Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Ελικοφόρα Αεροσκάφη => Prop: Γενική συζήτηση-Reference => Μήνυμα ξεκίνησε από: Ελιξ-ιριος στις Ιανουαρίου 31, 2010, 11:35:37 πμ
-
Σίγουρα σας έχω ζαλίσει με τα κουφά που ρωτάω αλλά...μήπως λέω, μήπως υπάρχει κίτ του...Αγρό-γατου; :shock: :shock: :shock:(Grumman Ag-Cat)
-
Δεν υπάρχει. :(
-
Είχα δει κάποιο ιδιοκατασκευασμένο ελληνικό στην 1/48, στο δίκτυο αλλά τότε δεν έδωσα προσοχή... :oops: Αν ο δημιουργός του δεί αυτό το μύνημα, ας στείλει ό,τι μπορεί να το απολαύσουμε. ::salut::
-
Μάλλον είναι αυτό που είχε φτιάξει ο Ktsipas,εδώ στο φόρουμ.Εαν κάνεις ένα ψάξιμο θα το βρεις.
-
Αν έχεις κουράγιο...
http://www.papermodelers.com/forum/design-threads/5563-turbine-grumman-ag-cat.html
Να και το τόπικ του Κώστα
http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,1194.0/highlight,ag-cat.html
-
Κάπου έχει η γυναίκα μου ένα κέντημα ξεκινήσει. :oops:Θα αρχίσω λοιπόν αυτό, και αν τα καταφέρω, θα συνεχίσω με πλεϋμομπίλ και λέγκο.Αν τα καταφέρω, τοτε μπορεί να ξαναπιάσω και μοντελάκι... ::proskino:: ::eusa_wall:: ::eusa_wall:: ::sterb243::
-
Για να μήν ανοίξω καινούριο θέμα είπα να ρωτήσω από εδώ, αν γνωρίζει κάποιος....
Τα Grumman Ag-Cat αποσύρθηκαν; Κι αν ναί, διατηρήθηκε κανένα σε καλή κατάσταση στο Μουσείο;
-
Αποσύρθηκαν το Μάρτιο του 2011, αλλά δεν ξέρω αν βρίσκονται ακόμη δίπλα στον υπαίθριο χώρο του μουσείου Π.Α. (όπως αναφέρει ο Θ. Βρανάς στο βιβλίο του). ::salut::
-
Σε ευχαριστώ! Πάει λοιπόν και το τελευταίο διπλάνο.... ::salut::
-
Φώτη (ελιξίριος) χρόνια πολλά! Το 2009 είχα πάει στο Τατόι -την ημέρα εορτής της Π.Α.- και είχα φωτογραφήσει το γάτο. Είναι οι παρακάτω φωτογραφίες:
(http://s626.photobucket.com/user/thanasis1987/media/Ag-Cat/PB071161.jpg.html)
(http://s626.photobucket.com/user/thanasis1987/media/Ag-Cat/PB071160.jpg.html)
(http://s626.photobucket.com/user/thanasis1987/media/Ag-Cat/PB071159.jpg.html)
(http://s626.photobucket.com/user/thanasis1987/media/Ag-Cat/PB071144.jpg.html)
(http://s626.photobucket.com/user/thanasis1987/media/Ag-Cat/PB071143.jpg.html)
(http://s626.photobucket.com/user/thanasis1987/media/Ag-Cat/PB071142.jpg.html)
(http://s626.photobucket.com/user/thanasis1987/media/Ag-Cat/PB071141.jpg.html)
(http://s626.photobucket.com/user/thanasis1987/media/Ag-Cat/PB071140.jpg.html)
(http://s626.photobucket.com/user/thanasis1987/media/Ag-Cat/PB071138.jpg.html)
(http://s626.photobucket.com/user/thanasis1987/media/Ag-Cat/PB071137.jpg.html)
(http://s626.photobucket.com/user/thanasis1987/media/Ag-Cat/PB071136.jpg.html)
(http://s626.photobucket.com/user/thanasis1987/media/Ag-Cat/PB071135.jpg.html)
(http://s626.photobucket.com/user/thanasis1987/media/Ag-Cat/PB071134.jpg.html)
(http://s626.photobucket.com/user/thanasis1987/media/Ag-Cat/PB071128.jpg.html)
(http://s626.photobucket.com/user/thanasis1987/media/Ag-Cat/PB071127.jpg.html)
(http://s626.photobucket.com/user/thanasis1987/media/Ag-Cat/PB071126.jpg.html)
(http://s626.photobucket.com/user/thanasis1987/media/Ag-Cat/PB071125.jpg.html)
(http://s626.photobucket.com/user/thanasis1987/media/Ag-Cat/PB071124.jpg.html)
(http://s626.photobucket.com/user/thanasis1987/media/Ag-Cat/PB071123.jpg.html)
(http://s626.photobucket.com/user/thanasis1987/media/Ag-Cat/PB071122.jpg.html)
(http://s626.photobucket.com/user/thanasis1987/media/Ag-Cat/PB071121.jpg.html)
(http://s626.photobucket.com/user/thanasis1987/media/Ag-Cat/PB071120.jpg.html)
(http://s626.photobucket.com/user/thanasis1987/media/Ag-Cat/PB071119.jpg.html)
(http://s626.photobucket.com/user/thanasis1987/media/Ag-Cat/PB071118.jpg.html)
::salut::
-
Ευχαριστώ Θανάση για τις φωτογραφίες...Πολύ καλές! Έχω κι εγώ μερικές, αλλά όχι τόσο κοντινές και λεπτομερείς! ::salut::