Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Ελικοφόρα Αεροσκάφη => Prop: Υπό κατασκευή => Μήνυμα ξεκίνησε από: jkbsprint στις Μαΐου 20, 2011, 01:54:16 μμ

Τίτλος: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε Ελληνικο MB 151
Αποστολή από: jkbsprint στις Μαΐου 20, 2011, 01:54:16 μμ
 Επιτελους ηρθε!!!!!  8) Το πρωτο Ελληνικο μου θεμα εδω και............σιγουρα 15 χρονια.  Με το Typhοon να μη θελει πολυ πλεον, ανοιξα αυτο το θεμα ωστε να μαζευτει απο εμπειροτερους και γνωστες του θεματος, υλικο για την μετατροπη του σε MB 151.
 Παρακατω μερικες φωτο απο το κιτ. Ωραιο κουτι,  :mrgreen: (μου αρεσει να ειναι λιγο ομορφα), τα κομματια και της ρητινης και τα πλαστικα δειχνουν παρα πολυ καλα και σε ποιοτητα και σε λεπτομερεια. Ανυπαρξια φλας (αμα εχεις μαθει σε Revell εποχης αυτο σου φαινεται καπως....) και τα σηματα φαινεται να ειναι καλης ποιοτητας.  Περισσοτερες λεπτομερειες για το ιδιο το κιτ κατα την ''εκτελεση''  ::glossa::

(http://postimage.org/image/jwrxqfqc/) (http://postimage.org/image/jwtl9s84/) (http://postimage.org/image/jwv8t4pw/) (http://postimage.org/image/jwwwch7o/)

(http://postimage.org/image/jx07f678/) (http://postimage.org/image/jx1uyip0/)
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε "Ελληνικοτατο'' MB 151
Αποστολή από: labros87 στις Μαΐου 20, 2011, 01:56:14 μμ
Πολυ ωραιο θεμα!
Ειμαι σιγουρος οτι θα δουμε πολυ ωραια πραγματα απο τα χερια σου! :wink:
Καλη αρχη λοιπον! ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε "Ελληνικοτατο'' MB 151
Αποστολή από: jkbsprint στις Μαΐου 20, 2011, 02:00:52 μμ
Ευχαριστω Labro. Για το αν θα δουμε ωραια πραγματα θα δειξει...... Ελπιζω να το κανω καλο.  :roll:
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε "Ελληνικοτατο'' MB 151
Αποστολή από: apostolos στις Μαΐου 20, 2011, 03:28:46 μμ
Θαυμάσιο θέμα, συνδιάζει σπανιότητα και ελληνικό ενδιαφέρον, ανυπομονώ για την συνέχεια να πέρνω ιδέες για το 48άρι  :wink:. Εν τω μεταξύ ρίξε μία ματιά και σε αυτό το κατασκευαστικό http://aeroscale.kitmaker.net/modules.php?op=modload&name=Sections&file=index&req=viewarticle&artid=2300&page=1
Καλή αρχή.
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε "Ελληνικοτατο'' MB 151
Αποστολή από: jkbsprint στις Μαΐου 20, 2011, 04:02:21 μμ
Πολυ ωραιο λινκ! Ευχαριστω πολυ!  ::salut::  Παροτι εχω ψαξει, αυτο δεν το ειχα πετυχει.  Οντως συνδυαζει και βουνο και θαλασσα.... και κοστος...  ::glossa::, θα προσπαθησω να κανω οτι καλυτερο μπορω. Παρεπιμπτοντως παλληκαρια κανα λινκ η συμβουλη για ''πριτσινωματα'' παιζει? Εχω το εργαλειο της Τρουμπετας αλλα δε μου βγαινουν και τοσο καλα.
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε "Ελληνικοτατο'' MB 151
Αποστολή από: jkbsprint στις Μαΐου 20, 2011, 04:15:14 μμ
Εν τω μεταξυ απο παλαιοτερες δημοσιευσεις στο φορουμ εχω βρει αυτα....... Πολυ ενδιαφερον, μια και το καλυμα του κινητηρα ειναι η ουσιαστικη διαφορα. Παρακαλω τη διαχειριση εαν δεν πρεπει να τις αναδημοσιευσω να τις κατεβασει.

(http://www.postimage.org/) (http://www.postimage.org/) (http://www.postimage.org/) (http://www.postimage.org/)

(http://www.postimage.org/) (http://www.postimage.org/) (http://www.postimage.org/) (http://www.postimage.org/)

(http://www.postimage.org/) (http://www.postimage.org/)
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε "Ελληνικοτατο'' MB 151
Αποστολή από: jkbsprint στις Μαΐου 21, 2011, 07:16:18 μμ
Ωρε λεβεντες, καλησπερα. Μηπως ξερει κανεις ποιοι ηταν οι αριθμοι και απο τα 9 αεροσκαφη που ειχαμε? Δεν εχω βρει κατι τετοιο. Επισης κανα σχεδιο καμουφλαζ, η φωτο, καθως ολα ειχαν διαφορετικα σε σχεδιο καμουφλαζ απο οτι ξερω, εχει κανεις? Οποιαδηποτε πληροφορια πολυτιμη καθως δεν υπαρχουν και πολλα στοιχεια, ωστε να προσπαθησω να πλησιασω την πραγματικοτητα οσο πιο πολυ μπορω. Μεχρι στιγμης αυτο που εχω βρει σε Γαλλικα σαιτ, με βοηθεια στη μεταφραση απο φιλο, ειναι οτι καποια ειχαν 4 ελαφρα πολυβολα και καποια 2 ελαφρα και 2 βαρεα. Οποτε το configuration του 152 ισχυει, αλλα σε ποιο αεροσκαφος αντιστοιχει αραγε?  ::Help2::
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε "Ελληνικοτατο'' MB 151
Αποστολή από: Corto στις Μαΐου 21, 2011, 10:16:25 μμ
Καλησπέρα jkbsprint - αυτό το online άρθρο το έχεις διαβάσει; http://koti.welho.com/msolanak/HAFBloch_MB151.html
Περιέχει όλες τις γνωστες μέχρι τώρα πληροφορίες για το πως έδρασαν και με τις διαφορες από τα αντίστοιχα Γαλλικά αεροσκάφη.

Tο παλιό περιοδικό Modelling No.108 Ιούνιος 2000 περιέχει πολύ καλο άρθρο για κατασκευή Ελληνικού Bloch 151 του Τόλη Αθανασόπουλου που θα σε βοηθήσει.

Επίσης εδώ έχουμε γράψει πολλά για τις κατασκευαστικές λεπτομέρειες με περαιτέρω φωτογραφίες και παραλλαγή από συναδέλφους που το έχουν φτιάξει: http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,1672.0.html
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε "Ελληνικοτατο'' MB 151
Αποστολή από: Ελιξ-ιριος στις Μαΐου 21, 2011, 11:19:14 μμ
Νομίζω πως όλα τα Ελληνικά Μπλόχ 151, είχαν 4 πολυβόλα και όχι πυροβόλα. Οι αριθμοί τους ήσαν Δ171-Δ179. Προσοχή στην εισαγωγή στο κάτω μέρος του καλύματος του κινητήρα που θέλει κόντυμα, και στο κάλυμα: Δέν είχε πτερύγια ψύξεως άλλά μόνον κάποιες γρίλλιες. Σηκώνουν πολλή μουντζούρα, διότι έχαναν λάδια...
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε "Ελληνικοτατο'' MB 151
Αποστολή από: jkbsprint στις Μαΐου 21, 2011, 11:25:49 μμ
Καλησπέρα jkbsprint - αυτό το online άρθρο το έχεις διαβάσει; http://koti.welho.com/msolanak/HAFBloch_MB151.html
Περιέχει όλες τις γνωστες μέχρι τώρα πληροφορίες για το πως έδρασαν και με τις διαφορες από τα αντίστοιχα Γαλλικά αεροσκάφη.

Tο παλιό περιοδικό Modelling No.108 Ιούνιος 2000 περιέχει πολύ καλο άρθρο για κατασκευή Ελληνικού Bloch 151 του Τόλη Αθανασόπουλου που θα σε βοηθήσει.

Επίσης εδώ έχουμε γράψει πολλά για τις κατασκευαστικές λεπτομέρειες με περαιτέρω φωτογραφίες και παραλλαγή από συναδέλφους που το έχουν φτιάξει: http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,1672.0.html

Ευχαριστω πολυ Corto.  ::salut::  Πολυ χρησιμα τα 2 λινκ. Ειδικα το πρωτο επιβεβαιωνει οτι καποια ειχαν πυροβολα, το θεμα ειναι να βρω ποια.  :roll: Το περιοδικο που αναφερεις ξερει κανεις που μπορω να το βρω?
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε "Ελληνικοτατο'' MB 151
Αποστολή από: jkbsprint στις Μαΐου 21, 2011, 11:29:02 μμ
Νομίζω πως όλα τα Ελληνικά Μπλόχ 151, είχαν 4 πολυβόλα και όχι πυροβόλα. Οι αριθμοί τους ήσαν Δ171-Δ179. Προσοχή στην εισαγωγή στο κάτω μέρος του καλύματος του κινητήρα που θέλει κόντυμα, και στο κάλυμα: Δέν είχε πτερύγια ψύξεως άλλά μόνον κάποιες γρίλλιες. Σηκώνουν πολλή μουντζούρα, διότι έχαναν λάδια...

Για τα πυροβολα, πλεον επιβεβαιωνεται και απο αλλου, αλλα καλα εκανες και το ανεφερες. Για τις γρυλλιες το ξερω, θα χρειαστει να σφαξω το ρητινενιο καλυμα του κιτ. Αληθεια καμια ιδεα κανεις που θα βρω τοσο μικρες σιτες? Απο λαδιλα κατσε και θα δεις..... ειχαν χοντρο θεμα με τα κουζινετα τα μοτερ τους (και οχι μονο με αυτα) και γινοτανε......... Ευχαριστω πολυ για τις επισημανσεις.  ::salut::
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε "Ελληνικοτατο'' MB 151
Αποστολή από: Corto στις Μαΐου 21, 2011, 11:34:17 μμ
Ευχαριστω πολυ Corto.  ::salut::  Πολυ χρησιμα τα 2 λινκ. Ειδικα το πρωτο επιβεβαιωνει οτι καποια ειχαν πυροβολα, το θεμα ειναι να βρω ποια.  :roll: Το περιοδικο που αναφερεις ξερει κανεις που μπορω να το βρω?

http://www.discounthobbyzone.com/product_info.php?cPath=3_26_45&products_id=4741
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε "Ελληνικοτατο'' MB 151
Αποστολή από: jkbsprint στις Μαΐου 21, 2011, 11:36:52 μμ
Ευχαριστω πολυ Corto.  ::salut::  Πολυ χρησιμα τα 2 λινκ. Ειδικα το πρωτο επιβεβαιωνει οτι καποια ειχαν πυροβολα, το θεμα ειναι να βρω ποια.  :roll: Το περιοδικο που αναφερεις ξερει κανεις που μπορω να το βρω?

http://www.discounthobbyzone.com/product_info.php?cPath=3_26_45&products_id=4741

Ευχαριστω πολυ!  ::salut:: Αυτο θα πει ταχυτητα!!!!   :mrgreen:
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε "Ελληνικοτατο'' MB 151
Αποστολή από: dtg στις Μαΐου 26, 2011, 10:52:03 μμ
Φίλτατε ε'υχομαι καλή συνέχεια μ' αυτό το σκάφος που είναι το αγαπημένο μου. Το έχω πάρει κι εγώ το 32.αρι και ελπίζω να το ξεκινήσω σύντομα! Πάντως στο ποιο α/φος θα αναπαραστήσεις πρεπει να προσέξεις τις λάθος παραλλαγές που κυκλοφορούν σε κατασκευασμένα κιτ ή σε κάποια σάιτ. πρέπει να βασιστείς σε φώτο, όπου δυστηχώς θα αυτοσχεδιάσεις για το υπόλοιπο της παραλλαγή, αφού φαίνεται μόνο τμήμα αυτής! ωΘα αρακολουθώ με ενδιαφέρον
στείλε μου το e-mail σου στο drtg314@gmail.com αν θες
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε "Ελληνικοτατο'' MB 151
Αποστολή από: jkbsprint στις Μαΐου 26, 2011, 11:03:53 μμ
Ναι ομολογουμενως θελει πολυ ψαξιμο το θεμα... Ποιο αεροσκαφος με ποιο οπλισμο και ποια παραλλαγη.... μπερδεμα..... Που θα παει θα βγαλω καποια ακρη. Ευχομαι καλη κατασκευη και στο δικο σου....  ::salut::

ΥΓ. Εχεις PM.
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε "Ελληνικοτατο'' MB 151
Αποστολή από: xaris_the greek στις Μαΐου 26, 2011, 11:04:40 μμ
Καλησπέρα jkbsprint - αυτό το online άρθρο το έχεις διαβάσει; http://koti.welho.com/msolanak/HAFBloch_MB151.html
Περιέχει όλες τις γνωστες μέχρι τώρα πληροφορίες για το πως έδρασαν και με τις διαφορες από τα αντίστοιχα Γαλλικά αεροσκάφη.


Ως ο συγγραφέας του άρθρου (γράφτηκε το 2007) πρέπει να πω ότι στη μετέπειτα έρευνα και σύμφωνα με την πολεμική έκθεση της 24ης Μοίρας τα αεροπλάνα είχαν 4 πολυβόλα και αρκετά ταλαιπωρημένους κινητήρες. Επίσης τα αποτελέσματα για τις αερομαχίες διαφέρουν από πηγή σε πηγή. Σίγουρα σήμερα θα το έγραφα κάπως διαφορετικά :oops:. Την έκθεση μπορείτε να τη βρείτε στο link:

http://www.geetha.mil.gr/media/1940/8/MOIRES.DIO/EKTHESH_24hs_MOIRAS_DIOKSEOS.pdf

Καλό κουράγιο και συγχαρητήρια για το θέμα.
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε "Ελληνικοτατο'' MB 151
Αποστολή από: dtg στις Μαΐου 26, 2011, 11:11:38 μμ
Ευχαριστούμε πολύ Χάρη -νά'σαι καλά
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε "Ελληνικοτατο'' MB 151
Αποστολή από: jkbsprint στις Μαΐου 26, 2011, 11:17:44 μμ
Ευχαριστουμε πολυ για τις πληροφοριες.  ::salut:: Απο Ελληνικα Β ΠΠ πασχουμε. Ας βγαλουν 1/32 PZL να χασουμε το μετρημα..... :twisted:
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε "Ελληνικοτατο'' MB 151
Αποστολή από: jkbsprint στις Μαΐου 26, 2011, 11:25:01 μμ
Οσο για το αρθρο, μη χαλιεσαι, η ιστορια ειναι (στα σημεια και οχι στην ουσια των θεματων), σαν το μ...... δε σταθεροποιειται, οσο ψαχνεις βρισκεις νεα στοιχεια. Ποσο μαλλον για μια χωρα που ηττηθηκε, οποτε δεν κατεγραφησαν επαρκως και εμπεριστατωμενα καποια θεματα. Παντως οι Γαλλοι λενε οτι μας στειλανε τουλαχιστον 3 με πυροβολα. Αλλαχθηκαν μηπως εδω λογω ελλειψης πυρομαχικων? (Χτυπησε σκληρος πριν λιγες μερες και εχω χασει ολη μου τη βιβλιογραφια και τις σωμενες πηγες ωστε να δωσω τα απαραιτητα λινκ).
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε "Ελληνικοτατο'' MB 151
Αποστολή από: jkbsprint στις Οκτωβρίου 15, 2011, 04:08:40 μμ
Καλησπερα παιδες. Το Bloch ξεκινησε, το κοκπιτ ουσιαστικα τελειωσε . Συντομα φωτο, προς το παρον στεγνωνει το τελευταιο χερι wash. Οποτε ηρθε η ωρα για το μοτερ και το δυσκολοτερο κομματι του κιτ. Την μετατροπη του cowling ωστε να γινει 151. Μετα απο πολυ ψαξιμο παρατηρησα οτι ολα τα 151 δεν ειχαν ακριβως το ιδιο καλυμμα κινητηρα. Εννοω το κομματι με τις σιτες. Δεν αναφερομαι απαραιτητως στα Ελληνικα. Μια και η παραγωγη τους ηταν σχεδον ταυτοχρονη με τα 152, υπεστησαν αναβαθμισεις και εξελισσονταν  λογω των θεματων υπερθερμανσης. Τα Ελληνικα ηταν ολα ιδια? Υπαρχει μηπως καμια κατα το δυνατον καθαρη φωτο και κοντινη στο σημειο αυτο? Αυτο που διαφερει μεταξυ των καλυμματων των 151 ειναι και το μεγεθος, οπου οσα ειχαν 3 κομματια απο σιτες σε καθε πλευρα ηταν και μεγαλυτερες η καποια ειχαν 4 και μικροτερες. Καποια αλλη γενια τους ηταν σαν τη δευτερη περιπτωση και  ειχε και εξατμισεις σαν του 152. Εχω ψιλομπερδευτει. Οποιαδηποτε βοηθεια καλοδεχουμενη!!!!!!! Ευχαριστω εκ των προτερων.  ::salut::
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε "Ελληνικοτατο'' MB 151
Αποστολή από: jkbsprint στις Οκτωβρίου 15, 2011, 08:23:05 μμ
Φωτο απο το κοκπιτ. Εχει πεσει πολυ wash και σκιες, αλλα λογω ηλιθιοτητας δεν εβγαλα φωτο πριν κολησω τα πλαινα και δε πολυφαινονται τωρα. Το σφαξιμο του καλυμματος του κινητηρα ξεκινησε και ο θεος βοηθος. Παμε για τα τρια πλαισια απο σιτες.


(http://postimage.org/image/nqbofzyc/) (http://postimage.org/image/nqezioxw/) (http://postimage.org/image/nqgn21fo/)
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε "Ελληνικοτατο'' MB 151
Αποστολή από: Corto στις Οκτωβρίου 15, 2011, 08:40:38 μμ
Γιάννη, δες αυτές τις φωτό από το internet. Τα 151 είχαν 2 σιτες στα δεξιά και 3 στα αριστερά. Κάτω το φίλτρο ήταν συνδυασμός 2 σωλήνων διαφορετικής διαμέτρου ο καθένας. Ελπίζω οι φωτό να σε βοηθήσουν.

(http://postimage.org/image/jvt2ke78/) (http://postimage.org/image/jvuq3qp0/) (http://www.postimage.org/)
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε "Ελληνικοτατο'' MB 151
Αποστολή από: jkbsprint στις Οκτωβρίου 15, 2011, 08:44:28 μμ
Ευχαριστω πολυ!!!! Δεν ειχα παρει γραμμη οτι απο δεξια ειχαν μονο 2!!! ΟΙ φωτο βοηθουν και με το παραπανω. Ευχαριστω πολυ!!!  ::salut:: Σωστα βλεπω στην τριτη φωτο οτι η επανω σιτα ειναι λιγο πιο μεγαλη απο τις αλλες 2 η λογω κλισης ξεγελιεται το ματι μου?  :roll:
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε "Ελληνικοτατο'' MB 151
Αποστολή από: Corto στις Οκτωβρίου 15, 2011, 08:51:18 μμ
Σωστά - οι πάνω σιτες και στα δεξιά και στα αριστερά είναι μεγαλύτερες.
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε "Ελληνικοτατο'' MB 151
Αποστολή από: jkbsprint στις Οκτωβρίου 15, 2011, 08:54:27 μμ
Αρα τα πανεμορφα μπιρμπιλωτα μου ματια δε με ξεγελασαν.  :mrgreen:  ::glossa:: Ευχαριστω πολυ!!!
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε "Ελληνικοτατο'' MB 151
Αποστολή από: jkbsprint στις Οκτωβρίου 16, 2011, 11:32:46 πμ
Καλημερα παλληκαρια. Το σφαξιμο μαλλον εχει παει καλα μεχρι τωρα. Η εισαγωγη στο δαχτυλιδι κοπηκε και φαγωθηκε, προσαρμοστηκε δοκιμαστικα στο πιο πισω κομματι, οπου επισης κοπηκε ενα μεγαλο κομματι προκειμενου να γινει το παντρεμα των κομματιων για το σκαλοπατι της εισαγωγης. Μετα με φυλλα πλαστικου και στοκο θα ερθουν να γεμισουν ολα.  Δυο προχειρες φωτο απο δοκιμη. Τι λετε το σκαλοπατι ειναι αρκετο η θελει περισσοτερο ''κατεβασμα'' η εισαγωγη?  :roll:

(http://postimage.org/image/rhf7fffo/) (http://postimage.org/image/rhguyrxg/)
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε "Ελληνικοτατο'' MB 151
Αποστολή από: dtg στις Οκτωβρίου 16, 2011, 02:19:19 μμ
Τι να σου πω; Ειναι τα σημεια που προβληματίζουν και μενα! Ανυπομονω να δω πώς θακάνεις τα κοψίματα για τις σίτες και τι είδους σιτα θα χρησιμοποιήσεις!
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε "Ελληνικοτατο'' MB 151
Αποστολή από: jkbsprint στις Οκτωβρίου 16, 2011, 06:32:31 μμ
Λοιπον ταρζανιας συνεχεια και τα κοψιματα για τις σιτες των εξατμισεων εγιναν. Αποδειχτηκαν πολυ δυσκολα και κοπηκαν με το μαγικο πριονακι κοπιδι μου μου δανεισε φιλος, αλλιως δεν επαιζε να κοπουν..... Βεβαια η ορατοτητα αυτη που θα υπαρχει πλεον, με αναγκαζει να φτιαξω και τις πολλαπλες εξαγωγης των εξατμισεων απο μεσα, διοτι λογικα θα φαινονται. Το μοτερ που δινει η Azur ειναι παρα πολυ καλο, αλλα τα χταποδια λειπουν, μια και δε θα φαινονταν στο 152 ουτως η αλλως. Στη φωτο φαινεται και η σιτα που σκοπευω να χρησιμοποιησω. Εχουν περισωθει και μικρα κομματια ρητινης απο αυτα που κοπηκαν για να μπουν αναμεσα στις σιτες και να ειναι και ποιο ομοιογενες το τελικο αποτελεσμα.

(http://postimage.org/image/12c1m3eg4/) (http://postimage.org/image/12c4x63fo/) (http://postimage.org/image/12cbjbhes/)
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε "Ελληνικοτατο'' MB 151
Αποστολή από: labros87 στις Οκτωβρίου 16, 2011, 07:42:22 μμ
Γιαννη το cockpit φαινεται πολυ ομορφο!
καλη συνεχεια με τη θεματαρα σου! ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε "Ελληνικοτατο'' MB 151
Αποστολή από: dtg στις Οκτωβρίου 16, 2011, 10:22:25 μμ
Γιαννηδε βλέπω καλά τη σιτα, αλλά έχω την εντύπωση ότι στα 151 έχουν τη μορφή σχάρας!
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε "Ελληνικοτατο'' MB 151
Αποστολή από: jkbsprint στις Οκτωβρίου 16, 2011, 10:50:49 μμ
Ως σχαρα εννοεις οτι τα τετραγωνακια ειναι ισια και οχι διαγωνια? Καθετα πανε. Μερικες φωτο. Θελει πολυ δουλεια ακομα απλα ως update ανεβαινουν. Το δαχτυλιδι μπροστα με ζοριζει απιστευτα για να κατσει με το εξτρα κομματι, για να δουμε.  :roll:

(http://postimage.org/image/15ezkyj1g/) (http://postimage.org/image/15f18hvj8/) (http://postimage.org/image/15f2w1810/) (http://postimage.org/image/15f7un9ic/)
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε "Ελληνικοτατο'' MB 151
Αποστολή από: dtg στις Οκτωβρίου 17, 2011, 12:29:15 πμ
Να μη σε παρω στο λαιμό μου, αλλά (εκτός κι αν κανω τρομερό λάθος), στις διάφορες φώτο οι γρίλιες των 151 μου φαίνονται κάπως έτσι (για την 1η κοιτώντας τη δεξια πλευρά:
(http://www.postimage.org/)
Ελπίζω κάποιοςνα μαςδιαφωτίσει περισσότερο!
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε "Ελληνικοτατο'' MB 151
Αποστολή από: Corto στις Οκτωβρίου 17, 2011, 01:07:41 πμ
Γιάννη, καλή δουλειά μέχρι στιγμής. Βάση όλων των πληροφοριών μοντέρνου τύπου gadgets όπως τα σκοπευτικά δε τα είχαν τα αεροσκάφη μας. Μονο απλό κυκλικό σκοπευτικό έξω και μπροστά από το πιλοτήριο:
(http://postimage.org/image/92cazr9g/)

Κατασκευαστικά τα φίλτρα είχαν 5 λωρίδες που προεξείχαν και από κάτω ήταν η σήτα όπως την έχεις:
(http://postimage.org/image/92h9lsqs/)

Πρόσεξε πως το άνοιγμα του cowling μπροστά ήταν πολύ μεγαλύτερης διαμέτρου από ότι στα 152. Κόψε τη ρητίνη στα ανάλογα σημεία:
(http://postimage.org/image/92nvr6pw/)

 ::salut::
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε "Ελληνικοτατο'' MB 151
Αποστολή από: gkontog στις Οκτωβρίου 17, 2011, 08:44:51 πμ
Θαυμάζω την υπομονή σου... καλή συνέχεια!
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε "Ελληνικοτατο'' MB 151
Αποστολή από: jkbsprint στις Οκτωβρίου 17, 2011, 11:13:57 πμ
 ::arrowred:: Labro σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια. Τα δυσκολα τωρα εχουν ξεκινησει οπως βλεπεις.
 ::arrowred:: dtg η σιτα αυτο το σχημα εχει. Δυστυχως το ζουμ δεν το βγαζει πολθ καθαρα για να βγαλω πιο κοντινη.
 ::arrowred:: Corto ευχαριστω πολυ για τις πολυ χρησιμες πληροφοριες και παρατηρησεις. Τα φιλτρα εχουν διαφορετικο σχημα απο τις σχαρες προφανως. Να δουμε πως θα φτιαχτουν αυτα. Καμια προταση κανεις? Τωρα για το cowling ορθη η παρατηρηση σου και παλι. Βεβαια εχει ενα θεμα η ρητινη εκει, ειναι πολυ ευραυστη, να δω πως θα κοπει και μαλιστα ισια.  :roll:

Ευχαριστω πολυ για τη βοηθεια!!!!!  ::salut::
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε "Ελληνικοτατο'' MB 151
Αποστολή από: jkbsprint στις Οκτωβρίου 17, 2011, 11:23:12 πμ
Γιωργο ευχαριστω, τωρα περι υπομονης, ε τοση δειχνουμε καθημερινα σε ηλιθιοτητες γυρω μας, τουλαχιστον εδω γουσταρουμε κιολας. Ελπιζω τουλαχιστον να καταφερω να φτιαξω κατι αξιολογο.
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε "Ελληνικοτατο'' MB 151
Αποστολή από: Ελιξ-ιριος στις Οκτωβρίου 17, 2011, 01:42:29 μμ
Γιάννη Κ., καλή δύναμη!
Spoiler (hover to show)
Από πληροφορίες είσαι βλέπω κομπλέ, το μόνο που μπορώ να πώ είναι πως στον σύνδεσμο στο παραπάνω μύνημα του , αναφέρει την "τύχη" καθενός των αεροπλάνων της 24ης ΜΔ, και σε ευχαριστώ που στάθηκες αφορμή για να βρούμε αυτές τις πληροφορίες, και φυσικά ευχαριστώ πολύ και τον
Xaris the Greek, που για άλλη μια φορά αποδείχθηκε πολύτιμη πηγή. ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε "Ελληνικοτατο'' MB 151
Αποστολή από: Corto στις Οκτωβρίου 17, 2011, 09:10:25 μμ
::arrowred:: Corto ευχαριστω πολυ για τις πολυ χρησιμες πληροφοριες και παρατηρησεις. Τα φιλτρα εχουν διαφορετικο σχημα απο τις σχαρες προφανως. Να δουμε πως θα φτιαχτουν αυτα. Καμια προταση κανεις? Τωρα για το cowling ορθη η παρατηρηση σου και παλι. Βεβαια εχει ενα θεμα η ρητινη εκει, ειναι πολυ ευραυστη, να δω πως θα κοπει και μαλιστα ισια.  :roll:

Γιάννη, και τα δυο πολύ εύκολα:

- Τις κάθετες σχάρες πάνω από τα φίλτρα τις κανεις με πλαστικά τετραγωνισμένα ραβδάκια πλαστικού evergreen

- Tο cowling δε το κόβεις. Με μολύβι τσεκάρεις που θα είναι η τομή. Μετά με κυκλικές κινήσεις πάνω σε βρεγμένο ντουκόχαρτo θα τρίψεις μέχρι το σημείο που θα έχεις μετρήσει. 
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε "Ελληνικοτατο'' MB 151
Αποστολή από: jkbsprint στις Οκτωβρίου 17, 2011, 09:18:44 μμ
Για το φιλτρο κατι τετοιο ειχα σκεφτει κι εγω. Για το δευτερο, το cowling δηλαδη δεν ειχα σκεφτει να το κανω λογω μεγαλου ογκου. Ωστοσο θα το δοκιμασω. Και παλι ευχαριστω.  ::salut:: Οποτε αυριο update, ελπιζω επιτυχιας... :roll:
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε "Ελληνικοτατο'' MB 151
Αποστολή από: jkbsprint στις Οκτωβρίου 18, 2011, 09:16:09 μμ
Καλησπερα συναδελφοι,  εχουμε λιγη προοδο ακομα στο θεμα. Σφαxτηκε το δαχτυλιδι ωστε να ειναι πιο ανοιχτο οπως ηταν στα δικα μας. Βεβαια αυτο ειχε ως αποτελεσμα να χαθει πολυ υψος και να προεξεχει ο κωνος της ελικας υπερβολικα. Οποτε η επομενη λυση ηταν να ''φαω'' τη βαση του κινητηρα ωστε να κοντυνει καθως εγινε το ιδιο και απο την πλευρα του εσωτερικου του cowling, οπου αφαιρεθηκε ο οδηγος του κινητηρα ο οποιος ειχε αρκετο υψος αλλα και παλι προεξειχε υπερβολικα, οπως φαινεται και στη φωτο.  Να σκαψω το πισω μερος του cowling ηταν αδυνατο καθως ειναι αρκετα εκατοστα το παχος του και επρεπε κατι τετοιο να γινει ουσιαστικα σε ολη τη διαμετρο για να μπουν πιο μεσα οι κυλινδροι. (Η βαση- οδηγος του εσωτερικου φαινεται σε προηγουμενες φωτο.)
(http://postimage.org/image/y0gfill0/) (http://postimage.org/image/xzcqm9qc/)

Η λυση που σκεφτηκα ηταν λιγο απλη αλλα πιστευω αρκετα αποδοτικη. Με μηκος πλαστικου εφτιαξα εσωτερικα ενα οδηγο, ο οποιος κολληθηκε.
(http://postimage.org/image/xy0s17es/)

Ακολουθως, πηρα παλι μηκος πλαστικου και το τυλιξα σφιχτα γυρω απο τον οδηγο μεχρι να ερθει προσωπο με την υπολοιπη επιφανεια.  Και βουαλα, μαζευτηκε η κατασταση αρκετα ως πολυ πιστευω. Μενει ενα πιρτσινωμα να γινει περιμετρικα για να μην ειναι παραταιρο το κομματι αυτο.
(http://postimage.org/image/y23yv3d0/) (http://postimage.org/image/y28xh4uc/)

Τι λετε ωρε παλλουκαρια, καναμε δουλεια η μια τρυπα στο νερο εγινε?  :roll:
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε "Ελληνικοτατο'' MB 151
Αποστολή από: jkbsprint στις Οκτωβρίου 21, 2011, 04:15:04 μμ
Παλληκαρια μηπως εχει κανεις φωτο απο τις φωλιες του συστηματος προσγειωσης και απο το εσωτερικο των φλαπς?
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε "Ελληνικοτατο'' MB 151
Αποστολή από: jkbsprint στις Οκτωβρίου 21, 2011, 11:34:32 μμ
Εργασιων συνεχεια και ολοκληρωση του κινητηρα. Ουτε και αυτος ηταν χωρις αρκετο κοπο, μια και το μοτερ δε χωρουσε μεσα. Οποτε η ρητινη του cowling σκαφτηκε με τροχο και λιγη κοπτοραπτικη στο μοτερ, ξυρισμα κλπ και επιτελους μετα απο αρκετες ωρες μπηκε. Το κιτ επισης δεν εδινε τα 28 σωληνακια που απαιτουνται, τα οποια φτιαχτηκαν απο μηκη πλαστικου. Εκλεισε και η ατρακτος η οποια ομως ειχε τεραστια κενα. Παλια μου τεχνη κοσκινο και εμπρος καλε μου στοκε.  ::glossa:: Απο αυριο τριψιμο.


(http://postimage.org/image/20f3d6sas/) (http://postimage.org/image/20f50q4sk/) (http://postimage.org/image/20f8bsts4/) (http://postimage.org/image/20fbmviro/)
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε "Ελληνικοτατο'' MB 151
Αποστολή από: sotiris στις Οκτωβρίου 21, 2011, 11:39:04 μμ
Spoiler (hover to show)
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε "Ελληνικοτατο'' MB 151
Αποστολή από: jkbsprint στις Οκτωβρίου 21, 2011, 11:43:23 μμ
Εμαθα την τελευταια φορα που πηγες σε κηδεια ειπες και του χρονου?  :mrgreen:  Ρε ισα.....  ::glossa:: Ειναι limited run  κιτ αν δεν κανω λαθος, που σημαινει οτι εξαρχης περιμενεις οτι θα υπαρχουν θεματα. Παντως πιστευω οτι αξιζει τον κοπο.  8)
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε "Ελληνικοτατο'' MB 151
Αποστολή από: jkbsprint στις Οκτωβρίου 30, 2011, 06:49:12 μμ
Καλησπερα. Καταφερα επιτελους να ενωσω την ατρακτο με την  κατω πτερυγα και τα επανω κομματια των φτερων!!!! Πηρε φωτια ο τροχος.  :mrgreen: Εχει σοβαροτατα θεματα εφαρμογης το κιτ εκει. Καποια τελευταια τριψοστοκαρισματα μεινανε και θα ειναι κομπλε για να μπει και το cowling το οποιο εχει κατω στην ενωση με την ατρακτο επισης μεγαλο θεμα, διοτι πολυ απλα η ατρακτος προεξεχει καπου μισο εκατοστο απο καθε πλευρα. Παντως ενας καλος τροχος ειναι οτι καλυτερο για αυτο το κιτ.  ::glossa:: Για να εφαρμοσουν σωστα τα κομματια του θελουν πολυ αδυνατισμα.

(http://postimage.org/image/3txhsgnzr/) (http://postimage.org/image/ieeknaiyf/) (http://postimage.org/image/j5bw6tapj/) (http://postimage.org/image/jxek60ewn/)

Και μια επισμανση. Μην αφηνετε παπατζηδες πλησιον των κιτ. :mrgreen:  Γνωστος παπατζας του φορουμ, επιασε κατα τη διαρκεια καφε να κολλησει κανα δυο κομματια. Τα πισω οριζοντια ουραια και ιδου.... Κολλησε τα επανω κομματια μεταξυ τους και τα δυο κατω ομοιως. Οποτε κοβεται το ποδαρακι για τη στερεωση και κολλουνται απευθειας επανω στην ουρα.




(http://postimage.org/image/ubpjh0os7/)
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε "Ελληνικοτατο'' MB 151
Αποστολή από: Wildcat στις Οκτωβρίου 30, 2011, 06:58:10 μμ
...
Και μια επισμανση. Μην αφηνετε παπατζηδες πλησιον των κιτ. :mrgreen:  Γνωστος παπατζας του φορουμ, επιασε κατα τη διαρκεια καφε να κολλησει κανα δυο κομματια. Τα πισω οριζοντια ουραια και ιδου.... Κολλησε τα επανω κομματια μεταξυ τους και τα δυο κατω ομοιως. Οποτε κοβεται το ποδαρακι για τη στερεωση και κολλουνται απευθειας επανω στην ουρα.




(http://postimage.org/image/ubpjh0os7/)


Καλά να πάθεις! Ο "γνωστός παπάτζας" δεν ξεχωρίζει το μπροστά απο το πίσω μέρος μιας κάνης :twisted: και τον έβαλες να σε βοηθήσει?! ::glossa::
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε "Ελληνικοτατο'' MB 151
Αποστολή από: jkbsprint στις Οκτωβρίου 30, 2011, 07:03:57 μμ
Καλά να πάθεις! Ο "γνωστός παπάτζας" δεν ξεχωρίζει το μπροστά απο το πίσω μέρος μιας κάνης :twisted: και τον έβαλες να σε βοηθήσει?! ::glossa::

 ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: Ααααχχχ στερνη μου γνωση να σε ειχα πρωτα.  ::sofos11::  ::glossa::
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε "Ελληνικοτατο'' MB 151
Αποστολή από: Ελιξ-ιριος στις Οκτωβρίου 30, 2011, 07:17:37 μμ
Το εγχείρημα εξελίσσεται σε άθλο! Καλή συνέχεια φίλε! ::salut::Κρίμα για το τελευταίο ατύχημα... Εχουν κολλήσει πολύ καλά τα κομμάτια;
Μόνο πρόσεξε μήπως το άνοιγμα του καουλινκ επηρρεάσει το τελικό μήκος του αεροπλάνου. Θέλω να πώ: Το ΜΒ152 ήταν μακρύτερο από το 151; Εάν όχι, τότε μπορεί το μοντέλο να σου βγεί κοντύτερο από το επιθυμητό, δεδομένου ότι "έφαγες" αρκετό από το "μουσούδι" του...
Συγγνώμη, τώρα είδα καλύτερα τί έκανες...Δεν κόντυνε τελικά το συμπλήρωσες από πίσω....Ο.Κ. Συγγνώμη :oops:
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε "Ελληνικοτατο'' MB 151
Αποστολή από: jkbsprint στις Οκτωβρίου 30, 2011, 08:45:38 μμ
Το εγχείρημα εξελίσσεται σε άθλο! Καλή συνέχεια φίλε! ::salut::Κρίμα για το τελευταίο ατύχημα... Εχουν κολλήσει πολύ καλά τα κομμάτια;
Μόνο πρόσεξε μήπως το άνοιγμα του καουλινκ επηρρεάσει το τελικό μήκος του αεροπλάνου. Θέλω να πώ: Το ΜΒ152 ήταν μακρύτερο από το 151; Εάν όχι, τότε μπορεί το μοντέλο να σου βγεί κοντύτερο από το επιθυμητό, δεδομένου ότι "έφαγες" αρκετό από το "μουσούδι" του...
Συγγνώμη, τώρα είδα καλύτερα τί έκανες...Δεν κόντυνε τελικά το συμπλήρωσες από πίσω....Ο.Κ. Συγγνώμη :oops:

Ευχαριστω πολυ αν και απεχω μακραν απο αθλο.  :oops: Ειναι οντως ενα πολυ δυσκολο κιτ που γινεται ακομα δυσκολοτερο απο τη μετατροπη προκειμενου να γινει Ελληνικο, αλλα σε καμια περιπτωση δεν πλησιαζει καν κατι κουλα που βλεπουμε εδω μεσα. Τελικα ναι εγινε πατεντα η οποια φαινεται να εκατσε και αρκετα καλα στο cowling. Ελπιζω μεχρι αργα το βραδυ να εχω καταφερει να τελειωσω με αυτο ωστε να μπει πανω στην ατρακτο και να αρχισει καινουρια ταρζανια, να καλυψω με καποιο μαγικο τροπο τα κενα που αφηνει δεξια και αριστερα χαμηλα καθως η ατρακτος ειναι φαρδυτερη.  ::violent1:: ::violent1:: ::violent1:: Ελεος λεμε.  :roll:
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε Ελληνικο MB 151
Αποστολή από: jkbsprint στις Οκτωβρίου 31, 2011, 11:08:28 πμ
Καλημερα λεβεντες. Το cowling μπηκε αφου επεσε τρελλη κοπτοραπτικη λογω θεματων της ατρακτου. Βεβαια τα κενα που εχουν μεινει ειναι εως και τραγικα. Παρακατω στις φωτο φαινονται. Το κομματι της εισαγωγης απο τη μερια της ατρακτου εχει ασχετο σχημα και προεξεχει κλπ. Καμια προταση πως να κλεισουν τα κενα και να εχει και σωστο σχημα το αεροπλανο εκει? Καθε προταση πολυτιμη μια και κολλησα. Λογω κλιμακας τα κενα αυτα ειναι τεραστια.   :roll:


(http://postimage.org/image/4zfmjgcxz/) (http://postimage.org/image/loh2fd9jb/) (http://postimage.org/image/s4q15gi2v/)
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε Ελληνικο MB 151
Αποστολή από: KostasT στις Οκτωβρίου 31, 2011, 12:13:08 μμ
Συγνωμη που δεν ειδα το θεμα νωριτερα, εχω αρχισει το δικο μου εδω και καιρο, εχω σταματησει στισ σιτες του κινιτηρα.
Το κιτ εχεισ δικιο ειναι μανικη, κριμα που εχεισ κολησει τα φτερα.
Εγω εβαλα πρωτα τον κινητιρα απανω και μετα εσπρωξα και κολλησα τα κατω φτερα απανω του.
Ετσι δεν εγινε αυτο με το χασμα που θα φενωταν μετα, τωρα θα εχω χασμα μονο στις ριζες των απανω φτερων.
Μπορεις να δοκιμασεις παχια σουπερ κολλα λιγο λιγο και ταυτοχρονος τριψημο να κλεισης το κενο.
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε Ελληνικο MB 151
Αποστολή από: Ελιξ-ιριος στις Οκτωβρίου 31, 2011, 12:18:32 μμ
Δεν βλέπω άλλη λύση από το miliput. Όσο είναι μαλακός δουλεύεται και με βρεγμένα δάκτυλα, ώστε να γλυτώσεις το πολύ τρίψιμο μετά!
Μην ξεχάσεις πως το ρύγχος των Μπλόχ είχε μια αριστερή απόκλιση, προφανώς για την αντιρρόπηση της ροπής του κινητήρα...
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε Ελληνικο MB 151
Αποστολή από: jkbsprint στις Οκτωβρίου 31, 2011, 12:56:01 μμ
Δεν βλέπω άλλη λύση από το miliput. Όσο είναι μαλακός δουλεύεται και με βρεγμένα δάκτυλα, ώστε να γλυτώσεις το πολύ τρίψιμο μετά!
Μην ξεχάσεις πως το ρύγχος των Μπλόχ είχε μια αριστερή απόκλιση, προφανώς για την αντιρρόπηση της ροπής του κινητήρα...

Κλιση αριστερα εχει, απλα τη μειωσα γιατι ηταν υπερβολικη. Millput προς το παρον δεν υπαρχει, οποτε θα πρεπει να χρησιμοποιησω αλλα υλικα.

Συγνωμη που δεν ειδα το θεμα νωριτερα, εχω αρχισει το δικο μου εδω και καιρο, εχω σταματησει στισ σιτες του κινιτηρα.
Το κιτ εχεισ δικιο ειναι μανικη, κριμα που εχεισ κολησει τα φτερα.
Εγω εβαλα πρωτα τον κινητιρα απανω και μετα εσπρωξα και κολλησα τα κατω φτερα απανω του.
Ετσι δεν εγινε αυτο με το χασμα που θα φενωταν μετα, τωρα θα εχω χασμα μονο στις ριζες των απανω φτερων.
Μπορεις να δοκιμασεις παχια σουπερ κολλα λιγο λιγο και ταυτοχρονος τριψημο να κλεισης το κενο.


Συγγνωμη για ποιο λογο? Ευχαριστω για την απαντηση. Το ειχα σκεφτει αυτο, εκανα πολλες δοκιμες.  Τα φτερα τα κολλησα αφου εφαγα μπρος πισω το κομματι με τις φωλιες και εκατσαν πολυ ευκολα, απλα εβαλα κολλα. Το ρυγχος της ατρακτου και πριν τα φτερα αφηνε τα ιδια η και μεγαλυτερα κενα.  Το προβλημα μου δεν ειναι πως θα κλεισει το κενο μονο, αυτο ειναι σχετικα απλο, αλλα πως θα εχει και το σωστο σχημα.  :roll:
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε Ελληνικο MB 151
Αποστολή από: dtg στις Οκτωβρίου 31, 2011, 01:43:08 μμ
Αν ενώσεις με στοκο το υπερυψωένο τμήμα με το μπροστικό (όπως τα βλέπω στις φώτο) θα μπορέσεις να το εξομαλύνεις βεβαια αλλά θα έχει αφύσικο σχήμα μάλλον ως τελικό αποτελεσμα, Λογικα θα πρέπει να φας τα υερυψωμενα τμηματα μετα να γεμισεις στοκο και μετα να προσχωρήσεςι τη διαμόρφωση!
Παντως η δυσκολίες αυτές με κανουν να μη θελω να το αρχίσω!
Καλή τυχη ευχομαι! Κάπως θα ξεπεραστεί και αυτό το εμπόδιο.
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε Ελληνικο MB 151
Αποστολή από: jkbsprint στις Οκτωβρίου 31, 2011, 02:04:48 μμ
Αν ενώσεις με στοκο το υπερυψωένο τμήμα με το μπροστικό (όπως τα βλέπω στις φώτο) θα μπορέσεις να το εξομαλύνεις βεβαια αλλά θα έχει αφύσικο σχήμα μάλλον ως τελικό αποτελεσμα, Λογικα θα πρέπει να φας τα υερυψωμενα τμηματα μετα να γεμισεις στοκο και μετα να προσχωρήσεςι τη διαμόρφωση!
Παντως η δυσκολίες αυτές με κανουν να μη θελω να το αρχίσω!
Καλή τυχη ευχομαι! Κάπως θα ξεπεραστεί και αυτό το εμπόδιο.

Αυτο που προτεινεις εχω αρχισει να κανω. Αρκετα δυσκολο, αλλα δεν εχω αλλη επιλογη. Κατα τη γνωμη μου ξεκινα το!!! Μπορει να εχει σοβαρα θεματα (αν και οχι σε ολα, εξαρταται ποσο καινουριο ειναι, δηλαδη οσο παλιοτερο τοσο καλυτερα, διοτι τα καλουπια τους μαλλον εχουν γινει σωβρακα πλεον)  :mrgreen:, αλλα ειναι ωραιο αεροπλανο και σιγουρα δεν υπαρχουν και πολλα 32αρια που να γινονται Ελληνικα.   ::salut::
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε Ελληνικο MB 151
Αποστολή από: dtg στις Οκτωβρίου 31, 2011, 02:36:25 μμ
Δεν έχεις άδικο, αλλά κάνω λίγο την πάπια να δω πως θα το κάνεις εσύ και να σε χρησιμοποιήσω ως οδηγό για την κατασκευή!
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε Ελληνικο MB 151
Αποστολή από: jkbsprint στις Οκτωβρίου 31, 2011, 02:55:35 μμ
Δεν έχεις άδικο, αλλά κάνω λίγο την πάπια να δω πως θα το κάνεις εσύ και να σε χρησιμοποιήσω ως οδηγό για την κατασκευή!


Σε αυτη την περιπτωση θα πρεπει να κανω ενα καλο ποστ με λεπτομερειες κατασκευαστικες, που δεν εχω γραψει. Μπορεις να γλυτωσεις αρκετους σκοπελους.  Συντομα.  ::salut::
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε Ελληνικο MB 151
Αποστολή από: dtg στις Οκτωβρίου 31, 2011, 07:48:19 μμ
Καταυποχρεωμενος!!!!
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε Ελληνικο MB 151
Αποστολή από: jkbsprint στις Οκτωβρίου 31, 2011, 08:54:53 μμ
Το σφαξιμο εγινε, επεσε στοκαρισμα αβερτα, οπως και τριψιμο. Εχω αφησει τους στοκους να ηρεμησουν για να γινει το τελικο τριψιμο και διορθωσεις. Τι λετε παιδια? Πετυχε η ........ ::violent1:: του πεταξα τα ματια? Απο τη δεξια μερια υποψιν ειναι διαφορετικο λογω πιο ανοικτης γωνιας που του δινει το γεγονος οτι το cowling εχει κλιση αριστερα οπως και στο πραγματικο. Προσπαθησα να το φερω στα μετρα του σχεδιου με βαση φωτο. Πειτε γνωμες.  :roll:

(http://postimage.org/image/6mkextog7/) (http://postimage.org/image/8sepsbrwn/) (http://postimage.org/image/z39q4jfnr/) (http://postimage.org/image/cepl234lj/)
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε Ελληνικο MB 151
Αποστολή από: dtg στις Οκτωβρίου 31, 2011, 11:21:46 μμ
καλά το πας από ότι φαίνεται! Εδώ είναι το κρίσιμο σημείο που χρειάζεται υπομονή και επιμονή. Θέλει λίγο ακόμη εργασία ακόη αλλά βλέπω ότι το τρως το θεριό!
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε Ελληνικο MB 151
Αποστολή από: jkbsprint στις Νοεμβρίου 01, 2011, 12:49:33 μμ
Τελος με τα μπροστινα θεματα μετα απο αρκετες ωρες στοκοτριψιματος και συνεχιζει η συναρμολογηση. Και εδω κλασσικα η καθιερωμενη μας ερωτηση.  :mrgreen:  Λοιπον τα Bloch αντι για τροχο πισω ειχαν το σκι, αυτο ομως εστριβε οπως και οι τροχοι η οχι? Ρωταω γιατι θα το κανω με γυρισμενο το ουραιο καθετο αφου μου δινει τη δυνατοτητα και το κιτ οποτε θελει και αυτο κλιση η οχι? Δε βρηκα καποια φωτο που να φαινεται.  :roll:
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε Ελληνικο MB 151
Αποστολή από: jkbsprint στις Νοεμβρίου 03, 2011, 09:26:34 πμ
Μετα απο πολυωρη προσπαθεια 6 ωρων περιπου λογω φθορας αερογραφων, (χρειαζονται επειγοντως καινουριες τσιμουχες και μπεκ), η επανω παραλλαγη εγινε αφου καλλυφθηκε πρωτα με bare metal της humbrol ωστε να γινει και chipping μετα. Τα χρωματα της παραλλαγης ειναι της white ensign αρκετα ξανοιγμενα ωστε μαζι με το chipping  και τα wash να δειξει ενα πολυ φθαρμενο αεροσκαφος οπως αλλωστε ηταν και τα δικα μας. Σημερα θα βαφτει και απο κατω και θα μπει και το συστημα προσγειωσης. (ελεω αερογραφου βεβαια....)


(http://postimage.org/image/rhtsd4czb/) (http://postimage.org/image/p8a9g3tfb/)



(http://postimage.org/image/7xrss10mz/) (http://postimage.org/image/obbsb6gsb/) (http://postimage.org/image/70ldj5p4r/) (http://postimage.org/image/60v2ng9yz/)

 Βεβαια τη βλακεια απο τα νευρα που ειχα με τους αερογραφους δεν την γλυτωσα και κοντα στο κοκπιτ κολλησαν βαμβακια. Να δω πως θα το φτιαξω αυτο.  :roll:
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε Ελληνικο MB 151
Αποστολή από: Ελιξ-ιριος στις Νοεμβρίου 03, 2011, 10:11:04 πμ
Μήν χρησιμοποιείς βαμβάκι για το κλείσιμο του κόκπιτ και του κινητήρα πρίν το βάψιμο. Το βαμβάκι θα αφήσει χνούδια, 150%! Καλύτερα βρεγμένη χαρτοπετσέτα και μασκόλ. Πάντως ίσως να κάνεις λίγο τον Τσάκ Νόρις, και να ξεβάψεις τα σημεία που κόλλησε το βαμβάκι ώστε να το ξεκολλήσεις, μιάς και νομίζω πως ένα δεύτερο χέρι καφέ και πράσινο, μάλλον του χρειάζεται...
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε Ελληνικο MB 151
Αποστολή από: Alan Gelo στις Νοεμβρίου 03, 2011, 10:15:30 πμ
Καλημέρα,

θαυμαστή η προσπάθειά σου με το θηρίο. Απο τις φωτό δεν φαίνεται καλά το αποτέλεσμα.
Πρόσεχε μόνο τα "τρεξίματα" (φαίνονται στην φωτό με το κόντρα φως).
Είναι καλό να ψεκάζεις πρώτα τα ανοιχτότερα χρώματα και μετά βαθμιαία τα πιο σκούρα, γιατί άφησες το κάτω τελευταίο?
Αν χρησιμοποίησες βαμβάκι για το μασκάρισμα του κόκπιτ, δοκίμασε σφουγγαράκι την επόμενη φορά.
Φοβάμαι οτι το βιάζεσαι λίγο.
 ::salut::
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε Ελληνικο MB 151
Αποστολή από: gkontog στις Νοεμβρίου 03, 2011, 10:28:27 πμ
Μα, βαμβάκι; Δε σου φτάνουν τα κιτ που είναι χρέπια, πυροβολάς και το πόδι σου μόνος σου! Πάντως το βάψιμο μου αρέσει. Καλή συνέχεια και προ πάντω καλή υπομονή!
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε Ελληνικο MB 151
Αποστολή από: jkbsprint στις Νοεμβρίου 03, 2011, 10:31:57 πμ
Για το βαμβακι εχετε δικιο, ηταν λαθος επιλογη. Το χρησιμοποιω λογω του οτι δεν κινδυνευουν απο αυτο τα ψιλα κομματια μεσα στο κοκπιτ. Τα τρεξιματα τα εχω δει, αλλα ειπαμε θεματα με τον αερογραφο. Ουτως η αλλως ενα χερακι ακομα θα περαστει με πιο σκουρα χρωματα οποτε θα καλυφθουν. Το κατω χρωμα το αφησα τελευταιο διοτι απλα ο αερογραφος αρνειται να ψεκασει ακρυλικα! Βουλωνει κατευθειαν ακομα και αν τα εχω κανει νερα. Οποτε εβαψα τα σμαλτα. Καλυτερες φωτο μετα το δευτερο χερι. Υποθετω οτι εγινε ενα ματσο χαλια.
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε Ελληνικο MB 151
Αποστολή από: Palanadine στις Νοεμβρίου 03, 2011, 11:26:07 πμ
Για το βάψιμο δεν μπορώ να πω κάτι που δεν έχει ήδη αναφερθεί, πέρα από το ότι, ακόμα και βρεγμένη χαρτοπετσέτα να βάλεις για κάλυψη κενών κατά το βάψιμο, καλό είναι να την αφαιρείς σχετικά νωρίς μετά το ψέκασμα, γιατί όταν στεγνώσει γίνεται πέτρα, ψιλοκολλάει κι αφήνει ίνες (καμία σχέση με το βαμβάκι βέβαια, φεύγουν πολύ πιο εύκολα). Στο άνοιγμα του cockpit που βλέπω, αν δεν υπάρχει κάτι να εξέχει, προσωπικά, θα έβαζα μασκοταινία να έχω το κεφάλι μου ήσυχο - σε κινητήρα και Σ/Π, βρεγμένη χαρτοπετσέτα.

 Το πρόβλημα που αναφέρεις με τα ακρυλικά, μπορεί να είναι θέμα αερογράφου, μπορεί να είναι και θέμα με τα ίδια τα χρώματα - ειδικά άμα ψεκάζει άνετα τα σμάλτα. Κι εγώ αντιμετώπιζα το ίδιο πρόβλημα με τα ακρυλικά: έντονο μπούκωμα με συλλογή ξερού χρώματος στην άκρη του μπεκ, φτύσιμο κτλ.

 Ίσως αν πεις τι μάρκα χρησιμοποιείς, διαλυτικό κτλ να βρούμε μια λύση. Πρόσφατα ανακάλυψα οτι σχεδόν όλα τα ακρυλικά (ακόμα και τα Vallejo που μου είχαν σπάσει τα νεύρα) αποδίδουν εξαιρετικά αποτελέσματα, όχι με τον διαλύτη που σου λένε είναι ο 'ειδικός' για τη μάρκα, αλλά διαλύοντας τα με Ισοπροπυλική Αλκοόλη. Τέλεια διάλυση, σπάνια μπουκώνει/ φτύνει, και το μόνο που χρειάζεται, αν συμβεί, με ένα κομμάτι χαρτί βρεγμένο με οινόπνευμα καθαρίζεις στα γρήγορα την άκρη του μπεκ/ βελόνας και συνεχίζεις.
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε Ελληνικο MB 151
Αποστολή από: labros87 στις Νοεμβρίου 03, 2011, 01:46:43 μμ
Πολυ με αρεσει το βαψιμο! ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε Ελληνικο MB 151
Αποστολή από: sotiris στις Νοεμβρίου 03, 2011, 01:56:00 μμ
Μα, βαμβάκι; Δε σου φτάνουν τα κιτ που είναι χρέπια, πυροβολάς και το πόδι σου μόνος σου! Πάντως το βάψιμο μου αρέσει. Καλή συνέχεια και προ πάντω καλή υπομονή!

Nα πεις οτι δεν του το πα :twisted: :twisted: :twisted:
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε Ελληνικο MB 151
Αποστολή από: sotiris στις Νοεμβρίου 03, 2011, 02:32:45 μμ
Επειδη εχω δει απο κοντα το κιτ αλλα και την δουλεια που εχει ριξει ο Γιαννης μαζι με διαφορες ατυχιες που του τυχανε ,τολμω να πω οτι εχει κανει πολυ καλη δουλεια ,και στο τελος θα βγει πολυ ωραιο
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε Ελληνικο MB 151
Αποστολή από: FANTOMAS...... στις Νοεμβρίου 03, 2011, 07:27:33 μμ
πολυ ωραια δουλεια μεχρι εδω καλη συνεχεια ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε Ελληνικο MB 151
Αποστολή από: ALEX_SSGTi στις Νοεμβρίου 03, 2011, 10:49:32 μμ
Μου χτυπάει λίγο παράξενα αυτό το ξεπλυμένο κεραμιδί, έτσι ήταν βαμμένα αυτά?
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε Ελληνικο MB 151
Αποστολή από: dtg στις Νοεμβρίου 04, 2011, 08:01:17 πμ
Η απόδοση του χρωματος αυτού παίζει πολύ από εταιρία σε εταιρία, οπότε ....
Γιαννη μετα από τόση δουλειά και προσπάθεια είναι πολύ κρίμα αυτή η ατυχία με το βάψιμο. Χρησιμοποίησες αρχικα Lifecolor μήπως? 
Ποιο ΔΧΧΧ σκοπευεις να κανεις;
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε Ελληνικο MB 151
Αποστολή από: Ελιξ-ιριος στις Νοεμβρίου 04, 2011, 08:48:54 πμ
Στην φωτογραφία δείχνει λίγο "μπορντώ" το χρώμα, αυτό είναι η αλήθεια. Στην πραγματικότητα ήταν ένα σκούρο καφέ χρώμα, "σοκολατί" θα το χαρακτήριζα...Δές το λίγο αυτό.
Εκτός εάν φταίει η φωτογραφία... :roll:
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε Ελληνικο MB 151
Αποστολή από: dtg στις Νοεμβρίου 04, 2011, 10:06:07 μμ
Ελπίζω να μη σε μπερδέψω περισσότερο:
(http://postimage.org/image/6mtlpby2v/) , (http://postimage.org/image/euvjabpzb/) , (http://postimage.org/image/j5esjnkg7/)
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε Ελληνικο MB 151
Αποστολή από: jkbsprint στις Νοεμβρίου 14, 2011, 07:32:59 μμ
Επιτελους τελος. Ενα ακρως φθαρμενο και ξεβαμμενο αεροσκαφος οπως το ''βλεπω'' εγω το θεμα. Τα 20αρια διατηρηθηκαν μια και αφαιρεθηκαν αργοτερα απο την αγορα τους, λογω ελλειψεως πυρομαχικων και το Δ με αριθμο  λειπει για να μπει καποια στιγμη στο μελλον. Ισως και καθολου. Εχει ενα θεμα με τον ενα τροχο που κοιταει στο γαμο του Καραγκιοζη αλλα παροτι τον ζεστανα και τον ισιωσα 2 φορες την ειδε επαναστατης χωρις αιτια επανηλθε στην αρχικη του κλιση. Καποια στιγμη θα κοπει και θα μπει μεταλλικη ενισχυση. Οταν θα εχω τρυπανι της προκοπης. Ευχαριστω παρα πολυ ολους τους συμφορουμιτες που εδωσαν φωτο, οδηγιες, συμβουλες κλπ.  ::salut::

(http://postimage.org/image/yx6x5urmv/) (http://postimage.org/image/rv8zjno13/) (http://postimage.org/image/u2d87ktbb/) (http://postimage.org/image/3vc1bmb1j/)

(http://postimage.org/image/xbw8rs6sn/) (http://postimage.org/image/h3g0iaxyf/) (http://postimage.org/image/yw1kq6f6v/) (http://postimage.org/image/vdpktseav/)

(http://postimage.org/image/ucpc4nxbb/) (http://postimage.org/image/7dsmlr1bb/) (http://postimage.org/image/tsewfptgn/) (http://postimage.org/image/m284akr53/)

Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε Ελληνικο MB 151
Αποστολή από: Ελιξ-ιριος στις Νοεμβρίου 14, 2011, 08:27:53 μμ
Πολύ ωραίο το αποτέλεσμα, ωραία και η λαδίλα από κάτω! (Και ιστορικά τεκμηριωμένη!) ::salut:: Διόρθωσες και το καφέ ή κάνει μαγικά η μηχανή σου; Τώρα δείχνει σωστότερα νομίζω...Ελπίζω σύντομα να βρείς κωδικό "Δ", ώστε να το ολοκληρώσεις! Μία υπενθύμιση μόνον! Ξέχασες να βάψεις τις χαρακτηριστικές μαύρες λωρίδες αναγνώρισης που είχαν τα Μπλόχ.
(http://postimage.org/image/dlwjmnfqf/)
Ελπίζω πως μπορείς να το κάνεις....
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε Ελληνικο MB 151
Αποστολή από: Palanadine στις Νοεμβρίου 14, 2011, 08:35:02 μμ
 M'αρέσει πολύ το τελικό αποτέλεσμα!  ::salut::

 Προσπάθησε μονάχα να βγάζεις όλες τις φωτό με, ή όλες χωρίς φλας. Πχ η τελευταία (κάτω επιφάνειες) που είναι με φλας, δείχνει τελείως άλλο χρώμα απ'ότι η πρό-τελευταία (πάλι κάτω επιφάνειες) που είναι χωρίς φλας. Γενικά χωρίς φλάς έχουν βγει όλες με μια 'κιτρινίλα'...
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε Ελληνικο MB 151
Αποστολή από: dtg στις Νοεμβρίου 14, 2011, 08:50:25 μμ
Ένα πολύ όμορφο μοντέλο γενικά! Μπράβο!.  Μου άρεσαν ιδιαίτερα οι φθορές!
Τώρα ως προς τις λωρίδες: μπορεί να τις βάψειςκατόπιν, αλλά μπορούμε να υποθέσουμε ότι δε βάφηκαν ακόμη. Είναι δυσκολο να υποθέσουμε ότια αυτές βάφηκαν 1-2 μέρες μετά την 28η Οκτ. Θα πρέπει να πέρασε κάποιο διάστημα.
Ως προς τον αριθμό Δ*** προσοχή, λόγω διαθέσιμων φώτο μην τοποθετήσεις τους αριθμού; 173 , 177, 179. (Υπάρχει καμιά άλλη φώτο που δε γνωρίζω;) Προφνώς το προφίλ που δημοσίευσε ο φίλος ελιξήριος είναι λάθος κα βασίζεται στο καμουφλαζ γαλλικού α/φους, αλλά δείχνει πως πρέπει να είναι οι λωρίδες
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε Ελληνικο MB 151
Αποστολή από: KostasT στις Νοεμβρίου 14, 2011, 08:58:03 μμ
Ωραια δουλεια Γιαννη, αλλα το φλας χαλαει τις φωτο.
Το προφιλ του ελιξιριου τι λαθος εχει?
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε Ελληνικο MB 151
Αποστολή από: Giorgos G στις Νοεμβρίου 14, 2011, 09:02:37 μμ
Αν και δε γνωριζω πολλες ιστορικες λεπτομερειες γυρω απο το συγκεκριμενο θεμα οπως ο  Δημητρης,πιστευω πως εγινε πολυ καλη δουλεια σε επιπεδο βαψιματος και φθορων. ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε Ελληνικο MB 151
Αποστολή από: dtg στις Νοεμβρίου 14, 2011, 09:28:50 μμ
Κώστα: φυσικά το προφίλ δεν το εκανε ο Ελιξήριος, ο οποίος γνωρίζει και υποθετω ότι ήθελε να δείξει τις λωρίδες. Για τα Δ173,177,179 υπάρχουν φώτο και μόνο γι αυτά μπορούμε να είμαστε σίγουροι για ένα μέρος του σχεδίου παραλλαγής. Δε γνωρίζω αν υπάρχει άλλη φώτο με άλλο Δ***. Το Δ173 που παρουσιάζεται λοιπόν είναι λάθος και το έγραψα στον φίλο που το έφτιαξε. Εξάλλου το σχέδιο αυτό αφορα σε γαλλικό α/φος και οι διαθέσιμες φώτο δέιχνουν ότι κανένα α/φος δεν είχε ίδια παραλλαγή με ένα άλλο!

(http://postimage.org/image/mkapbinrz/), (http://postimage.org/image/nnutnh8f3/) , (http://postimage.org/image/tq2gdywv3/)
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε Ελληνικο MB 151
Αποστολή από: Ελιξ-ιριος στις Νοεμβρίου 14, 2011, 09:44:01 μμ
Το προφίλ που ανέβασα προφανώς και δεν είναι δικό μου, άλλωστε το όνομα του δημιουργού του φαίνεται πάνω στην σελίδα, και όπως σωστά επισημαίνει ο φίλος ΔτΓ, το ανέβασα για να δείξω τις λωρίδες. Για το σχέδιο της παραλλαγής των Δ173, Δ177 και Δ179, η καλύτερη πηγή είναι οι υπάρχουσες φωτογραφίες! Όντως το σχέδιο της παραλλαγής στο προφίλ, είναι υποθετικό!
Μην μπερδευόμαστε :wink: ::salut::
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε Ελληνικο MB 151
Αποστολή από: Giannis στις Νοεμβρίου 14, 2011, 09:49:36 μμ
πολυ ωραιο το τελικο αποτελεσμα ::salut::
Τίτλος: Απ: 1/32 AZUR Bloch MB 152 C1 σε Ελληνικο MB 151
Αποστολή από: jkbsprint στις Νοεμβρίου 14, 2011, 10:28:33 μμ
Καταρχην σας ευχαριστω πολυ για τα καλα σας λογια. Το Δ δεν εχει μπει επιτηδες. Το εχω αφησει με τα πυροβολα οπως ηταν μεχρι και τις αρχες του πολεμου, πριν μας τελειωσουν τα πυρομαχικα και αναγκαστουμε να κανουμε τη μετατροπη σε πολυβολα. Απο αυτα που γνωριζω γιατι το εψαξα και εγω πολυ το θεμα, τα Δ αργησανε να μπουνε για διαφορους λογους. Οπως και λογω προχωρημενης φθορας αρχισε απο ενα σημειο και μετα και η αλλαγη της παραλλαγης σε παρομοια των υπολοιπων της ΕΒΑ. Εξου και η πολυ ξανοιγμενη παραλλαγη και οι εντονες μεταλλικες φθορες στο καλυμμα του κινητηρα, τα οποια λογω των γνωστων καθημερινων προβληματων πιο πολυ καιρο ανοιχτα ηταν παρα κλειστα. Ετσι λοιπον δεν εχουμε και θεματα ιστορικης ακριβειας, αν ηταν ετσι το εν λογω αεροσκαφος η οχι. Απο αυτα που γνωριζουμε, η παραλλαγη ηταν η στανταρ Γαλλικη, δηλαδη τρεχα γυρευε, καθως τα εβαφαν περιπου σε ενα μοτιβο οπως ηθελε ο καθενας. Επειδη τυγχανει να ξερω απο πρωτο χερι πως ξανοιγουν τα χρωματα ειδικα τα σκουρα απο τον ηλιο στην Ελλαδα επελεξα και αυτες τις αποχρωσεις σε συνδυασμο οτι οταν τα πηραμε κατ ουσιαν ηδη ηταν ψιλοχρεπια. Συν οτι τοτε τα αεροσκαφη ηταν εκτεθειμενα και οχι σε υποστεγα κλπ...  Τωρα για το φωτισμο των φωτο, ε ο καιρος δε βοηθαει για φυσικο φως που ειναι ισως το καλυτερο, οποτε εβγαλα με τη λαμπα του γραφειου προς το παρον, με οτι αυτο συνεπαγεται.