Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
ΕΡΓΑΛΕΙΑ, ΥΛΙΚΑ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ => Σεμινάρια – Workshop - Demonstrations => Μήνυμα ξεκίνησε από: Stavros στις Οκτωβρίου 10, 2010, 10:34:58 πμ
-
Ενημερώθηκα από τον κ. Κ.Μαλλιάρα του καταστήματος Real Models (Ιπποκράτους 65, 10680, Αθήνα, 210.3629552),
ότι απο το επόμενο Σάββατο 16 Οκτωβρίου 2010 ξεκινά ένας νέος κύκλος σεμιναρίων - επιδείξεων μοντελιστικών τεχνικών, στον ειδικό χώρο που διαμορφώθηκε για το σκοπό αυτό στο πατάρι του καταστήματος της Ιπποκράτους.
Σκοπός του είναι τα σεμινάρια αυτά να γίνονται σε τακτά (και συχνά) χρονικά διαστήματα και να καλύψουν όλες τις πτυχές του μοντελισμού και όλα τα επίπεδα εμπειρίας των μοντελιστών. ::icon_thumright::
Το πρώτο σεμινάριο της 16/10/2010, θα γίνει απο τον Νίκο Πλανούδη και έχει θέμα τη χρήση του αερογράφου. Θα απευθύνεται δε σε αρχάριους μοντελιστές και θα καλύψει το θέμα από την αρχή του (τι είναι και πως λειτουργεί ο αερογράφος) έως τις πιο σύνθετες τεχνικές βαψίματος.
Τα σεμινάρια, τα οποία θα έχουν τη μορφή workshop, δηλαδή οι συμμετέχοντες θα δοκιμάζουν οι ίδιοι τα όσα επιδεικνύονται, θα είναι αυστηρά ολιγομελή (μέγιστη συμμετοχή τα δέκα άτομα) , γι' αυτό όσοι ενδιαφέρονται θα πρέπει να δηλώνουν συμμετοχή στο τηλέφωνο του καταστήματος που αναφέρθηκε παραπάνω.
Καλή επιτυχία ::icon_thumright::
::salut::
Σ.Σ.
-
Είναι άξια συγχαρητηρίων κάθε τέτοια προσπάθεια που σκοπό έχει και τη διάδωση του χόμπι μας και την μετάδοση γνώσεων-δεξιοτήτων. Δήλωσα συμμετοχή, σαν αρχάριος που είμαι. :roll: :roll:
-
καλημερα.πολυ καλη η προσπαθεια που γινεται και μακαρι να γινοταν κατι αντιστοιχο και στην επαρχια ::eusa_clap::
-
Πήγε κανείς παιδιά να μας πει πώς ήτανε ?
Καμμια ημερομηνία για επομενο σεμινάριο ?
-
Το σεμινάριο ήταν πολύ κατατοπιστικό για εμάς τους αρχάριους του αερογράφου. Είχε πολύ πρακτική εξάσκηση και τα παιδιά εκεί ήταν πολύ καλοί και με μεταδοτικότητα. Ένα ευχαριστώ από καρδιάς σε αυτούς που το οργάνωσαν και ένα μεγάλο μπράβο. Περιμένουμε το επόμενο..