(http://i208.photobucket.com/albums/bb210/lefteris_photos/P3120683.jpg)
(http://i208.photobucket.com/albums/bb210/lefteris_photos/P3120684.jpg)
(http://i208.photobucket.com/albums/bb210/lefteris_photos/P3120685.jpg)
(http://i208.photobucket.com/albums/bb210/lefteris_photos/P3120687.jpg)
(http://i208.photobucket.com/albums/bb210/lefteris_photos/P3120690.jpg)
(http://i208.photobucket.com/albums/bb210/lefteris_photos/P3120695.jpg)
(http://i208.photobucket.com/albums/bb210/lefteris_photos/P3120696.jpg)
(http://i208.photobucket.com/albums/bb210/lefteris_photos/P3120697.jpg)
(http://i208.photobucket.com/albums/bb210/lefteris_photos/P3120698.jpg)
(http://i208.photobucket.com/albums/bb210/lefteris_photos/P3120699.jpg)
(http://i208.photobucket.com/albums/bb210/lefteris_photos/P3120700.jpg)
(http://i208.photobucket.com/albums/bb210/lefteris_photos/P3120701.jpg)
(http://i208.photobucket.com/albums/bb210/lefteris_photos/P3120702.jpg)
(http://i208.photobucket.com/albums/bb210/lefteris_photos/P3120703.jpg)
(http://i208.photobucket.com/albums/bb210/lefteris_photos/P3120704.jpg)
(http://i208.photobucket.com/albums/bb210/lefteris_photos/P3120705.jpg)
(http://i208.photobucket.com/albums/bb210/lefteris_photos/P3120706.jpg)
(http://i208.photobucket.com/albums/bb210/lefteris_photos/P3120707.jpg)
(http://i208.photobucket.com/albums/bb210/lefteris_photos/P3120708.jpg)
(http://i208.photobucket.com/albums/bb210/lefteris_photos/P3120709.jpg)
(http://i208.photobucket.com/albums/bb210/lefteris_photos/P3120710.jpg)
(http://i208.photobucket.com/albums/bb210/lefteris_photos/P3120714.jpg)
(http://i208.photobucket.com/albums/bb210/lefteris_photos/P3120716.jpg)
(http://i208.photobucket.com/albums/bb210/lefteris_photos/P3120718.jpg)
(http://i208.photobucket.com/albums/bb210/lefteris_photos/P3120719.jpg):o Πως έκανες το μεταλλικό φινίρισμα;
Υπέροχο Λευτέρη... Πανέμορφη δουλειά, όπως και όλες οι δουλειές σου που έχω δει... ::salut:: ::salut:: ::salut::Ευχαριστω φιλε Μιχαλη!!!!Οπως και ολα τα παιδια!!! ::salut:: ::salut::
::salut::Να σου ζησει φιλαρα μου!!!!