Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Ολοκληρωμένα Group Builds => MODELCLUB Group Builds => T-55 => Μήνυμα ξεκίνησε από: Stavros στις Νοεμβρίου 25, 2009, 10:43:24 μμ

Τίτλος: T-55 "πρωην Γιουγκοσλαβικό" (Tamiya + Eduard + Bison decals)
Αποστολή από: Stavros στις Νοεμβρίου 25, 2009, 10:43:24 μμ
Η δική μου συμμετοχή στο παρόν GB ,
θα είναι με το γνωστό,  πολύ καλό παρα τα όποια λαθάκια του Τ-55 της Tamiya



με τη βοήθεια των photo-etched και του πυροβόλου της Eduard



και τα σηματα της Bison,



για να φτιάξω ένα παρδαλό πρώην Γιουγκοσλαβικό (μάλλον "Κροατικό") Τ-55, απο τον εμφύλιο στην εν λόγω χώρα την περασμένη δεκαετία.

Φιγούρες θα ειναι οι παρακάτω (όχι όλες) απο τη friulmodel


(συνεχίζεται)
 ::salut::
Σ.Σ.


Τίτλος: Απ: T-55 "πρωην Γιουγκοσλαβικό" (Tamiya + Eduard + Bison decals)
Αποστολή από: George R στις Νοεμβρίου 25, 2009, 10:45:36 μμ
Καλή αρχή Σταύρο και ενδιαφέρον θέμα  ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: T-55 "πρωην Γιουγκοσλαβικό" (Tamiya + Eduard + Bison decals)
Αποστολή από: Stavros στις Νοεμβρίου 25, 2009, 10:53:41 μμ
 ::icon_thumright:: Σ' ευχαριστώ Γιώργο
Το γεγονός ότι ήταν "άρμα του εμφυλίου" επιτρέπει αρκετή ελευθερία καθώς δεν υπήρχε τυποποίηση σχεδόν σε τίποτα.
Ακόμη και αν φτιάξω κάποιο απο τα "επώνυμα" άρματα που δίνει η bison, στις διάφορες φωτό απο διαφορετικές περιόδους, εμφανίζονται διαφορές στις επιμέρους λεπτομέρειες.
Επιπλέον δεν έχω σκοπό να ξεφύγω απο το "απ'ευθείας απο το κουτί, με στοιχειώδεις βελτιώσεις"
Χωρίς πολύ κόπο λοιπόν, το μοντέλο σε λίγο χρόνο φτάνει εδώ:



και χρειάζεται την πρωτη βασική βελτίωση με κοπίδια, λίμες κλπ. στους τροχούς για να δείχνουν φθαρμένοι



στα πλαινά θα βελτιωθούν - όχι με τα photo-etched διότι είναι πλακέ αλλά με τηλεφωνικό καλωδιάκι και αλουμινόφυλλο ψιλό -



τα πλακέ δοχεία του καυσίμου (χειρολαβές) στα οποία προστέθηκαν και βίδες grandt line για να "πακτωθούν" στα φτερά





απο καλωδιάκι θα προστεθούν και οι εξωτερικές σωληνώσεις παροχής του καυσίμου





Αυτά για σήμερα
(συνεχίζεται)
 ::salut::
Σ.Σ.









Τίτλος: Απ: T-55 "πρωην Γιουγκοσλαβικό" (Tamiya + Eduard + Bison decals)
Αποστολή από: Raw_Shooter στις Νοεμβρίου 25, 2009, 11:59:05 μμ
Σταύρο φίλε μου καλή συνέχεια  ::icon_thumright::  εξ' αρχής φαίνεται οτι θα γίνει καλή και προσεγμένη δουλειά  :wink: :wink:  Οσο για τις φιγούρες της Friull καλή υπομονή (πολύυυυ τρίψιμο στις ραφές  :cry: :cry: )
Τίτλος: Απ: T-55 "πρωην Γιουγκοσλαβικό" (Tamiya + Eduard + Bison decals)
Αποστολή από: sgt-major στις Νοεμβρίου 26, 2009, 03:26:48 πμ
Ωραιο θεαμα θα εχουμε Προεδρε
Με το καλο
 ::salut::
Τίτλος: Απ: T-55 "πρωην Γιουγκοσλαβικό" (Tamiya + Eduard + Bison decals)
Αποστολή από: leopard στις Νοεμβρίου 26, 2009, 08:54:23 πμ
Καλή αρχή πρόεδρε.
 ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: T-55 "πρωην Γιουγκοσλαβικό" (Tamiya + Eduard + Bison decals)
Αποστολή από: Eagle στις Νοεμβρίου 26, 2009, 09:09:05 πμ
Δυνατό ξεκίνημα πρόεδρε! Καλή συνέχεια...
Τίτλος: Απ: T-55 "πρωην Γιουγκοσλαβικό" (Tamiya + Eduard + Bison decals)
Αποστολή από: Jet72 στις Νοεμβρίου 26, 2009, 12:14:40 μμ
Είναι τρελός.... είναι τρελός...
Είναι τρελός ο Προ-ε-δρός... (παρατηρείστε: ο τόνος για λόγους ρυθμού στην λήγουσα...)

Προς στιγμή νόμιζα ότι έβλεπα Περικλή να βελτιώνει τα avionics αεροσκάφους.... Πολύ καλή δουλειά!
Τίτλος: Απ: T-55 "πρωην Γιουγκοσλαβικό" (Tamiya + Eduard + Bison decals)
Αποστολή από: Stavros στις Νοεμβρίου 26, 2009, 06:12:14 μμ
Γιώργο, Πάνο, Περικλή, Φάνη, Γιάννη (jet72) και Γιάννη (eagle), ευχαριστώ για το ενδιαφέρον  ::icon_thumright::

το άρμα που συγκεντρώνει τις πιο πολλές πιθανότητες να φτιάξω είναι το περίφημο "MARINA"



καθώς μάλλον αυτό είναι το πιο "πολύχρωμο" Τ-55 των Κροατών. έχω την εντύπωση πως υπάρχουν φωτό του ίδιου άρματος και απο άλλες γωνίες λήψης και θα τις ψάξω για να διευκρινιστούν κάποιες λεπτομέρειες
(συνεχίζεται)
 ::salut::
Σ.Σ.
Τίτλος: Απ: T-55 "πρωην Γιουγκοσλαβικό" (Tamiya + Eduard + Bison decals)
Αποστολή από: sotiris στις Νοεμβρίου 26, 2009, 06:24:07 μμ
Για δες στο βιβλιο της Concord Τhe Balkans at war κατι θα εχει
Τίτλος: Απ: T-55 "πρωην Γιουγκοσλαβικό" (Tamiya + Eduard + Bison decals)
Αποστολή από: jim-eta στις Νοεμβρίου 26, 2009, 06:26:00 μμ
Καλή συνέχεια πάρεδρε ,είμαι βέβαιος ότι θα κάνεις άψογο αποτέλεσμα.
 ::salut:: ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: T-55 "πρωην Γιουγκοσλαβικό" (Tamiya + Eduard + Bison decals)
Αποστολή από: Stavros στις Νοεμβρίου 26, 2009, 06:59:03 μμ
Δημητρη, Σωτήρη ευχαριστώ
μερικές ακόμη φωτό και σκιτσα
η πρόταση της Bison





και 3 φωτό ακόμη







η προέλευση τους φαίνεται  ::icon_thumright::

εχω και 3 βιβλία για το θεμα και οτι έχουν θα το σκανάρω αργοτερα

 ::salut::
Σ.Σ.
Τίτλος: Απ: T-55 "πρωην Γιουγκοσλαβικό" (Tamiya + Eduard + Bison decals)
Αποστολή από: George R στις Νοεμβρίου 26, 2009, 09:31:49 μμ
Το είπα στο πρώτο μου post πώς μου αρέσει το θέμα  ::icon_thumright::
Καταπληκτικό θα βγεί  ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: T-55 "πρωην Γιουγκοσλαβικό" (Tamiya + Eduard + Bison decals)
Αποστολή από: Lman στις Νοεμβρίου 26, 2009, 10:10:52 μμ
καλή συνέχεια Πρόεδρε ... και προβλέπεται απολαυστική   ::icon_thumright::

 ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: T-55 "πρωην Γιουγκοσλαβικό" (Tamiya + Eduard + Bison decals)
Αποστολή από: Stavros στις Νοεμβρίου 27, 2009, 01:55:05 πμ
Λάμπρε, Γιώργο  ::icon_thumright::

Αλλες 3 φωτό απο το "ΜΑΡΙΝΑ"







αυριο οι επισημάνσεις
 ::salut::
Σ.Σ.
Τίτλος: Απ: T-55 "πρωην Γιουγκοσλαβικό" (Tamiya + Eduard + Bison decals)
Αποστολή από: athor1972 στις Νοεμβρίου 27, 2009, 02:20:49 πμ
Καλή συνέχεια Σταύρο. Εντυπωσιακό με εντονες
αντιθέσεις  χρωματων.Καταπληκτική επιλογή ::icon_thumright:: ::icon_thumright:: ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: T-55 "πρωην Γιουγκοσλαβικό" (Tamiya + Eduard + Bison decals)
Αποστολή από: nino1969 στις Νοεμβρίου 27, 2009, 10:13:00 πμ
Ωραία πράγματα  ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Και βελτιωσούλες βλέπω αρκετές και έχεις επιλέξει Σταύρο και ένα από τα πιο ενδιαφέροντα και όμορφα (χρωματικά) 55άρια. Καλή συνέχεια και από μένα.  ::icon_thumright:: ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: T-55 "πρωην Γιουγκοσλαβικό" (Tamiya + Eduard + Bison decals)
Αποστολή από: Stavros στις Ιανουαρίου 15, 2010, 10:27:17 μμ


λόγω Mig-3/Small Air Forces GB έχω μεινει λιγο πίσω αλλά ...συνεχίζω
 ::salut::
Σ.Σ.
Τίτλος: Απ: T-55 "πρωην Γιουγκοσλαβικό" (Tamiya + Eduard + Bison decals)
Αποστολή από: Πέτρος στις Ιανουαρίου 15, 2010, 11:11:25 μμ
Πρόεδρε, πήρες φόρα και παίζεις σε όλα τα ταμπλώ  :lol: :lol: :lol:

πολύ ωραίο θέμα διάλεξες  ::salut:: ::salut:: ::salut::

μην ....τσιγκουντευείς στο weathering