Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Σύγχρονα Στρατιωτικά θέματα => Armor/AFV: Υπό κατασκευή => Μήνυμα ξεκίνησε από: IBANEZos στις Νοεμβρίου 28, 2010, 05:10:33 μμ

Τίτλος: Τ-55 Τamiya 1/35 Ροδεσιανο
Αποστολή από: IBANEZos στις Νοεμβρίου 28, 2010, 05:10:33 μμ
Καλησπερα!

Εχω ξεκινησει το γνωστο Τ-55 της Ταμιγια και εχοντας τελειωσει σχεδον την συναρμολογηση σκεφτομαι τι εθνικοτητας να το κανω!!?

Ο γνωστος τρομακτικος τυπος (Φου) με πιεσε να παω για Ροδεσιανο.. :twisted: :mrgreen:

Το θεμα ειναι οτι δεν μπορω να βγαλω ακρη με τα 2 χρωματα της παραλλαγης.. :roll: :roll: :?
εχω βρει αυτο το λινκ http://www.missing-lynx.com/gallery/modern/t55_gdavidson.htm

Οποιος γνωστος αγνωστος μπορει ας βοηθησει σχετικα με τους κωδικους που θα ταιριαζουν κυριως για tamiya-gunze :lol:
Ευχαριστω προκαταβολικα!

Πιο βραδυ θα ανεβασω φωτο απο το μοντελο :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Τ-55 Τamiya 1/35 (μαλλον Ροδεσιανο)
Αποστολή από: Symeon στις Νοεμβρίου 28, 2010, 05:28:45 μμ
Δημήτρη νομίζω θα ήταν καλύτερα να απευθυνθείς στον γνωστό τρομακτικό τύπο.  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Καλή συνέχεια.  ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: Τ-55 Τamiya 1/35 (μαλλον Ροδεσιανο)
Αποστολή από: Blitz-X στις Νοεμβρίου 28, 2010, 08:49:57 μμ
Καλή αρχή μικρέ :mrgreen: ::glossa::

Δαγκωτό Ροδεσιανό, έχει ωραία παραλλαγή.

::salut:: ::salut:: ::salut::
ΜΦΧ
Τίτλος: Απ: Τ-55 Τamiya 1/35 (μαλλον Ροδεσιανο)
Αποστολή από: Hummel Moss στις Νοεμβρίου 28, 2010, 09:01:01 μμ
αν ψάχνεις για κουκουρούκου παραλλαγή έχω μερικές φωτό (στις στέλνω με pm).Όπως και να'χει, καλή αρχή!... ::salut::
Τίτλος: Απ: Τ-55 Τamiya 1/35 (μαλλον Ροδεσιανο)
Αποστολή από: IBANEZos στις Νοεμβρίου 28, 2010, 09:15:40 μμ
Eυχαριστω πολυ παιδες!!

Θαναση περιμενω πμ :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Τ-55 Τamiya 1/35 (μαλλον Ροδεσιανο)
Αποστολή από: Πέτρος στις Νοεμβρίου 28, 2010, 09:33:02 μμ
Το θεμα ειναι οτι δεν μπορω να βγαλω ακρη με τα 2 χρωματα της παραλλαγης.. :roll: :roll: :?
εχω βρει αυτο το λινκ http://www.missing-lynx.com/gallery/modern/t55_gdavidson.htm

Οποιος γνωστος αγνωστος μπορει ας βοηθησει σχετικα με τους κωδικους που θα ταιριαζουν κυριως για tamiya-gunze :lol:
Ευχαριστω προκαταβολικα!

Πιο βραδυ θα ανεβασω φωτο απο το μοντελο :mrgreen:

 ::mastigio:: ::mastigio:: ::mastigio::

αρχή με σκούρο καφέ
για καμουφλάζ, βασικό πράσινο και καφεκόκκινο + 30-40% κίτρινο ( Desert Yellow) για να "κατεβεί" μετά
Τίτλος: Απ: Τ-55 Τamiya 1/35 (μαλλον Ροδεσιανο)
Αποστολή από: IBANEZos στις Νοεμβρίου 28, 2010, 09:53:12 μμ
Το θεμα ειναι οτι δεν μπορω να βγαλω ακρη με τα 2 χρωματα της παραλλαγης.. :roll: :roll: :?
εχω βρει αυτο το λινκ http://www.missing-lynx.com/gallery/modern/t55_gdavidson.htm

Οποιος γνωστος αγνωστος μπορει ας βοηθησει σχετικα με τους κωδικους που θα ταιριαζουν κυριως για tamiya-gunze :lol:
Ευχαριστω προκαταβολικα!

Πιο βραδυ θα ανεβασω φωτο απο το μοντελο :mrgreen:

 ::mastigio:: ::mastigio:: ::mastigio::

αρχή με σκούρο καφέ
για καμουφλάζ, βασικό πράσινο και καφεκόκκινο + 30-40% κίτρινο ( Desert Yellow) για να "κατεβεί" μετά

και στο καφε να προσθεσω 30% κιτρινο??(desert yellow)??
Τίτλος: Απ: Τ-55 Τamiya 1/35 (μαλλον Ροδεσιανο)
Αποστολή από: athor1972 στις Νοεμβρίου 29, 2010, 01:07:43 πμ
Καλή συνέχεια Δημήτρη . ::icon_thumright:: ::icon_thumright:: ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: Τ-55 Τamiya 1/35 (μαλλον Ροδεσιανο)
Αποστολή από: IBANEZos στις Νοεμβρίου 29, 2010, 01:11:10 πμ
Καλή συνέχεια Δημήτρη . ::icon_thumright:: ::icon_thumright:: ::icon_thumright::

Ευχαριστω Γιωργο!
Να δω ποτε θα ανεβασω φωτο.. :evil: Ορεστη... :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Τ-55 Τamiya 1/35 (μαλλον Ροδεσιανο)
Αποστολή από: Πέτρος στις Νοεμβρίου 29, 2010, 02:02:17 πμ

 ::mastigio:: ::mastigio:: ::mastigio::

αρχή με σκούρο καφέ
για καμουφλάζ, βασικό πράσινο και καφεκόκκινο + 30-40% κίτρινο ( Desert Yellow) για να "κατεβεί" μετά

και στο καφε να προσθεσω 30% κιτρινο??(desert yellow)??
[/quote]


 ::agree:: ::agree:: ::agree:: ::agree::
Τίτλος: Απ: Τ-55 Τamiya 1/35 (μαλλον Ροδεσιανο)
Αποστολή από: Voroshilov στις Νοεμβρίου 29, 2010, 07:14:25 πμ
Να δω ποτε θα ανεβασω φωτο.. :evil: Ορεστη... :mrgreen: :mrgreen:

Εντάξει, εντάξει θα την φέρω (την καλή που δουλεύει ::glossa::)
Τίτλος: Απ: Τ-55 Τamiya 1/35 (μαλλον Ροδεσιανο)
Αποστολή από: Dimmu Borgir στις Νοεμβρίου 29, 2010, 10:43:23 πμ
Με τις γνωστές δημοκρατικές ευαισθησίες που με διακατέχουν να σου πώ ότι το μάλλον είναι η λέξη που πρέπει να αφαιρέσεις!!!! ::glossa:: Σίγουρα Ροδεσιανό και το ψάχνω τώρα για τα χρώματα αν και έχω καταλήξει (σχεδόν).Θα σου στείλω συνταγή σύντομα ::icon_thumright:: Πρόσεξε τις "κακές" παρέες που θα σε στρέψουν στην εύκολη βαρετή λύση!!! ::mastigoma:: ::mastigoma:: ::mastigoma:: ::mastigoma:: Έτσι λίγο πρωινό για να μην ξεχνιόμαστε!!! :lol: :lol: :lol:


 ::arrowred:: By the late 1970s, Rhodesia's front-line forces contained about 25,000 regular troops and police - backed up by relatively strong army and police reserves. Its armoured vehicles largely consisted of light armoured cars, complemented by just eight tanks (Polish built T-55LD tanks) ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: Τ-55 Τamiya 1/35 (μαλλον Ροδεσιανο)
Αποστολή από: Dimmu Borgir στις Νοεμβρίου 29, 2010, 11:34:46 πμ
Δεύτερος γύρος μαστιγώματος!!Τα Ροδεσιανά Τ55 ήταν πολωνικής προέλευσης οπότε το βασικό τους χρώμα ήταν το RAL6014 (Gelbolive) και το πιό κοντινό σε Gunze είναι το Η405!Για το άλλο χρώμα κατέληξα στο Η310 σάν βάση μιλάω πάντα!Από εκεί και πέρα ξανοίγματα με κάποιο μπεζάκι στο βασικό και τη στάνταρ διαδικασία!ʼν έχεις όποια απορία πάρε με τηλ. ::icon_thumright::


   Α και να μην ξεχνιόμαστε ::mastigoma:: ::mastigoma:: ::mastigoma:: ::mastigoma:: :lol: :lol: :lol:
Τίτλος: Απ: Τ-55 Τamiya 1/35 Ροδεσιανο
Αποστολή από: IBANEZos στις Νοεμβρίου 29, 2010, 11:37:50 πμ
Eυχαριστω Φου!!

Δηλαδη το Τ-55 πρεπει να το βγαλω απο το κουτι σαν Πολωνικο?? δινει η Ταμιγια τετοια εκδοση! :roll:

Αχχ το πρωινο μαρεσει πολυ!
Τίτλος: Απ: Τ-55 Τamiya 1/35 (μαλλον Ροδεσιανο)
Αποστολή από: Voroshilov στις Νοεμβρίου 29, 2010, 11:49:55 πμ
Χρήστο όντως!!! (όχι πως υπήρχε περίπτωση να έχεις κάνει λάθος!!!  :mrgreen:)
Τα Ροδεσιανά Τ-55, κατασχέθηκαν απο ένα Λυβικό πλοίο που είχε προορισμό το λιμάνι Maputo της Μοζαμβίκης, προκειμένου, τα Τ-55 να παραδοθούν στις δυνάμεις των ανταρτών της Ροδεσίας!!!!
Ο καπετάνιος του πλοίου, μπέρδεψε ( :?: :!: :?: :!: :?: :!:) το λιμάνι του Maputo, με αυτό του Durban της Ν.Αφρικής. Έτσι οι νοτιοαφρικανικές αρχές, αφού κράτησαν 2, παρέδωσαν τα υπόλοιπα 8 στο "αδελφό" κράτος της Ροδεσίας...
(πηγή [wiki=]Rhodesian Armoured Corps[/wiki]) 

Συνεπώς, ναι Μήτσο, κάνε το Πολωνικό!!!!

Όσο αφορά το βάψιμο, παραθέτω αυτολεξεί τι γράφει το παραπάνω λήμμα:
Παράθεση
The tanks, now part of the Rhodesian Armoured Car Regiment - in a newly-formed "E" Squadron - were driven around on tank transporters for several months in order to give the impression that the Rhodesians possessed a large number of heavy tanks. On arrival the T-55s had sported the original Libyan camouflage scheme. Major Winkler ordered them repainted in American camo, which was eminently unsuitable, and finally the South African instructors had them painted in anti-infra-red South African camo, which proved perfect for Rhodesian conditions.

Ποιο είναι λοιπόν το Anti- IR  South African camo????? 
Τίτλος: Απ: Τ-55 Τamiya 1/35 (μαλλον Ροδεσιανο)
Αποστολή από: Dimmu Borgir στις Νοεμβρίου 29, 2010, 11:55:26 πμ
Τα χρώματα που ανέφερα πιό πάνω ισχύουν!! ::icon_thumright::

Spoiler (hover to show)
Τίτλος: Απ: Τ-55 Τamiya 1/35 Ροδεσιανο
Αποστολή από: IBANEZos στις Νοεμβρίου 29, 2010, 11:56:19 πμ
Παιδια ευχαριστω πολυ για τις πληροφοριες!!
Τίτλος: Απ: Τ-55 Τamiya 1/35 Ροδεσιανο
Αποστολή από: Πέτρος στις Νοεμβρίου 29, 2010, 12:13:47 μμ
http://www.dintel-gid.com.ar/historia_operativa/articulo39.html

από ότι φαινεται ο Graeme πέτυχε τα χρώματα στο μοντέλο
Τίτλος: Απ: Τ-55 Τamiya 1/35 Ροδεσιανο
Αποστολή από: leopard στις Νοεμβρίου 29, 2010, 07:30:44 μμ
Δες και εδώ μήπως βρεις καμία φώτο:
http://www.militaryphotos.net/forums/showthread.php?134312-Rhodesian-Bush-War-Phtotographs
Τίτλος: Απ: Τ-55 Τamiya 1/35 Ροδεσιανο
Αποστολή από: IBANEZos στις Νοεμβρίου 29, 2010, 07:33:08 μμ
Ευχαριστω Φανη!
Τίτλος: Απ: Τ-55 Τamiya 1/35 Ροδεσιανο
Αποστολή από: nino1969 στις Νοεμβρίου 29, 2010, 08:08:38 μμ
Ωραία πράγματα μου μυρίζονται ...  ::eetsmakelijk::   
::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: Τ-55 Τamiya 1/35 Ροδεσιανο
Αποστολή από: philio στις Νοεμβρίου 29, 2010, 08:40:53 μμ
...εμένα πάλι μου μυρίζεται ότι πας να τα φορτώσεις στον κόκκορα με τη σχολή  :roll:
Για να περάσεις με τον κηδεμόνα σου να πούμε δυό κουβέντες... :mrgreen:

Πάντως εδώ αριστεύεις  ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: Τ-55 Τamiya 1/35 Ροδεσιανο
Αποστολή από: IBANEZos στις Νοεμβρίου 29, 2010, 08:43:13 μμ
...εμένα πάλι μου μυρίζεται ότι πας να τα φορτώσεις στον κόκκορα με τη σχολή  :roll:
Για να περάσεις με τον κηδεμόνα σου να πούμε δυό κουβέντες... :mrgreen:

Πάντως εδώ αριστεύεις  ::icon_thumright::

Κυριε Φιλιππε μην ανησυχειτε τα πρωινα ειμαι στο ΤΕΙ
το απογευμα μοντελαρω! αν μοντελαρω!

Θειε Νικο αντιλοπες και αφρικανικους ελεφαντες μυριζει :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Τ-55 Τamiya 1/35 Ροδεσιανο
Αποστολή από: nino1969 στις Νοεμβρίου 29, 2010, 09:06:07 μμ
Spoiler (hover to show)
Τίτλος: Απ: Τ-55 Τamiya 1/35 Ροδεσιανο
Αποστολή από: IBANEZos στις Νοεμβρίου 30, 2010, 02:35:46 μμ
Λοιπον βρηκα φωτογραφικη!

(http://postimage.org/image/2oellsk78/) (http://postimage.org/image/2oen9bwp0/) (http://postimage.org/image/2oeqkelok/) (http://postimage.org/image/2oes7xy6c/)

(http://postimage.org/image/2oevj0n5w/) (http://postimage.org/image/2oex6jzno/) (http://postimage.org/image/2of0hmon8/) (http://postimage.org/image/2of3spdms/) (http://postimage.org/image/2of73s2mc/) (http://postimage.org/image/2ofc2e43o/)

Αν δειτε κατι που μου εχει διαφυγει πειτε το!
Περιμενω τα σχολια σας
Τίτλος: Απ: Τ-55 Τamiya 1/35 Ροδεσιανο
Αποστολή από: Dimmu Borgir στις Νοεμβρίου 30, 2010, 02:49:43 μμ
Πρός το παρόν αυτό που βλέπω να λείπει είναι τα κουτιά του πολυβόλου

http://img72.imageshack.us/img72/7444/rhodesiant55.jpg

Επίσης δεν βλέπω και τα καπάκια του κινητήρα?Κατά τα άλλα πολύ ωραία δουλειά!
Spoiler (hover to show)
Για να προχωράμε!! ::mastigoma:: ::mastigoma:: ::mastigoma::
Τίτλος: Απ: Τ-55 Τamiya 1/35 Ροδεσιανο
Αποστολή από: IBANEZos στις Νοεμβρίου 30, 2010, 02:51:57 μμ
Πρός το παρόν αυτό που βλέπω να λείπει είναι τα κουτιά του πολυβόλου

http://img72.imageshack.us/img72/7444/rhodesiant55.jpg

Επίσης δεν βλέπω και τα καπάκια του κινητήρα?Κατά τα άλλα πολύ ωραία δουλειά!
Spoiler (hover to show)
Για να προχωράμε!! ::mastigoma:: ::mastigoma:: ::mastigoma::

Eλεγα να τα βαψω ξεχωριστα τα κουτια..
Καπακια δεν θα βαλω τελικα.
Οκ....θα φτιαξω καινουργια κουβερτα
Τίτλος: Απ: Τ-55 Τamiya 1/35 Ροδεσιανο
Αποστολή από: Dimmu Borgir στις Νοεμβρίου 30, 2010, 02:56:05 μμ
Να τα βάλεις πάνω αφού έχουν και αυτά την παραλλαγή του άρματος και να φτιάξεις και τα ρημαδοκαπάκια :twisted:Έχεις καλομάθει μου φαίνεται ::glossa::Αν δεν μπορείς , να έρθεις να τα φτιάξουμε παρέα μια μέρα(τα καπάκια εννοώ) :wink: :lol: :lol: :lol:
Πιό λεπτά λουριά στη νέα κουβέρτα!! ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: Τ-55 Τamiya 1/35 Ροδεσιανο
Αποστολή από: IBANEZos στις Νοεμβρίου 30, 2010, 02:58:32 μμ
Τα κουτια του πολυβολου δεν ακολουθουν την παραλλαγη!! αχχ γεραματα!!

Τίτλος: Απ: Τ-55 Τamiya 1/35 Ροδεσιανο
Αποστολή από: Dimmu Borgir στις Νοεμβρίου 30, 2010, 03:57:34 μμ
Έχεις δίκιο πουλέν μου για τα κουτιά!!! :(Τι να κάνω βλέπεις το γήρας.... ::glossa::
Τίτλος: Απ: Τ-55 Τamiya 1/35 Ροδεσιανο
Αποστολή από: Ni_Kos στις Νοεμβρίου 30, 2010, 04:07:56 μμ
Δημήτρη, από Τ-55 δεν είμαι ειδικός  :roll:    Αλλά από κατασκευαστικής πλευράς έχεις κάνει πολύ καθαρή δουλειά  ::icon_thumright::

Καλή συνέχεια ......
Τίτλος: Απ: Τ-55 Τamiya 1/35 Ροδεσιανο
Αποστολή από: IBANEZos στις Νοεμβρίου 30, 2010, 04:26:38 μμ
Έχεις δίκιο πουλέν μου για τα κουτιά!!! :(Τι να κάνω βλέπεις το γήρας.... ::glossa::

Πουλεν μου δεν πειραζει σε συγχωρω!

Νικο σε ευχαριστω πολυ!
Τίτλος: Απ: Τ-55 Τamiya 1/35 Ροδεσιανο
Αποστολή από: dive στις Νοεμβρίου 30, 2010, 04:34:28 μμ
υπεροχη κατασκευη..... ::icon_thumright:: ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: Τ-55 Τamiya 1/35 Ροδεσιανο
Αποστολή από: Hummel Moss στις Νοεμβρίου 30, 2010, 05:32:01 μμ
Δημήτρη δεν μπορώ να δώ αν έχεις βάλει τις βάσεις για τα χερούλια στα pillow tanks (δεξαμενές).Επίσης αν σε ενδιαφέρει η λεπτομέρεια , μην ξεχάσεις τους προεντατείρες των ίδιων δεξαμενών (δες παρακάτω τα βελάκια):

[imgt]http://i371.photobucket.com/albums/oo158/abozinis/T55/2c108aed.jpg[/imgt] [imgt]http://i371.photobucket.com/albums/oo158/abozinis/T55/T5541.jpg[/imgt] [imgt]http://i371.photobucket.com/albums/oo158/abozinis/T55/T5542.jpg[/imgt]



Τίτλος: Απ: Τ-55 Τamiya 1/35 Ροδεσιανο
Αποστολή από: IBANEZos στις Νοεμβρίου 30, 2010, 05:34:32 μμ
Θαναση τα εχω αλλαξει ολα τα χερουλια απλα για βαση αφησα αυτες του κιτ.
Λες να τις αλλαξω??

Τους προεντατείρες πως τους εφτιαξες?
Τίτλος: Απ: Τ-55 Τamiya 1/35 Ροδεσιανο
Αποστολή από: Hummel Moss στις Νοεμβρίου 30, 2010, 05:41:49 μμ
Θαναση τα εχω αλλαξει ολα τα χερουλια απλα για βαση αφησα αυτες του κιτ.
Λες να τις αλλαξω??

Τους προεντατείρες πως τους εφτιαξες?

οι βάσεις στα χερούλια (απλά η φωτό είναι θολή και δεν μπορούσα να τις δω!), αν είναι εντός κλίμακας είσαι οκ! ..εσύ αποφασίζεις!... :wink:

Οι προεντατείρες έγιναν με φύλλο αλουμινίου, χαλκόσιρμα, panch & die και masterclub bolts*.... ::icon_thumright::


*  http://www.historicahobbies.com/Master-Club-Bolts_bymfg_116-0-1.html


edit: σου έβαλα το link.
Τίτλος: Απ: Τ-55 Τamiya 1/35 Ροδεσιανο
Αποστολή από: IBANEZos στις Νοεμβρίου 30, 2010, 05:45:32 μμ
Θαναση τα εχω αλλαξει ολα τα χερουλια απλα για βαση αφησα αυτες του κιτ.
Λες να τις αλλαξω??

Τους προεντατείρες πως τους εφτιαξες?

οι βάσεις στα χερούλια (απλά η φωτό είναι θολή και δεν μπορούσα να τις δω!), αν είναι εντός κλίμακας είσαι οκ! ..εσύ αποφασίζεις!... :wink:

Οι προεντατείρες έγιναν με φύλλο αλουμινίου, χαλκόσιρμα, panch & die και masterclub bolts.... ::icon_thumright::

Θα τις αλλαξω αν ειναι.

τωρα για τους προεντατειρες δεν ξερω... panch & die δεν εχω..τα bolts της masteclub δεν εχω ιδεα τι ειναι? :roll: μπουλονια να υποθεσω?
Τίτλος: Απ: Τ-55 Τamiya 1/35 Ροδεσιανο
Αποστολή από: Hummel Moss στις Νοεμβρίου 30, 2010, 05:47:41 μμ
δες το λινκ που σου έβαλα στο προηγούμενο ποστάρισμα, καθώς και αυτή την φωτό:


[imgt]http://i371.photobucket.com/albums/oo158/abozinis/T55/00af95da.jpg[/imgt]
Τίτλος: Απ: Τ-55 Τamiya 1/35 Ροδεσιανο
Αποστολή από: athor1972 στις Δεκεμβρίου 03, 2010, 02:03:13 πμ
Ωραία δουλειά Δημήτρη  ::icon_thumright:: ::icon_thumright:: ::icon_thumright::
Καλή συνέχεια και καλά βαψίματα.
Τίτλος: Απ: Τ-55 Τamiya 1/35 Ροδεσιανο
Αποστολή από: Blitz-X στις Δεκεμβρίου 06, 2010, 09:38:45 μμ
Μήτσε Μήτσε...   και μαμώ το πας το θεριό ::icon_thumright::
Απ' ότι βλέπω έπιασες και τις σκρατσιές με τις δεξαμένές και το πάς για UltraHighHugeSuperDuper Detailed Μοντέλο :mrgreen:

 ::eusa_clap::    ::eusa_clap::    ::eusa_clap::

Καλή συνέχεια :!:

::salut:: ::salut:: ::salut::
ΜΦΧ