Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Jet Αεροσκάφη => Jet: Υπό κατασκευή => Μήνυμα ξεκίνησε από: Nikos Tsitsos στις Μαΐου 08, 2006, 12:32:12 μμ
-
Phantomακι "Ghost" 1/48 Hasegawa :!:
Καθίσματα απο True Details και ραντάρ Scratch!







-
Τέλειο πες του Νιόνιου...ʼνοιξε το μάτι μας...
-
Tromero - mou anoixe tin orexi na arxiso kai ego ena!!!!!!
-
Όμορφο φαντομάκι, ο φίλος σου που είναι να μας πει και 2-3 λογάκια για την κατασκευή τους!?
-
Πολύ ωραίο,αλλά κάτι με χάλασε!
Δεν έχει το APG-65 και το χαρακτηριστικό IFF,άρα είναι SRA.
Tα SRA όμως δεν πήραν ποτέ ΔΙΑΣ όπως βλέπω απ τις αντέννες στους αεραγωγούς...
Δυστυχώς δεν μπορώ να ξεχωρίσω και κωδικό στην ουρά...
Εκτός αν είναι το 01511 που φόρεσε πρώτο την ghost... ή κάποιο άλλο "πεντάρι"
-
Φωτιές που μου ανάψατε απόψε με το Phantom :?
Τρέχω από την μια δουλειά στην άλλη και δεν προλαβαίνω να πιάσω τα δικά μου :oops: :oops:
Πολύ ωραίο σαν εικόνα :wink:
-
ωραίο αλλά με χαλάει αυτή η μανία που έχετε (οι αεροπλανάδες) να ανοίγετε τα ραντάρ, τους κινητήρες κλπ. χαλάει το όμορφο σχήμα και η σιλουέτα των αεροσκαφών.
προσωπική άποψη - γενική - και δεν έχει να κάνει με την πολύ καλή δουλειά του φίλου μας.
Σ.Σ.
-
Πανέμορφο μοντέλο και βάψιμο - λατρεύω το ghost! Συμφωνώ με το Σταυρο και την άποψη του. Δυσκολεύεσαι να δεις τη συνολικη εικονα όταν ανοίγεις πολλά panels - βεβαια όλα είναι σχετικά... :wink:
-
Πολύ ωραίο,αλλά κάτι με χάλασε!
Δεν έχει το APG-65 και το χαρακτηριστικό IFF,άρα είναι SRA.
Tα SRA όμως δεν πήραν ποτέ ΔΙΑΣ όπως βλέπω απ τις αντέννες στους αεραγωγούς...
Δυστυχώς δεν μπορώ να ξεχωρίσω και κωδικό στην ουρά...
Εκτός αν είναι το 01511 που φόρεσε πρώτο την ghost... ή κάποιο άλλο "πεντάρι"
Γιώργη μπορεί να είναι F-4E πριν την αναβάθμισή τους, κυκλοφορούσαν κάμποσα τότε με την ghost παραλλαγή. 8)
Νίκο αν μας πεις αριθμό ουράς θα μας βοηθήσεις πολύ! :wink:
-
Γι αυτό λέω μήπως είναι το 01511 ή κάποιο "πριν των PI 2000" :wink:
Πάντως το μοντελάκι είναι πολύ επιτυχημένο!
-
Πανέμορφο μοντέλο και βάψιμο - λατρεύω το ghost! Συμφωνώ με το Σταυρο και την άποψη του. Δυσκολεύεσαι να δεις τη συνολικη εικονα όταν ανοίγεις πολλά panels - βεβαια όλα είναι σχετικά... :wink:
Πολύ όμορφο πραγματικά. Προσωπικά τρελαίνομαι με τα ανοιχτά πάνελς ΕΚΤΟΣ από το ραντάρ γιατί σπάει την επιθετική όψη των μαχητικών... Τί γνώμη έχετε;
-
Πανέμορφο μοντέλο και βάψιμο - λατρεύω το ghost! Συμφωνώ με το Σταυρο και την άποψη του. Δυσκολεύεσαι να δεις τη συνολικη εικονα όταν ανοίγεις πολλά panels - βεβαια όλα είναι σχετικά... :wink:
Πολύ όμορφο πραγματικά. Προσωπικά τρελαίνομαι με τα ανοιχτά πάνελς ΕΚΤΟΣ από το ραντάρ γιατί σπάει την επιθετική όψη των μαχητικών... Τί γνώμη έχετε;
Να συμφωνήσω κι εγώ με τη σειρά μου για το άνοιγμα των ρανταρ.
Πάντως είναι συνήθης τακτική σε υπερλεπτομερή μοντέλα.
Το Phantom είναι εξαιρετικό όμως :wink:
Ωραίος ο Διονύσης. Ας μας πει όμως κάτι (για το βάψιμο, την κατασκευή, κλπ) :wink:
-
Ωραιο μοντελο αλλα οι πυλωνες των aim-9 δεν ειναι οι σωστοι.
-
Φοβερό!Το ΔΙΑΣ είναι scratch?
-
Πολύ όμορφο και καλή προσπάθεια με σωστή απόδοση του καμουφλάζ και με αρκετά καλό cockpit.Δώσε μόνο λίγη προσοχή στο μασκάρισμα στα διαφανή μέρη χρησιμοποιόντας την ταινία μασκαρίσματος της Tamiya. :wink:
-
Φοβερο...Το Dias ειτε scratch ειτε οχι ειναι μαμω!!!! :wink:
8)