Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΘΕΜΑΤΑ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ => Μουσεία & Εκδηλώσεις - Ιστορία => Μήνυμα ξεκίνησε από: Fantasma337 στις Ιουλίου 15, 2010, 03:44:40 πμ

Τίτλος: 75 χρόνια της Γαλλικής Αεροπορίας...
Αποστολή από: Fantasma337 στις Ιουλίου 15, 2010, 03:44:40 πμ
75 χρόνια της Γαλλικής Αεροπορίας, 2 ώρες εκπομπη στο κανάλι France 2, με πτήσεις δημοσιογράφων, καλλιτεχνών και άλλων διασημοτητων της Γαλλίας όπως ο πρωταθλητής WRC Σεμπάστιαν Λεμπ να πετάει με Ραφάλ, με τον Υπουργό να παρουσιάζει το Α400Μ, γυρίσματα στο Αφγανιστάν το Ντζιμπουτί την Γαλλική Γουίάνα και την μητροπολική Γαλλία φυσικά, και άλλα πολλά...

http://www.dailymotion.com/video/xcs19z_en-vol-avec-larmee-de-lair_news

Τίτλος: Αεροπορική φωτογραφία!
Αποστολή από: Double Ugly στις Ιουλίου 15, 2010, 02:01:19 μμ

Δεν άντεξα να δω πάνω από τέσσερα λεπτά...Μιλάμε για χτύπημα κάτω από τη ζώνη...::nutkick::
Τίτλος: Αεροπορική φωτογραφία!
Αποστολή από: phantom_phixer στις Ιουλίου 15, 2010, 04:47:08 μμ
Spoiler (hover to show)
Τίτλος: Αεροπορική φωτογραφία!
Αποστολή από: AETOC69 στις Ιουλίου 15, 2010, 08:54:23 μμ
To ειδα και εγω Νικολα, οι Γαλλοι τα δωσαν ολα ..........οπως και  εμεις για τα 80 χρονια της ΠΑ!! ::eusa_wall:: ::eusa_wall:: ::eusa_wall::
Τίτλος: Αεροπορική φωτογραφία!
Αποστολή από: Viper στις Ιουλίου 15, 2010, 09:17:02 μμ
Βλεπω το βιντεο αυτη τη στιγμη... ( ::arrowred:: http://www.dailymotion.com/video/xcs19z_en-vol-avec-larmee-de-lair_news )

Α-Π-Ι-Σ-Τ-Ε-Υ-Τ-Α πραγματα γινονται :o :shock:

Ολοκληρες φαντασμαγορικες εκπομπες αφιερωμενες σε αυτους τους ανθρωπους.  :shock:

Και στη ΨΩΡΟΚΩΣΤΑΙΝΑ κρεμομαστε απο τα χειλη της Κορομηλα,του Ψινακη και του καθε ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ και ΠΟΡΝΙΔΙΟΥ που θελει να γινει GREEK IDOL !!! :evil: :evil: :evil:

Ειμαστε για πολλες κλωτσες πραγματικα !!! :evil: :evil: :evil:

 ::eusa_wall:: ::eusa_wall:: ::eusa_wall:: ::eusa_wall:: ::eusa_wall:: ::eusa_wall:: ::eusa_wall:: ::eusa_wall:: ::eusa_wall:: ::eusa_wall:: ::eusa_wall:: ::eusa_wall:: ::eusa_wall:: ::eusa_wall:: ::eusa_wall:: ::eusa_wall:: ::eusa_wall:: ::eusa_wall:: ::eusa_wall:: ::eusa_wall:: ::eusa_wall:: ::eusa_wall:: ::eusa_wall:: ::eusa_wall:: ::eusa_wall:: ::eusa_wall:: ::eusa_wall:: ::eusa_wall:: ::eusa_wall:: ::eusa_wall:: ::eusa_wall:: ::eusa_wall:: ::eusa_wall:: ::eusa_wall::


Spoiler (hover to show)

Τίτλος: Απ: Αεροπορική φωτογραφία!
Αποστολή από: Γιώργος Ροΐδης στις Ιουλίου 15, 2010, 09:39:30 μμ
...
Ολοκληρες φαντασμαγορικες εκπομπες αφιερωμενες σε αυτους τους ανθρωπους.  :shock:
Λάμπρο,το είδα το βίντεο και σφίχτηκε η καρδιά μου ρε φίλε.Εκεί τους ανάγουν σε κάτι πολύ ''υψηλό'' και καλά κάνουν,τους αξίζει.Εδώ τη βγάζουμε πολύ φτωχομπινεδιάρικα και άν...  :?


Και στη ΨΩΡΟΚΩΣΤΑΙΝΑ κρεμομαστε απο τα χειλη της Κορομηλα,του Ψινακη και του καθε ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ και ΠΟΡΝΙΔΙΟΥ που θελει να γινει GREEK IDOL !!! :evil: :evil: :evil:

Ειμαστε για πολλες κλωτσες πραγματικα !!! :evil: :evil: :evil:

Αυτό ξαναπές το φίλε μου  :evil:
Τίτλος: Απ: Αεροπορική φωτογραφία!
Αποστολή από: Θάνος_79 στις Ιουλίου 15, 2010, 10:23:12 μμ
...
Ολοκληρες φαντασμαγορικες εκπομπες αφιερωμενες σε αυτους τους ανθρωπους.  :shock:
Λάμπρο,το είδα το βίντεο και σφίχτηκε η καρδιά μου ρε φίλε.Εκεί τους ανάγουν σε κάτι πολύ ''υψηλό'' και καλά κάνουν,τους αξίζει.Εδώ τη βγάζουμε πολύ φτωχομπινεδιάρικα και άν...  :?


Και στη ΨΩΡΟΚΩΣΤΑΙΝΑ κρεμομαστε απο τα χειλη της Κορομηλα,του Ψινακη και του καθε ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ και ΠΟΡΝΙΔΙΟΥ που θελει να γινει GREEK IDOL !!! :evil: :evil: :evil:

Ειμαστε για πολλες κλωτσες πραγματικα !!! :evil: :evil: :evil:

Αυτό ξαναπές το φίλε μου  :evil:

Τι συζητάμε τώρα ρε παιδιά  :evil: :evil:

Οι "άνθρωποι" είναι πουλημένοι

 ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: 75 χρόνια της Γαλλικής Αεροπορίας...
Αποστολή από: Theios Nontas στις Ιουλίου 15, 2010, 10:38:04 μμ
Πραγματικά πολύ καλό...

Ας μην κάνουμε όμως συγκρίσεις. Πρόκειται για τη χώρα στην οποία μαζί με τις ΗΠΑ γεννήθηκε η σύγχρονη αεροπορία, μια οικονομική υπερδύναμη, μια χώρα με τεράστια αεροδιαστημική βιομηχανία, τη μοναδική σε όλο τον κόσμο εκτός  ΗΠΑ και Ρωσίας που κατασκευάζει 100% όλα τα αεροσκάφη της ΠΑ της απο τηλεκατευθυνόμενα μέχρι ελικόπτερα, μαχητικά, μεταγωγικά και κάνει βέβαια και εξαγωγές.
Απο την αεροδιαστημική βιομηχανία στην Γαλλία ζουν εκατομμύρια οικογένειες συν αυτές των στελεχών της Armee de l'air, πως είναι δυνατόν όλοι αυτοί οι άνθρωποι να μην τιμούν και να μην νοιώθουν υπερήφανοι για την αεροπορία τους?
 
Στην Γαλλία, την Αμερική, την Αγγλία όποιον και να ρωτήσεις όλοι έχουν κάποιο συγγενή στενό ή μακρινό που είτε υπηρέτησε στις αεροπορίες τους είτε εργάστηκε στην αεροπορική βιομηχανία τα τελευταία 100 χρόνια. Γι αυτό και τα μουσεία και τα airshows πλημμυρίζουν απο κόσμο.

Πόσοι Ελληνες τον τελευταίο αιώνα είχαν σχέση με την αεροπορία πολεμική και πολιτική στην Ελλάδα?  Μέχρι το 1950 ήταν μερικές εκατοντάδες και απο το 1950 μέχρι σήμερα αντε να ξεπερνάνε τις 15 χιλιάδες.
 Τι ενδιαφέρον να υπάρχει στη χώρα μας? Πολύ μικρό, και τέτοιο θα παραμείνει δυστυχώς, όσο και να μην μας αρέσει, και παρά τις φιλότιμες κατά καιρούς προσπάθειες.
Τίτλος: Απ: 75 χρόνια της Γαλλικής Αεροπορίας...
Αποστολή από: slufpilot στις Ιουλίου 16, 2010, 07:53:14 πμ
+ 1000.κατι πηγε να γινει με τον αρχαγγελο αλλα τον κοψαμε κ αυτον :evil: