Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Ελικοφόρα Αεροσκάφη => Prop: Υπό κατασκευή => Μήνυμα ξεκίνησε από: johnza στις Ιουλίου 29, 2011, 11:01:27 μμ

Τίτλος: F4F-4 Wildcat 1/48 Hobby boss
Αποστολή από: johnza στις Ιουλίου 29, 2011, 11:01:27 μμ
Μετά από σκέψη και από παρότρυνση του φίλου Γιώργου Λαμπράκη αποφάσισα να αλλαξοπιστήσω και να φτιάξω ένα μοντέλο στην 1/48. Δεν θυμάμαι ουτε και εγώ ο ίδιος πότ ήταν η τελευταία φορά που έφτιαξα αεροπλάνο σε κλίμακα άλλη από την 1/72, αλλά νομίζω ότι ήταν στις αρχές της δεκαετίας του 90. Σε κάθε περίπτωση ο υπερψηφίσας των εκλογών με ψιλοπαρότρυνε και πήρα το F4F4 wildcat της hobby boss στην 1/48.
  Το κιτ με την πρώτη ματιά δημιουργεί μια ευχάριστη αίσθηση καθώς εκτός από την υπέροχη ανάγλυφη λεπτομέρεια στον χώρο του πιλοτηρίου και του συστήματος προσγείωσης έχει και υπέροχη χαραγμένη γράμμωση και πιρτσίνια σε όλες τις επιφάνιες του. Φυσικά το απογοητευτικό σημείο (τουλάχιστον απο ότι φένεται στα αρχικά σταδια κατασκευής) είναι η σχετικά κακή εφαρμογή του κιτ.
Μέχρι τώρα έχει φτιαχτεί το κόκπιτ και ο χώρος του συστήματος προσγείωσης. Πέραν των ζωνών πρόσδεσης (φιλική χορηγεία του Γιώργου Λαμπράκη) δεν προσετέθει τίποτα άλλο, αφού ακόμα και τα όργανα βάφτηκαν με την χρήση πινέλου 5/0 και απο επάνω του προσέθεσα μία σταγόνα gloss βερνικιού της humbroll προκειμένου να προσδώσω την αίσθηση της ύπαρξης γυαλιού.
Φωτογραφίες για ακόμα μια φορά αρνείται να ανεβάσει, συνεπώς θα συνεχίσω να προσπαθώ
Τίτλος: Απ: f4f4 wildcat 1/48 hobby boss
Αποστολή από: johnza στις Ιουλίου 30, 2011, 12:33:43 πμ

(http://postimage.org/image/2s8lrtug4/)
Τίτλος: Απ: f4f4 wildcat 1/48 hobby boss
Αποστολή από: Γιώργος Λαμπράκης στις Ιουλίου 30, 2011, 02:20:34 πμ
Γιάννη καλή αρχή!!!

Πολύ όμορφο το πιλοτήριο!!!
Αντε, το πρώτο είναι το θέμα, μετά δεν σε βλέπω να ξεκολλάς από την κλίμακα!  :mrgreen:
Τίτλος: Απ: f4f4 wildcat 1/48 hobby boss
Αποστολή από: johnza στις Ιουλίου 30, 2011, 02:33:08 πμ
ΧΑΧΑΧΑ τι κάνεις ξύπνιος τετοια ώρα;;;; Προσπαθώ να ανεβάσω φωτο αλλα αρνείται!!!
Τίτλος: Απ: f4f4 wildcat 1/48 hobby boss
Αποστολή από: johnza στις Ιουλίου 30, 2011, 03:20:24 πμ

(http://postimage.org/image/5tu7376s/)



(http://postimage.org/image/5u2grxno/)
Τίτλος: Απ: f4f4 wildcat 1/48 hobby boss
Αποστολή από: Γιώργος Λαμπράκης στις Ιουλίου 30, 2011, 11:11:27 πμ
Σου έγραψα και...ξεράθηκα μετά!  :mrgreen:


Τίτλος: Απ: f4f4 wildcat 1/48 hobby boss
Αποστολή από: johnza στις Ιουλίου 30, 2011, 12:00:48 μμ
Eγώ ψιλοσυνέχισα και έβαψα και το φίλτρο αέρα. Σειρά έχει η κόληση της ατράκτου. θα πας στο στεκι;;;;
Τίτλος: Απ: f4f4 wildcat 1/48 hobby boss
Αποστολή από: Γιώργος Λαμπράκης στις Ιουλίου 30, 2011, 12:01:27 μμ
Είμαι κανάλι....
Τίτλος: Απ: F4F-4 Wildcat 1/48 Hobby boss
Αποστολή από: 336sqn_Hawk στις Ιουλίου 30, 2011, 01:26:31 μμ
Μπράβο Γιάννη,όμορφο το cocpit.To επόμενο φαντάζομαι στην 1/32 ε?
Κώστας
Τίτλος: Απ: f4f4 wildcat 1/48 hobby boss
Αποστολή από: nasos79 στις Ιουλίου 30, 2011, 03:20:18 μμ
Γιάνναρε, ωραία το πας το εργαλείο! Θα δεις τη χάρη της 1/48 και δεν θα ξεκολλάς μετά!!! ʼντε προχώρα να παίρνουμε μάτι.

Spoiler (hover to show)
Τίτλος: Απ: F4F-4 Wildcat 1/48 Hobby boss
Αποστολή από: cat στις Ιουλίου 30, 2011, 05:18:48 μμ
μπράβο και από μένα ...ωραίο θέμα και εμένα μου άρεσε....καλά τελειώματα!!!
Τίτλος: Απ: F4F-4 Wildcat 1/48 Hobby boss
Αποστολή από: johnza στις Ιουλίου 30, 2011, 08:29:08 μμ
Παιδιά, σας ευχαριστώ όλους!!! τελικά αυτό που είπα για την εφαρμογή ισχύουν στο έπακρο, η άτρακτος απλώς δεν έρχεται στα ίσα της, μέχρι τώρα έχω επιστρατευσει κόλλα στιγμής και μετά στόκος αυριο θα αναιβάσω και φωτο.
Τίτλος: Απ: F4F-4 Wildcat 1/48 Hobby boss
Αποστολή από: Γιώργος Λαμπράκης στις Ιουλίου 30, 2011, 08:50:51 μμ
Έχεις κάνει το ... αγροτικό σου σε κάτι ρώσικα κιτ που δεν σε φοβάμαι σε αυτό...!
Προχώρα!  :)
Τίτλος: Απ: F4F-4 Wildcat 1/48 Hobby boss
Αποστολή από: johnza στις Αυγούστου 02, 2011, 12:06:56 πμ
Σειρά έχει ο κινητήρας, το μόννο που προστέθηκε είναι τα μπουζοκαλώδια από τεντωμένο πλαστικό. συντομα και φωτο αφού τώρα αρνείται να αναιβάσει
Τίτλος: Απ: F4F-4 Wildcat 1/48 Hobby boss
Αποστολή από: johnza στις Αυγούστου 02, 2011, 12:28:30 πμ
(http://postimage.org/image/etnulj2c/) (http://postimage.org/image/eu61ichw/)
Τίτλος: Απ: F4F-4 Wildcat 1/48 Hobby boss
Αποστολή από: johnza στις Αυγούστου 19, 2011, 01:00:04 μμ
Λοιπόν ένα μικρό update. Η Εργασίες προχωρούν με ρυθμούς χελώνας, αλλα πως να μην, προσωπικά θεωρώ ότι παρά την πολύ ωραία αποτύπωση των λεπτομεριών.... υπάρχει πρόβλημα, αρκεί να δείτε την φώτο με το σκαλοπάτι που κάνει η καλύπτρα με το αλεξηνέμιο προκειμένου να καταλάβετε. Σχεδόν τα πάντα είναι έτσι. Τρίβω τριβω τρίβω και ξανατρίβω και μετα σκαλιζω εκ νέου αυτά που εξαφανίστηκαν από το τρίψιμο!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ¨Οποιος γνωρίζει κανέναν τρόπο να φτιάξω την καλύπτρα please inform me, αααα να μην το ξεχάσω για να την κάνων ανοικτή (κάτι που έχω ως σκοπό) είναι προτιμότερο να πάω σε καν'ενα τζαμάδικο αφου θα μου κόψουν πιιο λεπτο!!!
(http://postimage.org/image/hgj4b350/) (http://postimage.org/image/hgo2x4mc/)
Τίτλος: Απ: F4F-4 Wildcat 1/48 Hobby boss
Αποστολή από: johnza στις Αυγούστου 19, 2011, 01:17:29 μμ

(http://postimage.org/image/hmjrpjtw/)
Τίτλος: Απ: F4F-4 Wildcat 1/48 Hobby boss
Αποστολή από: johnza στις Αυγούστου 19, 2011, 04:15:19 μμ
(http://postimage.org/image/8lamfytg/) (http://postimage.org/image/2bekzd8ck/)
Τίτλος: Απ: F4F-4 Wildcat 1/48 Hobby boss
Αποστολή από: johnza στις Αυγούστου 22, 2011, 11:17:50 μμ
Ενα μικρό update.
(http://postimage.org/image/1jjhv4npg/) (http://postimage.org/image/1jjmtqp6s/) (http://postimage.org/image/1jjwqys5g/) (http://postimage.org/image/1jk1pktms/)
Τίτλος: Απ: F4F-4 Wildcat 1/48 Hobby boss
Αποστολή από: johnza στις Αυγούστου 28, 2011, 04:01:12 μμ
Tιμής ένεκεν, σχεδόν τελείωσε. Εχουν μείνει μερικές λεπτομέρειες που θα γίνουν όταν ξαναμείνει χρόνος, αν δεν χάσω τα κομμάτια!!!
(http://postimage.org/image/ilyvnk6c/) (http://postimage.org/image/f4ju5nb8/) (http://postimage.org/image/f5dltw78/) (http://postimage.org/image/f5lvimo4/)
Τίτλος: Απ: F4F-4 Wildcat 1/48 Hobby boss
Αποστολή από: labros87 στις Αυγούστου 28, 2011, 04:06:38 μμ
Πολυ ομορφο!! ::salut::
Τίτλος: Απ: F4F-4 Wildcat 1/48 Hobby boss
Αποστολή από: gtdeath13 στις Αυγούστου 28, 2011, 04:09:33 μμ
Πολύ ωραία δουλειά... Οι καπνιές από τα πολυβόλα εντυπωσιακές, όπως και γενικά η γράμμωση. Έκανες εσύ κάτι σχετικά με την γράμμωση ή το κιτ έχει τόσο καλή;

Οι εξατμίσεις του κινητήτρα πού βρίσκονται σε αυτό το αεροπλάνο;  :wink:

 ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: F4F-4 Wildcat 1/48 Hobby boss
Αποστολή από: johnza στις Αυγούστου 28, 2011, 04:16:24 μμ
Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, τώρα: οι γράμμωση και γενικά η απόδοση των λεπτομεριών του κίτ είναι σε πάρα πολύ καλά επίπεδα, ωστόσο λόγω της εφαρμογής επαναχάραξα αρκετά σημεία. Οι εξατμίσεις βρίσκονται στο κάτω μέρος το οποίο δεν έχω φωτογραφίσει ακόμα.
Τίτλος: Απ: F4F-4 Wildcat 1/48 Hobby boss
Αποστολή από: michalis20 στις Αυγούστου 28, 2011, 05:29:52 μμ
Πολύ όμορφη η "Αγριόγατα" Γιάννη - Καλή Συνέχεια  ::salut::
Τίτλος: Απ: F4F-4 Wildcat 1/48 Hobby boss
Αποστολή από: gkontog στις Αυγούστου 28, 2011, 05:52:29 μμ
Πολυ όμορφο! Και εμένα μου αρέσουν πολύ οι καπνιές από τα πολυβόλα κι όλο το βάψιμο.

Μοναδική παρατήρηση είναι πως ο κινητήρας δείχνει να έχει μεγάλο κενό με την υπόλοιπη άτρακτο αν και μπορεί να με ξεγελάει η φωτογραφία και ο φωτισμός.

Μήπως ξέρεις ποιος ήταν ο πιλότος; Βλέπω 18 καταρρίψεις και σε F4F-4 αυτό μου θυμίζει Guadalcanal και με τόσες καταρρίψεις πιθανόν να ήταν ο Joe Foss, μπορείς να το επιβεβαιώσεις σε παρακαλώ;
Τίτλος: Απ: F4F-4 Wildcat 1/48 Hobby boss
Αποστολή από: s-mat στις Αυγούστου 28, 2011, 05:54:58 μμ
Όντως είναι πολύ καλό κιτ και αξίζει τα λεφτά του.
Έχεις κάνει πολύ ωραίο βάψιμο (αν και θα το προτιμούσα πιο ξεθωριασμένο αλλά έχει να κάνει με το γούστο του καθενός) αλλά το chipping στις θυρίδες των πολυβόλων χαλάει λίγο την ρεαλιστικότητα.Αν μπορείς να το διορθώσεις θα είναι σίγουρα πού καλό.
Τίτλος: Απ: F4F-4 Wildcat 1/48 Hobby boss
Αποστολή από: gkontog στις Αυγούστου 28, 2011, 05:58:40 μμ
Έχεις κάνει πολύ ωραίο βάψιμο (αν και θα το προτιμούσα πιο ξεθωριασμένο αλλά έχει να κάνει με το γούστο του καθενός) αλλά το chipping στις θυρίδες των πολυβόλων χαλάει λίγο την ρεαλιστικότητα.
Αν πολέμησε Guadalcanal, από όσα τουλάχιστον γνωρίζω, οι θυρίδες αυτές μπαινόβγαιναν 5-6 φορές την ημέρα και συνήθως βιαστικά και υπό πίεση (ενίοτε και υπό τα πυρά των ιαπώνων) οπότε δικαιολογείται να έχουν γίνει χάλια τα σημεία ασφάλισης.
Τίτλος: Απ: F4F-4 Wildcat 1/48 Hobby boss
Αποστολή από: s-mat στις Αυγούστου 28, 2011, 06:09:10 μμ
Μου φαίνονται λίγο "συμμετρικές" αλλά πάω πάσο.
Έψαξα λίγο και βρήκα ότι ο Joe Foss έκανε 26 καταρρίψεις συνολικά στο Guadalcanal.Βέβαια σίγουρα θα πέρασε και απο τις 18 οπότε μάλλον μιλάμε για το αεροπλάνο του.για τον αριθμό δεν βρήκα κάτι συγκεκριμένο αλλα πρέπει να είχε τον αριθμό 53
Πάντως έχει 19 σημαίες και όχι 18  :wink:

Φωτό απο το συγκεκριμένο αεροσκάφος

Τίτλος: Απ: F4F-4 Wildcat 1/48 Hobby boss
Αποστολή από: nosdio στις Αυγούστου 28, 2011, 06:49:00 μμ
Ωραια κατασκευη φιλε μου,μπραβο! ::salut::

http://acepilots.com/usn_aces.html
Τίτλος: Απ: F4F-4 Wildcat 1/48 Hobby boss
Αποστολή από: johnza στις Αυγούστου 28, 2011, 07:30:52 μμ
Παίδες σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τις κριτικές και τις παρατηρήσεις σας. Ξεκινάω από την ερώτηση, το θέμα απεικονίζει το αεροσκάφος του Mariαn Ε. Carl (http://en.wikipedia.org/wiki/Marion_Eugene_Carl), και όντως έχει 19 σημαίες. Οσον αφορά το chipping: το θέμα αναπαριστά το αεροπλάνο όπως αυτό δρούσε από το Henderson airfield στο Guadalcanal, αφου λοιπόν είδα το Pacific αλλά και καναδυό ντοκυμαντερ για το guadal κατάλαβα στο περίπου τι γινόταν!!! Αυτο που ανέφερε ο φίλος για το πώς και πόσο ανοιγόταν αυτές οι θυρίδες αληθέυει στο έπακρο, ηταν κόλαση!!! Τώρα από την άλλη πλευρά πρόκειτε και για αεροσκάφη που πετούσαν και πολεμούσαν 2- 3 φορές ημερησίως σε απαράδεκτες συνθήκες αλλα και από κατεστραμένες εγκαταστάσεις. Θεώρησα ότι το να κάνω έντονα ξανοίγματα θα δημιουργούσαν μια αναληθοφανή εικόνα. Το κιτ έχει πολύ ωραία απόδοση της λεπτομέρειας, αλλα, στην εφαρμογή τα χαλάει, επίσης η καλύπτρα για να τοποθετηθει ανοιχτή πρέπει απλώς να.....................αντικατασταθεί!! είναι μικρη και στενή.
Τίτλος: Απ: F4F-4 Wildcat 1/48 Hobby boss
Αποστολή από: johnza στις Αυγούστου 28, 2011, 11:33:11 μμ
(http://postimage.org/image/2t56pm0n8/) (http://postimage.org/image/2t5dbremc/) (http://postimage.org/image/l7ygv5tw/) (http://postimage.org/image/l81rxutg/)
Τίτλος: Απ: F4F-4 Wildcat 1/48 Hobby boss
Αποστολή από: Γιώργος Λαμπράκης στις Σεπτεμβρίου 02, 2011, 01:51:12 πμ
Τώρα το πήρα χαμπάρι....

Μπράβο Γιάννη!!!

Ωραίο το βάψιμο και οι φθορές! Αντε και ένα... Hellcat τώρα!

Υ.Γ. στην 1/48 πάντα ε;  :mrgreen:
Τίτλος: Απ: F4F-4 Wildcat 1/48 Hobby boss
Αποστολή από: johnza στις Σεπτεμβρίου 02, 2011, 02:05:34 πμ
Να σαι καλα Γιωργο, σε ευχαριστω παρα πολυ!!! Τελικα ειναι ωραια και η 48!
Τίτλος: Απ: F4F-4 Wildcat 1/48 Hobby boss
Αποστολή από: 336sqn_Hawk στις Σεπτεμβρίου 08, 2011, 10:50:56 μμ
Γιάννη συγχαρητήρια για το πολύ όμορφο αποτέλεσμα !
Κώστας
Τίτλος: Απ: F4F-4 Wildcat 1/48 Hobby boss
Αποστολή από: johnza στις Σεπτεμβρίου 09, 2011, 10:19:43 πμ
OOOOO κύριε 336 Γέρακα σας ευχαριστώ πάρα πολύ !!!!!!