Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Σύγχρονα Στρατιωτικά θέματα => Armor/AFV: Υπό κατασκευή => Μήνυμα ξεκίνησε από: sotiris στις Οκτωβρίου 27, 2010, 12:29:24 πμ

Τίτλος: T-62 Cuban Army Tank Division
Αποστολή από: sotiris στις Οκτωβρίου 27, 2010, 12:29:24 πμ
Το μοντελο ειναι το γνωστο της Trumpeter ,το κιτ το κατασκευσα κατοπιν πιεσεως δικην καταναγκασμου και απειλη ασκησεως βιας απο τον Κοκκινο Αρκαδιο,το κιτ ειχε αρκετα καλη εφαρμογη με εχτρα μεταλλικη κανη,μεταλλικο συρματοσκοινο ,pe σιτα,οι ερπυστριες ηταν κομματι κομματι ,με μονο μελανο σημειο οτι καθε πεδιλο ειχε 4 σημεια ενωσης με το σπρου,
αφου συναρμολογηθηκε,βαφτηκε με το 303 της Gunze,και τα αλλα 2 χρωματα της παραλαγης 403 και 406 της  Gunze,τα οποια fadeαριστηκαν ξανοιγμενα μα ασπρο η ερπυστρια βαφτηκε με μαυρο σαν βαση και μετα με διαφορα κοκκινωπα και καφετια,τα σηματα ειναι της Βison,
Απολαυστε Υπευθυνα
(http://postimage.org/image/ccvxknxg/) (http://postimage.org/image/ccz8ncx0/)

(http://postimage.org/image/cd5usqw4/) (http://postimage.org/image/cde4hhd0/) (http://postimage.org/image/cdfs0tus/)

(http://postimage.org/image/cdme67tw/) (http://postimage.org/image/cdt0blt0/) (http://postimage.org/image/cdunuyas/)

(http://postimage.org/image/cdwbeask/) (http://postimage.org/image/cfgjo3l0/)
Τίτλος: Απ: T-62 Cuban Army Tank Division
Αποστολή από: Πέτρος στις Οκτωβρίου 27, 2010, 12:53:30 πμ

αφου συναρμολογηθηκε,βαφτηκε με το 303 της Gunze,και τα αλλα 2 χρωματα της παραλαγης 403 και 406 της  Gunze,τα οποια fadeαριστηκαν ξανοιγμενα μα ασπρο
η ερπυστρια βαφτηκε με μαυρο σαν βαση και μετα με διαφορα κοκκινωπα και καφετια,τα σηματα ειναι της Βison,




πολύ ωραίο και από κοντά Σωτήρη

Υ.Γ. θα σου πρότεινα στο επόμενο, για fade σε καφε και πράσινο χρώμα να χρησιμοποιήσεις , αντί για άσπρο, κίτρινο
Τίτλος: Απ: T-62 Cuban Army Tank Division
Αποστολή από: CNCman στις Οκτωβρίου 27, 2010, 11:58:00 πμ
 ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: T-62 Cuban Army Tank Division
Αποστολή από: Ernst Barkman στις Οκτωβρίου 27, 2010, 12:30:37 μμ
Πανεμορφο ::eusa_clap::Φθορες κ σκονισματα θα εχει;Την παραλλαγη την ψεκασες με ελευθερο χερι; ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: T-62 Cuban Army Tank Division
Αποστολή από: tsap στις Οκτωβρίου 27, 2010, 04:43:09 μμ
Πολύ ωραίο Σωτήρη ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: T-62 Cuban Army Tank Division
Αποστολή από: sluff στις Οκτωβρίου 27, 2010, 05:50:10 μμ
ωραιο σωτηρη,μην το λυπασαι λερωσε το!! ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: T-62 Cuban Army Tank Division
Αποστολή από: IBANEZos στις Οκτωβρίου 27, 2010, 06:12:33 μμ
Πολυ ωραιο και απο κοντα!

Την παρασταση κλεβει η βαση με την παραλλαγη του Ε.Σ
Τίτλος: Απ: T-62 Cuban Army Tank Division
Αποστολή από: jim-eta στις Οκτωβρίου 27, 2010, 08:57:05 μμ
Ωραίο ρε Σωτάιρις το έχεις κάνει ,αλλά αν το απολαύσουμε ανεύθυνα και όχι υπεύθυνα τι θα γίνει ρε παπάτζα.
 ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: T-62 Cuban Army Tank Division
Αποστολή από: sotiris στις Οκτωβρίου 27, 2010, 10:03:45 μμ
Φιλε Ernst η παραλγη ειναι ελευθερο χερι ,
Οκ Πετρο στο επομενο θα ακολουθησω την συμβουλη σου
Τίτλος: Απ: T-62 Cuban Army Tank Division
Αποστολή από: athor1972 στις Οκτωβρίου 28, 2010, 01:33:47 πμ
Σωτήρη μάλλον στο είπα και απο κοντά, οτι έχεις
κάνει πολλή όμορφη δουλειά στο Τ-62.
  ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: T-62 Cuban Army Tank Division
Αποστολή από: svyatoslav στις Οκτωβρίου 31, 2010, 11:27:11 πμ
Πολυ προσεγμενο. Παιξε με τον αερογραφο στο επομενο με πιο ζεστα χρωματα (οπως σου ειπαν και οι προλαλησαντες) και θα δεις μεγαλη διαφορα στην ρεαλιστικοτητα.
 ::icon_thumright::καλη συνεχεια