Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Ελικοφόρα Αεροσκάφη => Prop: Υπό κατασκευή => Μήνυμα ξεκίνησε από: zaxos345 στις Ιουλίου 20, 2011, 08:51:54 μμ

Τίτλος: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: zaxos345 στις Ιουλίου 20, 2011, 08:51:54 μμ
Παιδιά καλησπέρα, μετά από μια βραχεία περίοδο συλλογισμού (βλέπε σπαρίλας), επιστρέφουμε στο προσφιλές και αγαπημένο σπορ, συνεχίζωντας το άτυπο αφιέρωμα στους Έλληνες αεροπόρους που έδρασαν σε ξένες αεροπορίες. Αυτή την φορά την τιμητική του έχει ο Βασίλειος Βασσιλειάδης.



Την ιστορία του μπορείτε να την διαβάσετε εδώ   http://imansolas.freeservers.com/Aces/Vassiliades%20Vassilios.html

Για το εγχείρημα θα χρησιμοποιηθεί το αντίστοιχα μοντέλο στην 1/48 της Tamiya



Κάτι που ξέχασα, το προφιλ που θα γίνει προσπάθεια να πραγματοποιηθεί είναι αυτό



Μερικά από τα καλούδια που θα χρησιμοποιηθούν επίσης



Περιμένωντας ένα σετάκι της Part είπα να ξεκινήσω από τον ουραίο τροχό. Η Tamiya δίνει αυτό

(http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=IMG_2091.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=IMG_2093.jpg)

και εγώ ήθελα να φτιάξω περίπου κάτι σαν και αυτό



Τελικά προέκειψε αυτό

(http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050067.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050069.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050075.jpg)

Στην συνέχεια τρίφτηκαν οι λεπτομέρειες από το εσωτερικό της ατράκτου και των φτερών για να πάρουν την θέση τους οι ρητίνες, εδώ προβλέπεται αρκετό και επίπονο dry fit!!

(http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050079.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050083.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050087.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050093.jpg)

Η πολύ καλή φωλιά που δίνει η Vector



Στην συνέχεια βλέποντας και συγκρίνοντας αυτες τι δύο φωτό

(http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=LtFelixkozaczka363rdFighterGroup382.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=goodsonhofer.jpg)

Διαπίστωσα ότι κατά την τροποποίηση για την τοποθέτηση της Malcom καλύπτρας είχε προστεθεί ένα φιλετάκι εκέι που θα πατούσε έτσι ώστε να τοποθετηθεί η ράγα κύλησής της (πιστεύω να μπορείτε να το δείτε)
Οπότε το πρόσθεσα και εγώ με λεπτό φύλλο πλαστικού. Η προσπάθεια θα είναι να φτιαχτεί και η ράγα... θα δούμε!!!

(http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050088.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050089.jpg)

Παιδιά αυτά για την ώρα, μέχρι το επόμενο update, καλή υπομονή με όλα

Γιάννης
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: nosdio στις Ιουλίου 20, 2011, 09:35:45 μμ
καλη αρχη φιλε μου,φανταζομαι τη συνεχεια... :)
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: raziera στις Ιουλίου 20, 2011, 10:05:50 μμ
Καλη αρχη με αυτο το ωραιο θεμα.

 ::salut:: Κωστας
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: Pankoub στις Ιουλίου 20, 2011, 10:28:01 μμ
Αντε ξεκινα Γιαννο να χαζεψουμε!! Καλη ορεξη και συνεχεια!
 ::salut::
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: michalis20 στις Ιουλίου 20, 2011, 11:49:14 μμ
Ανέβασε κι άλλο τις θερμοκρασίες Γιάννη  ::planeemoticon::
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: spyros molinaris στις Ιουλίου 21, 2011, 12:03:52 πμ
καλη αρχη στο project γιαννη  :wink:
σιγουρα το αποτελεσμα θα ειναι για ακομη μια φορα εξαιρετικο φιλε
αναμενω την συνεχεια ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: papadakis.n στις Ιουλίου 21, 2011, 12:24:05 πμ
Καλή αρχή και απο εμένα Γιάννη ::salut::
Απο τα ομορφότερα αεροπλάνα της εποχής...
 ::keep_mod::
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: zaxos345 στις Ιουλίου 21, 2011, 06:42:22 πμ
Ευχαριστώ παιδιά  ::salut:: ::salut::

Γιάννης
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: nasos79 στις Ιουλίου 21, 2011, 08:04:29 πμ
Ωπ, καλώς τον!!! Ξαναχτυπά!

Δυνατή αρχή φίλε, περιμένουμε ανυπόμονα τη συνέχεια!!! Keep modelling!  :wink:

Spoiler (hover to show)

 ::salut::
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: zaxos345 στις Ιουλίου 21, 2011, 09:08:43 πμ
Νάσο ευχαριστώ, πρέπει να διορθώθηκε!!

Γιάννης
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: jkbsprint στις Ιουλίου 21, 2011, 09:40:28 πμ
Καλη αρχη και σε αυτο το project, το οποιο ειναι και πολυ ενδιαφερον. Καλη συνεχεια.  ::salut::
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: Yankee στις Ιουλίου 21, 2011, 10:44:26 πμ
Καλή αρχή και απο μένα Γιάννη. Πολύ ωραία αναπαράσταση υπο κλίμακα του ουριαίου τροχού!

Αναμένω με πολύ ενδιαφέρον την συνέχεια!

Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: nasos79 στις Ιουλίου 21, 2011, 10:52:57 πμ
Νάσο ευχαριστώ, πρέπει να διορθώθηκε!!

Γιάννης

Yes, yes, yes, διορθώθηκε.
Τώρα μπορώ να πάρω μάτι με την ησυχία μου. :P

Spoiler (hover to show)
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: zaxos345 στις Ιουλίου 21, 2011, 11:15:02 πμ
Ευχαριστώ παιδιά, αυτά είναι τα εύκολα (σχετικά), τα γλέντια έπονται. Θα ακολουθήσει μια μικρή στάση εργασιών ένεκα Σαββατοκύριακου στον Πλακιά (τα μπάνια του λαού) και συνέχεια μετά.

Γιάννης
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: s-mat στις Ιουλίου 21, 2011, 01:12:45 μμ
καλή αρχή Γιάννη και περιμένουμε την συνέχεια  ::salut::
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: zaxos345 στις Ιουλίου 21, 2011, 01:17:04 μμ
Σταύρο ευχαριστώ, παιδιά συγνώμη λίγο για την αναστάτωση με τις φωτό αλλά ο φωτοκουβάς μου κάνει νερά!!

Γιάννης
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: vagelis207 στις Ιουλίου 29, 2011, 08:33:19 μμ
Καλη αρχη φιλε!!! ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: zaxos345 στις Αυγούστου 07, 2011, 08:47:52 πμ
Παιδιά καλημέρα, καθόσον υπάρχει λίγο παραπάνω διαθέσιμος χρόνος μοντελάρουμε κατά το δυνατόν. Συνέχεια της προηγούμενης προσπάθειας ήταν να φτιαχτεί σωστά η μανέτα, το κιτ της Aires δίνει την μανέτα το πρώιμου -Β, εμείς όμως θέλουμε του μεταγενέστερου. Σφάξιμο της μανέτας από το σετάκι της Part (και αυτή λάθος την δίνει) τροποποήσή της ολίγον και τοποθέτηση στην θέση της



Στην συνέχεια σειρά έιχε το στικ, τροποποιήθηκε λίγο στην εμφάνιση, τοποθετήθηκε λεπτομέρεια από συρματάκι και ένα μέρος από τον μηχανισμό κλειδώματος των επιφανειών ελέγχου. Στην συνέχεια φτιάχτηκε και αυτός.



Εδώ τα βλέπετε πρόχειρα τοποθετημένα





Μετά ακολούθησε ένα πρόχειρο dry fit





Μετά πήρε την σειρά της η τρόμπα υδραυλικού που ήταν τοποθετημένη στα δεξιά του καθίσματος, πάει και αυτή





Σε ένα προχειρο dry fit της τρόμπας αποδείχθηκε ότι οι τρύπες που είχαν ανοιχτεί στο πάτωμα για να φιλοξενήσουν τους ενδείκτες καυσίμου είχαν ανοιχτεί σε λάθος θέση, οπότε κλείσιμο και άνοιγμα νέων



Και ενώ όλα βάδίζαν σωστά μιά ερώτηση στο Britmodeller για μιά απορία http://www.britmodeller.com/forums/index.php?showtopic=65522   μου απέφερε την εξής απάντηση ανάμεσα σε άλλα

''Only aircraft in the serial blocks FB350-399, HB900-961 and KH421-640 had the rear fuselage tank fitted, aircraft in the serial blocks FB100-124, FB125-349 and FX and FZ serialed aircraft did not have fuselage tanks and therefore no red filler cap.''

Που σημαίνει ότι το αφος που φτιάχνω δεν έπρεπε να έχει εσωτερική δεξαμενή, που σημάινει ότι η ρητίνη της Aires έπρεπε να τροποποιηθεί, οπότε σφάξιμο και εδώ



Η προσπάθεια θα είναι να γίνει η κατωτέρω διάταξη



Αυτό πήρε αναβολή ολίγων ημερών εν αναμονή υλικών και η προσοχή εστιάστηκε στα σκέλη Π/Γ το κιτ τα δίνει έτσι

(http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050195.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050196.jpg)

Οπότε ξεκίνησα μια μικρή προσπάθεια αναβάθμισης της εμφάνισης





Τοποθετήθηκαν οι σωληνώσεις (ένα μέρος) των φρένων και βάφτηκαν με Alclad





Στην συνέχεια τοποθετήθηκε και το κομμάτι της σωλήνωσης που έλειπε, που ήταν ελάστικό υλικό και προσομοιώθηκε από θερμοσυστελλόμενο σωληνάκι



(http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050259.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050262.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050271.jpg)

Παιδιά αυτά για την ώρα, συνέχεια ελπίζω σύντομα!!

Γιάννης
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: jim-eta στις Αυγούστου 07, 2011, 10:04:21 πμ
Αντε Γιάννη ,αναμένουμε θαύματα πάλι από εσένα.καλή συνέχεια φίλε.
 ::salut:: ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: s-mat στις Αυγούστου 07, 2011, 12:28:20 μμ
Ο ορισμός της μελετημένης δουλειάς.Μπράβο ρε Γιάννη  :wink:
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ στις Αυγούστου 07, 2011, 01:02:50 μμ
Εξαιρετική δουλειά, και άψογος τρόπος παρουσίασης!!!

Μπράβο Γιάννη. ::icon_thumright::

Απόστολος  ::salut::
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: ALEX_SSGTi στις Αυγούστου 07, 2011, 02:01:37 μμ
Μπράβο Γιάννη! Πάρα πολύ καλό βγαίνει!
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: Pankoub στις Αυγούστου 07, 2011, 02:03:44 μμ
Αν μη τι αλλο, τρομερη Vassη στη λεπτομερεια Γιαννο!! Καλη συνεχεια!!

 ::salut::
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: zaxos345 στις Αυγούστου 07, 2011, 03:48:39 μμ
Ευχαριστώ παιδιά  ::salut:: ::salut::

Γιάννης
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: zaxos345 στις Σεπτεμβρίου 01, 2011, 04:31:31 μμ
Παιδιά καλησπέρα, μετά από καιρό ένα μικρό (ένεκα καλοκαιριού, ζέστης, δουλειάς κ.λ.π.) update με την κατασκευή. Όπως σας είχα περιγράψει αναγκάστηκα να αφαιρέσω την δεξαμενή από την ρητίνη και έπρεπε να φτιάξω τον δέκτη IFF, ακολουθώντας την διάταξη που σας έχω δείξει παραπάνω. Μετά από δύο αποτυχημένες προσπάθειες πιστέυω ότι κάτι κατάφερα!



Αφού τροποποιήθηκε λίγο το εσωτερικό της ατράκτου, έφτιαξα από πλαστικό την επιφάνεια πάνω στην οποία θα κάτσει και εδώ το βλέπετε σε ένα πρόχειρο dry fit



Τώρα το πως θα μπει εκέι μέσα είναι άλλο κεφάλαιο, θα το δούμε αργότερα. Στην συνέχεια φτιάχτηκε η μπαταρία της ανωτέρω διάταξης και την βλέπετε με την διάταξη που θα τοποθετηθεί στο cockpit





Στην συνέχεια σειρά είχε η φωλιά του ουραίου τροχού, εδώ πέσαμε σε κατι ''ψαλίδια'' αλλά έχασε και συμμορφώθηκε. Αρχικά έπρεπε να κεντραριστεί σε σχέση με την άτρακτο, για αυτό και τα κολλημένα κομμάτια στην μιά της πλευρά. Στν συνέχεια και μετά από ένα dry fit διαπιστώθηκε ότι ο τροχός εξείχε αρκετά έξω, οπότε κολλήθηκαν τα μικρά φιλετάκια που βλέπετε στην πάνω μεριά και η κατάσταση ήρθε και ''ίσιωσε''







Συνέχεια με τα ποδωστήρια...



...Και τέλος (για την ώρα) με τις ράγες κύλισης της καλύπτρας. Εδώ έγινε πανηγύρι, 0.5Χ0.3mm strip και εκεί πάνω έπρεπε να κολληθούν 28 δισκάκια παντσαρισμένα με 0.5 μηχανικό μολύβι. Σύνολο 56 για τις δύο ράγες, χώρια πόσα έχασα!!! Να σειμειώσω ότι αυτά κολλήθηκαν με το clear fix της Humbrol.





Στην συνέχεια θα πρέπει να φτιαχτούν κάτι ψιλολεπτομέρειες και πάμε για βαφείο (ελπίζω)!
Αυτά για την ώρα, ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ.

Γιάννης
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: Ορεστης στις Σεπτεμβρίου 02, 2011, 10:33:03 πμ
Μπράβο φιλαράκι!!!!
Πάρα πολύ όμορφες οι κατασκευές-μετατροπές σου για το συγκεκριμένο mustang.Να δούμε τώρα πως θα τις εφαρμόσω
κι εγώ στο δικό μου.  :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

                                   ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: JohnMet στις Σεπτεμβρίου 02, 2011, 05:02:00 μμ
ʼψογος!!!!
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: ΚΟΥΡΣΑΡΟΣ78 στις Σεπτεμβρίου 20, 2011, 08:54:13 μμ
Γιάννη εμείς τα είπαμε και από κοντά!!!!
Έχεις κάνει τρελή δουλειά και αναμένεται να κάνεις ακόμα πιο τρελή!!!!!
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: zaxos345 στις Σεπτεμβρίου 20, 2011, 08:56:35 μμ
Ευχαριστώ ρε Μητσόνε!!

Γιάννης
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: zaxos345 στις Οκτωβρίου 01, 2011, 04:53:08 μμ
Παίδες καλησπέρα, ένα μικρό Update από την κατασκευή. Πήρε μπροστά το βαφείο, και μετά από σύσκεψη με κάποιες εταιρείες χρωμάτων αποφασίστηκε να βαφτεί το εσωτερικό με το ACUS09 της white ensign και θεωρω ότι έπραξα σωστά μιας και το χρώμα έστρωσε άψογα και η απόχρωση πιστεύω ότι είναι πολύ κοντά στην κανονική (το φλάς το αδικεί).





Πίνακας αργάνων...

(http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050407.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050408.jpg)

Ασύρματος, IFF, μπαταρία, κάθισμα και λεπτομερές βάψιμο των πλαινών με παράλληλη τοποθέτηση και διαφόρων placards. Μα προσθέσω ότι το μάυρο στον πίνακα οργάνων και στα υπόλοιπα είναι της tamiya με 50% περίπου gloss βερνίκι για να μην βγεί πολύ ματ, και το μαύρο στα πλαινά πινελάτο citadel (απίστευτο στρώσιμο!!). Το κάθισμα βάφτηκε με το bronze green, 75 της Humbrol.

(http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050413.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050426.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050435.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050453.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050457.jpg)

Στην συνέχεια βάφτηκαν τα φίλτρα, η πίσω φωλιά, οι τροχοί, έγινε το wash, στεγνά πινέλα, περιποίηση με μολύβια και σκόνες, βερνικάκι satin της white ensign και η τελική μορφή έχει όπως παρακάτω:









(http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050492.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050494.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050500.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050508.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050509.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050512.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050513.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050518.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050522.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050524.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050525.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050527.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050531.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050532.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050533.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050534.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050535.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050536.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050538.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050540.jpg)

Αυτά για την ώρα, θα τα αφήσω να ξεκουραστούν για κάναδυό μέρες και μετά το μοντάρισμα και κλείσιμο ατράκτου, για να πάρουν σειρά οι φωλιές του Σ/Π.
Σας χαιρετώ, αναμένω παρατηρήσεις, σχόλια, αλλά και ερωτήσεις αν κάπου μπορώ να διαφωτίσω σε κάτι    ::salut:: ::salut:: ::salut::

Γιάννης
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: nasos79 στις Οκτωβρίου 01, 2011, 06:08:23 μμ
Ωπ, εδώ είμαστε! Περιμέναμε λίγο παραπάνω, αλλά σίγουρα άξιζε τον κόπο, ε;
ʼντε, προχώρα να δούμε και τα επόμενα, τώρα που μας άνοιξες πάλι την όρεξη! ;) Φθινόπωρο μπήκε άλλωστε, τελείωσαν τα μπάνια, πάμε γερά. Χεχε!
Για τη δουλειά σου δεν λέω τίποτα, μιλάνε οι φωτογραφίες από μόνες τους!!!
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: zaxos345 στις Οκτωβρίου 01, 2011, 06:44:10 μμ
Να 'σαι καλά ρε Νάσο σε ευχαριστώ, να περνάς καλά!!!

Γιάννης
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: Ορεστης στις Οκτωβρίου 01, 2011, 06:48:32 μμ
Ένα μεγάλο μπράβο και από εμένα φίλε Γιάννη.Πάρα πολύ όμορφη η δουλειά στο κόκπιτ και ιδίως
η διαφορετική αισθητική που του έχεις δώσει με τα plackards!!!
ʼντε,καλό κλείσιμο ατράκτου.  :wink: :wink: :wink:

                                ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut::

                               
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: zaxos345 στις Οκτωβρίου 01, 2011, 06:49:35 μμ
Ευχαριστώ Ορέστη και στα δικά σου φίλε!!

Γιάννης
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: Ορεστης στις Οκτωβρίου 01, 2011, 06:52:08 μμ
Ευχαριστώ Ορέστη και στα δικά σου φίλε!!


Τώρα σώθηκες!!!!!  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: zaxos345 στις Οκτωβρίου 01, 2011, 07:07:28 μμ
Τώρα σώθηκες!!!!!  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Θα σε μαλώσω!!  :evil: :evil:

Γιάννης
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: stavros F-5 στις Οκτωβρίου 01, 2011, 07:24:51 μμ
καλησπερα σας.το εκανες παλι το θαυμα σου συντεκνε ::salut:: ::salut::αργεις,αργεις αλλα μας δινεις μια στο τελος και μας στελνεις αδιαβαστους!δεν μας λυπασε ωρε! :wink: :wink: :wink:
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: zaxos345 στις Οκτωβρίου 01, 2011, 07:27:50 μμ
Ευχαριστώ Σταύρο!!
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: stavros F-5 στις Οκτωβρίου 01, 2011, 07:34:18 μμ
Ευχαριστώ Σταύρο!!
εμεις ευχαρηστουμε γιαννη μου για της ομορφες δουλειες που μας παρασουσιαζεις εδω για να της απολαμβανουμε αλλα και να μαθαινουμε συνχρονως :wink:
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: s-mat στις Οκτωβρίου 01, 2011, 07:36:40 μμ
Μπράβο ρε Γιάννη,παρα πολύ καλή δουλειά.ʼντε κλείσε άτρακτο και ξεκίνα τα βαψίματα  :wink:

 ::salut::
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: zaxos345 στις Οκτωβρίου 01, 2011, 07:45:05 μμ
2ΧΣταύρος  :lol: :lol: σας ευχαριστώ!!!

Γιάννης
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: jkbsprint στις Οκτωβρίου 01, 2011, 07:52:11 μμ
Αλλη μια πολυ ομορφη δουλεια δια χειρος σου. Καλη συνεχεια.  ::salut::
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: zaxos345 στις Οκτωβρίου 01, 2011, 07:54:26 μμ
Ευχαριστώ Γιάννη
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: jim-eta στις Οκτωβρίου 01, 2011, 09:04:48 μμ
Πάλι θα δούμε κανένα τρελό αποτέλεσμα από εσένα Γιάννη.Καλή συνέχεια.
 ::salut:: ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: ALEX_SSGTi στις Οκτωβρίου 01, 2011, 11:54:40 μμ
Πολύ ωραίο αποτέλεσμα Γιάννη!!!!
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: zaxos345 στις Οκτωβρίου 02, 2011, 06:26:23 πμ
Ευχαριστώ παιδιά,

Γιάννης
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: Alan Gelo στις Οκτωβρίου 02, 2011, 12:05:34 μμ
Πολύ καλή δουλειά μεχρι τώρα, το δεμάτι μα τα καλώδια ωραία λεπτομέρεια...καλή συνέχεια!
 ::salut::
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: Θάνος_79 στις Οκτωβρίου 03, 2011, 12:14:19 μμ
Εξαιρετικός

 ::salut:: ::salut::

Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: zaxos345 στις Οκτωβρίου 03, 2011, 03:08:05 μμ
Ευχαριστώ παιδιά, alan το δεμάτι είναι της ρητίνης μην τα πάρω και όλα πάνω μου

Γιάννης
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: zaxos345 στις Οκτωβρίου 09, 2011, 05:48:56 μμ
Παίδες καλησπέρα, αισίως κλείσαμε άτρακτο, βέβαια δεν έχει ολοκληρωθεί η δουλειά με αυτό το κομμάτι αλλά σχεδόν έχει τελειώσει.
Εδώ το πάτωμα με το κάθισμα σε dry fit



Εν συνεχεία το πάτωμα κολλήθηκε στην άτρακτο



(http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050550.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050560.jpg)

Dry fit με κάθισμα και πίνακα οργάνων...



(http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050564.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050593.jpg)

Στην συνέχεια κολλήθηκε η άτρακτος (χωρίς το κάθισμα μέσα, θα εξηγήσω μετά) και ''μανταλώθηκε'' για να ξεκουραστεί μια μέρα....



Να σημειώσω δύο πράγματα εδώ:
- Κόλλα Mr cement S της Mr. HOBBY με το γαλάζιο καπάκι, δεν είμαι και Ο σχετικός, αλλά είναι πολύ καλή, γρήγορη, ακριβής και με ένα πινελάκι ακόμακαλύτερο από αυτό της πράσινης Tamiya!!!
- Αυτά τα μανταλάκια είναι φανταστικά, ανακάλυψη του φίλου μου Ορέστη, δεν σημαδεύουν το μοντέλο με το πλαστικό που έχουν και παράγουν και αρκετή πίεση

Στην συνέχεια το ένόχλησα λίγο για να κολλήσω και τα υπόλοιπα, κάλλυμα κινητήρα..



(http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050600.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050602.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050612.jpg)

και στην συνεχεια αφού τοποθετήθηκε και κολλήθηκε η βάση με το IFF συρταρωτά στην θέση της, τοποθετήθηκε και το κάθισμα στην θέση του χωνευτό από επάνω.







(http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050621.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050622.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050625.jpg)

Ξαναμανταλώθηκε και αφέθηκε πλεόν να ξεκουραστεί για να πέσει μετά και το απαραίτητο τρίψιμο.
Αυτά για την ώρα   ::salut:: ::salut:: ::salut::

Γιάννης
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: Ορεστης στις Οκτωβρίου 10, 2011, 09:11:48 πμ
Πανέμορφο γίνεται φίλε!!!Όλες αυτές οι μετατροπές που κάνεις και θα κάνεις για να βγει το συγκεκριμένο s/n
δίνουν άλλη ομορφιά και τελείως διαφορετική όψη που ξεφεύγει από τις υπόλοιπες κατασκευές με θέμα το
Mustang ΙΙΙ.Επίσης η προσθήκη των placards στο κόκπιτ ανεβάζει την αληθοφανειά του.  :wink: :wink: :wink:
Μπράβο φίλε για την δουλειά σου.

                                          ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: papadakis.n στις Οκτωβρίου 10, 2011, 09:31:29 πμ
Πολύ όμορφη η κατασκευή που έχεις κάνει μέχρι τώρα,μπράβο φίλε,
 αναμένω την συνέχεια με ενδιαφέρων ::salut::
 ::keep_mod::
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: ΕΥΓΕΝΙΟΣ στις Οκτωβρίου 10, 2011, 09:51:46 πμ
Πολύ ωραία δουλειά Γιάννη  :wink:

Τα δε μανταλακια αποκάλυψη  ::salut::
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: zaxos345 στις Οκτωβρίου 11, 2011, 12:16:34 μμ
Ευχαριστώ παιδιά

Γιάννης
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: jogiav στις Οκτωβρίου 11, 2011, 03:30:48 μμ
Πολύ ωραία και προσεγμένη δουλειά συνονόματε!
Θα συμφωνήσω για την Mr. Cement S, είναι κορυφαία!
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: zaxos345 στις Οκτωβρίου 11, 2011, 05:27:47 μμ
Ευχαριστώ Γιάννη  ::salut:: ::salut::

Γιάννης
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: zaxos345 στις Νοεμβρίου 18, 2011, 05:54:29 μμ
Παιδιά καλησπέρα, μετά από έναν επεισοδιακό μήνα από όλες τις απόψεις ναμαι και εγώ. Έχοντας αφήσει την άτρακτο κολλημένη να ξεκουράζεται ασχολήθηκα με την φωλιά του κυρίου Σ/Π.
Ήταν ακριβώς έτσι    (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050086.jpg)

Για την βαφή χρησιμοποιήθηκαν τρία χρώματα, interior green για το διαχωριστικό πλαίσιο, zing chromate yellow για το main wing spar, και αλουμίνιο για την υπόλοιπη. Στην συνέχεια ακολούθησε το βάψιμο των λεπτομερειών, το μοντάρισμα της, το πλύσιμο και ιδού το τελικό αποτέλεσμα



(http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050679.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050681.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050683.jpg)

Στην συνέχεια ακολούθησε rescribing ιδιαίτερα στην κάτω πλευρά της ατράκτου, όπου η γράμμωση ήταν πολύ ρηχή και το τρίψιμο της ατράκτου, το οποίο ξεκίνησε απροβλημάτιστα αρχικά.... Όταν φτάσαμε στην κάτω πλευρά έγινε το πανηγήρι της γραμμής ''φάντασμα''. Η ένωση της ατράκτου στο σημείο της εισαγωγής του ψυγείου δεν ήθελε με τίποτα, μα με τίποτα να εξαφανιστεί, οπότε τρίψιμο, στοκάρισμα με κυανοκρυλική, τρίψιμο, αστάρωμα, έλεγχος, ξαναμανά τα ίδια κ.λ.π, κ.λ.π. Τελικά αφού κατάφερα να εξαφανίσω (με μαγικά...τριψίματα  :icon_biggrin: :icon_biggrin:) την λεπτομέρεια από κα΄τω και με την βοήθεια του Mr. surfacer 500 το πρόβλημα λύθηκε !!!
Κολλήθηκε η φωλιά και με χίλια ζόρια τοποθετήθηκε η κάτω επιφάνεια των φτερών στην άτρακτο, στην συνέχεια τοποθετήθηκαν και οι πάνω επιφάνειες των φτερών, αφέθηκε να ησυχάσει, τρίφτηκε και το αποτέλεσμα

(http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050782.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050778.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050780.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050713.jpg)

Σειρά πήραν οι λεπτομέρειες στα φτερά, προβολέας και πολυβόλα. Η τεχνική για τον πρβολέα θα την παρουσιάσω στο αντίστοιχο section του φόρουμ (όχι ότι είναι και τίποτα ιδιαίτερο, αντιγραφή από κάποιον άλλο σε συνδιασμό με μια δικιά μου εγκεφαλική κλανιά). Για τα πολυβόλα τρυπήθηκαν οι κάνες και τοποθετήθηκε 0.7μμ (αν δεν κάνω λάθος  :icon_scratch: :icon_scratch:) σωληνάκι.

(http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050716.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050717.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050743.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050745.jpg)

Τοποθετήθηκε η λεπτομέρεια στην φωλιά του ουραίου τροχού...

(http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050747.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050748.jpg)

τοποθετήθηκε το σκοπευτικό και κατασκευάστηκε καινούρια ζελατίνα μιας και αφενός αυτή της aires ήταν φαρδιά αφετέρου ...την έχασα  :eusa_clap: :eusa_clap:



(http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050749.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050750.jpg)

Στην συνέχεια τοποθετήκαν το αλεξινέμιο και τα πλαινά τζάμια και βάφτηκαν με τα αντίστοιχα εσωτερικά χρώματα. Το αλεξινέμιο είχε βαφτεί και εσωτερικά αλλά δεν μου πολυάρεσε λόγω κακού μασκαρίσματος και βάφτηκε και εξωτερικά. Επίσης αυτό που αμέλησα και θα μπορούσα να φτιάξω καλύτερα είναι τα πλαινά τζάμια στο θέμα της εφαρμογής. Στις φωτό θα διακρίνετε και μια μικρή λεπτομέρεια στην ράχη της ατράκτου, η οποία υπήρχε στα Mustang III και στην οποία προσαρμοζόταν η κεραία του ασυρμάτου.

(http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050770.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050774.jpg)



(http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=IMG_2316.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=33.jpg)

Αυτά τα ολίγα για τη ώρα, συνέχεια με rescribing, τοποθέτηση των flaps και πάμε για βάψιμο  :icon_salut: :icon_salut:

Γιάννης
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: Ορεστης στις Νοεμβρίου 19, 2011, 01:37:43 μμ
Φίλε Γιάννη πάρα πολύ όμορφη η συνέχεια της κατασκευής σου (φωλιές,απίθανες)!!!ʼντε τα δύσκολα έφυγαν σχεδόν.  :wink: :wink:
Με όλα αυτά τα βελτιωτικά τελικά μια απλή κατασκευή εξελίχθηκε σε μια πολύ-πολύ δύσκολη υπόθεση.
Μπράβο για την υπομονή σου και για το αποτέλεσμά της.
                                           ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: FANTOMAS...... στις Νοεμβρίου 19, 2011, 02:29:57 μμ
γιαννη παρα πολυ ομορφη η κατασκευη σου καλη συνεχεια ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: star570133 στις Νοεμβρίου 23, 2011, 12:54:24 μμ
Αψογος.

Αντε να δούμε το μοντελάκι τελειωμένο.

 ::salut::
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: zaxos345 στις Δεκεμβρίου 11, 2011, 04:14:36 μμ
Παιδιά καλησπέρα, μετά από κάμποσο διάστημα να σας παρουσιάσω μια μικρή πρόδο.
Είχαμε μείνει εδώ:

(http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050784.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050786.jpg)

Βάφτηκαν το medium sea grey και ocean grey από την white ensign στην κάτω και πάνω αντίστοιχα επιφάνεια...

(http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050787.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050789.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050790.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050792.jpg)

...μετρήθηκε, μασκαρίστηκε και βάφτηκε το άσπρο των invasion stripes, αφού πρώτα όπως διακρίνετε τοποθέτησα μιά μάσκα από frisket film στην θέση που θα βαφτεί το εθνόσημο



(http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050817.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050818.jpg)

Στην συνέχεια ακολούθησε η βασανιστική διαδικασία του μετρήματος - μασκαρίσματος για να βαφτούν η sky λωρίδα καθώς και το μαύρο των invasion stripes.
Το αποτέλεσμα...



(http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050823.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050825.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050829.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050830.jpg)

Εδώ να σημειώσω ότι τα χρώματα (όλα είναι white ensign) πριν μασκαριστούν αφέθηκαν να στεγνώσουν 3-4 μέρες. Παρ΄'ολα αυτά όπως διακρίνετε, η ταμιγιοταινία αλλά ακόμα και το frisket film άφησαν τα ίχνη τους, αυτό είναι κάτι που δεν μπορώ να το καταλάβω :twisted: :twisted:. Βέβαια στο τελος πριν το γυαλιστερό, το αφος θα τριφτεί με Micromesh, ελπίζω με αυτή την διαδικασία και με τα βερνίκια αυτές οι σκιές να φύγουν.

Η ίδια διαδικασία ακολουθήθηκε και για τα flaps, θυρίδες Σ/Π και τέλος βλέπετε και το spiner με τα φύλλα της προπέλας

(http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050832.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050834.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050837.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050839.jpg)

Αυτά για την ώρα, θα το αφήσω να ξεκουραστεί για να δεχθεί στην συνέχεια το πρασινάκι, τα σήματα κ.λ.π.
Σας χαιρετώ, να έχετε μια όμορφη και δημιουργική εβδομάδα,

Γιάννης
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: Ορεστης στις Δεκεμβρίου 11, 2011, 04:33:43 μμ
Ακόμα ένα πανέμορφο α/φος και διμιούργημά σου τελειώνει φίλε!!!
Το μέτρημα που έριξες για τις ασπρόμαυρες ρίγες και σου πήρε δύο μέρες το κατανοώ απόλυτα.Το
αποτέλεσμα όμως τα λέει όλα.
Συγχαρητήρια από εμένα και καλά τελειώματα.
                                         ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: zaxos345 στις Δεκεμβρίου 11, 2011, 04:36:25 μμ
Ευχαριστώ φιλαράκι,  ::salut:: ::salut::

Γιάννης
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: captain στις Δεκεμβρίου 11, 2011, 08:52:59 μμ
 ::good_job_smilie:: ::good_job_smilie::
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: D stratos στις Δεκεμβρίου 12, 2011, 10:34:17 πμ
Καταπληκτικο φιλε φοβερη δουλεια , λεπτομερειες κ μερακι, super βγαινει ::keep_mod:: ::keep_mod:: ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: jim-eta στις Δεκεμβρίου 12, 2011, 07:35:21 μμ
Πολύ καλό Γιάννη.
 ::salut:: ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: JohnMet στις Δεκεμβρίου 14, 2011, 01:25:59 πμ
Πολύ καλό το αποτέλεσμα... να ρωτήσω για τις λεπτές λωρίδες μασκαρίσματος είναι κάποια συγκεκριμένη ταινία ή μήπως κομμένες λωρίδες από την πιο παχιά της Tamiya???
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: nasos79 στις Δεκεμβρίου 15, 2011, 12:29:46 μμ
Α ρε Γιάννη... Είσαι μερακλής ρε φίλε! Τίποτα άλλο!  ::salut::
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: zaxos345 στις Δεκεμβρίου 15, 2011, 12:32:51 μμ
Ευχαριστώ παιδιά, Νάσο  ::salut:: ::salut::

Γιάννης
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: Θάνος_79 στις Δεκεμβρίου 27, 2011, 07:15:14 μμ
Μπράβο ....

Ποιοτική δουλειά.......πολύ όμορφο βάψιμο!!

 ::salut:: ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: ΕΥΓΕΝΙΟΣ στις Δεκεμβρίου 29, 2011, 09:25:14 μμ
Το πρόβλημα το έχω αντιμετωπίσει κι'εγώ με αυτά τα χρώματα, είχα τη υποψία ότι το χρώμα δεν ήταν 100% στεγνό από το άγγιγμα.

Δεν μασκάρησα πριν περάσει μια εβδομάδα (!) στεγνώματος.

Από "κόκκο" και "σκαλοπάτια" στις διαχωριστικές πως τα είδες?
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: zaxos345 στις Δεκεμβρίου 29, 2011, 10:44:47 μμ
Ευγένιε καλησπέρα και Χρόνια Πολλά. Αυτό που εγώ υποψιάζομαι με τα ''ίχνη'' αυτά είναι λόγω του ότι βγαίνουν ματ, πιθανών η ταινία ή ακόμα και το frisket να παίρνουν ένα φίλμ από την ανεπαίσθητη άχνη. Να σημειώσω ότι τα αράιωσα με το BODY 740 και όσον αφορά το στέγνωμα ακολούθησα την μέθοδο του σνιφαρίσματος  ::glossa:: ::glossa::
Από κόκκο δεν παρατήρησα, με την ελάχιστη εμπειρία που έχω, σκαλοπάτια ανεπάισθητα γιατί προσπάθησα να καλύψω με ελαφρά χέρια. Σκαλοπάτια όμως είχα και στο spitfire, στο ίδιο επίπεδο, που έβαψα με tamiya.
Γενικά αν και είναι η πρώτη φορά που τα χρησιμοποιώ αυτά τα χρώματα σε τόσο μεγάλο βαθμό, να βάψω δηλαδή όλο το μοντέλο αποκλειστικά, είμαι πολύ ευχαριστημένος.
Το επόμενο εγχείρημα-δοκιμή θα γίνει στο επόμενο μοντέλο όπου θα δοκιμάσω εξολοκλήρου, τα λακέρ της Gunze και πιστεύω να έχω έτσι μια ολοκληρωμένη εικόνα περι χρωμάτων, υφής, ανθεκτικότητας και απόδοσης.
Καλή Χρονιά

Γιάννης
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: ΕΥΓΕΝΙΟΣ στις Ιανουαρίου 02, 2012, 09:59:49 μμ
Γιάννη καλή χρονιά και καλή συνέχεια.

Κι εγώ ανυπομονώ να βάψω παραλαγή με τα λακερ, μεχρι τωρα εχω βάψει μικρά κομάτια με πολύ
ικανοποιητικά αποτελέσματα  :wink:  ::salut::
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: zaxos345 στις Ιανουαρίου 23, 2012, 01:22:23 μμ
Παιδιά καλησπέρα, επανέρχομαι δρυμήτερος μετά από αρκετό διάστημα, ένεκα αργής προόδου αλλά και ορισμένων στραβοπατημάτων κατά την διάρκεια του βαψίματος. Αλλά ας τα πάρουμε με την σειρά.
Βάφτηκε το πρασινάκι της παραλλαγής...



Μετά από λίγο τριψιματάκι με micromesh...

(http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050914.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050915.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050918.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050920.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050921.jpg)

Στην συνέχεια future και βάψιμο των σημάτων και κωδικών, εδώ είχαμε και το πρώτο event, κατα την διάρκεια της προσθαφαίρεσης των μασκών σηκώθηκε το χρώμα στο πάνω δεξιά roundel και τελείως, σε βαθμό που ξεβάφτηκε τελείως, στο κάτω αριστερά. Δεν έχω φωτό από αυτή την κακοτυχία αλλά διορθώθηκε. Στην διαδικασία βαψίματος του κίτρινου, ξαναμανά στο αριστερό roundel της ατράκτου!!! Δεν γνωρίζω ακριβώς τι συνέβει (την ίδια διαδικασία είχα ακολουθήσει και στο spitfire και όλα καλά εκεί) μόνο εικασίες μπορώ να κάνω. Τέλως πάντων, διορθώθηκε και αυτό...







Διορθωμένα όλα....παράλληλα τοποθετήθηκαν οι ράγες κύλησης της καλύπτρας και τα διάφορα stencils τα οποία είναι dry transfer...

(http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050935.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050939.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050941.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050992.jpg)

Και μετά το πλύσιμο με τα λαδάκια...

(http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050955.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050958.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050959.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050960.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050985.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050986.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050987.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050988.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050989.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050993.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1050994.jpg)

Τώρα θα το αφήσω να ξεκουραστεί για καμιά μέρα και μετά συνέχεια με το υπόλοιπο weathering. Ελπίζω να σας αρέσει μέχρι τώρα, δεκτά παρατηρήσεις-σχόλια.

Γιάννης
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: labros87 στις Ιανουαρίου 23, 2012, 01:35:24 μμ
Εχω μεινει αφωνος! :o :o :o
Απλα Ε-ΞΑΙ-ΡΕ-ΤΙ-ΚΟΣ!!!!!!!!!!!
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: ALEX_SSGTi στις Ιανουαρίου 23, 2012, 02:01:03 μμ
Κλασικός Γιάννης! Πάρα πολύ καλό αποτέλεσμα... ;)
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: zaxos345 στις Ιανουαρίου 23, 2012, 02:01:56 μμ
Ευχαριστώ παιδιά  ::salut:: ::salut::

Γιάννης
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: Ορεστης στις Ιανουαρίου 24, 2012, 09:11:27 πμ
Εξαιρετικά όμορφη και καθαρή η δουλειά σου φίλε μου!!!Αν και σε πήγαν λίγο πίσω τα εθνόσημα κατάφερες
να το διορθώσεις και να μας παρουσιάσεις αυτό το πανέμορφο αποτέλεσμα.Καλή συνέχεια με τα υπόλοιπα
βρωμίσματα και καλά τελειώματα.

                                            ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: FANTOMAS...... στις Ιανουαρίου 24, 2012, 09:36:36 πμ
πσρσ πολυ καθαρη δουλεια μπραβο ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: zaxos345 στις Ιανουαρίου 25, 2012, 04:14:48 μμ
Παιδιά καλησπέρα, μιας και αυτή τη βδομάδα υπάρχει χρόνος, γκαζώνουμε λίγο. Λοιπόν το μοντελάκι περάστηκε με βερνικάκι ματ Xtracryliχ, μιας και δεν είναι πολύ ματ, ώστε να μπορώ να κάνω blending τα λάδια.
Το πρίν



Τα σύνεργα...



Η αρχή...



και εδώ μετά από το blending. Βέβαια μετά από αυτή την διαδικασία συνέχισα με τα λάδια βρωμίζοντας το μοντέλο στο επιθυμητό επίπεδο.
Μπορείτε να διαπιστώσετε την χρωματική απόδοση των λαδιών στο αυτούσιο χρώμα







Το λαθάκι στο εθνόσημο διορθώθηκε, δεν το δείχνω γιατί το ανακάλυψα και εγώ από την φωτό!!!

(http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1060011.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1060042.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1060058.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1060059.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1060060.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1060076.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1060039.jpg)



Τελικά τα λάδια είναι θαυματουργά!!! Ελπίζω να σας αρέσει.
Θα τα αφήσω να στεγνώσουνε λίγο και θα συνεχίσουμε με τα λοιπά.
Παρατηρήσεις, σχόλια ευπρόσδεκτα  ::salut:: ::salut::

Γιάννης

Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: Yankee στις Ιανουαρίου 25, 2012, 04:25:34 μμ
Πάρα πολύ ωραία η φθορά/ξεθώριασμα με τα λάδια! Επίσης είναι εξαιρετικός ο τόνος ματ/σατεν εως τώρα που έχει γενικά το μοντέλο.
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: labros87 στις Ιανουαρίου 25, 2012, 04:46:16 μμ
Εντυπωσιακο το αποτελεσμα!!
Για μενα ειναι πολυ δυσκολη η φθορα με λαδια.Παρ'ολα αυτα θελω να τη δοκιμασω την τεχνικη καποια στιγμη.
Καλα τελειωματα!!! ::salut:: ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: zaxos345 στις Ιανουαρίου 25, 2012, 04:53:51 μμ
Ευχαριστώ παιδιά, Λάμπρο είναι πανεύκολο, τα λάδια συγχωρούνε απίστευτα!

Γιάννης
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: tito στις Ιανουαρίου 25, 2012, 05:24:15 μμ
Πολυ ομορφο αποτελεσμα φιλε μπραβο σου!
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: kido στις Ιανουαρίου 25, 2012, 05:28:21 μμ
Πολλά μπράβο, φοβερό αποτέλεσμα και πολύ αληθοφανές!!!!!
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: zaxos345 στις Ιανουαρίου 25, 2012, 05:31:46 μμ
Ευχαριστώ παιδιά.

Γιάννης
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: BLACK SHEEP στις Ιανουαρίου 25, 2012, 06:25:44 μμ
Zaxos το παρακολουθώ από την αρχή αυτή την κατασκευή και μέχρι τώρα έχεις κάνει ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ δουλειά σε όλα τα στάδια της.  ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut::



Υ.Γ. αυτό με τα λάδια που έχεις κάνει, μπορείς να μου το εξηγήσεις λίγο παραπάνω; χρησιμοποιείς χρώμα λάδιου λίγο ποιο ανοιχτο η σκούρο από το βασικό;
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: Ορεστης στις Ιανουαρίου 26, 2012, 09:28:02 πμ
Ακόμα ένα μεγάλο Μπράβο για την δουλειά σου φίλε.Είναι υπέροχη,καθαρή και κατά την γνώμη μου ρεαλιστική!!!
Καλά τελειώματα Γιάννη.

                                             ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: FANTOMAS...... στις Ιανουαρίου 26, 2012, 11:16:38 πμ
πολλα μπραβο ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: nasos79 στις Ιανουαρίου 26, 2012, 06:59:46 μμ
Α ρε Γιάννη...
Θαύματα κάνεις!!!

Αυτό το blending το είχα δοκιμάσει κάποτε σε ένα P-47 μεταλλικό. Εκπαραθυρώθηκε με συνοπτικές διαδικασίες.

Είσαι πολύ ωραίος! Προχώρα!
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: jim-eta στις Ιανουαρίου 26, 2012, 07:45:22 μμ
Πανέμορφο και εξαιρετικότατο όπως μας έχεις συνηθήσει Γιάννη.
 ::salut:: ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: JohnMet στις Ιανουαρίου 26, 2012, 07:56:51 μμ
Εντυπωσιακό για άλλη μια φορά... Απόλαυση η κάθε κατασκευή !!!!
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: c.nemo στις Ιανουαρίου 27, 2012, 05:49:26 πμ
Υπέροχο Γιάννη ,καλή συνέχεια ,......όντως τα λάδια είναι θαυματουργά αλλά χρειάζονται και χέρι!
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: star570133 στις Ιανουαρίου 27, 2012, 06:14:58 πμ
Γιάννη πάρα πολύ όμορφη δουλειά!!!!!!

Δεν έρχεσαι απο το σπίτι, για καφεδάκι και να κάνεις και το δικό μου;  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Δημήτρης
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: zaxos345 στις Ιανουαρίου 27, 2012, 06:35:23 πμ
Παιδιά καλημέρα και ευχαριστώ για τα σχόλιά σας. Όσον αφορά την τεχνική, ουσιαστικά χρησιμοποιείς λάδια κοντά στις τονικότητες των χρωμάτων και όχι άσχετα π.χ. δεν θα έβαζα εδώ μπλέ. Σκοπός είναι σταδιάκα να δημιουργήσεις ένα φίλτρο και να αποδώσεις μια φθορά στο αρχικό χρώμα. Παράλληλα αυτό που έκανα επιπλέον ηταν να το βρωμίσω και λίγο παραπάνω. Δεν είχα φωτό του πραγματικού, οπότε αυτοσχεδίασα σε σημείο που να μην υπερβάλω (ελπ'ζω να τα κατάφερα).
Από όσο ξέρω αυτη η τεχνική είναι ιδιαίτερα διεδομένη στους ''αρματιστές''.

Γιάννης
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: jnsimos στις Ιανουαρίου 27, 2012, 11:31:33 πμ
Πολύ ωραία παρουσίαση και εκνευριστικά καθαρή κατασκευή - βάψιμο... Συγχαρητήρια για το αποτέλεσμα! Απλά άψογο.
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: zaxos345 στις Ιανουαρίου 27, 2012, 09:32:25 μμ
Παιδιά καλησπέρα, λοιπόν λίγο chipping με silver pencil, διακριτικό και όχι έντονο, λίγο παίξιμο με σκόνες mig, βερνικάκι και αποκάλυψη των διαφανών. Σας το παρουσιάζω ''κουτσό'' ακόμα αλλά βρισκόμαστε ακόμα πιο κοντά στο τέλος







(http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1060085.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1060088.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1060090.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1060092.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1060093.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1060099.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1060106.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1060107.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1060112.jpg)

Γιάννης
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: Wildcat στις Ιανουαρίου 27, 2012, 10:15:55 μμ
Εξαιρετική δουλειά Γιάννη! Μπράβο!
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: mixalis στις Ιανουαρίου 27, 2012, 10:31:45 μμ
Εξαιρετική δουλειά Γιάννη! Μπράβο!
x2
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: bill-larisa στις Ιανουαρίου 27, 2012, 11:56:11 μμ
ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!!!!!!!!
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: Ορεστης στις Ιανουαρίου 28, 2012, 11:54:47 πμ
Πραγματικά πανέμορφο φίλε Γιάννη!!!ʼντε και με τα πόδια του τώρα για να πάμε και στο υπέροχο...
επόμενο. :wink: :wink:Γι' ακόμα μια φορά Μπράβο σου για το αποτέλεσμα της δουλειάς σου.

                                                      ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut::

                                         
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: giwrgosd στις Ιανουαρίου 28, 2012, 12:06:31 μμ
Απλά... υπέροχο!
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: thanos mav στις Ιανουαρίου 28, 2012, 02:27:52 μμ
Απλά... υπέροχο!
 ::salut:: ::salut:: ::salut::
ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ
::handshake:: ::handshake:: ::handshake::
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: s-mat στις Ιανουαρίου 29, 2012, 03:01:04 μμ
Γιάννη τα σπάει το πετούμενο  :wink:
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: zaxos345 στις Ιανουαρίου 29, 2012, 03:02:39 μμ
Ευχαριστώ παιδιά, ελπίζω σε κάνα διήμερο να σας το παρουσιάσω και τελειωμένο  ::salut:: ::salut::

Γιάννης
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: zaxos345 στις Φεβρουαρίου 01, 2012, 05:38:14 μμ
Παιδιά καλησπέρα, αισίως και αυτό το μοντέλο τελείωσε, μαζί και ο άτυπος φόρος τιμής στον Έλληνα Αεροπόρο Βασίλειο Βασιλειάδη. Η κατασκευή είχε τα πάνω και τα κάτω της, οφείλω όμως να ομολογήσω ότι το ''έζησα'' και το ευχαριστήθηκα πολύ. Σας ευχαριστώ όλους για την συντροφιά και την παρέα σας.

Γενική άποψη





(http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1060126.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1060127.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1060128.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1060132.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1060135.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1060137.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1060141.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1060147.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1060155.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1060158.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1060159.jpg)

Λίγο από cockpit



(http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1060143.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1060148.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1060149.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1060152.jpg)

...και στην βιτρίνα, παρέα με τα υπόλοιπα.



(http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1060164.jpg) (http://s1018.photobucket.com/albums/af308/zaxos345/Vasiliades/?action=view&current=P1060167.jpg)

Ευχαριστώ και ραντεβού για το επόμενο  ::salut:: ::salut::

Γιάννης
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: stavros F-5 στις Φεβρουαρίου 01, 2012, 05:43:52 μμ
καλησπερα συντεκνε ::salut::για ακομα μια φορα ενα υπεροχο αεςροσκαφος απο τα χερακια σου!παραδιδεις μαθηματα φιλε μου.απλα Υ Π Ε Ρ Ο Χ Ο!!!!! ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: zaxos345 στις Φεβρουαρίου 01, 2012, 05:45:10 μμ
Ευχαριστώ Σταύρο

Γιάννης
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: stavros F-5 στις Φεβρουαρίου 01, 2012, 05:47:55 μμ
εμεις ευχαρησουμε φιλε μου εμεις! ::salut::
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: papadakis.n στις Φεβρουαρίου 01, 2012, 06:46:14 μμ
Πολλά μπράβο Γιάννη.καταπληκτικό αποτέλεσμα ::salut::
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: Giannis στις Φεβρουαρίου 01, 2012, 06:52:48 μμ
Γιαννη υπεροχη κατασκευη!!!  ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: Ορεστης στις Φεβρουαρίου 01, 2012, 06:58:21 μμ
Φίλε μου Γιάννη ένα ακόμα υπέροχο μοντέλο και σαν κατασκευή αλλά και σαν ιστορική αναπαράσταση του πραγματικού,τελείωσε.
Ξέρω σχεδόν από πρώτο χέρι τις δυσκολίες που αντιμετώπισες αλλά τις ξεπέρασες με μεγάλη επιτυχία!!!
Μπράβο σου. ʼντε καλή αρχή στο επόμενο.
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: zaxos345 στις Φεβρουαρίου 01, 2012, 07:05:56 μμ
Ευχαριστώ παιδιά,

Γιάννης
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: Αγιος Δημητριος στις Φεβρουαρίου 01, 2012, 10:03:34 μμ
Μπραβο ρε Γιαννη εξαιρετικο πραγματικα, μπραβο και παλι μπραβο!!! ::salut:: ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: ΕΥΓΕΝΙΟΣ στις Φεβρουαρίου 02, 2012, 11:12:53 πμ
Πολύ ωραίο Γιάννη  ::salut::

Προτείνω λίγη ακόμα φθορά στα σημεια εισοδου στο κοκπιτ (στις interior green επιφανειες)
και ισως λίιιιιιιγη ακόμα καπνιά απο εξατμίσεις  :wink:
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: gkontog στις Φεβρουαρίου 02, 2012, 11:30:24 πμ
Πολύ όμορφο αποτέλεσμα! Τα συγχαρητήριά μου!
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: Jet72 στις Φεβρουαρίου 02, 2012, 02:05:22 μμ
ʼλλο ένα πανέμορφο 48άρι!


Τι θα είναι το επόμενο;;
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: zaxos345 στις Φεβρουαρίου 02, 2012, 02:19:53 μμ
Ευγένιε, ευχαριστώ για τις επισημάνσεις, Γιώργο, Γιάννη σας ευχαριστώ και εσάς. Τώρα όσον αφορά το επόμενο θα είναι ένα SB2C-4 Helldiver του USN ολομπλέ!!

Γιάννης
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: Jet72 στις Φεβρουαρίου 02, 2012, 05:12:31 μμ
... ολομπλέ!!

ʼρα να περιμένουμε και το κόλπο με το γκρι-άσπρο wash?
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: ALEX_SSGTi στις Φεβρουαρίου 02, 2012, 05:35:39 μμ
Πολύ όμορφη δουλειά Γιάννη! Εχεις πλέον ανεβάσει τον πήχη σου πολύ ψηλά! ;)
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: zaxos345 στις Φεβρουαρίου 02, 2012, 07:01:04 μμ
Γιάννη, ναι κάπως έτσι, ʼλεξ σε ευχαριστώ  ::salut:: ::salut::

Γιάννης
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: mixalis στις Φεβρουαρίου 03, 2012, 10:13:21 πμ
Πολυ δυνατο!!!!!!
Spoiler (hover to show)
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: thanos mav στις Φεβρουαρίου 03, 2012, 08:22:36 μμ
Πολλά μπράβο Γιάννη.καταπληκτικό αποτέλεσμα ::salut::

χ10
ΜΠΡΑΒΟ
 ::handshake:: ::handshake::
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: zaxos345 στις Φεβρουαρίου 03, 2012, 08:46:25 μμ
Ευχαριστώ παιδιά, Μιχάλη εδώ 
http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,16121.msg339430.html#msg339430,     και εδώ
http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,19383.msg401417.html#msg401417
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: nosdio στις Φεβρουαρίου 03, 2012, 08:57:15 μμ
Ωραιο το αλογο σου Γιαννη!!!
Αντε ευχομαι συντομα και στο επομενο :wink: ::salut::
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: Pez στις Φεβρουαρίου 04, 2012, 04:19:20 πμ
Μισό λεπτό να μαζέψω το σαγόνι απο το πάτωμα για να μπορέσω να σχολιάσω...

Δεν υπάρχουν λόγια για το mustang.... απλά συγχαρητήρια. Επίσης με αρέσει πολύ το επίπεδο φθοράς του.

Και κυρίως ευχαριστούμε πολυ για την αναλυτική παρουσίαση, μπας και μάθουμε τίποτα και εμείς οι θνητοί (αλλά που... λέμε τώρα)
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: CROW στις Φεβρουαρίου 04, 2012, 08:33:03 πμ
Αντε,τελειωσε και αυτο! ::glossa:: Κουκλι ειναι αλλα δες και αυτο που σου εγραψε ο Ευγενιος. :wink: Περιμενω με αγωνια το επομενο.  8)
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: captain στις Φεβρουαρίου 09, 2012, 04:37:53 μμ
 ::peiratiko:: ::101::http://www.youtube.com/watch?v=RNn6CbqO6Hg kai auto apo mena!
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: B737Mech στις Φεβρουαρίου 09, 2012, 05:58:25 μμ
ʼψογο από όλες τις απόψεις!
Κάλυψες απίθανα ένα πολύ ωραίο θέμα και ιστορικά και μοντελιστικά  ::salut::
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: nasos79 στις Μαρτίου 21, 2012, 07:45:05 μμ
Γιάννη, η δουλειά σου φίλε μιλάει από μόνη της και νομίζω προφορικοί έπαινοι δεν χρειάζονται.
Ένα πράγμα μόνο: Ευχαριστούμε για τις παρουσιάσεις σου και για την απόλαυση που μας προσφέρεις!!!
Με το καλό και στο επόμενο! Με υγεία!
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: f 16 fighting falcon στις Απριλίου 01, 2012, 10:19:34 πμ
μπραβο , οι μουρες πρεπει να αναδεικνυονται 8) και για τον βασιλειαδη αξιζει κατι τετοιο . ποιος ηταν ο κοτυφαιος ελληνας , ο αγοραστος πλαγης?
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: nasos79 στις Απριλίου 02, 2012, 01:23:14 πμ
Ο Γιάννης είχε φτιάξει και το P-47 του Πλαγή, αν ψάξεις θα το βρεις. Εξαιρετικό μοντέλο!
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: zaxos345 στις Απριλίου 02, 2012, 05:28:22 πμ
Παιδιά σας ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια. Φίλε μου Νάσο τα μπέρδεψες λίγο :lol: :lol:, το P-47 είναι του Πισάνου, το spitfire είναι του Πλαγή. Όπως και να έχει, ευχαριστώ, καλό Μήνα και καλή εβδομάδα  ::salut:: ::salut::

Γιάννης
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: f 16 fighting falcon στις Απριλίου 02, 2012, 08:35:02 πμ
ποσες καταρριψεις ειχε ο πλαγης , 16 νομιζω και ειναι κορυφαιος? 8)
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: zaxos345 στις Απριλίου 02, 2012, 02:07:10 μμ
Ναι 16 είχε σύν κάποιες άλλες αμφισβητήσιμες, γιατί λίγες σου φαίνονται? 8) 8)

Γιάννης
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: nasos79 στις Απριλίου 05, 2012, 05:37:28 μμ
Παιδιά σας ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια. Φίλε μου Νάσο τα μπέρδεψες λίγο :lol: :lol:, το P-47 είναι του Πισάνου, το spitfire είναι του Πλαγή. Όπως και να έχει, ευχαριστώ, καλό Μήνα και καλή εβδομάδα  ::salut:: ::salut::

Γιάννης

Mea culpa. Ένα μυαλό χειμώνα-καλοκαίρι, κι αυτό ελαφρώς μη λειτουργικό... Τι περιμένεις; :)
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: AETOC69 στις Απριλίου 14, 2012, 10:10:12 μμ
Γιαννη μου τα σχολια ειναι περιττα.........Α Ψ Ο Γ Ο Σ !!!!!!!!!!!!  ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::flag-greece::
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: zaxos345 στις Απριλίου 16, 2012, 06:02:45 μμ
Mea culpa. Ένα μυαλό χειμώνα-καλοκαίρι, κι αυτό ελαφρώς μη λειτουργικό... Τι περιμένεις; :)

Νάσο, δεν πειράζει ρε φίλε  ::salut:: ::salut::

Γιαννη μου τα σχολια ειναι περιττα.........Α Ψ Ο Γ Ο Σ !!!!!!!!!!!!  ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::flag-greece::

Αετέ (συγνώμη αλλά δεν ξέρω το όνομά σου) σε ευχαριστώ πολύ

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ   ::salut:: ::salut::

Γιάννης
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: gkontog στις Απριλίου 16, 2012, 06:06:33 μμ
Μιας και το θυμήθηκα, κάτι φήμες για Helldiver υπήρξαν κάποια στιγμή, κάτι μυστήρια wash με ασπρογκρί, έχεις ακούσει κάτι; ::glossa::
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: AETOC69 στις Απριλίου 16, 2012, 06:15:01 μμ
Νάσο, δεν πειράζει ρε φίλε  ::salut:: ::salut::

Αετέ (συγνώμη αλλά δεν ξέρω το όνομά σου) σε ευχαριστώ πολύ

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ   ::salut:: ::salut::

Γιάννης
Γιαννης.......Συνονόματος  ,νασε καλα. :wink: ::salut::
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: zaxos345 στις Απριλίου 16, 2012, 07:32:30 μμ
Μιας και το θυμήθηκα, κάτι φήμες για Helldiver υπήρξαν κάποια στιγμή, κάτι μυστήρια wash με ασπρογκρί, έχεις ακούσει κάτι; ::glossa::

Γιώργο οι φήμες αληθεύουν, μάλλον σου διέφυγε
http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,21984.0.html

Γιαννης.......Συνονόματος  ,νασε καλα. :wink: ::salut::

Οκ Γιάννη, ελήφθει, έχεις καμμιά σχέση στενή με την 336Μ?
Για βάλε λίγο αυτή την φωτό από την υπογραφή σου μεγενθυμένη λίγο να την μελετήσω!!! (για την δεξιά με τους ιπταμένους εννοώ)

Γιάννης
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: AETOC69 στις Απριλίου 16, 2012, 09:37:37 μμ
Γιώργο οι φήμες αληθεύουν, μάλλον σου διέφυγε
http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,21984.0.html

Οκ Γιάννη, ελήφθει, έχεις καμμιά σχέση στενή με την 336Μ?
Για βάλε λίγο αυτή την φωτό από την υπογραφή σου μεγενθυμένη λίγο να την μελετήσω!!! (για την δεξιά με τους ιπταμένους εννοώ)

Γιάννης

[quote ]
 Γιαννη Θα σου στειλω μεσα στην εβδομαδα ΠΜ με λεπτομερειες και φωτο. ::salut:: ::flag-greece::
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: gkontog στις Απριλίου 16, 2012, 09:47:44 μμ
Γιώργο οι φήμες αληθεύουν, μάλλον σου διέφυγε
http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,21984.0.html
Ουπς :oops: Οντως μου διέφυγε... πάω να πάρω μάτι!
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang III - Vasilios Vassiliades - 'Vass' (1920-1945)
Αποστολή από: zaxos345 στις Απριλίου 17, 2012, 11:43:22 πμ
Ok Γιάννη θα περιμένω.
Γιώργο ελπίζω να το απολαύσεις μέχρι στιγμής και αναμένω σχόλια και παρατηρήσεις!!

Γιάννης