(http://www.postimage.org/image.php?v=Pq2BpUS)
(http://www.postimage.org/image.php?v=TspakS9)
(http://www.postimage.org/image.php?v=aVGH6s0)
(http://www.postimage.org/image.php?v=aVGHdWr)ʼντε να δούμε...
Καλή συνέχεια :!:
::salut:: ::salut:: ::salut::
ΜΦΧ
(http://postimage.org/image/g63fbl8j7/)
(http://postimage.org/image/g7dd50acz/)
(http://postimage.org/image/5ac1g8nlf/)
(http://postimage.org/image/5d0igtgmr/)
(http://postimage.org/image/dwjwekoz7/)
(http://postimage.org/image/44cmv6ooj/)
(http://postimage.org/image/d0nez4far/)
(http://postimage.org/image/egysiq91p/)
(http://postimage.org/image/486bcwkzx/)
(http://postimage.org/image/6ff5ekfnx/)
(http://postimage.org/image/fpr9i3qdp/)
(http://postimage.org/image/ru6iz339p/)
(http://postimage.org/image/iawu5mfrh/)
(http://postimage.org/image/u1arn08jx/)
(http://postimage.org/image/4wjr9l93h/)
(http://postimage.org/image/9pjukfm97/)
(http://postimage.org/image/dr5zn7kvf/)
(http://postimage.org/image/exekzqyjv/)
(http://postimage.org/image/xtk9jl0ff/)
(http://postimage.org/image/q3i2s6nhn/)
(http://postimage.org/image/rz4v3ccbv/)
(http://postimage.org/image/h284sbey3/)
(http://postimage.org/image/atmsyqhd7/)
(http://postimage.org/image/rjy6o2fsb/)
Μπράβο ρε Γιάννη, κούκλος ο τίγρης :wink:Eυχαριστω και μονο που συναρμολογηθηκε μετα απο τοσα χρονια ηταν κατορθωμα, το επομενο καλυτερο. ::salut::
Πολύ ωραίο αποτέλεσμα :!:
::salut:: ::salut:: ::salut::
ΜΚΧ
ʼλλος ένας κρυφοαρματάς έκανε την εμφάνισή του.
Μου αρέσει πάρα πολύ.
::salut::