Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Ελικοφόρα Αεροσκάφη => Prop: Show room => Μήνυμα ξεκίνησε από: Ηλιας στις Ιουλίου 02, 2011, 12:05:18 πμ

Τίτλος: Ελληνικο Spitfire Mk IXc Tamiya 1/48
Αποστολή από: Ηλιας στις Ιουλίου 02, 2011, 12:05:18 πμ
Γεια σε ολους.
Μολις τελειωσα ενα ακομα Spitfire με Ελληνικα χρωματα,χρησιμοποιωντας παλι σαν βαση το κιτ της Tamiya για το Vb στην 1/48.
Ειναι της εκδοσης ΜkIXc που χρησιμοποιηθηκε κατα την περιοδο του Εμφυλιου.
Για την μετασκευη χρησιμοποιησα (καλυτερα κανιβαλισα!) το κιτ της ICM για τον κινητηρα,το δευτερο ψυγειο και τους φορεις βομβων,ενω ολα τα υπολοιπα πολυβολα-ελικα-εξατμισεις-τροχοι-πηδαλια-πορτα και καθισμα ειναι της Ultracast.
Eιναι βαμμενο με χρωματα της Xtracolour(Dark Green-Ocean Grey-Medium Sea Grey).
Tα σηματα και τα 'δοντια' ειναι βαμμενα με μασκες ενω το 'Νελλη' και τα 'ματια' με ψιλο πινελο..
Επομενη κινηση θα ειναι ενα XVI χρησιμοποιωντας παλι το κιτ της Tamiya,για λογους ομοιομορφιας.







Τίτλος: Απ: Ελληνικο Spitfire Mk IXc Tamiya 1/48
Αποστολή από: jogiav στις Ιουλίου 02, 2011, 12:18:42 πμ
Πολύ ωραία δουλειά φίλε μου, ιδιαίτερα στις επάνω επιφάνειες!
Οι κάτω επιφάνειες ήθελαν λίγο περισσότερο παίδεμα καθώς όλα φαίνονται πολύ συμμετρικά.
Τίτλος: Απ: Ελληνικο Spitfire Mk IXc Tamiya 1/48
Αποστολή από: corfuisland στις Ιουλίου 02, 2011, 11:59:48 πμ
πολύ όμορφο το spiti φίλε αλλά έχω μια ερώτηση (πιθανόν λόγω άγνοιας). Γ
ιατί το registration number είναι ανάποδα στην μια πτέρυγα;
 ::salut::
Τίτλος: Απ: Ελληνικο Spitfire Mk IXc Tamiya 1/48
Αποστολή από: Ηλιας στις Ιουλίου 02, 2011, 03:30:15 μμ
πολύ όμορφο το spiti φίλε αλλά έχω μια ερώτηση (πιθανόν λόγω άγνοιας). Γ
ιατί το registration number είναι ανάποδα στην μια πτέρυγα;
 ::salut::

Να σαι καλα!
Ηταν ο τυποποιημενος τροπος γραφης στα Βρετανικα μαχητικα λιγο μετα την ληξη του πολεμου.
Τίτλος: Απ: Ελληνικο Spitfire Mk IXc Tamiya 1/48
Αποστολή από: labros87 στις Ιουλίου 02, 2011, 04:27:59 μμ
Παρα πολυ ομορφο!Μπραβο! ::salut::
Τίτλος: Απ: Ελληνικο Spitfire Mk IXc Tamiya 1/48
Αποστολή από: Ηλιας στις Ιουλίου 02, 2011, 08:03:11 μμ
Πολύ ωραία δουλειά φίλε μου, ιδιαίτερα στις επάνω επιφάνειες!
Οι κάτω επιφάνειες ήθελαν λίγο περισσότερο παίδεμα καθώς όλα φαίνονται πολύ συμμετρικά.
Το παιδεψα παραπανω απ'οτι πρεπει.Μην ξεχνας οτι ειναι μικρο μοντελο με ανοιχτοχρωμες κατω επιφανειες και ενα 'βαρυ' weathering θα χαλουσε την εικονα.
Τίτλος: Απ: Ελληνικο Spitfire Mk IXc Tamiya 1/48
Αποστολή από: Ελιξ-ιριος στις Ιουλίου 02, 2011, 11:20:54 μμ
Εμένα μου αρέσει πολύ! (http://www.postimage.org/) (http://www.postimage.org/) (http://www.postimage.org/)
Από όσο ξέρω, το νούμερο ήταν γραμμένο ανάποδα για να διαβάζεται από όποια θέση κι άν το βλέπει ο επίγειος παρατηρητής  :wink:
Τίτλος: Απ: Ελληνικο Spitfire Mk IXc Tamiya 1/48
Αποστολή από: jkbsprint στις Ιουλίου 02, 2011, 11:24:02 μμ
Πολυ ομορφο αποατελεσμα!!  Μπραβο. Τα νουμερα ηταν γραμμενα αναποδα οντως.  Σωστα ειναι.
Τίτλος: Απ: Ελληνικο Spitfire Mk IXc Tamiya 1/48
Αποστολή από: Alan Gelo στις Ιουλίου 03, 2011, 01:42:16 πμ
Πολύ καλή δουλειά, μπράβο! ::salut::
Θα συμφωνήσω με τον Γιάννη,
το κάτω μέρος άνετα θα έπερνε λίγο weathering χωρίς να πλησιάζει την υπερβολή.
Ιδίως οι φωλέες θα χρειαζόντουσαν λίγο βάθος κατά την γνώμη μου πάντα.
Και πάλι μπράβο.
Τίτλος: Απ: Ελληνικο Spitfire Mk IXc Tamiya 1/48
Αποστολή από: dtg στις Ιουλίου 20, 2011, 07:30:58 μμ
Πολύ καλή δουλειά και σωστή αποδοση στο βάψιμο/ξεθώριασμα/βρώμισμα. Μόνο οι φωλεές θέλουν λίγη ακόμα δουλίτσα. Για περισσότερο βρώμισμα στις κάτω επιφάνειες ή weathering εγώ δε συμφωνώ.  Το λέρωα ειναι αρκετό και ξεθωριασμα στις κατω επιφανειες δε παίζει κατά την αποψή μου!
Τίτλος: Απ: Ελληνικο Spitfire Mk IXc Tamiya 1/48
Αποστολή από: SHAGRATHI στις Σεπτεμβρίου 04, 2011, 01:59:34 μμ
Ίδια ερώτηση με το άλλο τόπικ, τα υπόλοιπα μένουν ίδια... 8)


http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,19807.msg415552.html#new
Τίτλος: Απ: Ελληνικο Spitfire Mk IXc Tamiya 1/48
Αποστολή από: Markpa στις Σεπτεμβρίου 04, 2011, 02:31:47 μμ
Τα Mk.IX και  Mk.XVI παρελήφθησαν από το 47 και μετά από την Ελληνική Βασιλική Αεροπορία και φόρεσαν κατ΄ευθείαν τα ελληνικά εθνόσημα.
Τίτλος: Απ: Ελληνικο Spitfire Mk IXc Tamiya 1/48
Αποστολή από: Ktiniatros στις Δεκεμβρίου 28, 2011, 06:47:59 μμ
Πολύ καλό το spitfire σου και ειδικά
το βάψιμο σου φοβερό.  ::salut::
Τίτλος: Απ: Ελληνικο Spitfire Mk IXc Tamiya 1/48
Αποστολή από: Ηλιας στις Δεκεμβρίου 28, 2011, 09:29:01 μμ
Ευχαριστώ!
Τώρα τελειώνω ένα ΜkXVI πάλι μετασκευή απο το κιτ της Tamiya στην 1/48.
Θα ανεβάσω φωτογραφίες όταν με το καλό τελειώσει.
Τίτλος: Απ: Ελληνικο Spitfire Mk IXc Tamiya 1/48
Αποστολή από: FANTOMAS...... στις Ιανουαρίου 30, 2012, 04:15:54 μμ
πολυ ωραια δουλεια ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: Ελληνικο Spitfire Mk IXc Tamiya 1/48
Αποστολή από: Ηλιας στις Ιανουαρίου 30, 2012, 04:19:16 μμ
Ευχαριστώ!
Να'σαι καλά!
Τίτλος: Απ: Ελληνικο Spitfire Mk IXc Tamiya 1/48
Αποστολή από: Jet72 στις Ιανουαρίου 30, 2012, 04:25:03 μμ
Τι όμορφο! Μπράβο Ηλία, φοβερή δουλειά!
Τίτλος: Απ: Ελληνικο Spitfire Mk IXc Tamiya 1/48
Αποστολή από: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΥΓΚΟΥΝΗΣ στις Φεβρουαρίου 03, 2012, 12:37:13 πμ
Μπραβο !!!φιλε μου πολυ καλο το spit σου.
Τίτλος: Απ: Ελληνικο Spitfire Mk IXc Tamiya 1/48
Αποστολή από: thanos mav στις Φεβρουαρίου 03, 2012, 08:31:26 μμ
μπραβο παρα πολυ καλο
 ::handshake:: ::handshake:: ::handshake::
Τίτλος: Απ: Ελληνικο Spitfire Mk IXc Tamiya 1/48
Αποστολή από: Ηλιας στις Φεβρουαρίου 03, 2012, 10:27:57 μμ
Σας ευχαριστώ όλους για τα σχόλια!
Τίτλος: Απ: Ελληνικο Spitfire Mk IXc Tamiya 1/48
Αποστολή από: ΖΑΦ στις Φεβρουαρίου 06, 2012, 05:10:17 μμ
Πάρα πολύ ωραίο :!:Μπράβο φίλε Ηλία ::salut::
Τίτλος: Απ: Ελληνικο Spitfire Mk IXc Tamiya 1/48
Αποστολή από: panagis_48 στις Φεβρουαρίου 06, 2012, 06:07:32 μμ
πολύ μου άρεσε μπράβο!