Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Αυτοκίνητα - Μηχανές - Φορτηγά => Auto: Υπό κατασκευή => Μήνυμα ξεκίνησε από: ΑΝΔΡΕΑΣ ΑΝΔΡΕΟΥΛΗΣ στις Φεβρουαρίου 23, 2006, 01:40:25 πμ
-
-
Όμορφη Corolla... :wink:
-
Κλασικό αμάξι :wink:
Πολύ όμορφο :!: :!:
-
Mπορω να πω οτι κατενθουσιαστηκα... :o
-
Απιστευτο βρωμισμα, οπυ αμαξι να κ ο Σεριος. :twisted:
-
ειμαι αυτοκινητακιας, τι να κανω? :P