βαμμένο. Και αφού η φωτογραφία δεν σε προδίδει, σημαίνει πως από κοντά δείχνει ακόμη καλύτερο!
 Ίσως να σηκώνει περισσότερη φθορά, αλλά αυτό είναι θέμα προσωπικής προτίμησης.
Spoiler (hover to show)
Τίτλος: Απ: Il - 2 Sturmovik Academy 1/72
Αποστολή από: Jet72 στις Νοεμβρίου 22, 2011, 10:59:10 πμ
Εσύ που το έβαψες ίσως ξέρεις κάποια σημεία που δεν προχώρησαν όπως ήλπιζες. Εμείς που το βλέπουμε απευθείας στο σημείο που βρίσκεται βλέπουμε ένα πολύ καλαίσθητο αποτέλεσμα.

Καλή συνέχεια, η εργασία αξίζει και με το παραπάνω!!
Τίτλος: Απ: Il - 2 Sturmovik Academy 1/72
Αποστολή από: GosVa στις Νοεμβρίου 22, 2011, 01:32:06 μμ
Σας ευχαριστω για τα καλα σας λογια! Αυτο που με χαλασε στο βαψιμο ειναι οτι το χρωμα οταν στεγνωσε ηταν λιγο σαγρε. Προσπαθησα να το τριψω με ψιλο ντουκοχαρτο αλλα αφηνε ασπριλα και τελικα το αφησα. Μετα ψεκασα γυαλιστερο βερνικι xtracrylix και αφηνε κοκο και τελικα κατεληξα στο future και καπως βελτιωθηκε η κατασταση. Τελοσπαντων

 ::arrowred:: Ελιξ-ιριος  τα χρωματα ειναι Η323 ξανοιγμενο με ανοιχτο γκρι για κατω και Η303 και Η77 για επανω
Τίτλος: Απ: Il - 2 Sturmovik Academy 1/72
Αποστολή από: Ελιξ-ιριος στις Νοεμβρίου 22, 2011, 02:19:09 μμ
::arrowred:: Ελιξ-ιριος  τα χρωματα ειναι Η323 ξανοιγμενο με ανοιχτο γκρι για κατω και Η303 και Η77 για επανω
Ευχαριστώ ΓοςΒα! ::salut::Καλή συνέχεια σε ό,τι κάνεις!