Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Jet Αεροσκάφη => Jet: Υπό κατασκευή => Μήνυμα ξεκίνησε από: Nikos Tsitsos στις Μαΐου 08, 2006, 12:32:12 μμ

Τίτλος: F-4 Phantom του γνωστού Διονύση!!! 1/48
Αποστολή από: Nikos Tsitsos στις Μαΐου 08, 2006, 12:32:12 μμ
Phantomακι "Ghost" 1/48 Hasegawa :!:
Καθίσματα απο True Details και ραντάρ Scratch!















Τίτλος: Απ: 1/48 F-4 Phantom του γνωστού Διονύση!!!
Αποστολή από: JohnMet στις Μαΐου 08, 2006, 02:30:57 μμ
Τέλειο πες του Νιόνιου...ʼνοιξε το μάτι μας...
Τίτλος: Απ: 1/48 F-4 Phantom του γνωστού Διονύση!!!
Αποστολή από: Harris Charalambous στις Μαΐου 08, 2006, 02:43:31 μμ
Tromero - mou anoixe tin orexi na arxiso kai ego ena!!!!!!
Τίτλος: Απ: 1/48 F-4 Phantom του γνωστού Διονύση!!!
Αποστολή από: Brutalos στις Μαΐου 08, 2006, 02:48:32 μμ
Όμορφο φαντομάκι, ο φίλος σου που είναι να μας πει και 2-3 λογάκια για την κατασκευή τους!?
Τίτλος: Απ: 1/48 F-4 Phantom του γνωστού Διονύση!!!
Αποστολή από: mmaker στις Μαΐου 08, 2006, 05:40:50 μμ
Πολύ ωραίο,αλλά κάτι με χάλασε!
Δεν έχει το APG-65 και το χαρακτηριστικό IFF,άρα είναι SRA.
Tα SRA όμως δεν πήραν ποτέ ΔΙΑΣ όπως βλέπω απ τις αντέννες στους αεραγωγούς...
Δυστυχώς δεν μπορώ να ξεχωρίσω και κωδικό στην ουρά...
Εκτός αν είναι το 01511 που φόρεσε πρώτο την ghost... ή κάποιο άλλο "πεντάρι"
Τίτλος: Απ: 1/48 F-4 Phantom του γνωστού Διονύση!!!
Αποστολή από: 117tacan στις Μαΐου 08, 2006, 11:22:56 μμ
Φωτιές που μου ανάψατε  απόψε με το Phantom   :?

Τρέχω από την μια δουλειά στην άλλη και δεν προλαβαίνω να πιάσω τα δικά μου  :oops: :oops:

Πολύ ωραίο σαν εικόνα  :wink:
Τίτλος: Απ: 1/48 F-4 Phantom του γνωστού Διονύση!!!
Αποστολή από: Stavros στις Μαΐου 08, 2006, 11:44:01 μμ
ωραίο αλλά με χαλάει αυτή η μανία που έχετε (οι αεροπλανάδες) να ανοίγετε τα ραντάρ, τους κινητήρες κλπ. χαλάει το όμορφο σχήμα και η σιλουέτα των αεροσκαφών.
προσωπική άποψη - γενική -  και δεν έχει να κάνει με την πολύ καλή δουλειά του φίλου μας.
Σ.Σ.
 
Τίτλος: Απ: 1/48 F-4 Phantom του γνωστού Διονύση!!!
Αποστολή από: Corto στις Μαΐου 09, 2006, 12:19:07 πμ
Πανέμορφο μοντέλο και βάψιμο - λατρεύω το ghost! Συμφωνώ με το Σταυρο και την άποψη του. Δυσκολεύεσαι να δεις τη συνολικη εικονα όταν ανοίγεις πολλά panels - βεβαια όλα είναι σχετικά...  :wink:
Τίτλος: Απ: 1/48 F-4 Phantom του γνωστού Διονύση!!!
Αποστολή από: ΣΜΗΝΑΡΧΟΣ(Ι)ΚΑΚΑΛΟΣ στις Μαΐου 09, 2006, 10:38:30 μμ
Πολύ ωραίο,αλλά κάτι με χάλασε!
Δεν έχει το APG-65 και το χαρακτηριστικό IFF,άρα είναι SRA.
Tα SRA όμως δεν πήραν ποτέ ΔΙΑΣ όπως βλέπω απ τις αντέννες στους αεραγωγούς...
Δυστυχώς δεν μπορώ να ξεχωρίσω και κωδικό στην ουρά...
Εκτός αν είναι το 01511 που φόρεσε πρώτο την ghost... ή κάποιο άλλο "πεντάρι"
Γιώργη μπορεί να είναι F-4E πριν την αναβάθμισή τους, κυκλοφορούσαν κάμποσα τότε με την ghost παραλλαγή. 8)
Νίκο αν μας πεις αριθμό ουράς θα μας βοηθήσεις πολύ! :wink:
Τίτλος: Απ: 1/48 F-4 Phantom του γνωστού Διονύση!!!
Αποστολή από: mmaker στις Μαΐου 09, 2006, 10:44:56 μμ
Γι αυτό λέω μήπως είναι το 01511 ή κάποιο "πριν των PI 2000" :wink:
Πάντως το μοντελάκι είναι πολύ επιτυχημένο!
Τίτλος: Απ: 1/48 F-4 Phantom του γνωστού Διονύση!!!
Αποστολή από: Jet72 στις Μαΐου 10, 2006, 10:10:08 πμ
Πανέμορφο μοντέλο και βάψιμο - λατρεύω το ghost! Συμφωνώ με το Σταυρο και την άποψη του. Δυσκολεύεσαι να δεις τη συνολικη εικονα όταν ανοίγεις πολλά panels - βεβαια όλα είναι σχετικά...  :wink:
Πολύ όμορφο πραγματικά. Προσωπικά τρελαίνομαι με τα ανοιχτά πάνελς ΕΚΤΟΣ από το ραντάρ γιατί σπάει την επιθετική όψη των μαχητικών... Τί γνώμη έχετε;
Τίτλος: Απ: 1/48 F-4 Phantom του γνωστού Διονύση!!!
Αποστολή από: Παναγιώτης Μαυροειδής στις Μαΐου 10, 2006, 10:34:57 πμ
Πανέμορφο μοντέλο και βάψιμο - λατρεύω το ghost! Συμφωνώ με το Σταυρο και την άποψη του. Δυσκολεύεσαι να δεις τη συνολικη εικονα όταν ανοίγεις πολλά panels - βεβαια όλα είναι σχετικά...  :wink:
Πολύ όμορφο πραγματικά. Προσωπικά τρελαίνομαι με τα ανοιχτά πάνελς ΕΚΤΟΣ από το ραντάρ γιατί σπάει την επιθετική όψη των μαχητικών... Τί γνώμη έχετε;
Να συμφωνήσω κι εγώ με τη σειρά μου για το άνοιγμα των ρανταρ.
Πάντως είναι συνήθης τακτική σε υπερλεπτομερή μοντέλα.
Το Phantom είναι εξαιρετικό όμως  :wink:
Ωραίος ο Διονύσης. Ας μας πει όμως κάτι (για το βάψιμο, την κατασκευή, κλπ)  :wink:
Τίτλος: Απ: 1/48 F-4 Phantom του γνωστού Διονύση!!!
Αποστολή από: stelioskar13 στις Ιουλίου 29, 2006, 01:40:31 πμ
Ωραιο μοντελο αλλα οι πυλωνες των aim-9 δεν ειναι οι σωστοι.
Τίτλος: Απ: 1/48 F-4 Phantom του γνωστού Διονύση!!!
Αποστολή από: mirrage στις Ιουλίου 29, 2006, 01:52:39 πμ
Φοβερό!Το ΔΙΑΣ είναι scratch?
Τίτλος: Απ: 1/48 F-4 Phantom του γνωστού Διονύση!!!
Αποστολή από: Δόξας Ιωάννης στις Ιουλίου 29, 2006, 11:00:42 πμ
Πολύ όμορφο και καλή προσπάθεια με σωστή απόδοση του καμουφλάζ και με αρκετά καλό cockpit.Δώσε μόνο λίγη προσοχή στο μασκάρισμα στα διαφανή μέρη χρησιμοποιόντας την ταινία μασκαρίσματος της Tamiya. :wink:
Τίτλος: Απ: 1/48 F-4 Phantom του γνωστού Διονύση!!!
Αποστολή από: F-16rhs στις Ιουλίου 31, 2006, 02:03:56 πμ
Φοβερο...Το Dias ειτε scratch ειτε οχι ειναι μαμω!!!! :wink:


 8)