Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΘΕΜΑΤΑ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ => ΑΡΧΕΙΟ MC - ΒΙΒΛΙΑ - ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ - DVD => Βιβλία & Περιοδικά => Μήνυμα ξεκίνησε από: Eagle στις Νοεμβρίου 27, 2009, 12:08:45 μμ

Τίτλος: Combat Aircraft, Δεκέμβριος 2009
Αποστολή από: Eagle στις Νοεμβρίου 27, 2009, 12:08:45 μμ
Κυκλοφόρησε το τεύχος Δεκεμβρίου 2009 του καλύτερου περιοδικού αεροπορικής φωτογραφίας παγκοσμίως!

Θα βρείτε ένα εκτενές άρθρο για τους Aggressors της Nellis και πολλές πολλές εξαιρετικές εναέριες φωτό. Μάλιστα σε δύο σελίδες απεικοίζεται η φωτογραφία που έγινε ατία διαφωνίας στο τόπικ για την αεροπορική φωτογραφία.
Τίτλος: Απ: Combat Aircraft, Δεκέμβριος 2009
Αποστολή από: Eagle στις Νοεμβρίου 27, 2009, 12:11:38 μμ
Για του κατοίκους Αττικής το έχει ο Γιαννακουλόπουλος στην Ομόνοια.

www.combataircraft.net

Τίτλος: Απ: Combat Aircraft, Δεκέμβριος 2009
Αποστολή από: Double Ugly στις Νοεμβρίου 27, 2009, 12:11:50 μμ
Εμάς μας ενδιαφέρει το επόμενο...  ::glossa::
Τίτλος: Απ: Combat Aircraft, Δεκέμβριος 2009
Αποστολή από: Eagle στις Νοεμβρίου 27, 2009, 12:47:00 μμ
Εμάς μας ενδιαφέρει το επόμενο...  ::glossa::

Πράγματι το επόμενο τεύχος θα είναι σταθμός στην ιστορία του περιοδικού. Από τον Ιανουάριο 2010, τεύχος 11.1 ανανεώνεται με νέα μορφή και διάταξη και θα περιλαμβάνει ακόμη πιο εντυπωσιακό φωοτφραφικό υλικό. Επίσης παρουσιάζονται δυο από τις πιο μάχιμες μοίρες της πολεμικής μας Αεροπορίας, η 341 και η 343 σε ρεπορτάζ Γιάννη Λέκκα και Νικου Φαζού.
Τίτλος: Απ: Combat Aircraft, Δεκέμβριος 2009
Αποστολή από: kongrigo στις Νοεμβρίου 27, 2009, 01:36:09 μμ
 ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: Combat Aircraft, Δεκέμβριος 2009
Αποστολή από: fisherman στις Νοεμβρίου 27, 2009, 01:40:48 μμ
Εντάξει καλοί και οι αγγρέσορες, αλλά εμείς περιμένουμε φανατικά το τεύχος Ιανουαρίου με Λέκκα και Φαζό!!!  ::eetsmakelijk::
Τίτλος: Απ: Combat Aircraft, Δεκέμβριος 2009
Αποστολή από: Viper στις Νοεμβρίου 27, 2009, 04:06:26 μμ
Εντάξει καλοί και οι αγγρέσορες, αλλά εμείς περιμένουμε φανατικά το τεύχος Ιανουαρίου με Λέκκα και Φαζό!!!  ::eetsmakelijk::

εφυγα για συνδρομητης  ::sprint:: :mrgreen: 8) ::salut::
Τίτλος: Απ: Combat Aircraft, Δεκέμβριος 2009
Αποστολή από: leopard στις Νοεμβρίου 27, 2009, 08:25:30 μμ
Συγγνώμη ρε παιδιά, αλλά αυτοί οι 2 κύριοι που αναφέρετε με τόσο θαυμασμό ποιοί είναι :?:
 :mrgreen:
Τους ξέρει κανένας ή απλά έτσι μιλάμε :?:
 :mrgreen:

Πέρα από την πλάκα, με βλέπω να το αγοράζω και εγώ το περιοδικό.
 :wink:
Τίτλος: Απ: Combat Aircraft, Δεκέμβριος 2009
Αποστολή από: Δόξας Ιωάννης στις Νοεμβρίου 27, 2009, 10:10:07 μμ
Μπράβο Γιάννη και Νίκο. ::eusa_clap::
Εύχομαι και σε άλλες συνεργασίες, έτσι για να γουστάρουμε... :wink: :D
 ::salut::
Τίτλος: Απ: Combat Aircraft, Δεκέμβριος 2009
Αποστολή από: Stavros στις Νοεμβρίου 27, 2009, 10:21:44 μμ
Για του κατοίκους Αττικής το έχει ο Γιαννακουλόπουλος στην Ομόνοια.

www.combataircraft.net



πάντα τέτοια  ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
εύχομαι και σε "ανώτερες" συνεργασίες   ::icon_thumright::
ο "Γιαννακουλόπουλος στην Ομόνοια" είναι αυτό επί της Πανεπιστημίου, 10 μετρα πριν την Πλατεία ?
 ::salut::
Σ.Σ..
Τίτλος: Απ: Combat Aircraft, Δεκέμβριος 2009
Αποστολή από: Eagle στις Νοεμβρίου 28, 2009, 10:25:16 πμ
Για του κατοίκους Αττικής το έχει ο Γιαννακουλόπουλος στην Ομόνοια.

www.combataircraft.net



πάντα τέτοια  ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
εύχομαι και σε "ανώτερες" συνεργασίες   ::icon_thumright::
ο "Γιαννακουλόπουλος στην Ομόνοια" είναι αυτό επί της Πανεπιστημίου, 10 μετρα πριν την Πλατεία ?
 ::salut::
Σ.Σ..

Σωστόν!
Τίτλος: Απ: Combat Aircraft, Δεκέμβριος 2009
Αποστολή από: Θάνος_79 στις Νοεμβρίου 28, 2009, 05:23:05 μμ

Γιάννη μπράβο ............ ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::

Έγραψες πάλι

 ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: Combat Aircraft, Δεκέμβριος 2009
Αποστολή από: Fantasma337 στις Νοεμβρίου 28, 2009, 07:45:02 μμ
Εντάξει καλοί και οι αγγρέσορες, αλλά εμείς περιμένουμε φανατικά το τεύχος Ιανουαρίου με Λέκκα και Φαζό!!!  ::eetsmakelijk::


You mean Lekanaga and Fazonaga!!!  ::salut::

::eetsmakelijk::::eetsmakelijk::::eetsmakelijk::
Τίτλος: Απ: Combat Aircraft, Δεκέμβριος 2009
Αποστολή από: prokroust στις Δεκεμβρίου 04, 2009, 07:49:20 μμ
Και εδώ το τεύχος 11.1

http://www.combataircraft.net/issues/latestissue.php

και ένα απο τα άθρα του έχει την σφραγίδα του αγαπητού μέλους του modelclub Eagle

Greek SAM-busters
Illustrated with some of the finest ground photography ever used in this magazine, Ioannis Lekkas details the work of the Hellenic AF''s SEAD F-16 Squadrons


Γίνομαι συνδρομητής...... Γρήγορα :lol:

Πολλα Μπράβο στον Γιάννη για αυτήν την συνεργασία....  ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::salut:: ::salut::

Γιάννη θέλω αυτόγραφο! :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Combat Aircraft, Δεκέμβριος 2009
Αποστολή από: leopard στις Δεκεμβρίου 04, 2009, 07:52:37 μμ
Τελικά τα ταλέντα πρώτα αναγνωρίζονται στο εξωτερικό και μετά στην Ελλάδα.
 :wink:
Γιάννη συγχαρητήρια και από μένα.
Και εις ανώτερα.
 ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: Combat Aircraft, Δεκέμβριος 2009
Αποστολή από: F-104G στις Δεκεμβρίου 05, 2009, 10:30:26 μμ
Γιάννη συγχαρητήρια και από μένα.... ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: Combat Aircraft, Δεκέμβριος 2009
Αποστολή από: Sjmygian στις Δεκεμβρίου 14, 2009, 12:41:31 μμ
Ήμουν συνδρομητής για έναν χρόνο, αλλά δεν μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα με το περιοδικό, για αυτό και σταμάτησα την συνδρομή μου.

Τώρα, με τα καινούρια άρθρα που προαναγγέλονται, με βλέπω να το παραγγέλνω πάλι.


Συγχαρητήρια στους νέους συνεργάτες του περιοδικού!  ::eusa_clap:: ::eusa_clap::