Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Ελικοφόρα Αεροσκάφη => Prop: Γενική συζήτηση-Reference => Μήνυμα ξεκίνησε από: rafael στις Μαρτίου 20, 2006, 11:56:58 μμ

Τίτλος: Junkers Ju-87B Help!
Αποστολή από: rafael στις Μαρτίου 20, 2006, 11:56:58 μμ
Φτιάχνω το Ju87B-2 της Revell στην 1/48 (πρώην Hasegawa). Ολα καλά και μια χαρά εφαρμογή και μια χαρά λεπτομέρεια (αν έδινε και ζώνες στα καθίσματα θα ήταν full, εκεί τους έπιασε η οικονομία - τέλος πάντων).
Το ερώτημα :
Υπάρχει ένα κομμάτι (Κ3) στην κοιλιά, λίγο πιο πίσω από το ψυγείο, το οποίο η Revell δίνει ... διαφανές ! Δεν καταλαβαίνω γιατί εκεί κάτω μπορεί να υπήρχε τζάμι στο πραγματικό και δεν έχω βρει φωτό του σημείου εκείνου, κατά συνέπεια αναρωτιέμαι αν είναι σωστό το διαφανές ή όχι και άρα αν πρέπει να προστατευθεί στο βάψιμο.
Αν κάποιος έχει φτιάξει το κιτ ή το original της Hasegawa ας βοηθήσει.
Τίτλος: Junkers Ju-87B Help!
Αποστολή από: CROW στις Μαρτίου 21, 2006, 12:10:06 πμ
Αν το τζαμι ειναι πανω απο το σημειο που κρεμεται η βομβα ειναι σωστο.Υπαρχει εκει για να βλεπει ο πιλοτος τον στοχο οταν ειναι ακριβως απο πανω,λιγο πριν την βυθιση.
Τίτλος: Junkers Ju-87B Help!
Αποστολή από: rafael στις Μαρτίου 21, 2006, 02:07:49 πμ
Μήτσο, πιθανό να έχεις δίκιο. Το κομμάτι έχει σχήμα τραπεζοειδές, θα μπορούσε να είναι κάποια διάταξη από καθρέφτες - κάτοπτρα, αν και το λογικό θα ήταν να "βλέπει" προς τα εμπρός και όχι προς τα πίσω.
Τίτλος: Junkers Ju-87B Help!
Αποστολή από: CROW στις Μαρτίου 21, 2006, 02:19:38 πμ
:roll:  :roll:  :roll:  :?:  :?:  :?:
Τίτλος: Re: Junkers Ju-87B Help!
Αποστολή από: 117tacan στις Μαρτίου 21, 2006, 02:32:12 πμ
Παράθεση από: rafael
Φτιάχνω το Ju87B-2 της Revell στην 1/48 (πρώην Hasegawa)....


Αναμένω σαν τρελός φωτογραφίες από την κατασκευή μια που έχω το ίδιο μοντέλο στο στοκ  :lol:  :lol:
Βελτιωτικά της Aires θα χρησιμοποιήσεις  :?:
Τίτλος: Junkers Ju-87B Help!
Αποστολή από: Moufas στις Μαρτίου 21, 2006, 02:36:52 πμ
Παιδιά μου σαν έμπειρος στα Stuka (IL-2) ακούστε με να σας πω εγώ τι είναι  :D

Είναι όντως τζάμι και ο λόγος που υπάρχει είναι για να γνωρίζει ο πιλότος αν βρίσκετε πάνω από τον στόχο. Έτσι με το που δεί ότι περνά από πάνω και τον προσπeρνά λίγο, κλείνει την μανέτα ισχύος τουμπάρει το αεροπλάνο ανάποδα , ανοίγει τα αερόφρενα τρβάει το μοχλό προς τον εαυτό του και έτσι φέρνει το αεροπλάνω σε κάθετη εφόρμιση. Να σας βάλω και φωτό....


Τίτλος: Junkers Ju-87B Help!
Αποστολή από: Δημητρης στις Μαρτίου 21, 2006, 05:47:08 μμ
Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες. Έχω το συγκεκριμένο κιτ και δεν μου φαίνεται η Hasegawa να έχει κάνει κάποιο λάθος στο συγκεκριμένο σημείο. Το δικό μου το είχα πάρει 13£ από τον Hannants και είχε μέσα και το κοκπιτ της Aires. Ποια ακριβώς παραλλαγή σκοπεύεις να φτιάξεις αν επιτρέπεται?
(http://img132.imageshack.us/my.php?image=2518oh.jpg)

(http://img116.imageshack.us/my.php?image=junkersju87stukapkl005919yq.jpg)
Τίτλος: Junkers Ju-87B Help!
Αποστολή από: rafael στις Μαρτίου 22, 2006, 12:14:36 πμ
Moufas κορυφαίες οι φωτό και οι πληροφορίες - ειλικρινά υπόχρεος.
Οσο για την παραλαγή, κατά πάσα πιθανότητα θα φτιαχτεί όπως είναι στο boxart - Αφρικής, με το φίδι - αν και έχω δει κάτι ωραία ουγγαρέζικα και ψήνομαι.
Το κιτ φτιάχνεται sftb άρα άνευ AIRES κλπ.
Τίτλος: Junkers Ju-87B Help!
Αποστολή από: Corto στις Μαρτίου 22, 2006, 12:41:30 πμ
Rafael, εάν δε το έχεις ήδη αγοράσει σου προτείνω αυτό το βιβλίο για περισσότερα Ju-87 με εξωτικά σήματα:
http://mmpbooks.biz/books/8389450178/8389450178p.htm
Τίτλος: Junkers Ju-87B Help!
Αποστολή από: rafael στις Μαρτίου 22, 2006, 12:59:18 μμ
Παράθεση από: Corto
Rafael, εάν δε το έχεις ήδη αγοράσει σου προτείνω αυτό το βιβλίο για περισσότερα Ju-87 με εξωτικά σήματα:
http://mmpbooks.biz/books/8389450178/8389450178p.htm


Ευχαριστώ, το βιβλίο το έχω στα υπ' όψη και θα αγοραστεί οπωσδήποτε πριν την τελική επιλογή. Εχω όμως ήδη το πολύ καλό και full στα profiles

 http://livres.histoireetcollections.com/publication-1312-the-junkers-ju-87-from-1936-to-1945.html

Η διαφορά τους είναι ότι τα βιβλία της MMP έχουν και πολύ φωτογραφικό υλικό σε αντίθεση με αυτά της Histoire & Collections που έχουν σχεδόν μόνο prolfiles - μιλάμε για δεκάδες και πολλά από άλλες αεροπορίες.
Τίτλος: Junkers Ju-87B Help!
Αποστολή από: mirrage στις Μαρτίου 22, 2006, 01:50:19 μμ
Παράθεση από: Moufas
Παιδιά μου σαν έμπειρος στα Stuka (IL-2) ακούστε με να σας πω εγώ τι είναι  :D

Είναι όντως τζάμι και ο λόγος που υπάρχει είναι για να γνωρίζει ο πιλότος αν βρίσκετε πάνω από τον στόχο. Έτσι με το που δεί ότι περνά από πάνω και τον προσπeρνά λίγο, κλείνει την μανέτα ισχύος τουμπάρει το αεροπλάνο ανάποδα , ανοίγει τα αερόφρενα τρβάει το μοχλό προς τον εαυτό του και έτσι φέρνει το αεροπλάνω σε κάθετη εφόρμιση. Να σας βάλω και φωτό...


Είσουν κατατοπιστικότατος! :D
Τίτλος: Junkers Ju-87B Help!
Αποστολή από: Δημητρης στις Μαρτίου 22, 2006, 05:40:40 μμ
Παράθεση από: rafael
Οσο για την παραλαγή, κατά πάσα πιθανότητα θα φτιαχτεί όπως είναι στο boxart - Αφρικής, με το φίδι



Για το <<φίδι>> υπάρχουν αντικρουόμενες απόψεις για το αν ήταν κόκκινο ή Sand  (RLM-79) και εάν υπήρχε και από τις δύο πλευρές. Έχεις καμιά πληροφορία για αυτό το θέμα από τη βιβλιογραφία που έχεις.
(πάντως με το κόκκινο χρώμα είναι πιο όμορφο).
Τίτλος: Απ: Junkers Ju-87B Help!
Αποστολή από: rafael στις Ιουνίου 22, 2006, 02:08:11 μμ
Εδώ και καιρό βασανίζω το κιτ που πλησιάζει σιγά-σιγά το στάδιο του βαψίματος.
Σήμερα, 22-06-2006, στο ARC κάποιος συνάδελφος ανέβασε το ίδιο κιτ (την έκδοση της Hasegawa) και με μπέρδεψε για τα καλά.
Σύμφωνα λοιπόν με τον κ. JC Simon το μοντέλο πρέπει να βαφτεί αρκετά με την ευρωπαϊκή splinter παραλλαγή και στη συνέχεια να περαστούν από πάνω οι επιφάνειες που κάλυπτε το Desert Yellow. Εννοείται ότι στις "ακάλυπτες" επιφάνειες φαίνονται οι εναλλαγές της splinter.
Το τελικό αποτέλεσμα είναι πολύ πιο "σκούρο" απ' όσα μοντέλα του συγκεκριμένου Ju87B έχω δει αλλά το βασικό πρόβλημα είναι ότι εδώ μιλάμε για μια εντελώς διαφορετική προσέγγυση στο βάψιμο της παραλαγής του. Και το ανησυχητικό είναι ότι ο τύπος φαίνεται "ψαγμένος" τουλάχιστον από άποψη τεχνικής !
Ξέρει κανείς τίποτα συγκεκριμένο ?
     

Τίτλος: Απ: Junkers Ju-87B Help!
Αποστολή από: mmaker στις Ιουνίου 22, 2006, 06:58:34 μμ
Τα περισσότερα αεροσκάφη που πήγαν απ την Ευρώπη στο μέτωπο της Αφρικής,το πιθανότερο είναι να βάφτηκαν πάνω απ την splinter με Sand.
Μερικά είχαν βαφτεί και με τα Ιταλικά χρώματα.
Μόνο όσα βγήκαν απ το εργοστάσιο ήταν αρχικά βαμμένα
Τίτλος: Απ: Junkers Ju-87B Help!
Αποστολή από: Moufas στις Ιουνίου 22, 2006, 11:03:13 μμ
To παρακάτω είναι του Ulrich που ειχα φτιάξει. Είχε την αρχική μορφή και μετά το καμουφλαζ πασάλιμα πάνω στο προηγούμενο για τον χειμώνα




Κάτι παρόμοιο περιγράφεις από ότι κατάλαβα και μάλλον η τεχνική είναι σχεδόν όμοια με preshading μια και τα κανονικά χρώματα από κάτω είναι πολύ σκούρα σε σχέση με το sand που θα έχεις από πάνω.

Καμια φωτό αυτού που έφτιαξε το μοντελάκι έχεις να μας δείξεις?
Τίτλος: Απ: Junkers Ju-87B Help!
Αποστολή από: rafael στις Ιουνίου 23, 2006, 01:04:07 πμ
Εδώ και καιρό βασανίζω το κιτ που πλησιάζει σιγά-σιγά το στάδιο του βαψίματος.
Σήμερα, 22-06-2006, στο ARC κάποιος συνάδελφος ανέβασε το ίδιο κιτ (την έκδοση της Hasegawa) και με μπέρδεψε για τα καλά.
Σύμφωνα λοιπόν με τον κ. JC Simon το μοντέλο πρέπει να βαφτεί αρκετά με την ευρωπαϊκή splinter παραλλαγή και στη συνέχεια να περαστούν από πάνω οι επιφάνειες που κάλυπτε το Desert Yellow. Εννοείται ότι στις "ακάλυπτες" επιφάνειες φαίνονται οι εναλλαγές της splinter.
Το τελικό αποτέλεσμα είναι πολύ πιο "σκούρο" απ' όσα μοντέλα του συγκεκριμένου Ju87B έχω δει αλλά το βασικό πρόβλημα είναι ότι εδώ μιλάμε για μια εντελώς διαφορετική προσέγγυση στο βάψιμο της παραλαγής του. Και το ανησυχητικό είναι ότι ο τύπος φαίνεται "ψαγμένος" τουλάχιστον από άποψη τεχνικής !
Ξέρει κανείς τίποτα συγκεκριμένο ?

Το μοντέλο παρουσιάζεται στο http://www.aircraftresourcecenter.com/ στις 22-06-2006
Τίτλος: Απ: Junkers Ju-87B Help!
Αποστολή από: NICK OLIVER KALIMERIS στις Ιουνίου 23, 2006, 02:52:19 μμ


Mias kai lete gia biblia gia to stuka ta parakato exo brei oti einai poly kala

http://www.ospreypublishing.com/title_detail.php/title=P6361~ser=COM~per=2
http://www.ospreypublishing.com/title_detail.php/title=P7228~ser=COM~per=2
Τίτλος: Απ: Junkers Ju-87B Help!
Αποστολή από: Moufas στις Ιουνίου 23, 2006, 03:36:34 μμ
http://www.aircraftresourcecenter.com/Gal5/4801-4900/gal4891_Ju-87_Simon/02.jpg

Ραφαΐλ τα φτερά προς το κέντρο είναι βαμμένα με Dark green RML 71 και προς τις άκρες με Black green RML 70. To καφέ δεν ξέρω να σου πω. Πάντως έχει κάνει σκιές με μαύρο και μετά πρέπει να έχει περάσει αρκετά αραιωμένες στρώσεις χρώματος (ειδικά το καφέ). Είναι όλο freehand έχει απαλά σβησίματα μεταξύ των χρωμάτων. Δεν είναι και δύσκολό να το κάνεις. Μην μασάς.  :wink:
Τίτλος: Απ: Junkers Ju-87B Help!
Αποστολή από: NICK OLIVER KALIMERIS στις Ιουνίου 23, 2006, 03:44:20 μμ

file me auti tin parallagi pou exeis kanei epixeirousan apo thi ellada;
Τίτλος: Απ: Junkers Ju-87B Help!
Αποστολή από: Moufas στις Ιουνίου 23, 2006, 04:51:49 μμ
Δεν είναι το δικό μου. Αυτό είναι αυτό που θέλει να φτιάξει ο Ραφαΐλ. Πάντος δεν την έχω ξαναδεί αυτήν την παραλλαγή.
Τίτλος: Απ: Junkers Ju-87B Help!
Αποστολή από: Farao Mike στις Ιουνίου 24, 2006, 12:54:40 μμ
Το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να βαψεις πρωτα την Ευρωπαικη παραλλαγη -65,70,71- και απο πανω 79.
Αν σκοπευεις να το κανεις αρκετα επιχειρισιακο θα πρεπει να ταλαιπωρησεις  ιδιαιτερα το 79 μιας και επροκειτο για προσωρινο υδροχρωμα που συνηθως το περνουσαν με οτι εβρισκαν μπροστα τους -πινελα,βουρτσες,σκουπες,πανια- ενω και η ελικα το υπεβαλε σε αμμοβολη στο περιβαλον της ερημου σε συνδιασμο και με τον ηλιο.
Τίτλος: Απ: Junkers Ju-87B Help!
Αποστολή από: mmaker στις Ιουνίου 25, 2006, 01:14:34 πμ
Εδώ είναι η gallery με όλα τα Ju-87
http://www.aircraftresourcecenter.com/Gal-Fea%20Archives/Prop/Ju-87/Ju-87.htm