Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
ΘΕΜΑΤΑ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ => ΑΡΧΕΙΟ MC - ΒΙΒΛΙΑ - ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ - DVD => Βιβλία & Περιοδικά => Μήνυμα ξεκίνησε από: Eagle στις Νοεμβρίου 27, 2009, 12:08:45 μμ
-
Κυκλοφόρησε το τεύχος Δεκεμβρίου 2009 του καλύτερου περιοδικού αεροπορικής φωτογραφίας παγκοσμίως!
Θα βρείτε ένα εκτενές άρθρο για τους Aggressors της Nellis και πολλές πολλές εξαιρετικές εναέριες φωτό. Μάλιστα σε δύο σελίδες απεικοίζεται η φωτογραφία που έγινε ατία διαφωνίας στο τόπικ για την αεροπορική φωτογραφία.
-
Για του κατοίκους Αττικής το έχει ο Γιαννακουλόπουλος στην Ομόνοια.
www.combataircraft.net
-
Εμάς μας ενδιαφέρει το επόμενο... ::glossa::
-
Εμάς μας ενδιαφέρει το επόμενο... ::glossa::
Πράγματι το επόμενο τεύχος θα είναι σταθμός στην ιστορία του περιοδικού. Από τον Ιανουάριο 2010, τεύχος 11.1 ανανεώνεται με νέα μορφή και διάταξη και θα περιλαμβάνει ακόμη πιο εντυπωσιακό φωοτφραφικό υλικό. Επίσης παρουσιάζονται δυο από τις πιο μάχιμες μοίρες της πολεμικής μας Αεροπορίας, η 341 και η 343 σε ρεπορτάζ Γιάννη Λέκκα και Νικου Φαζού.
-
::eusa_clap::
-
Εντάξει καλοί και οι αγγρέσορες, αλλά εμείς περιμένουμε φανατικά το τεύχος Ιανουαρίου με Λέκκα και Φαζό!!! ::eetsmakelijk::
-
Εντάξει καλοί και οι αγγρέσορες, αλλά εμείς περιμένουμε φανατικά το τεύχος Ιανουαρίου με Λέκκα και Φαζό!!! ::eetsmakelijk::
εφυγα για συνδρομητης ::sprint:: :mrgreen: 8) ::salut::
-
Συγγνώμη ρε παιδιά, αλλά αυτοί οι 2 κύριοι που αναφέρετε με τόσο θαυμασμό ποιοί είναι :?:
:mrgreen:
Τους ξέρει κανένας ή απλά έτσι μιλάμε :?:
:mrgreen:
Πέρα από την πλάκα, με βλέπω να το αγοράζω και εγώ το περιοδικό.
:wink:
-
Μπράβο Γιάννη και Νίκο. ::eusa_clap::
Εύχομαι και σε άλλες συνεργασίες, έτσι για να γουστάρουμε... :wink: :D
::salut::
-
Για του κατοίκους Αττικής το έχει ο Γιαννακουλόπουλος στην Ομόνοια.
www.combataircraft.net
πάντα τέτοια ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
εύχομαι και σε "ανώτερες" συνεργασίες ::icon_thumright::
ο "Γιαννακουλόπουλος στην Ομόνοια" είναι αυτό επί της Πανεπιστημίου, 10 μετρα πριν την Πλατεία ?
::salut::
Σ.Σ..
-
Για του κατοίκους Αττικής το έχει ο Γιαννακουλόπουλος στην Ομόνοια.
www.combataircraft.net
πάντα τέτοια ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
εύχομαι και σε "ανώτερες" συνεργασίες ::icon_thumright::
ο "Γιαννακουλόπουλος στην Ομόνοια" είναι αυτό επί της Πανεπιστημίου, 10 μετρα πριν την Πλατεία ?
::salut::
Σ.Σ..
Σωστόν!
-
Γιάννη μπράβο ............ ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Έγραψες πάλι
::salut:: ::salut::
-
Εντάξει καλοί και οι αγγρέσορες, αλλά εμείς περιμένουμε φανατικά το τεύχος Ιανουαρίου με Λέκκα και Φαζό!!! ::eetsmakelijk::
You mean Lekanaga and Fazonaga!!! ::salut::
::eetsmakelijk::::eetsmakelijk::::eetsmakelijk::
-
Και εδώ το τεύχος 11.1
http://www.combataircraft.net/issues/latestissue.php
και ένα απο τα άθρα του έχει την σφραγίδα του αγαπητού μέλους του modelclub Eagle
Greek SAM-busters
Illustrated with some of the finest ground photography ever used in this magazine, Ioannis Lekkas details the work of the Hellenic AF''s SEAD F-16 Squadrons
Γίνομαι συνδρομητής...... Γρήγορα :lol:
Πολλα Μπράβο στον Γιάννη για αυτήν την συνεργασία.... ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::salut:: ::salut::
Γιάννη θέλω αυτόγραφο! :mrgreen:
-
Τελικά τα ταλέντα πρώτα αναγνωρίζονται στο εξωτερικό και μετά στην Ελλάδα.
:wink:
Γιάννη συγχαρητήρια και από μένα.
Και εις ανώτερα.
::icon_thumright::
-
Γιάννη συγχαρητήρια και από μένα.... ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
-
Ήμουν συνδρομητής για έναν χρόνο, αλλά δεν μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα με το περιοδικό, για αυτό και σταμάτησα την συνδρομή μου.
Τώρα, με τα καινούρια άρθρα που προαναγγέλονται, με βλέπω να το παραγγέλνω πάλι.
Συγχαρητήρια στους νέους συνεργάτες του περιοδικού! ::eusa_clap:: ::eusa_clap::