Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Ολοκληρωμένα Group Builds => MODELCLUB Group Builds => T-55 => Μήνυμα ξεκίνησε από: Raw_Shooter στις Νοεμβρίου 12, 2009, 04:24:47 μμ

Τίτλος: Taliban T-55
Αποστολή από: Raw_Shooter στις Νοεμβρίου 12, 2009, 04:24:47 μμ
Αφού επιτέλους βρήκα 2ο Τ-55 απο Tamiya (εχουν εξαφανιστεί ολα απο την αγορά  :shock: :shock: :shock: ), ξεκινώ και την 2η μου συμμετοχή σ' αυτό το GB μας  8) 8) 8)
 Πρόκειται για ενα Τ-55 πρώην Σοβιετικό που "έπεσε" στα χέρια των Ταλιμπάν και πολεμούσε εναντίον πλέον της Βόρειας Συμμαχίας....και λέω πολεμούσε μιας και πλέον είναι σε μια "μάντρα scrap".....Τα κιτ που θα χρησιμοποιήσω είναι τα εξής:



 τώρα όμως γιατί θα κάνω ειδικά αυτό το συγκεκριμένο των Ταλιμπάν που είναι για scrap  :?: :?: :?: Γιατί αγοράζοντας την καρτέλα της Bison είδα το καμουφλάζ του αλα "σαρπαντίνες" το οποίο και  ::love7::



 t.b.c.....
Τίτλος: Απ: Taliban T-55
Αποστολή από: c.nemo στις Νοεμβρίου 12, 2009, 04:32:40 μμ
Τι λες τώρα!!!Αντε αρχισέ το ανυπονωνούμε. ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: Taliban T-55
Αποστολή από: apostolos στις Νοεμβρίου 12, 2009, 04:34:39 μμ
Καλά εσύ πήρες φόρα, ακόμα να το τελειώσεις?  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Taliban T-55
Αποστολή από: OANNHSEA στις Νοεμβρίου 12, 2009, 04:35:08 μμ
Λάντεν ζεις, εσύ μας οδηγείς!!!!

ʼντε βρε παιδί μου - μην μας κάνεις να περιμένουμε...   :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
(Χίλια μπράβο για την πρωτοτυπία...)
Τίτλος: Απ: Taliban T-55
Αποστολή από: Hummel Moss στις Νοεμβρίου 12, 2009, 04:36:23 μμ
Ρε ταλιμπάν της ξεπέτας!!...ακόμη δεν τελείωσες με το enigma , έπιασες κι άλλο;;!! :(.....καλή επιτυχία!... ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: Taliban T-55
Αποστολή από: Raw_Shooter στις Νοεμβρίου 12, 2009, 04:40:46 μμ
 ::thanx:: φίλοι μου  :wink: :wink:  σιγά - σιγά μόνο να βρούμε τα χρώμματα γιατί πολύ "σαρπαντίνα" και δεν "βγάζω άκρη"  :D :D :D :D  Θανάση , όπως σου είπα, άλλαξα εταιρεία παρόλλο που το είχα ξεκινήσει  :roll: :roll:  Αυτό τώρα μόλις κόλλησα τα 2 "μισά" του πήγματος  :wink: :wink:
Τίτλος: Απ: Taliban T-55
Αποστολή από: NebelWerfer στις Νοεμβρίου 12, 2009, 05:28:21 μμ
εισαι πανικος

καλη συνεχεια φιλε
 ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: Taliban T-55
Αποστολή από: Guderian στις Νοεμβρίου 12, 2009, 06:29:40 μμ
Τα ....εξαφανίσαμε εμείς από την αγορά, βλέπω την Tamiya  να κάνει ....reissue :mrgreen:

Ρε συ Πάνο τί είναι τα Τ-55, Χιώτες και τα φτιάχνεις δυό-δυό ::glossa::

Καλή συνέχεια.


Τίτλος: Απ: Taliban T-55
Αποστολή από: nino1969 στις Νοεμβρίου 13, 2009, 08:36:55 πμ
Και 2ο 55άρι και φοβερή παραλλαγή!!! Την έχω κι εγώ την συγκεκριμένη καρτέλα και αυτό μου είχε χτυπήσει κι εμένα στο μάτι.    ::icon_thumright:: ::icon_thumright:: Προχώρα ακάθεκτος. Μόνο βάλε την από τώρα σε ένα τζάμι να την χτυπά ο ήλιος ώστε να φύγει η "κιτρινίλα" γιατί η Bison έχει ένα θέμα  :? με αυτό.
Τίτλος: Απ: Taliban T-55
Αποστολή από: Stavros στις Νοεμβρίου 13, 2009, 09:16:11 πμ
γιατί μιλάτε για έλλειψη του Τ-55 απο την αγορά ?
ο εισαγωγέας τα έχει σε...ντάνες
by the way, εντός του ΣΚ φωτό και απο τη δική μου συμμετοχή
καλή συνέχεια Πάνο
 ::salut::
Σ.Σ.
Τίτλος: Απ: Taliban T-55
Αποστολή από: nino1969 στις Νοεμβρίου 13, 2009, 09:24:53 πμ
γιατί μιλάτε για έλλειψη του Τ-55 απο την αγορά ?
ο εισαγωγέας τα έχει σε...ντάνες
:?: :?: :?: :?: που βρε Σταύρο; Κι εγώ χτες που πέρασα δεν είδα ούτε για δείγμα!! Εκτός κι αν είμαι τόσο γκαβός  :shock:
Τίτλος: Απ: Taliban T-55
Αποστολή από: Stavros στις Νοεμβρίου 13, 2009, 11:14:49 πμ
γιατί μιλάτε για έλλειψη του Τ-55 απο την αγορά ?
ο εισαγωγέας τα έχει σε...ντάνες
:?: :?: :?: :?: που βρε Σταύρο; Κι εγώ χτες που πέρασα δεν είδα ούτε για δείγμα!! Εκτός κι αν είμαι τόσο γκαβός  :shock:

 :oops: :oops: :oops: :oops:
εννοούσα στο Γαλάτσι, εαν σας μπέρδεψα με την ιπποκράτους...sorry
Σ.Σ.
Τίτλος: Απ: Taliban T-55
Αποστολή από: DIM57 στις Νοεμβρίου 16, 2009, 05:41:29 μμ
σερπαντινα .......γουσταρω παραλλαγη  ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: Taliban T-55
Αποστολή από: CNCman στις Ιανουαρίου 16, 2010, 01:20:05 πμ
Σερπαντίνες???? Τί? Καρναβάλι θα το κάνεις??? ::glossa::