Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Διοράματα => Dio: Υπό κατασκευή => Μήνυμα ξεκίνησε από: GIOMEF στις Νοεμβρίου 14, 2010, 12:38:52 μμ

Τίτλος: Ερείπια μιας ζωής.....
Αποστολή από: GIOMEF στις Νοεμβρίου 14, 2010, 12:38:52 μμ
Καλαημερα σε ολους  ::salut::

Εν αναμονη του ''ΒΕΝΖΙΝΑΔΙΚΟΥ''' αποφασισα να ξεκινησω ενα βιομηχανικο διοραματακι-βινιετα...οπως θελετε πητε το εγω μπερδευομαι  ::glossa::.....μιας και τα βιομηχανικα ειναι πολυ της μοδας.
Σας παραθετω καποιες φωτο απο την πορεια της κατασκευης.

Θα φτιαχτει μια μεταλλικη πορτα χρεπιασμενη  :mrgreen:.
Το 3κυκλο θα φαει τις καταληλες μετατροπες βαψιματα...τα φορτωματα του θα ειναι παλετες και χαρτοκουτα
Θα παιξει και 1φιγουρα η οποια θα δενει με σχοινι το φορτωμα στο 3κυκλο
Κλιμακα 1/35
Το εδαφος δεν ειναι βαμενο ακομα
Προτασεις σχολια δεκτα

(http://postimage.org/image/1efv8c99g/) (http://postimage.org/image/1eg06yaqs/) (http://postimage.org/image/1eg1uhn8k/) (http://postimage.org/image/1eg55kc84/)
Τίτλος: Απ: Xωρις τιτλο.......
Αποστολή από: GIOMEF στις Νοεμβρίου 14, 2010, 12:41:03 μμ
Τιτλος δεν εχει δωθει.....ψηφιστε για τιτλο οτι γουσταρετε  ::glossa:: ::glossa::
Τίτλος: Απ: Xωρις τιτλο.......
Αποστολή από: IBANEZos στις Νοεμβρίου 14, 2010, 12:58:05 μμ
Eχει ξεφυγει εντελως Γιωργαρα...

Το κτηριο απλα τα ΣΠΑΕΙ και η ταμπελα επισης.. :shock:

Τιτλο....χμμ θα το σκεφτω και θα σου προτεινω κατι..


Spoiler (hover to show)
Τίτλος: Απ: Xωρις τιτλο.......
Αποστολή από: Χατζηδημητριου Δ στις Νοεμβρίου 14, 2010, 01:11:03 μμ
Θες τιτλο ε ;
Μηπως ''Αλλο ενα εκπληκτικο διοραμα''

Δεν τα σπαει μονο το κτηριο , ολο σαν εικονα μου ηρθε κατακεφαλα και ακομα κοιταω να δω πως τι γινεται να φαινεται τοσο αληθινο ;
Συγχαρητήρια , εχεις αποδωσει τελεια την εικονα του ''παλιου'' που υπαρχει στις γειτονιες του Πειραια!



Τίτλος: Απ: Xωρις τιτλο.......
Αποστολή από: Getsa στις Νοεμβρίου 14, 2010, 01:13:10 μμ

Προτασεις σχολια δεκτα


Σχόλια: Έχεις κάνει καταπληκτική δουλειά σε όλα τα μέρη της βινιέτας. Τυχεροί αυτοί που μπορούν να το δουν από κοντά. Συγχαρητήρια!!!

Πρόταση: Κάνε κανένα step-by-step να ξεστραβωθούμε κι εμείς...
Τίτλος: Απ: Xωρις τιτλο.......
Αποστολή από: farmer121 στις Νοεμβρίου 14, 2010, 01:32:07 μμ
 :lol: Με αφορμή την αφίσα του τοίχου '' εμείς δεν ξεχνάμε''  ::eusa_naughty:: του αειμνήστου, κ την κατάσταση της ελλαδιτσας μας, που πάμε πλέον  ταχύτητα ''τρίκυκλο'' ::biker:: .
Για τίτλο ψηφίζω  '' εμείς δεν ξεχνάμε''!!! ::webmaster::
Τίτλος: Απ: Xωρις τιτλο.......
Αποστολή από: dmoshid στις Νοεμβρίου 14, 2010, 01:44:53 μμ
Μπραβο Γιωργο!Αγορι μου εσυ δεν χρειαζεσαι τιτλους μιλανε μονα τους!!!!αυτα τα ωραια χωματα πως τα φτιαχνεις??? ::salut::
Τίτλος: Απ: Xωρις τιτλο.......
Αποστολή από: philio στις Νοεμβρίου 14, 2010, 06:31:08 μμ
Τίτλος: "Δεν μας χέ...ς βρε Γιωργάκη"
Πάει γάντι και για τη δουλειά σου αλλά και τη δουλειά του άλλου  :evil: που θα μας γυρίσει σε εκείνες τις εποχές...
Τίτλος: Απ: Xωρις τιτλο.......
Αποστολή από: petranlost στις Νοεμβρίου 14, 2010, 06:41:30 μμ
EEEEE respect  ::icon_thumright:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: Xωρις τιτλο.......
Αποστολή από: GIOMEF στις Νοεμβρίου 14, 2010, 06:44:02 μμ
Τίτλος: "Δεν μας χέ...ς βρε Γιωργάκη"
Πάει γάντι και για τη δουλειά σου αλλά και τη δουλειά του άλλου  :evil: που θα μας γυρίσει σε εκείνες τις εποχές...

Φιλλιπα ωραιος τιτλος...μονο που θα πρεπει να γινει μια αλλαγη στο project και ο παλιατζης...στην προκειμενη περιπτωση τον βαφτισες Γιωργο....... να ριχνει ενα βασιλικο χεσιμο κατω απο το δεντρο  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Μπραβο Γιωργο!Αγορι μου εσυ δεν χρειαζεσαι τιτλους μιλανε μονα τους!!!!αυτα τα ωραια χωματα πως τα φτιαχνεις??? ::salut::

Τα χωματα ειναι απο.... αμμο θαλασσης/αμμο απο τριμενα μπαζα /αμμο οικοδομης /και αμμο με πετραδακια απο τους τρεναδες








Τίτλος: Απ: Xωρις τιτλο.......
Αποστολή από: gkontog στις Νοεμβρίου 14, 2010, 06:47:53 μμ
Και γιατί να έχει τίτλοq Είναι τόσο όμορφο, ο καθένας ας βάλει ότι τίτλο θέλει.

Για μένα είναι "Σαλαμίνα 1973".

ΥΓ
Για τον philio μπορεί να είναι "Port Arthur 1905" ::glossa::
Τίτλος: Απ: Xωρις τιτλο.......
Αποστολή από: GIOMEF στις Νοεμβρίου 14, 2010, 06:56:07 μμ
Και γιατί να έχει τίτλοq Είναι τόσο όμορφο, ο καθένας ας βάλει ότι τίτλο θέλει.

Για μένα είναι "Σαλαμίνα 1973".

ΥΓ
Για τον philio μπορεί να είναι "Port Arthur 1905" ::glossa::

Γιωργο δεν ειναι αναγκη να το καταταξουμε χρονικα......διοτι αυτα του τυπου εγκαταλελημενα εργοστασια -αποθηκες υπαρχουν παρα πολα στον Πειραια μεχρι και σημερα.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ μια βολτα στις γειτονιες του Πειραια....Καμινια    Λευκα    Π.Κοκκινια    στα αμαξοστασια στην Μουτσοπουλου της παλιας Σ.Π.Α.Π. στην πλατεια Ιπποδαμειας σε κατι περιεργα  στενακια μπορεις να βρεις ιδεες για διοραματα που οταν τα δεις θα πεις.....ελα ρε φιλε υπαρχουν τετοια πραγματα ακομα.....
 

Τίτλος: Απ: Xωρις τιτλο.......
Αποστολή από: Christosjager στις Νοεμβρίου 14, 2010, 06:56:17 μμ
Συγχαρητήρια Γιώργο, άλλη μία καταπληκτική δημιουργία.
Τίτλος: Απ: Xωρις τιτλο.......
Αποστολή από: GIOMEF στις Νοεμβρίου 14, 2010, 06:58:03 μμ
Συγχαρητήρια Γιώργο, άλλη μία καταπληκτική δημιουργία.

Σε ευχαριστω πολυ Χρηστο  ::salut::
Τίτλος: Απ: Xωρις τιτλο.......
Αποστολή από: GIOMEF στις Νοεμβρίου 14, 2010, 07:03:02 μμ
Τιτλο δεν μου λετε και ανησυχω  :mrgreen: :mrgreen:

Αντε ριχνω εγω εναν που μου ηρθε τωρα στο μυαλο......''Παρε οτι θελεις Παλιατζη....''

Επισης μπορει να μην μπει το 3 κυκλο κια μιας και μιλαμε για αποθηκες ζωωτροφων να μπουν διφορα ζωα στον εξωτερικο χωρο ....κυριως κατσικες και ο τιτλος.....''Μασαει η κατσικα ταραμα?????''.......
Τίτλος: Απ: Xωρις τιτλο.......
Αποστολή από: dmoshid στις Νοεμβρίου 14, 2010, 07:34:12 μμ
Τιτλο δεν μου λετε και ανησυχω  :mrgreen: :mrgreen:

Αντε ριχνω εγω εναν που μου ηρθε τωρα στο μυαλο......''Παρε οτι θελεις Παλιατζη....''

Επισης μπορει να μην μπει το 3 κυκλο κια μιας και μιλαμε για αποθηκες ζωωτροφων να μπουν διφορα ζωα στον εξωτερικο χωρο ....κυριως κατσικες και ο τιτλος.....''Μασαει η κατσικα ταραμα?????''.......
Φτύνει και τα κουκούτσια!!! ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: Xωρις τιτλο.......
Αποστολή από: Salonikios στις Νοεμβρίου 14, 2010, 09:51:21 μμ
κορυφαίο οπως πάντα  ::icon_thumright::

 
Τίτλος: Απ: Xωρις τιτλο.......
Αποστολή από: siva στις Νοεμβρίου 14, 2010, 11:49:51 μμ
Γιώργαρε καταπληκτικό! ::eusa_clap::  Το κτήριο είναι σαν να βλέπεις photo του πραγματικού!! :shock: :shock:

Για τίτλο θα έβαζα "Hellas after crisis..."  :?
Τίτλος: Απ: Xωρις τιτλο.......
Αποστολή από: Voroshilov στις Νοεμβρίου 15, 2010, 10:24:46 πμ
 ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Γιώργο και πάλι ζωγραφίζεις.... το κτήριο μου έχει πάρει το μυαλό...
Τίτλος: Απ: Xωρις τιτλο.......
Αποστολή από: Dimmu Borgir στις Νοεμβρίου 15, 2010, 11:51:18 πμ
Εύγε Γιώργαρε, εξαιρετική ατμόσφαιρα και καταπληκτική απόδοση μιας ξεχασμένης Ελλάδας!!! ::icon_thumright:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: Xωρις τιτλο.......
Αποστολή από: GIOMEF στις Νοεμβρίου 15, 2010, 09:48:49 μμ
Μικρη προοδος ....βαφτηκε το εδαφος μπηκαν καποια φυλλωματα στο δεντρο και μερικα πεσμενα κατω.

Το βαψιμο του εδαφους  ειναι αφιερωμενο στο  φιλο  dmoshid


(http://postimage.org/image/2gud2gi6c/)

(http://postimage.org/image/2guepzuo4/)

(http://postimage.org/image/2gumzol50/)
Τίτλος: Απ: Xωρις τιτλο.......
Αποστολή από: slufpilot στις Νοεμβρίου 15, 2010, 10:15:48 μμ
μαλιστααααα.παιδια το ειδα εγω απο κοντα κ επαθα πλακα.το παιδακι εχει ξεφυγει τελειως.εγω προτεινω για τιτλο κατι πολυ ιδιαιτερο που μονο ο γιωργος μπορει να καταλαβει.......ονομασε το,ο billys κ τελος. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Xωρις τιτλο.......
Αποστολή από: dmoshid στις Νοεμβρίου 15, 2010, 10:22:10 μμ
 :(δεν έχω λόγια ::eusa_clap:: ::eusa_clap::!!!
χρειάζομαι ταχύρυθμα μαθήματα!!!!
Τίτλος: Απ: Xωρις τιτλο.......
Αποστολή από: GIOMEF στις Νοεμβρίου 15, 2010, 10:35:47 μμ
Ο παλιατζης κατουραει στο ξεραμενο δεντρο.........Κατουρα να φυγουμε......
Πως σας ακουγετε ?????

 
Τίτλος: Απ: Xωρις τιτλο.......
Αποστολή από: nino1969 στις Νοεμβρίου 15, 2010, 10:39:15 μμ
ΖΩΟΤΡΟΦΕΣ "ΓΕΩ-ΜΕΦ Ο.Ε." οεοε οεοε και τα μυαλά στα κάγκελα!!!   :mrgreen: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: Xωρις τιτλο.......
Αποστολή από: petranlost στις Νοεμβρίου 15, 2010, 10:40:14 μμ
Ο παλιατζης κατουραει στο ξεραμενο δεντρο.........Κατουρα να φυγουμε......
Πως σας ακουγετε ?????

 

καλο ::icon_thumright:: εμενα μου αρεσει, εχεις φιγουρα σε αυτην τη σταση?
Τίτλος: Απ: Xωρις τιτλο.......
Αποστολή από: GIOMEF στις Νοεμβρίου 15, 2010, 10:40:23 μμ
ΖΩΟΤΡΟΦΕΣ "ΓΕΩ-ΜΕΦ Ο.Ε." οεοε οεοε και τα μυαλά στα κάγκελα!!!   :mrgreen: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18::
Τίτλος: Απ: Xωρις τιτλο.......
Αποστολή από: GIOMEF στις Νοεμβρίου 15, 2010, 10:42:09 μμ
Ο παλιατζης κατουραει στο ξεραμενο δεντρο.........Κατουρα να φυγουμε......
Πως σας ακουγετε ?????

 

καλο ::icon_thumright:: εμενα μου αρεσει, εχεις φιγουρα σε αυτην τη σταση?

Δεν εχω αλλα κατι θα βρω  :wink: :wink:
Τίτλος: Απ: Xωρις τιτλο.......
Αποστολή από: dmoshid στις Νοεμβρίου 15, 2010, 10:43:19 μμ
Ο παλιατζης κατουραει στο ξεραμενο δεντρο.........Κατουρα να φυγουμε......
Πως σας ακουγετε ?????

 

καλο ::icon_thumright:: εμενα μου αρεσει, εχεις φιγουρα σε αυτην τη σταση?

Δεν εχω αλλα κατι θα βρω  :wink: :wink:
είμαι σχεδόν βέβαιος!!! ::salut::
Τίτλος: Απ: Xωρις τιτλο.......
Αποστολή από: Hummel Moss στις Νοεμβρίου 15, 2010, 11:06:22 μμ
Γιώργο μου όπως βλέπω άρχισες πάλι την πλεκτική!...πολύ όμορφη δουλειά που είμαι σίγουρος ότι το τελικό αποτέλεσμα θα είναι όλα τα λεφτά!...μια ερώτηση (ίσως και χαζή!):...η στρόγγυλη βάση με το (ας το πούμε )τετράγωνο κτίριο μήπως ρε φίλε δεν κολλάνε;!...λέω εγώ τώρα! :roll:


Spoiler (hover to show)
Τίτλος: Απ: Xωρις τιτλο.......
Αποστολή από: GIOMEF στις Νοεμβρίου 15, 2010, 11:59:25 μμ
Γιώργο μου όπως βλέπω άρχισες πάλι την πλεκτική!...πολύ όμορφη δουλειά που είμαι σίγουρος ότι το τελικό αποτέλεσμα θα είναι όλα τα λεφτά!...μια ερώτηση (ίσως και χαζή!):...η στρόγγυλη βάση με το (ας το πούμε )τετράγωνο κτίριο μήπως ρε φίλε δεν κολλάνε;!...λέω εγώ τώρα! :roll:


Spoiler (hover to show)


Θεωρω οτι απο την στιγμη που σαν ''πλατη'' εχεις ενα τετραγωνορθογωνιο τοιχο η μονη βαση που μπορεις να χρησιμοποιησεις ειναι οχι η στρογγυλη οπως λες αλλα η ημυστρογγυλη.
Για σκεψου ποσο ξενερωτο θα ηταν σε μια παραλληλογραμη η σε μια τετραγωνη βαση.Κατι θα πρεπει να σπασει τις εντονες γωνιες του τοιχου.Και βεβαια ολα αυτα ειναι πιο εντονα γιατι το ολο θεμα δεν ξεπερνα τα 15 εκατοστα.
Κουβεντα να κανουμε βεβαια αλλα ολα ειναι σχετικα και η καθε αποψη σεβαστη....και σε ευχαριστω πολυ που μου εδωσες την ευκαιρια περα το καλαμπουρι που κανουμε να μιλησουμε και για το εικαστικο κοματι σε ενα διοραμα-βινιετα και βεβαια ο καθενας το βλεπει με το δικο του ματι.
 ::arrowred::Αληθεια ο Θειος που ειναι..........????????????

Τίτλος: Απ: Xωρις τιτλο.......
Αποστολή από: philio στις Νοεμβρίου 16, 2010, 12:02:22 πμ
...μια ερώτηση (ίσως και χαζή!):...η στρόγγυλη βάση με το (ας το πούμε )τετράγωνο κτίριο μήπως ρε φίλε δεν κολλάνε;!...λέω εγώ τώρα! :roll:


Χαζή μπορεί να μην είναι η ερώτησή σου αλλά, γιατί θες να περιορίσεις την έμπνευση του καλλιτέχνη σε μία παραλληλόγραμμη βάση;
Ζούμε μαντρωμένοι και ξαχνάμε ότι το μάτι κανονικά μόλις ξεφύγει από το άμεσο περιοριστικό περιβάλλον...βλέπει ορίζοντα που είναι κύκλος ...

Spoiler (hover to show)
Τίτλος: Απ: Xωρις τιτλο.......
Αποστολή από: IBANEZos στις Νοεμβρίου 16, 2010, 12:05:23 πμ
...μια ερώτηση (ίσως και χαζή!):...η στρόγγυλη βάση με το (ας το πούμε )τετράγωνο κτίριο μήπως ρε φίλε δεν κολλάνε;!...λέω εγώ τώρα! :roll:


Χαζή μπορεί να μην είναι η ερώτησή σου αλλά, γιατί θες να περιορίσεις την έμπνευση του καλλιτέχνη σε μία παραλληλόγραμμη βάση;
Ζούμε μαντρωμένοι και ξαχνάμε ότι το μάτι κανονικά μόλις ξεφύγει από το άμεσο περιοριστικό περιβάλλον...βλέπει ορίζοντα που είναι κύκλος ...

Spoiler (hover to show)

Κυριε Φιλιππε πραγματικα με στειλατε.......!!! :mrgreen: :mrgreen: :shock:
Εχετε ασχοληθει ποτε με αλλη τεχνη εκτος του μοντελισμου?
Τίτλος: Απ: Xωρις τιτλο.......
Αποστολή από: GIOMEF στις Νοεμβρίου 16, 2010, 12:07:26 πμ
Καλα εσυ μας εστειλες κυριε Φιλλιπε. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Κοινωνιολογικη αναλυση οχι μαλ@&#ες....και εγω ο μπαγλαμας καθομαι και αναλυω οπτικες γωνιες και χαμπερια........αμεσο περιοριστικο περιβαλλον μου αρεσε αυτο  ::glossa:: ::glossa:: ::glossa::
Τίτλος: Απ: Xωρις τιτλο.......
Αποστολή από: IBANEZos στις Νοεμβρίου 16, 2010, 12:11:10 πμ
Spoiler (hover to show)
Τίτλος: Απ: Xωρις τιτλο.......
Αποστολή από: Hummel Moss στις Νοεμβρίου 16, 2010, 12:13:00 πμ
Γιώργο μου όπως βλέπω άρχισες πάλι την πλεκτική!...πολύ όμορφη δουλειά που είμαι σίγουρος ότι το τελικό αποτέλεσμα θα είναι όλα τα λεφτά!...μια ερώτηση (ίσως και χαζή!):...η στρόγγυλη βάση με το (ας το πούμε )τετράγωνο κτίριο μήπως ρε φίλε δεν κολλάνε;!...λέω εγώ τώρα! :roll:


Spoiler (hover to show)


Θεωρω οτι απο την στιγμη που σαν ''πλατη'' εχεις ενα τετραγωνορθογωνιο τοιχο η μονη βαση που μπορεις να χρησιμοποιησεις ειναι οχι η στρογγυλη οπως λες αλλα η ημυστρογγυλη.
Για σκεψου ποσο ξενερωτο θα ηταν σε μια παραλληλογραμη η σε μια τετραγωνη βαση.Κατι θα πρεπει να σπασει τις εντονες γωνιες του τοιχου.Και βεβαια ολα αυτα ειναι πιο εντονα γιατι το ολο θεμα δεν ξεπερνα τα 15 εκατοστα.
Κουβεντα να κανουμε βεβαια αλλα ολα ειναι σχετικα και η καθε αποψη σεβαστη....και σε ευχαριστω πολυ που μου εδωσες την ευκαιρια περα το καλαμπουρι που κανουμε να μιλησουμε και για το εικαστικο κοματι σε ενα διοραμα-βινιετα και βεβαια ο καθενας το βλεπει με το δικο του ματι.
 ::arrowred::Αληθεια ο Θειος που ειναι..........????????????



οκ!μου έλυσες κάποιες απορίες γιατί με τις βάσεις μαύρα μεσάνυχτα!... ::icon_thumright::
ο Θείος είναι "χαμένος" εντελώς!..ελπίζω το ΣΒΚ να τον δώ!... :wink:

όσο για σένα βρε Τίλιππε η μια τάπα πίσω απο την άλλη!...αν δεν σου ξυρίσω το μουστάκι εδώ πάνω να μην με λένε Γιάννη!!.. :evil:
Τίτλος: Απ: Xωρις τιτλο.......
Αποστολή από: DIM57 στις Νοεμβρίου 16, 2010, 12:19:29 πμ
οδος Ελληνων
 ::icon_thumright:: ::icon_thumright:: ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: Xωρις τιτλο.......
Αποστολή από: Blitz-X στις Νοεμβρίου 16, 2010, 01:51:59 πμ
Μπράβο Γιώργη... πολύ ωραία ιδέα και όπως όλοι αναμένουμε μια ακόμα ωραιότερη εκτέλεση από τα χέρια σου  ::icon_thumright::

::eusa_clap::      ::eusa_clap::      ::eusa_clap::      ::eusa_clap::      ::eusa_clap::

Όσο για τίτλο τι σου λέει το...   Πόρκα μιζέρια :?:

::salut:: ::salut:: ::salut::
ΜΦΧ
Τίτλος: Απ: Xωρις τιτλο.......
Αποστολή από: leon g στις Νοεμβρίου 16, 2010, 09:54:55 πμ
κάτι ειχα πει κάποτε που το θεώρησες υπερβολικο εξακολουθείς να το πιστεύεις? :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Xωρις τιτλο.......
Αποστολή από: GIOMEF στις Νοεμβρίου 22, 2010, 09:25:12 μμ
Ακομα δεν εχει βρεθει τιτλος....... :roll: :roll:  

Συνεχιζεται...............................

(http://postimage.org/image/v1ehsybo/) (http://postimage.org/image/v1jgezt0/) (http://postimage.org/image/v1mrhosk/)
(http://postimage.org/image/v1q2kds4/) (http://postimage.org/image/v1v16f9g/)
Τίτλος: Απ: Xωρις τιτλο.......
Αποστολή από: dmoshid στις Νοεμβρίου 22, 2010, 09:36:55 μμ
τι να τους κάνεις τους τίτλους φιλέ Γιώργο, αυτό μιλάει μονό του!!! ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::salut::
Τίτλος: Απ: Xωρις τιτλο.......
Αποστολή από: farmer121 στις Νοεμβρίου 22, 2010, 10:45:50 μμ
 ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: Xωρις τιτλο.......
Αποστολή από: papadakis.n στις Νοεμβρίου 22, 2010, 10:56:52 μμ
Πανέμορφα και ρεαλιστικά ::icon_thumright::
 ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: Xωρις τιτλο.......
Αποστολή από: DIM57 στις Νοεμβρίου 23, 2010, 10:18:17 πμ
Γιωργο ομορφο μπιζουδακι προχωρα το και στο τελικο φινιρισμα θα εχεις βρει και τιτλο ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: Xωρις τιτλο.......
Αποστολή από: kami στις Νοεμβρίου 23, 2010, 10:45:05 πμ
...Γιώργο πρόσθεσε & εμένα στους ::icon_thumright:: ::eusa_clap::...να συμφωνίσω με τον φίλο που ζήτησε  κάποιες βήμα-βήμα περιγραφές=οδηγίες.
Χωρίς να "κομίζω γλαύκας εις Αθήνας" μια ματιά στα παρακάτω:
1)www.pbase.com/jakobe/decay
2)http://site.scratchmod.com
Τίτλος: Απ: Xωρις τιτλο.......
Αποστολή από: leon g στις Νοεμβρίου 23, 2010, 01:52:22 μμ
Αντε παιδιά δυο τρεις δεν παίζεστε στα διοράματα δειχτε πράμα γιατι νυχτώσαμε :mrgreen:
μπραβο ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: Xωρις τιτλο.......
Αποστολή από: GIOMEF στις Νοεμβρίου 23, 2010, 06:04:55 μμ
Λοιπον 2 λογια πως εφτασα μεχρι εδω την συγκεκριμενη κατασκευη.
Χρησιμοποιησα για την κατασκευη της βασης το πλαστικο καπακι απο τα cd.Αφου εριξα το μιγμα του γυψου μεσα μετα απο μιση ωρα και μεγαλη προσοχη..... για να μην μου σπασει ο γυψος.... αρχισα να χτυπαω το πλαστικο για να βγει το καλουπι της βασης.
Τα υπολοιπα ειναι γνωστα ατλακολ και πασπαλισμα με αμμο θαλασσης και αμμο οικοδομης μαζι με λιγα πετραδακια και μετα απο μια μερα στεγνωματος μπορεις να ασελγησεις  :mrgreen: κολλωντας τα γρασιδια σου και εισαι ετοιμος για το βαψιμο.
Το δεντρο ειναι απο ριζα γαρδενιας...να ναι καλα ο φιλος ο Στελιος Τζουγανατος.....μερικα φυλλα κολληθηκαν στα κλαδια του δεντρου με την βοηθεια της ατλακολ.
Οι σωληνες ειναι καλαμακια διαφορων διαστασεων και βαμενα σε διαφορους τονους της σκουριας.Θα σκεπαστουν... φτιαχνωντας εναν μουσαμα με την τεχνικη του στοκου 2 συστατικων της tamiya.
Ολα τα υπολοιπα ειναι διαφορα αξεσουαρ κυριως Verliden.


Τωρα οσον αφορα τον τοιχο σε γενικες γραμμες η διαδικασια ειναι η εξης...
 Ακρυλικο στοκο τον οποιο αγοραζεις απο ενα χρωματοπωλειο.
Τον περναω με το δακτυλο....δεν βαζω καθολου νερο γιατι αν τον περασεις πανω σε μπαλσα η μπαλσα θα σκεβρωσει.....αφου λοιπον τον περασω σε ολα την επιφανεια στο τελος περνω λιγη ποσοτητα ακομα και χτυπαω με το δακτυλο οχι καθετα αλα χτυπητα τακ τακ τακ....θα  γινει μπιμπικωτο.
Αυτο το κανω για να εξαφανησω τις δακτυλιες που ειναι λιγο αφυσικες.
Σε περιπτωση που ''χτισω'' πολυ ποσοτητα.... οταν σε 1 ωρα περιπου θα εχει στεγνωσει ο στοκος θα τριφτει με χοντρο γυαλοχαρτο για να ομαλοποιηθει ο τοιχος.
Επισης χρησιμοποιηθηκαν τουβλα απο γυψο τα οποια και αυτα βαφτηκαν σε διαφορες αποχρωσεις του ....μπεζογκρι.

Αυταααααα νομιζω οτι σε γενικες γραμμες εδωσα  καποιες πληροφοριες σχετικα με την κατασκευη......δυστηχως δεν εχω φωτο απο την κατασκευη step by step  :oops: :oops:

Τίτλος: Απ: Xωρις τιτλο.......
Αποστολή από: IBANEZos στις Νοεμβρίου 24, 2010, 02:19:44 πμ
Λοιπον 2 λογια πως εφτασα μεχρι εδω την συγκεκριμενη κατασκευη.
Χρησιμοποιησα για την κατασκευη της βασης το πλαστικο καπακι απο τα cd.Αφου εριξα το μιγμα του γυψου μεσα μετα απο μιση ωρα και μεγαλη προσοχη..... για να μην μου σπασει ο γυψος.... αρχισα να χτυπαω το πλαστικο για να βγει το καλουπι της βασης.
Τα υπολοιπα ειναι γνωστα ατλακολ και πασπαλισμα με αμμο θαλασσης και αμμο οικοδομης μαζι με λιγα πετραδακια και μετα απο μια μερα στεγνωματος μπορεις να ασελγησεις  :mrgreen: κολλωντας τα γρασιδια σου και εισαι ετοιμος για το βαψιμο.
Το δεντρο ειναι απο ριζα γαρδενιας...να ναι καλα ο φιλος ο Στελιος Τζουγανατος.....μερικα φυλλα κολληθηκαν στα κλαδια του δεντρου με την βοηθεια της ατλακολ.
Οι σωληνες ειναι καλαμακια διαφορων διαστασεων και βαμενα σε διαφορους τονους της σκουριας.Θα σκεπαστουν... φτιαχνωντας εναν μουσαμα με την τεχνικη του στοκου 2 συστατικων της tamiya.
Ολα τα υπολοιπα ειναι διαφορα αξεσουαρ κυριως Verliden.


Τωρα οσον αφορα τον τοιχο σε γενικες γραμμες η διαδικασια ειναι η εξης...
 Ακρυλικο στοκο τον οποιο αγοραζεις απο ενα χρωματοπωλειο.
Τον περναω με το δακτυλο....δεν βαζω καθολου νερο γιατι αν τον περασεις πανω σε μπαλσα η μπαλσα θα σκεβρωσει.....αφου λοιπον τον περασω σε ολα την επιφανεια στο τελος περνω λιγη ποσοτητα ακομα και χτυπαω με το δακτυλο οχι καθετα αλα χτυπητα τακ τακ τακ....θα  γινει μπιμπικωτο.
Αυτο το κανω για να εξαφανησω τις δακτυλιες που ειναι λιγο αφυσικες.
Σε περιπτωση που ''χτισω'' πολυ ποσοτητα.... οταν σε 1 ωρα περιπου θα εχει στεγνωσει ο στοκος θα τριφτει με χοντρο γυαλοχαρτο για να ομαλοποιηθει ο τοιχος.
Επισης χρησιμοποιηθηκαν τουβλα απο γυψο τα οποια και αυτα βαφτηκαν σε διαφορες αποχρωσεις του ....μπεζογκρι.

Αυταααααα νομιζω οτι σε γενικες γραμμες εδωσα  καποιες πληροφοριες σχετικα με την κατασκευη......δυστηχως δεν εχω φωτο απο την κατασκευη step by step  :oops: :oops:



Θεος Γιωργαρα!
Κατατοπιστικοτατος!! ::eusa_clap::

Το κολπο με το καπακι της μπομπινας των cd μαμαει! ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: Xωρις τιτλο.......
Αποστολή από: Totenkopf στις Νοεμβρίου 24, 2010, 10:06:27 πμ
Είσαι στα χνάρια του Per Olav Lund... εξαιρετική βινιέτα! ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: Xωρις τιτλο.......
Αποστολή από: Eagle στις Νοεμβρίου 24, 2010, 11:05:44 πμ
...μια ερώτηση (ίσως και χαζή!):...η στρόγγυλη βάση με το (ας το πούμε )τετράγωνο κτίριο μήπως ρε φίλε δεν κολλάνε;!...λέω εγώ τώρα! :roll:


Χαζή μπορεί να μην είναι η ερώτησή σου αλλά, γιατί θες να περιορίσεις την έμπνευση του καλλιτέχνη σε μία παραλληλόγραμμη βάση;
Ζούμε μαντρωμένοι και ξαχνάμε ότι το μάτι κανονικά μόλις ξεφύγει από το άμεσο περιοριστικό περιβάλλον...βλέπει ορίζοντα που είναι κύκλος ...

Spoiler (hover to show)

Συμφωνώ απόλυτα με τον Φίλιππο. Οι στρογγυλές βάσεις άν χρησιμοποιηθούν σωστά όπως εδώ είναι το κάτι άλλο!

Μπράβο στον GIOMEF εξαιρετική δουλειά
Τίτλος: Απ: Xωρις τιτλο.......
Αποστολή από: giorgos800 στις Νοεμβρίου 24, 2010, 02:57:32 μμ
...Εισαι στο μυαλό, κατι μαγικό...!!!!  :mrgreen: :mrgreen: :lol:

 Καταπληκτική βινιετουλα. Προσεγμενη και αληθοφανής κατασκευή, ωραια χρωματα αρμονικά δεμενα μεταξύ τους, τι αλλο να πει κανεις? Αλλη μια υπερουχη δουλεια.

Γιώργο, τα θερμα μου συγχαρητήρια  ::icon_thumright::
 ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: 
Τίτλος: Απ: Xωρις τιτλο.......
Αποστολή από: Πέτρος στις Νοεμβρίου 26, 2010, 12:11:18 πμ
άψογο - όπως πάντα πλέον  ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: Xωρις τιτλο.......
Αποστολή από: GIOMEF στις Δεκεμβρίου 06, 2010, 01:26:11 μμ
Λιγο πριν απο το φιναλε της βινιετας.......
Απομενουν ακομα η κατασκευη ενος μερους της σκεπης του κτηριου-ενα καλο ματαρισμα και τελος αυτο που θα ''ζωντανεψει'' το ολο θεμα ενας σκυλος .....σε τι σταση ακομα δεν ξερω  ::glossa::....και καποιο πουλι πανω σε ενα απο τα κλαδια του δεντρου.

Τιτλος ακομα δεν εχει βρεθει......περιμανω προτασεις  :mrgreen:
Ο νονος κερδιζει......την αγαπη μου  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Μερικες φωτο και καθε σχολιο δεκτο  :!: :!:



(http://postimage.org/image/zx11y5tw/) (http://postimage.org/image/zx2phibo/) (http://postimage.org/image/zx60k7b8/) (http://postimage.org/image/zx7o3jt0/)

(http://postimage.org/image/zxea8xs4/) (http://postimage.org/image/zxj8uz9g/) (http://postimage.org/image/zxkwebr8/) (http://postimage.org/image/zxrijpqc/)

(http://postimage.org/image/zxutmepw/) (http://postimage.org/image/zxy4p3pg/) (http://postimage.org/image/zxzs8g78/)
Τίτλος: Απ: Xωρις τιτλο.......
Αποστολή από: Getsa στις Δεκεμβρίου 06, 2010, 01:33:27 μμ
  ::eusa_clap:: ::eusa_clap::  ::eusa_clap::  ::eusa_clap::

Τα λόγια είναι περιττά!
Τίτλος: Απ: Xωρις τιτλο.......
Αποστολή από: GIOMEF στις Δεκεμβρίου 06, 2010, 02:27:03 μμ
Aκουσατε ακουσατε βρεθηκε νονος  :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:

Τιτλος......ΕΡΕΙΠΙΑ ΜΙΑΣ ΖΩΗΣ ...............

Τωρα θα μου πειτε ποιος ειναι ο νονος......μα φυσικα ο πανμεγιστος ΘΕΙΟΣ ΠΕΤΡΟΣ  ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::  ο οποιος εριξε και ιδεα για ενα μικρο στορυ στην βινιετα.....το οποιο θα ειναι εκπληξη μεχρι να υλοποιηθει  ::glossa:: ::glossa::

Υπομονη μεχρι νεοτερας...................
Τίτλος: Απ: Xωρις τιτλο.......
Αποστολή από: Dimitris Papadopoulos στις Δεκεμβρίου 06, 2010, 02:47:00 μμ
από τα καλύτερα που έχω δεί ...

Αν έβαζες 2 πιατάκια, ένα με νερό και ένα με τροφή, μπορούσες να δείξεις μια μικρή αντίθεση ( αν βέβαια είχες διάθεση να χωρέσεις κι ένα σκύλο ), τα ερείπια και η ζωή.

Πολλά συγχαρητήρια  ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: Xωρις τιτλο.......
Αποστολή από: GIOMEF στις Δεκεμβρίου 06, 2010, 02:50:42 μμ
Ο τιτλος ΤΑ ΕΡΕΙΠΙΑ ΜΙΑΣ ΖΩΗΣ θα εχει 2 οψεις ......η μια ειναι η εικονα του εγκαταλελημενου κτηριου και η αλλη............θα δειτε συντομα  ::glossa:: ::glossa:: ::glossa::
Τίτλος: Απ: Xωρις τιτλο.......
Αποστολή από: Πέτρος στις Δεκεμβρίου 06, 2010, 03:20:53 μμ
ανήψι  ::glossa:: ::glossa::

κάθε διόραμα που τελειώνεις με  βιομηχανικά κτίρια είναι το ένα καλύτερο από τα άλλα

δεν έχουν τίποτε να ζηλέψουν από αντίστοιχες δουλειές του Spencer Pollard και του Per Olav

 ::eusa_clap:: ::eusa_clap::

Spoiler (hover to show)
Τίτλος: Απ: ΕΡΕΙΠΙΑ ΜΙΑΣ ΖΩΗΣ.....
Αποστολή από: DIM57 στις Δεκεμβρίου 06, 2010, 03:41:09 μμ
μπραβο Γιωργη
εγω θα ελεγα οτι τα προαναφερθεντα ειδωλα τα ξεπερασες και εφτασες εμενα ::glossa:: ::glossa:: ::glossa:: :mrgreen: :mrgreen:
Οχι σοβαρα τωρα ειναι πολυ ομορφη δουλεια φιλε ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: ΕΡΕΙΠΙΑ ΜΙΑΣ ΖΩΗΣ.....
Αποστολή από: dmoshid στις Δεκεμβρίου 06, 2010, 04:45:07 μμ
Ερείπια μας κατάντησες εμάς φίλτατε Γιώργο!!!! ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::salut::
Τίτλος: Απ: ΕΡΕΙΠΙΑ ΜΙΑΣ ΖΩΗΣ.....
Αποστολή από: papadakis.n στις Δεκεμβρίου 06, 2010, 05:46:19 μμ
Συγχαρητήρια και από εμένα φίλε Γιώργο ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Καταπληκτική δουλειά μέχρι τώρα ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: ΕΡΕΙΠΙΑ ΜΙΑΣ ΖΩΗΣ.....
Αποστολή από: JohnMet στις Δεκεμβρίου 06, 2010, 06:00:06 μμ
Είναι απίστευτο...!!! ::good_job_smilie:: ::good_job_smilie:: ::good_job_smilie::
Τίτλος: Απ: ΕΡΕΙΠΙΑ ΜΙΑΣ ΖΩΗΣ.....
Αποστολή από: farmer121 στις Δεκεμβρίου 06, 2010, 07:05:51 μμ
Γιώργο  ::icon_thumright::

μπραβο!!!    ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: ΕΡΕΙΠΙΑ ΜΙΑΣ ΖΩΗΣ.....
Αποστολή από: philio στις Δεκεμβρίου 07, 2010, 09:02:40 πμ
Γιώργο, όπως τα είπαμε και με τα pm, η νεκρή φύση σου και τα κτιριακά δεν παίζονται.
Αλλά θέλει το κάτι τις για να πει μιά ιστορία το διοραματάκι. Οπότε περιμένω την έκπληξη με ιδιαίτερο ενδιαφέρον.
 ::salut::
Τίτλος: Απ: ΕΡΕΙΠΙΑ ΜΙΑΣ ΖΩΗΣ.....
Αποστολή από: KWSTAS στις Δεκεμβρίου 07, 2010, 09:30:43 πμ
Πολύ όμορφη δημιουργία φίλε μου.Decay σε όλο της το μεγαλείο.
Τίτλος: Απ: ΕΡΕΙΠΙΑ ΜΙΑΣ ΖΩΗΣ.....
Αποστολή από: Ανθιμος Γκ. στις Δεκεμβρίου 07, 2010, 10:45:44 πμ
Καταπληκτική δουλειά φίλε μου και σίγουρα μια απ' αυτές που ξεχωρίζουν μέσα στο forum!
Είμαι σίγουρος πως θα έχεις στεναχωρηθεί όσο κι εγώ που δεν έχεις μεγαλύτερο χώρο ώστε να το κάνεις και ένα από τα καλύτερα διοράματα του forum!!!!!!
 ::proskino:: ::proskino:: ::proskino:: ::proskino:: ::proskino:: ::proskino:: ::proskino:: ::proskino:: ::proskino:: ::proskino:: ::proskino::
Τίτλος: Απ: ΕΡΕΙΠΙΑ ΜΙΑΣ ΖΩΗΣ.....
Αποστολή από: GIOMEF στις Δεκεμβρίου 07, 2010, 08:23:35 μμ
Καταπληκτική δουλειά φίλε μου και σίγουρα μια απ' αυτές που ξεχωρίζουν μέσα στο forum!
Είμαι σίγουρος πως θα έχεις στεναχωρηθεί όσο κι εγώ που δεν έχεις μεγαλύτερο χώρο ώστε να το κάνεις και ένα από τα καλύτερα διοράματα του forum!!!!!!
 ::proskino:: ::proskino:: ::proskino:: ::proskino:: ::proskino:: ::proskino:: ::proskino:: ::proskino:: ::proskino:: ::proskino:: ::proskino::

Φιλε Ανθιμε πιστεψε με οτι για να κανεις ενα εντυπωσικο διοραμα δεν ειναι απαραιτητο να το αποτυπωσεις σε μεγαλο εμβαδο  :!: :!:
Μια φορα ανοιχτηκα με το ''ΓΥΦΤΙΣΑ ΜΕΡΑ και δεν το ξανακανω με την καμια φιλε.

Καλυτερα να στριμωχνεις πραγματα παρα να προβληματιζεσαι με τι να γεμισεις την καθε νεκρη γωνια του διοραματος.Και να σου το πω και πιο συγκεκριμενα .....τι αλλο να εβαζα στο συγκεκριμενο αντε λιγο σαβουρα....ακομα και ενα κοματι δρομου να εβαζα ο δρομος απο μονος του ειναι νεκρη γωνια θα μου πεις να εβαζα ενα οχημα ομως εκει αρχιζει το ματι να χανει το κυριως θεμα το οποιο ειναι το εγκαταλελημενο κτηριο για αυτο το λογο και δεν εβαλα το 3κυκλο που ελεγα να βαλω στην αρχη.

Θα επρεπε να βαλω κατι διακριτικο μπροστα ....σαβουρα στην συγκεκριμενη περιπτωση.....για να κανει εντυπωσιακη πλατη ο τοιχος του κτηριου.

Κατι τετοιο για μενα ειναι οτι πιο εντυπωσιακο μπορεις να κανεις....αλλα εδω μιλαμε για spencer pollard  ::proskino:: ::proskino:: ::proskino::
(http://postimage.org/image/1aujngzyc/)
Τίτλος: Απ: ΕΡΕΙΠΙΑ ΜΙΑΣ ΖΩΗΣ.....
Αποστολή από: pink_panzer στις Δεκεμβρίου 08, 2010, 12:30:29 μμ
Γιώργο, τα θερμά μου συγχαρητήρια,φανταστική δουλειά...ρομαντική...νοσταλγική...παραμυθένια.
Και πάλι μπράβο,περιμένω τη συνέχεια...
 ::salut::
Τίτλος: Απ: ΕΡΕΙΠΙΑ ΜΙΑΣ ΖΩΗΣ.....
Αποστολή από: svyatoslav στις Δεκεμβρίου 08, 2010, 08:04:16 μμ
Συγχαρητηρια και απο μενα για κατι το πανεμορφο. Τρομερη αρμονια στα χρωματα και την κατασκευη. Και παλι μπραβο ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: ΕΡΕΙΠΙΑ ΜΙΑΣ ΖΩΗΣ.....
Αποστολή από: YakuzaX στις Δεκεμβρίου 08, 2010, 10:46:01 μμ
Ενα μεγαλο μπραβο κ απο μενα Γιωργο...Απλα καταπληκτικο...
(Εχεις δικιο τελικα.... μικρο κ καλο) ::icon_thumright:: ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: ΕΡΕΙΠΙΑ ΜΙΑΣ ΖΩΗΣ.....
Αποστολή από: ALEX_SSGTi στις Δεκεμβρίου 09, 2010, 02:17:51 μμ
Σαν φωτογραφία από πραγματικό τοπίο είναι Γιώργο!!!
Τίτλος: Απ: ΕΡΕΙΠΙΑ ΜΙΑΣ ΖΩΗΣ.....
Αποστολή από: Pankoub στις Δεκεμβρίου 28, 2010, 12:04:55 πμ
Με μια σχετικη καθυστερηση  :oops: :oops: :oops: :oops: αντιληφθηκα το νεο σου καλλιτεχνημα Γιωργη και δεν εχω τιποτα αλλο να πω παρα να εκφρασω τα θερμοτερα μου συγχαρητηρια!!! ::icon_thumright:: ::icon_thumright::
Καταπληκτικη δουλεια!! ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::

 ::salut::
Τίτλος: Απ: ΕΡΕΙΠΙΑ ΜΙΑΣ ΖΩΗΣ.....
Αποστολή από: GIOMEF στις Ιανουαρίου 06, 2011, 07:34:56 μμ
Και επειδη χρωσταω την τελευταια πινελια στο διοραματακι....και οπως ειπε και ο φιλος μου ο Φιλλιπας  ......κατι πρεπει να λεει το διοραμα περα την νεκρη φυση..... ο τιτλος ΕΡΕΙΠΙΑ ΜΙΑΣ ΖΩΗΣ εχει οπως σας ειχα πει 2 οψεις ....

Η 1η ειναι η εικονα του παρατημενου εργοστασιου ζωοτροφων και η 2η ο συγκεκριμενος τυπος τον οποιο οι κακουχιες της ζωης τον καταντησαν σε αυτο το χαλι.....μεθυσμενος σε καποια γωνια πινει για να ξεχασει τον πονο του.................ππππςςςςςςςςςςςς   τι λεει ο ποιητης  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



(http://postimage.org/image/mwv5jeuc/) (http://postimage.org/image/mx045gbo/) (http://postimage.org/image/mx3f85b8/) (http://postimage.org/image/mx6qauas/)
Τίτλος: Απ: ΕΡΕΙΠΙΑ ΜΙΑΣ ΖΩΗΣ.....
Αποστολή από: dmoshid στις Ιανουαρίου 06, 2011, 07:40:05 μμ
 ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: ΕΡΕΙΠΙΑ ΜΙΑΣ ΖΩΗΣ.....
Αποστολή από: farmer121 στις Ιανουαρίου 06, 2011, 08:28:04 μμ
 ::icon_thumright:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: ΕΡΕΙΠΙΑ ΜΙΑΣ ΖΩΗΣ.....
Αποστολή από: Πέτρος στις Ιανουαρίου 06, 2011, 09:01:14 μμ
οτι και να πω λίγο θα είναι....

 ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::

 

Τίτλος: Απ: ΕΡΕΙΠΙΑ ΜΙΑΣ ΖΩΗΣ.....
Αποστολή από: Christosjager στις Ιανουαρίου 06, 2011, 09:07:55 μμ
Ένα μπράβο από εμένα για αυτή την πανέμορφη δημιουργία σου Γιώργο, το σκηνικό είναι καταπληκτικό όπως και ωραία είναι και η φιγούρα.

Δυστυχώς δεν έχω παρακολουθήσει στενά όλα τα βήματα της κατασκευής σου για να δώσω την ιδέα μου και έναν τίτλο αλλά παρόλ' αυτά έστω και ετεροχρονισμένα θα σου πω.
Πριν από αυτό όμως θα κάνω μία παρατήρηση-συμβουλή, γενικά μην συμβουλεύεστε "θείους" γιατί λόγω ηλικίας βλέπουν τα πράγματα κάπως απαισιόδοξα και μας μαυρίζουν την ψυχή, θα σου δώσω λοιπόν μία αισιόδοξη πρόταση που θα μπορούσες να κατασκευάσεις,
δύο ή τρεις πιτσιρικάδες να προσπαθούν να σπάσουν την λάμπα (ένας με σφεντόνα,ο άλλος με τα χέρια και ο τρίτος να δείχνει) που κρέμεται πάνω από την είσοδο του εργοστασίου. Τίτλος; Πολλοί, "οι μικροί εξερευνητές", "επίθεση", "μικροί καταστροφείς" κλπ. Την επόμενη φορά.  ::icon_thumright::

Και πάλι συγχαρητήρια. ::eusa_clap::
Χρήστος
Τίτλος: Απ: ΕΡΕΙΠΙΑ ΜΙΑΣ ΖΩΗΣ.....
Αποστολή από: GIOMEF στις Ιανουαρίου 06, 2011, 09:18:54 μμ
Ένα μπράβο από εμένα για αυτή την πανέμορφη δημιουργία σου Γιώργο, το σκηνικό είναι καταπληκτικό όπως και ωραία είναι και η φιγούρα.

Δυστυχώς δεν έχω παρακολουθήσει στενά όλα τα βήματα της κατασκευής σου για να δώσω την ιδέα μου και έναν τίτλο αλλά παρόλ' αυτά έστω και ετεροχρονισμένα θα σου πω.
Πριν από αυτό όμως θα κάνω μία παρατήρηση-συμβουλή, γενικά μην συμβουλεύεστε "θείους" γιατί λόγω ηλικίας βλέπουν τα πράγματα κάπως απαισιόδοξα και μας μαυρίζουν την ψυχή, θα σου δώσω λοιπόν μία αισιόδοξη πρόταση που θα μπορούσες να κατασκευάσεις,
δύο ή τρεις πιτσιρικάδες να προσπαθούν να σπάσουν την λάμπα (ένας με σφεντόνα,ο άλλος με τα χέρια και ο τρίτος να δείχνει) που κρέμεται πάνω από την είσοδο του εργοστασίου. Τίτλος; Πολλοί, "οι μικροί εξερευνητές", "επίθεση", "μικροί καταστροφείς" κλπ.

Και πάλι συγχαρητήρια.
Χρήστος


Xρηστο να εισαι καλα και χρονια σου πολλα.... ::salut:: ::salut::
Οντως οι ''Θειοι'' λογω ηλικιας βλεπουν τα πραγματα καπως απαισιοδοξα  :mrgreen:.....ομως την πορεια μου μεχρι τωρα στο χομπυ την χρωσταω σε κατι τετοιους ''Θειους'' και μερικα ''Ανηψια'' των βορειων προαστειων......ονοματα δε λεω γιατι δεν του αρεσουν οι δημοσιοι επαινοι  :!:
Σε ευχαριστω πολυ για την ιδεα -προταση....ομολογω οτι ειναι πολυ καλη.......και ποιος ξερει ισως στο αμεσο μελλον να πραγματοποιηθει.
Οσο για το συγκεκριμανο διοραμα ηδη αναπαυεται σε μια γωνια της  βιτρινας
Τίτλος: Απ: ΕΡΕΙΠΙΑ ΜΙΑΣ ΖΩΗΣ.....
Αποστολή από: Pankoub στις Ιανουαρίου 06, 2011, 10:05:29 μμ
 ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::

 ::salut::
Τίτλος: Απ: ΕΡΕΙΠΙΑ ΜΙΑΣ ΖΩΗΣ.....
Αποστολή από: ALEX_SSGTi στις Ιανουαρίου 06, 2011, 10:43:23 μμ
Πάρα πολύ ρεαλιστικό και όμορφο αποτέλεσμα!
Τίτλος: Απ: ΕΡΕΙΠΙΑ ΜΙΑΣ ΖΩΗΣ.....
Αποστολή από: Πέτρος στις Ιανουαρίου 06, 2011, 11:16:36 μμ
http://www.network54.com/Forum/110741/message/1294343927/Absolutely+Gorgeous!


από ότι βλέπω ....και μετάλιο από τον Spencer Pollard  :lol:
Τίτλος: Απ: ΕΡΕΙΠΙΑ ΜΙΑΣ ΖΩΗΣ.....
Αποστολή από: giorgos800 στις Ιανουαρίου 07, 2011, 08:01:49 πμ
Έξοχο. Γιώργο συγχαρητήρια.
 ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: ΕΡΕΙΠΙΑ ΜΙΑΣ ΖΩΗΣ.....
Αποστολή από: philio στις Ιανουαρίου 07, 2011, 08:36:52 πμ
Γιώργο, τώρα μάλιστα!!!
Βλέποντας και την επόμενη δουλειά σου, άνετα μπορώ να πω ότι έχεις ξεφύγει πλέον...και βλέπουμε την σκόνη σου... ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: ΕΡΕΙΠΙΑ ΜΙΑΣ ΖΩΗΣ.....
Αποστολή από: papadakis.n στις Ιανουαρίου 07, 2011, 10:31:17 πμ
Γιώργο συγχαρητήρια,πολύ ρεαλιστικό και όμορφο αποτέλεσμα ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: ΕΡΕΙΠΙΑ ΜΙΑΣ ΖΩΗΣ.....
Αποστολή από: dive στις Ιανουαρίου 07, 2011, 11:36:31 πμ
Γεια σου συντοπίτη.
Αν και δεν ειχα παρακολουθήσει το τοπικ απο την αρχη τωρα το διάβασα..... απλά θαυμάζω ενα υπεροχο δημιουργημα εξαιρετικό απο κάθε αποψη και ζηλευωτό ώστε να καταφέρουμε και εμεις να φτιαξουμε κατι τέτοιο.
μπραβο σου.....ευελπιστω να δω και αλλα τετοια αριστουργήματα λιαν συντομως.
σε ευχαριστω που το μοιραστηκες και μαζι μου. ::icon_thumright::

Spoiler (hover to show)
.
Τίτλος: Απ: ΕΡΕΙΠΙΑ ΜΙΑΣ ΖΩΗΣ.....
Αποστολή από: GIOMEF στις Ιανουαρίου 07, 2011, 03:21:11 μμ
Γεια σου συντοπίτη.
Αν και δεν ειχα παρακολουθήσει το τοπικ απο την αρχη τωρα το διάβασα..... απλά θαυμάζω ενα υπεροχο δημιουργημα εξαιρετικό απο κάθε αποψη και ζηλευωτό ώστε να καταφέρουμε και εμεις να φτιαξουμε κατι τέτοιο.
μπραβο σου.....ευελπιστω να δω και αλλα τετοια αριστουργήματα λιαν συντομως.
σε ευχαριστω που το μοιραστηκες και μαζι μου. ::icon_thumright::

Spoiler (hover to show)
.


φιλε μου σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια  ::salut:: ::salut::
μια βολτα μεσα στα εργοστασια της ρετσινας εχει πολυ υλικο για φωτο και για ιδεες......μονο να μπεις με αμαξι γιατι εχει πολλους σκυλους  :mrgreen: :mrgreen:
μια βολτα μεσα στο ερ
Τίτλος: Απ: ΕΡΕΙΠΙΑ ΜΙΑΣ ΖΩΗΣ.....
Αποστολή από: Χατζηδημητριου Δ στις Ιανουαρίου 07, 2011, 03:23:56 μμ
Εχω την εντυπωση πως τη σκηνη αυτη την εχω δει καπου στα στενα της Λευκας ,πριν καμοια εικοσαρια χρονια !
 ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: ΕΡΕΙΠΙΑ ΜΙΑΣ ΖΩΗΣ.....
Αποστολή από: dive στις Ιανουαρίου 07, 2011, 03:38:05 μμ
Spoiler (hover to show)
Τίτλος: Απ: Ερείπια μιας ζωής.....
Αποστολή από: distam στις Ιανουαρίου 17, 2011, 10:54:42 πμ
Συγχαρητήρια φίλε GIOMEF πολύ ωραίο το θέμα και η απόδοση του σκηνικού σου  :!: :!: :!: :!:
Τίτλος: Απ: Ερείπια μιας ζωής.....
Αποστολή από: akritis στις Ιανουαρίου 18, 2011, 11:17:40 πμ
Αρκετα "καλλιτεχνικη" δημιουργία!!!!
Στην επόμενη...που θα ειναι σιγουρα καλυτερη να αναδειξεις περισσοτερο τις φιγούρες σου...ευχαριστω.