Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Σύγχρονα Στρατιωτικά θέματα => Armor/AFV: Υπό κατασκευή => Μήνυμα ξεκίνησε από: Χατζηδημητριου Δ στις Σεπτεμβρίου 26, 2010, 07:47:47 μμ
-
Oταν ανοιξα το κιτ για πρωτη φορα τρομαξα , πολλα κοματια , μα παρα πολλα κοματια και αν ειχε και ερπυστριες τοτε τι θα γινοταν ;
Πολυ καλο κιτ και με καλη εφαρμογη , αλλα μια εβδομαδα κολλαγα και ακομα εχει....
Δοκιμασα να κανω προσκιαση πρωτα με ενα σκουρο πρασινο με φαρδια δεσμη στον αερογραφο και στην συνεχεια με ψιλη δεσμη το μαυρο.
Βαφτηκε με humbrol 117 σμαλτο και μετα παρκετινη και σηματα.
Οταν μετα για πρωτη φορα ειπα να περασω και ενα βερνικακι εγινε η πατατα.
Ειχα διαβασει στο φορουμ οτι τα βερνικια καμια φορα αφηνουν ασπριλες , αλλα ποτε δεν ειχα δει κατι τετοιο.
Πηρα το ματ σπρει της humbrol και εκανα μια πολυ ωραια χειμερινη παραλαγη, χαλια ασπρα !
Το περασα αρκετες φορες με αζαξ , πολλα χερια παρκετινη και στενο πινελο με το 117 και ψιλο ηρθε στα ισια του.
Εγινε ενα wash , δεν ξερω αν θελει κι αλλο και αρχισα τις σκονες , δεν το θελω λασπωμενο αλλα σκονισμενο.
Περασα τους δυο πρωτους τροχους , αλλα βαζοντας το fixer του mig ολο το σκονισμα χανεται , γιατι ;
[imgt]http://i454.photobucket.com/albums/qq266/fkr1973/M1130%20Stryker/001.jpg[/imgt] [imgt]http://i454.photobucket.com/albums/qq266/fkr1973/M1130%20Stryker/002.jpg [/imgt] [imgt] http://i454.photobucket.com/albums/qq266/fkr1973/M1130%20Stryker/006.jpg[/imgt]
[imgt]http://i454.photobucket.com/albums/qq266/fkr1973/M1130%20Stryker/005.jpg [/imgt] [imgt]http://i454.photobucket.com/albums/qq266/fkr1973/M1130%20Stryker/004.jpg [/imgt] [imgt]http://i454.photobucket.com/albums/qq266/fkr1973/M1130%20Stryker/003.jpg[/imgt]
-
Οπως το είπες Δημήτρη ,φαίνεται εύκολο αλλα θέλει πολύ δουλίτσα. ::icon_thumright::
Μήπως απλά βάλεις τις σκόνες χωρίς fixer, κρατάνε αρκετα καλά και χωρις αυτό
(με την προυπόθεση να μην το πιάνεις πάντως και κάθε μέρα, με τα χέρια) :mrgreen:
-
Το styker τελος.
Μου βγηκε λιγο παραπανω σκονισμενο αλλα οταν ξεκινησα δεν μπορουσα να σταματησω.
Τα σακιδια δεξια και αριστερα δεν μου πολυαρεσουν , φαινονται σαν να ειναι ακουμπισμενα πανω και θα φυγουν στην πρωτη λακουβα.

[imgt]http://i454.photobucket.com/albums/qq266/fkr1973/M1130%20Stryker/015.jpg [/imgt] [imgt] http://i454.photobucket.com/albums/qq266/fkr1973/M1130%20Stryker/024.jpg[/imgt] [imgt]http://i454.photobucket.com/albums/qq266/fkr1973/M1130%20Stryker/014.jpg [/imgt] [imgt]http://i454.photobucket.com/albums/qq266/fkr1973/M1130%20Stryker/013.jpg [/imgt] [imgt]http://i454.photobucket.com/albums/qq266/fkr1973/M1130%20Stryker/012.jpg [/imgt]
[imgt] http://i454.photobucket.com/albums/qq266/fkr1973/M1130%20Stryker/011.jpg[/imgt] [imgt]http://i454.photobucket.com/albums/qq266/fkr1973/M1130%20Stryker/009.jpg [/imgt] [imgt]http://i454.photobucket.com/albums/qq266/fkr1973/M1130%20Stryker/008.jpg [/imgt] [imgt] http://i454.photobucket.com/albums/qq266/fkr1973/M1130%20Stryker/007.jpg[/imgt] [imgt] http://i454.photobucket.com/albums/qq266/fkr1973/M1130%20Stryker/006-1.jpg[/imgt]
Παρατηρησεις,σχολια δεκτα (και τα αυστηρα) ::thanks_smilie::
-
Θα συμφωνήσω μαζί σου για τα φορτώματα.
Κατά τα άλλα μου αρέσει πολύ.
::icon_thumright::
-
Δεν μας ενοχλη και τοσο.Το αποτελεσμα ειναι παρα πολυ καλο και μας αρεσει.Τωρα για τα σακιδια,στο χερι σου ειναι εαν κανεις καπια επεμβασει.Εγω θα τα αφηνα για σχολειο στα επομενα. ::icon_thumright::
Τασος ::salut::
-
πως να σταματησεις να σκονιζεις? σε καταλαβαινω απολυτα. ομορφο fading εχει. Αν θες περνα ιμαντες στα σακιδια απο αλουμινοφυλλο (nescafe) η απο σακουλες σκουπιδιων (τις μαυρες) με καλο κοπιδι και κυανοακρυλικη ::icon_thumright:: ::icon_thumright::
-
Ωραίο αποτέλεσμα όντως ::icon_thumright::
Θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες, ότι με λίγη δουλίτσα τα φορτώματα μπορούν να βελτιωθούν κατακόρυφα :!:
::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
::salut:: ::salut:: ::salut::
ΜΦΧ