Shipanchi San being one of them!! A master of his kind! My kindest regards..
student of several sensei
Αααα, τι ωραία! Ήρθε ο κ. ʼικεν. Πολύ σύντομα θα δούμε και τον κ. Λανσντειλ απο το τζακομ. ::violent1::Δηλαδη, τί εννοεις Γιώργο?? :? :? :? :?: :?:
Έχει να γίνει το πανηγύρι της αρκούδας!
Σ ένα μήνα περίπου δεν πρόκειτε να φτιάχνει κανένας γιαπωνέζικα αεροπλάνα στην Ελλάδα :evil:
Με τις υγείες σας! ::sterb121::