Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Ολοκληρωμένα Group Builds => MODELCLUB Group Builds => T-55 => Μήνυμα ξεκίνησε από: Stavros στις Νοεμβρίου 25, 2009, 10:43:24 μμ
-
Η δική μου συμμετοχή στο παρόν GB ,
θα είναι με το γνωστό, πολύ καλό παρα τα όποια λαθάκια του Τ-55 της Tamiya

με τη βοήθεια των photo-etched και του πυροβόλου της Eduard

και τα σηματα της Bison,

για να φτιάξω ένα παρδαλό πρώην Γιουγκοσλαβικό (μάλλον "Κροατικό") Τ-55, απο τον εμφύλιο στην εν λόγω χώρα την περασμένη δεκαετία.
Φιγούρες θα ειναι οι παρακάτω (όχι όλες) απο τη friulmodel



(συνεχίζεται)
::salut::
Σ.Σ.
-
Καλή αρχή Σταύρο και ενδιαφέρον θέμα ::icon_thumright::
-
::icon_thumright:: Σ' ευχαριστώ Γιώργο
Το γεγονός ότι ήταν "άρμα του εμφυλίου" επιτρέπει αρκετή ελευθερία καθώς δεν υπήρχε τυποποίηση σχεδόν σε τίποτα.
Ακόμη και αν φτιάξω κάποιο απο τα "επώνυμα" άρματα που δίνει η bison, στις διάφορες φωτό απο διαφορετικές περιόδους, εμφανίζονται διαφορές στις επιμέρους λεπτομέρειες.
Επιπλέον δεν έχω σκοπό να ξεφύγω απο το "απ'ευθείας απο το κουτί, με στοιχειώδεις βελτιώσεις"
Χωρίς πολύ κόπο λοιπόν, το μοντέλο σε λίγο χρόνο φτάνει εδώ:

και χρειάζεται την πρωτη βασική βελτίωση με κοπίδια, λίμες κλπ. στους τροχούς για να δείχνουν φθαρμένοι

στα πλαινά θα βελτιωθούν - όχι με τα photo-etched διότι είναι πλακέ αλλά με τηλεφωνικό καλωδιάκι και αλουμινόφυλλο ψιλό -

τα πλακέ δοχεία του καυσίμου (χειρολαβές) στα οποία προστέθηκαν και βίδες grandt line για να "πακτωθούν" στα φτερά


απο καλωδιάκι θα προστεθούν και οι εξωτερικές σωληνώσεις παροχής του καυσίμου


Αυτά για σήμερα
(συνεχίζεται)
::salut::
Σ.Σ.
-
Σταύρο φίλε μου καλή συνέχεια ::icon_thumright:: εξ' αρχής φαίνεται οτι θα γίνει καλή και προσεγμένη δουλειά :wink: :wink: Οσο για τις φιγούρες της Friull καλή υπομονή (πολύυυυ τρίψιμο στις ραφές :cry: :cry: )
-
Ωραιο θεαμα θα εχουμε Προεδρε
Με το καλο
::salut::
-
Καλή αρχή πρόεδρε.
::icon_thumright::
-
Δυνατό ξεκίνημα πρόεδρε! Καλή συνέχεια...
-
Είναι τρελός.... είναι τρελός...
Είναι τρελός ο Προ-ε-δρός... (παρατηρείστε: ο τόνος για λόγους ρυθμού στην λήγουσα...)
Προς στιγμή νόμιζα ότι έβλεπα Περικλή να βελτιώνει τα avionics αεροσκάφους.... Πολύ καλή δουλειά!
-
Γιώργο, Πάνο, Περικλή, Φάνη, Γιάννη (jet72) και Γιάννη (eagle), ευχαριστώ για το ενδιαφέρον ::icon_thumright::
το άρμα που συγκεντρώνει τις πιο πολλές πιθανότητες να φτιάξω είναι το περίφημο "MARINA"

καθώς μάλλον αυτό είναι το πιο "πολύχρωμο" Τ-55 των Κροατών. έχω την εντύπωση πως υπάρχουν φωτό του ίδιου άρματος και απο άλλες γωνίες λήψης και θα τις ψάξω για να διευκρινιστούν κάποιες λεπτομέρειες
(συνεχίζεται)
::salut::
Σ.Σ.
-
Για δες στο βιβλιο της Concord Τhe Balkans at war κατι θα εχει
-
Καλή συνέχεια πάρεδρε ,είμαι βέβαιος ότι θα κάνεις άψογο αποτέλεσμα.
::salut:: ::salut:: ::salut::
-
Δημητρη, Σωτήρη ευχαριστώ
μερικές ακόμη φωτό και σκιτσα
η πρόταση της Bison


και 3 φωτό ακόμη



η προέλευση τους φαίνεται ::icon_thumright::
εχω και 3 βιβλία για το θεμα και οτι έχουν θα το σκανάρω αργοτερα
::salut::
Σ.Σ.
-
Το είπα στο πρώτο μου post πώς μου αρέσει το θέμα ::icon_thumright::
Καταπληκτικό θα βγεί ::eusa_clap::
-
καλή συνέχεια Πρόεδρε ... και προβλέπεται απολαυστική ::icon_thumright::
::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
-
Λάμπρε, Γιώργο ::icon_thumright::
Αλλες 3 φωτό απο το "ΜΑΡΙΝΑ"



αυριο οι επισημάνσεις
::salut::
Σ.Σ.
-
Καλή συνέχεια Σταύρο. Εντυπωσιακό με εντονες
αντιθέσεις χρωματων.Καταπληκτική επιλογή ::icon_thumright:: ::icon_thumright:: ::icon_thumright::
-
Ωραία πράγματα ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Και βελτιωσούλες βλέπω αρκετές και έχεις επιλέξει Σταύρο και ένα από τα πιο ενδιαφέροντα και όμορφα (χρωματικά) 55άρια. Καλή συνέχεια και από μένα. ::icon_thumright:: ::icon_thumright::
-

λόγω Mig-3/Small Air Forces GB έχω μεινει λιγο πίσω αλλά ...συνεχίζω
::salut::
Σ.Σ.
-
Πρόεδρε, πήρες φόρα και παίζεις σε όλα τα ταμπλώ :lol: :lol: :lol:
πολύ ωραίο θέμα διάλεξες ::salut:: ::salut:: ::salut::
μην ....τσιγκουντευείς στο weathering