Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Ελικοφόρα Αεροσκάφη => Prop: Show room => Μήνυμα ξεκίνησε από: Ηλιας στις Ιουλίου 02, 2011, 12:05:18 πμ
-
Γεια σε ολους.
Μολις τελειωσα ενα ακομα Spitfire με Ελληνικα χρωματα,χρησιμοποιωντας παλι σαν βαση το κιτ της Tamiya για το Vb στην 1/48.
Ειναι της εκδοσης ΜkIXc που χρησιμοποιηθηκε κατα την περιοδο του Εμφυλιου.
Για την μετασκευη χρησιμοποιησα (καλυτερα κανιβαλισα!) το κιτ της ICM για τον κινητηρα,το δευτερο ψυγειο και τους φορεις βομβων,ενω ολα τα υπολοιπα πολυβολα-ελικα-εξατμισεις-τροχοι-πηδαλια-πορτα και καθισμα ειναι της Ultracast.
Eιναι βαμμενο με χρωματα της Xtracolour(Dark Green-Ocean Grey-Medium Sea Grey).
Tα σηματα και τα 'δοντια' ειναι βαμμενα με μασκες ενω το 'Νελλη' και τα 'ματια' με ψιλο πινελο..
Επομενη κινηση θα ειναι ενα XVI χρησιμοποιωντας παλι το κιτ της Tamiya,για λογους ομοιομορφιας.



-
Πολύ ωραία δουλειά φίλε μου, ιδιαίτερα στις επάνω επιφάνειες!
Οι κάτω επιφάνειες ήθελαν λίγο περισσότερο παίδεμα καθώς όλα φαίνονται πολύ συμμετρικά.
-
πολύ όμορφο το spiti φίλε αλλά έχω μια ερώτηση (πιθανόν λόγω άγνοιας). Γ
ιατί το registration number είναι ανάποδα στην μια πτέρυγα;
::salut::
-
πολύ όμορφο το spiti φίλε αλλά έχω μια ερώτηση (πιθανόν λόγω άγνοιας). Γ
ιατί το registration number είναι ανάποδα στην μια πτέρυγα;
::salut::
Να σαι καλα!
Ηταν ο τυποποιημενος τροπος γραφης στα Βρετανικα μαχητικα λιγο μετα την ληξη του πολεμου.
-
Παρα πολυ ομορφο!Μπραβο! ::salut::
-
Πολύ ωραία δουλειά φίλε μου, ιδιαίτερα στις επάνω επιφάνειες!
Οι κάτω επιφάνειες ήθελαν λίγο περισσότερο παίδεμα καθώς όλα φαίνονται πολύ συμμετρικά.
Το παιδεψα παραπανω απ'οτι πρεπει.Μην ξεχνας οτι ειναι μικρο μοντελο με ανοιχτοχρωμες κατω επιφανειες και ενα 'βαρυ' weathering θα χαλουσε την εικονα.
-
Εμένα μου αρέσει πολύ!
(http://www.postimage.org/)
(http://www.postimage.org/)
(http://www.postimage.org/)
Από όσο ξέρω, το νούμερο ήταν γραμμένο ανάποδα για να διαβάζεται από όποια θέση κι άν το βλέπει ο επίγειος παρατηρητής :wink:
-
Πολυ ομορφο αποατελεσμα!! Μπραβο. Τα νουμερα ηταν γραμμενα αναποδα οντως. Σωστα ειναι.
-
Πολύ καλή δουλειά, μπράβο! ::salut::
Θα συμφωνήσω με τον Γιάννη,
το κάτω μέρος άνετα θα έπερνε λίγο weathering χωρίς να πλησιάζει την υπερβολή.
Ιδίως οι φωλέες θα χρειαζόντουσαν λίγο βάθος κατά την γνώμη μου πάντα.
Και πάλι μπράβο.
-
Πολύ καλή δουλειά και σωστή αποδοση στο βάψιμο/ξεθώριασμα/βρώμισμα. Μόνο οι φωλεές θέλουν λίγη ακόμα δουλίτσα. Για περισσότερο βρώμισμα στις κάτω επιφάνειες ή weathering εγώ δε συμφωνώ. Το λέρωα ειναι αρκετό και ξεθωριασμα στις κατω επιφανειες δε παίζει κατά την αποψή μου!
-
Ίδια ερώτηση με το άλλο τόπικ, τα υπόλοιπα μένουν ίδια... 8)
http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,19807.msg415552.html#new
-
Τα Mk.IX και Mk.XVI παρελήφθησαν από το 47 και μετά από την Ελληνική Βασιλική Αεροπορία και φόρεσαν κατ΄ευθείαν τα ελληνικά εθνόσημα.
-
Πολύ καλό το spitfire σου και ειδικά
το βάψιμο σου φοβερό. ::salut::
-
Ευχαριστώ!
Τώρα τελειώνω ένα ΜkXVI πάλι μετασκευή απο το κιτ της Tamiya στην 1/48.
Θα ανεβάσω φωτογραφίες όταν με το καλό τελειώσει.
-
πολυ ωραια δουλεια ::salut:: ::salut::
-
Ευχαριστώ!
Να'σαι καλά!
-
Τι όμορφο! Μπράβο Ηλία, φοβερή δουλειά!
-
Μπραβο !!!φιλε μου πολυ καλο το spit σου.
-
μπραβο παρα πολυ καλο
::handshake:: ::handshake:: ::handshake::
-
Σας ευχαριστώ όλους για τα σχόλια!
-
Πάρα πολύ ωραίο :!:Μπράβο φίλε Ηλία ::salut::
-
πολύ μου άρεσε μπράβο!