Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Σύγχρονα Στρατιωτικά θέματα => Armor/AFV: Υπό κατασκευή => Μήνυμα ξεκίνησε από: sotiris στις Οκτωβρίου 27, 2010, 12:29:24 πμ
-
Το μοντελο ειναι το γνωστο της Trumpeter ,το κιτ το κατασκευσα κατοπιν πιεσεως δικην καταναγκασμου και απειλη ασκησεως βιας απο τον Κοκκινο Αρκαδιο,το κιτ ειχε αρκετα καλη εφαρμογη με εχτρα μεταλλικη κανη,μεταλλικο συρματοσκοινο ,pe σιτα,οι ερπυστριες ηταν κομματι κομματι ,με μονο μελανο σημειο οτι καθε πεδιλο ειχε 4 σημεια ενωσης με το σπρου,
αφου συναρμολογηθηκε,βαφτηκε με το 303 της Gunze,και τα αλλα 2 χρωματα της παραλαγης 403 και 406 της Gunze,τα οποια fadeαριστηκαν ξανοιγμενα μα ασπρο η ερπυστρια βαφτηκε με μαυρο σαν βαση και μετα με διαφορα κοκκινωπα και καφετια,τα σηματα ειναι της Βison,
Απολαυστε Υπευθυνα
(http://postimage.org/image/ccvxknxg/)
(http://postimage.org/image/ccz8ncx0/)
(http://postimage.org/image/cd5usqw4/)
(http://postimage.org/image/cde4hhd0/)
(http://postimage.org/image/cdfs0tus/)
(http://postimage.org/image/cdme67tw/)
(http://postimage.org/image/cdt0blt0/)
(http://postimage.org/image/cdunuyas/)
(http://postimage.org/image/cdwbeask/)
(http://postimage.org/image/cfgjo3l0/)
-
αφου συναρμολογηθηκε,βαφτηκε με το 303 της Gunze,και τα αλλα 2 χρωματα της παραλαγης 403 και 406 της Gunze,τα οποια fadeαριστηκαν ξανοιγμενα μα ασπρο
η ερπυστρια βαφτηκε με μαυρο σαν βαση και μετα με διαφορα κοκκινωπα και καφετια,τα σηματα ειναι της Βison,
πολύ ωραίο και από κοντά Σωτήρη
Υ.Γ. θα σου πρότεινα στο επόμενο, για fade σε καφε και πράσινο χρώμα να χρησιμοποιήσεις , αντί για άσπρο, κίτρινο
-
::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
-
Πανεμορφο ::eusa_clap::Φθορες κ σκονισματα θα εχει;Την παραλλαγη την ψεκασες με ελευθερο χερι; ::icon_thumright::
-
Πολύ ωραίο Σωτήρη ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
-
ωραιο σωτηρη,μην το λυπασαι λερωσε το!! ::eusa_clap::
-
Πολυ ωραιο και απο κοντα!
Την παρασταση κλεβει η βαση με την παραλλαγη του Ε.Σ
-
Ωραίο ρε Σωτάιρις το έχεις κάνει ,αλλά αν το απολαύσουμε ανεύθυνα και όχι υπεύθυνα τι θα γίνει ρε παπάτζα.
::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
-
Φιλε Ernst η παραλγη ειναι ελευθερο χερι ,
Οκ Πετρο στο επομενο θα ακολουθησω την συμβουλη σου
-
Σωτήρη μάλλον στο είπα και απο κοντά, οτι έχεις
κάνει πολλή όμορφη δουλειά στο Τ-62.
::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
-
Πολυ προσεγμενο. Παιξε με τον αερογραφο στο επομενο με πιο ζεστα χρωματα (οπως σου ειπαν και οι προλαλησαντες) και θα δεις μεγαλη διαφορα στην ρεαλιστικοτητα.
::icon_thumright::καλη συνεχεια