Το θεμα ειναι οτι δεν μπορω να βγαλω ακρη με τα 2 χρωματα της παραλλαγης.. :roll: :roll: :?
εχω βρει αυτο το λινκ http://www.missing-lynx.com/gallery/modern/t55_gdavidson.htm
Οποιος γνωστος αγνωστος μπορει ας βοηθησει σχετικα με τους κωδικους που θα ταιριαζουν κυριως για tamiya-gunze :lol:
Ευχαριστω προκαταβολικα!
Πιο βραδυ θα ανεβασω φωτο απο το μοντελο :mrgreen:
Το θεμα ειναι οτι δεν μπορω να βγαλω ακρη με τα 2 χρωματα της παραλλαγης.. :roll: :roll: :?
εχω βρει αυτο το λινκ http://www.missing-lynx.com/gallery/modern/t55_gdavidson.htm
Οποιος γνωστος αγνωστος μπορει ας βοηθησει σχετικα με τους κωδικους που θα ταιριαζουν κυριως για tamiya-gunze :lol:
Ευχαριστω προκαταβολικα!
Πιο βραδυ θα ανεβασω φωτο απο το μοντελο :mrgreen:
::mastigio:: ::mastigio:: ::mastigio::
αρχή με σκούρο καφέ
για καμουφλάζ, βασικό πράσινο και καφεκόκκινο + 30-40% κίτρινο ( Desert Yellow) για να "κατεβεί" μετά
Καλή συνέχεια Δημήτρη . ::icon_thumright:: ::icon_thumright:: ::icon_thumright::
::mastigio:: ::mastigio:: ::mastigio::
αρχή με σκούρο καφέ
για καμουφλάζ, βασικό πράσινο και καφεκόκκινο + 30-40% κίτρινο ( Desert Yellow) για να "κατεβεί" μετά
Να δω ποτε θα ανεβασω φωτο.. :evil: Ορεστη... :mrgreen: :mrgreen:
The tanks, now part of the Rhodesian Armoured Car Regiment - in a newly-formed "E" Squadron - were driven around on tank transporters for several months in order to give the impression that the Rhodesians possessed a large number of heavy tanks. On arrival the T-55s had sported the original Libyan camouflage scheme. Major Winkler ordered them repainted in American camo, which was eminently unsuitable, and finally the South African instructors had them painted in anti-infra-red South African camo, which proved perfect for Rhodesian conditions.
...εμένα πάλι μου μυρίζεται ότι πας να τα φορτώσεις στον κόκκορα με τη σχολή :roll:
Για να περάσεις με τον κηδεμόνα σου να πούμε δυό κουβέντες... :mrgreen:
Πάντως εδώ αριστεύεις ::icon_thumright::
(http://postimage.org/image/2oellsk78/)
(http://postimage.org/image/2oen9bwp0/)
(http://postimage.org/image/2oeqkelok/)
(http://postimage.org/image/2oes7xy6c/)
(http://postimage.org/image/2oevj0n5w/)
(http://postimage.org/image/2oex6jzno/)
(http://postimage.org/image/2of0hmon8/)
(http://postimage.org/image/2of3spdms/)
(http://postimage.org/image/2of73s2mc/)
(http://postimage.org/image/2ofc2e43o/)Πρός το παρόν αυτό που βλέπω να λείπει είναι τα κουτιά του πολυβόλου
http://img72.imageshack.us/img72/7444/rhodesiant55.jpg
Επίσης δεν βλέπω και τα καπάκια του κινητήρα?Κατά τα άλλα πολύ ωραία δουλειά!
Για να προχωράμε!! ::mastigoma:: ::mastigoma:: ::mastigoma::
Έχεις δίκιο πουλέν μου για τα κουτιά!!! :(Τι να κάνω βλέπεις το γήρας.... ::glossa::
Θαναση τα εχω αλλαξει ολα τα χερουλια απλα για βαση αφησα αυτες του κιτ.
Λες να τις αλλαξω??
Τους προεντατείρες πως τους εφτιαξες?
Θαναση τα εχω αλλαξει ολα τα χερουλια απλα για βαση αφησα αυτες του κιτ.
Λες να τις αλλαξω??
Τους προεντατείρες πως τους εφτιαξες?
οι βάσεις στα χερούλια (απλά η φωτό είναι θολή και δεν μπορούσα να τις δω!), αν είναι εντός κλίμακας είσαι οκ! ..εσύ αποφασίζεις!... :wink:
Οι προεντατείρες έγιναν με φύλλο αλουμινίου, χαλκόσιρμα, panch & die και masterclub bolts.... ::icon_thumright::