Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Ολοκληρωμένα Group Builds => MODELCLUB Group Builds => T-55 => Μήνυμα ξεκίνησε από: Raw_Shooter στις Νοεμβρίου 12, 2009, 04:24:47 μμ
-
Αφού επιτέλους βρήκα 2ο Τ-55 απο Tamiya (εχουν εξαφανιστεί ολα απο την αγορά :shock: :shock: :shock: ), ξεκινώ και την 2η μου συμμετοχή σ' αυτό το GB μας 8) 8) 8)
Πρόκειται για ενα Τ-55 πρώην Σοβιετικό που "έπεσε" στα χέρια των Ταλιμπάν και πολεμούσε εναντίον πλέον της Βόρειας Συμμαχίας....και λέω πολεμούσε μιας και πλέον είναι σε μια "μάντρα scrap".....Τα κιτ που θα χρησιμοποιήσω είναι τα εξής:

τώρα όμως γιατί θα κάνω ειδικά αυτό το συγκεκριμένο των Ταλιμπάν που είναι για scrap :?: :?: :?: Γιατί αγοράζοντας την καρτέλα της Bison είδα το καμουφλάζ του αλα "σαρπαντίνες" το οποίο και ::love7::

t.b.c.....
-
Τι λες τώρα!!!Αντε αρχισέ το ανυπονωνούμε. ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
-
Καλά εσύ πήρες φόρα, ακόμα να το τελειώσεις? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
-
Λάντεν ζεις, εσύ μας οδηγείς!!!!
ʼντε βρε παιδί μου - μην μας κάνεις να περιμένουμε... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
(Χίλια μπράβο για την πρωτοτυπία...)
-
Ρε ταλιμπάν της ξεπέτας!!...ακόμη δεν τελείωσες με το enigma , έπιασες κι άλλο;;!! :(.....καλή επιτυχία!... ::icon_thumright::
-
::thanx:: φίλοι μου :wink: :wink: σιγά - σιγά μόνο να βρούμε τα χρώμματα γιατί πολύ "σαρπαντίνα" και δεν "βγάζω άκρη" :D :D :D :D Θανάση , όπως σου είπα, άλλαξα εταιρεία παρόλλο που το είχα ξεκινήσει :roll: :roll: Αυτό τώρα μόλις κόλλησα τα 2 "μισά" του πήγματος :wink: :wink:
-
εισαι πανικος
καλη συνεχεια φιλε
::icon_thumright::
-
Τα ....εξαφανίσαμε εμείς από την αγορά, βλέπω την Tamiya να κάνει ....reissue :mrgreen:
Ρε συ Πάνο τί είναι τα Τ-55, Χιώτες και τα φτιάχνεις δυό-δυό ::glossa::
Καλή συνέχεια.
-
Και 2ο 55άρι και φοβερή παραλλαγή!!! Την έχω κι εγώ την συγκεκριμένη καρτέλα και αυτό μου είχε χτυπήσει κι εμένα στο μάτι. ::icon_thumright:: ::icon_thumright:: Προχώρα ακάθεκτος. Μόνο βάλε την από τώρα σε ένα τζάμι να την χτυπά ο ήλιος ώστε να φύγει η "κιτρινίλα" γιατί η Bison έχει ένα θέμα :? με αυτό.
-
γιατί μιλάτε για έλλειψη του Τ-55 απο την αγορά ?
ο εισαγωγέας τα έχει σε...ντάνες
by the way, εντός του ΣΚ φωτό και απο τη δική μου συμμετοχή
καλή συνέχεια Πάνο
::salut::
Σ.Σ.
-
γιατί μιλάτε για έλλειψη του Τ-55 απο την αγορά ?
ο εισαγωγέας τα έχει σε...ντάνες
:?: :?: :?: :?: που βρε Σταύρο; Κι εγώ χτες που πέρασα δεν είδα ούτε για δείγμα!! Εκτός κι αν είμαι τόσο γκαβός :shock:
-
γιατί μιλάτε για έλλειψη του Τ-55 απο την αγορά ?
ο εισαγωγέας τα έχει σε...ντάνες
:?: :?: :?: :?: που βρε Σταύρο; Κι εγώ χτες που πέρασα δεν είδα ούτε για δείγμα!! Εκτός κι αν είμαι τόσο γκαβός :shock:
:oops: :oops: :oops: :oops:
εννοούσα στο Γαλάτσι, εαν σας μπέρδεψα με την ιπποκράτους...sorry
Σ.Σ.
-
σερπαντινα .......γουσταρω παραλλαγη ::icon_thumright::
-
Σερπαντίνες???? Τί? Καρναβάλι θα το κάνεις??? ::glossa::