Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Ελικοφόρα Αεροσκάφη => Prop: Υπό κατασκευή => Μήνυμα ξεκίνησε από: nick2 στις Αυγούστου 21, 2011, 06:33:43 μμ
-
Τον τελευταίο καιρό και με το G.B. "vietnam" σε πλήρη εξέλιξη,είδαμε και γράψαμε πολλά για το εκπληκτικό Α1 skyraider.
ʼλλο ένα skyraider θα σας δείξω κι εγώ.Hasegawa 1/72.Ευκολότατα θα μπορούσε κι αυτό να συμπεριληφθεί στο G.B. δυστυχώς όμως είχε αρχίσει πριν από αρκετό καιρό και για κάποιον άγνωστo λόγο (και κατά την κακή προσφιλή μου συνήθεια) έμεινε κι αυτό στο περιθώριο,παρέα με τα άλλα μισοφτιαγμένα.
Από εχθές ξαναεμφανίστηκε στον πάγκο,ξεσκονίστηκε και άρχισε να συμμαζεύεται.........κατά το δυνατόν βέβαια.
Βαμμένο με την γνωστή τρίχρωμη παραλλαγή και με τα βορειοκορεατικά σήματα ήδη τοποθετημένα,το μοντέλο ήταν για πολύ πολύ καιρό στο ράφι,κάπως έτσι.......
(http://s90.photobucket.com/albums/k271/nordman_2006/skyraider/?action=view¤t=DSC01715.jpg)
(http://s90.photobucket.com/albums/k271/nordman_2006/skyraider/?action=view¤t=DSC01716.jpg)
(http://s90.photobucket.com/albums/k271/nordman_2006/skyraider/?action=view¤t=DSC01723.jpg)
(http://s90.photobucket.com/albums/k271/nordman_2006/skyraider/?action=view¤t=DSC01717.jpg)
(http://s90.photobucket.com/albums/k271/nordman_2006/skyraider/?action=view¤t=DSC01719.jpg)
Η συνέχεια ήταν στις φθορές.Και μιας και δεν θυμόμουν καν με τί χρώματα το είχα βάψει,αποφάσισα να το περάσω ένα χέρι παρκετίνη και να χρησιμοποιήσω......."μαλακές" ουσίες.
Η πρώτη προσπάθεια ήταν ένα πέρασμα τις γραμμώσεις με ένα απλό μολυβάκι και γερό τρίψιμο της μολυβιάς με μπατονέτα
Πριν και μετά λοιπόν (ζητώντας για ακόμα μια φορά συγνώμη για την αισχρή φωτογράφιση).


(http://s90.photobucket.com/albums/k271/nordman_2006/skyraider/?action=view¤t=DSC01714.jpg)
(http://s90.photobucket.com/albums/k271/nordman_2006/skyraider/?action=view¤t=DSC01721.jpg)
(http://s90.photobucket.com/albums/k271/nordman_2006/skyraider/?action=view¤t=DSC01722.jpg)
(http://s90.photobucket.com/albums/k271/nordman_2006/skyraider/?action=view¤t=DSC01720.jpg)
Και μιας και η διαδικασία δεν απέτυχε τελείως,συνεχίστηκε στις υπόλοιπες επιφάνειες και γρήγορα ολοκληρώθηκε.
Η συνέχεια είχε......άσπρο λάδι για ξανοίγματα σε όλα τα χρώματα και τώρα περιμένει να στεγνώσει.
-
Λουκούμι γίνεται πατριώτη :mrgreen:
ʼντε καλά τελειώματα :wink:
::salut:: ::salut:: ::salut::
ΜΦΧ
-
Να υποθέσω ότι η μισή κατασκευή θα είναι τα φορτία από κάτω; Πολλοί οι φορείς, ο κατασκευαστής πρέπει να είχε δει σε όνειρο το A-10 και απλά δεν κατάλαβε τι είδε...
Ωραίο μοντέλο, δώσε ίσως λίγο wash με τίποτα ζουμιά (ακρυλικά και ava πχ για ευκολία), πιστεύω ότι σηκώνει!
-
Ωραίο μοντέλο, δώσε ίσως λίγο wash με τίποτα ζουμιά (ακρυλικά και ava πχ για ευκολία), πιστεύω ότι σηκώνει!
Μωρέ ότι θέλεις σηκώνει........
ʼσε να στεγνώσουν τα πρώτα και επανερχόμεθα...... :mrgreen:
Όσο για τα όπλα......δώδεκα φορείς ζητούν φορτίο.Όσοι πιστοί προσέλθετε....... :twisted:
-
Δώδεκα φορείς μόνο? ʼρρωστο είναι??? ::glossa::
Δώσ' του εκεί να καταλάβει, όσο το είχες παρατημένο τα φορτία έπαιρναν τόκους :twisted:
Πολύ πετυχημένη η σκίαση και το όλο βάψιμο, όρμα του τώρα που είσαι ζεστός να τελειώνει :wink:
Φιλικά, Γιάννης ::salut::
-
( ... ) όρμα του τώρα που είσαι ζεστός να τελειώνει :wink:
Ή εναλλακτικά δώσε το στον gkontog να το τελειώσει χτες...
-
Νικολα πολυ καλο το βαψιμο. Γνωμη μου ειναι οτι χρειαζεται κι αλλο wash με μαυρα-καφε λαδια αυτη τη φορα. Ετσι κι αλλιως εχεις περασει παρκετινη, δεν προκειται να σηκωθει το χρωμα.
Τις καπνιες του κινητηρα θα τις κανεις? Και αν ναι για δωσε καμια ιδεα γιατι εγω μαλλον με μασκαρισμα θα τις κανω στο δικο μου (οταν...) και προσπαθω να το αποφυγω.
Καλη συνεχεια με τον οπλισμο. Παει για σουπερ μοντελο. ::salut::
-
Καληυ συνεχεια Νικο!
Πολυ ομορφο βγαινει!
Αντε μιας και επεστρεψα απο τις διακοπες μου να πιασω και γω το δικο μου. :lol:
::salut:: ::salut::
-
Πρώτα απ' όλα να σας ευχαριστήσω για τα καλά σας λόγια.
Συνεχίζοντας το skyraider κατάλαβα πως το πιο κρίσιμο σημείο στην παρουσίαση του συγκεκριμένου αεροπλάνου είναι οι φθορές και αμέσως μετά τα όπλα.Αυτό που κάνω αυτόν τον καιρό είναι να κάνω τις φθορές λίγο λίγο μιας και πιστεύω πως αν "πλακωθείς" στις φθορές να τις τελειώσεις με την μία,όταν νομίζεις πως είσαι Ο.Κ. στην πραγματικότητα μάλλον το έχεις παρακάνει.......Δεν ξέρω αν συμφωνείται,αλλά προτίμησα την ασφαλή,παρά την γρήγορη οδό.
Έβαψα τα flaps του καλύματος του κινητήρα γκρι (όπως φαίνονται σε αρκετές φωτογραφίες του συγκεκριμένου αεροπλάνου και θέλει ένα ακόνα συμμαζεματάκι εκεί) και ψάχνω τον εντυπωσιακό συνδιασμό όπλων.........(ΑΚΟΥΕΙ ΜΙΑ ΨΥΧΉ ???)
Στις φωτογραφίες θα δείτε τις πτέρυγες σε προχωρημένο στάδιο,τις καπνιές τις ατράκτου σε βασικό στάδιο (χρειάζεται επιπλέον "βάρος" και σχηματισμός και το κάτω μέρος χωρίς τρεξίματα και διαροές.
(http://s90.photobucket.com/albums/k271/nordman_2006/skyraider/?action=view¤t=DSC01735.jpg)
(http://s90.photobucket.com/albums/k271/nordman_2006/skyraider/?action=view¤t=DSC01733.jpg)
(http://s90.photobucket.com/albums/k271/nordman_2006/skyraider/?action=view¤t=DSC01732.jpg)
(http://s90.photobucket.com/albums/k271/nordman_2006/skyraider/?action=view¤t=DSC01731.jpg)
(http://s90.photobucket.com/albums/k271/nordman_2006/skyraider/?action=view¤t=DSC01730.jpg)
(http://s90.photobucket.com/albums/k271/nordman_2006/skyraider/?action=view¤t=DSC01729.jpg)
(http://s90.photobucket.com/albums/k271/nordman_2006/skyraider/?action=view¤t=DSC01728.jpg)
(http://s90.photobucket.com/albums/k271/nordman_2006/skyraider/?action=view¤t=DSC01737.jpg)
(http://s90.photobucket.com/albums/k271/nordman_2006/skyraider/?action=view¤t=DSC01736.jpg)
Κάθε σχόλιο δεκτό.
Συνεχίζεται......... ::salut::
-
Σχολιάζω ότι έχει δέσει μια χαρά η μπίχλα με το σύνολο, οπότε κάνε ό,τι άλλες φθορές σκέφτεσαι και προχώρα στον οπλισμό, αλλιώς η ρετσινιά του λουφαδόρου θα πέσει πάνω στο Skyraider σου... :twisted: :mrgreen:
Γ.
-
Τουμπανο βγαινει!
Καλα τελειωματα! ::salut:: ::salut::
-
...
Βαμμένο με την γνωστή τρίχρωμη παραλλαγή και με τα βορειοκορεατικά σήματα ήδη τοποθετημένα,το μοντέλο ήταν για πολύ πολύ καιρό στο ράφι,κάπως έτσι.......
.......
βορειοκορεατικά :?:
-
...
Βαμμένο με την γνωστή τρίχρωμη παραλλαγή και με τα βορειοκορεατικά σήματα ήδη τοποθετημένα,το μοντέλο ήταν για πολύ πολύ καιρό στο ράφι,κάπως έτσι.......
.......
βορειοκορεατικά :?:
Εμ' γιατί νόμισες πως σε κάναμε πρόεδρο...... :roll:
Για τα ωραία σου μάτια ή για να κάνεις μια έκθεση το χρόνο.......... :roll:
Να.Για κάτι τέτοια σε κάναμε.310 εμφανίσεις είχε το τόπικ,μόνο ο πρόεδρος το κατάλαβε το λάθος......... ::salut:: ::salut::
Έκθεση οργάνωνε κι ο Φίλιππος που έχει και ......μουστάκι....... ::glossa::
Ζητώ συγνώμη απ' όλους για την παραπληροφόρηση και το skyraider θα συνεχιστεί κανονικά........ως Νοτιοβιετναμέζικο.........
ʼκου λέει βορειοκορεάτικο....... ::lol18:: ::lol18::
Μπαρούφα αεριωθούμενη......... ::laia::
-
Πολύ πολύ όμορφες μπίχλες! Αν κατέβεις Σάββατο Αθήνα θα σου έχω αφήσει 2 MER, θα περάσω αρκετά νωρίς...
-
Πολύ πολύ όμορφες μπίχλες! Αν κατέβεις Σάββατο Αθήνα θα σου έχω αφήσει 2 MER, θα περάσω αρκετά νωρίς...
Αναμείνατε......... :roll: :roll: