Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΘΕΜΑΤΑ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ => ΑΡΧΕΙΟ MC - ΒΙΒΛΙΑ - ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ - DVD => Βιβλία & Περιοδικά => Μήνυμα ξεκίνησε από: Vasilis 07 στις Οκτωβρίου 27, 2009, 01:44:54 μμ

Τίτλος: Β' Παγκόσμιος Πόλεμος 1939-1945 (Εφημερίδα Καθημερινή)
Αποστολή από: Vasilis 07 στις Οκτωβρίου 27, 2009, 01:44:54 μμ
Μια νέα έκδοση 30 τόμων και DVD προσφέρει η Καθημερινή από την Τετάρτη 28 Οκτωβρίου, με θέμα τον ΒʼΠΠ.

Το πρώτο βιβλίο με το πρώτο DVD θα δοθούν με την έκδοση της εφημερίδας των 2 ευρώ, αλλά τα υπόλοιπα 29 θα είναι αυτόνομα (κάθε εβδομάδα) στα περίπτερα προς 12 ευρώ έκαστο.

 ::salut::


 ::arrowred:: http://portal.kathimerini.gr/worldwar2
Τίτλος: Απ: Β' Παγκόσμιος Πόλεμος 1939-1945 (Εφημερίδα Καθημερινή)
Αποστολή από: Viper στις Οκτωβρίου 27, 2009, 01:52:00 μμ
Ευχαριστουμε για την ενημερωση,παραθετω τη διαφημιση ::arrowdown::



Τίτλος: Απ: Β' Παγκόσμιος Πόλεμος 1939-1945 (Εφημερίδα Καθημερινή)
Αποστολή από: Sjmygian στις Οκτωβρίου 27, 2009, 02:31:28 μμ
Ευχαριστούμε για την ειδοποίηση


Ακούγεται πολύ ενδιαφερον, αλλά 29*12 = 348 Ευρώ  :shock:
Τίτλος: Απ: Β' Παγκόσμιος Πόλεμος 1939-1945 (Εφημερίδα Καθημερινή)
Αποστολή από: SnakeEye στις Οκτωβρίου 27, 2009, 03:33:46 μμ
Γιατί το DVD μου φαίνεται γνωστό; Σαν να είχε δοθεί παλιότερα από άλλη εφημερίδα.
Τίτλος: Απ: Β' Παγκόσμιος Πόλεμος 1939-1945 (Εφημερίδα Καθημερινή)
Αποστολή από: c.nemo στις Οκτωβρίου 27, 2009, 11:48:43 μμ
Το πρώτο τευχος θα εξαντληθεί σίγουρα,γι'αυτό πρωί,πρωί στα περίπτερα.
Τίτλος: Απ: Β' Παγκόσμιος Πόλεμος 1939-1945 (Εφημερίδα Καθημερινή)
Αποστολή από: Symeon στις Οκτωβρίου 28, 2009, 01:07:00 μμ
Μόλις παρέλαβα το πρώτο τεύχος.
Σαν βιβλίο είναι αρκετά καλό και προσεγμένο με καλή ποιότητα, το dvd είναι 44 λεπτά σε δυο γλώσσες Αγγλικά με Ελληνικούς υπότιτλους και Ελληνικά με ασπρόμαυρα και έγχρωμα φιλμάκια σε καλή ποιότητα και αυτό .  ::salut::
Τίτλος: Απ: Β' Παγκόσμιος Πόλεμος 1939-1945 (Εφημερίδα Καθημερινή)
Αποστολή από: Viper στις Οκτωβρίου 28, 2009, 01:11:28 μμ
Πολυ καλο,συστηνεται ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: Β' Παγκόσμιος Πόλεμος 1939-1945 (Εφημερίδα Καθημερινή)
Αποστολή από: gtets στις Οκτωβρίου 28, 2009, 01:32:28 μμ
Οσοι το θελετε τρεξτε να το προλαβετε.Σε ολοκληρη την Καρδιτσα δεν το βρηκα πουθενα
Τίτλος: Απ: Β' Παγκόσμιος Πόλεμος 1939-1945 (Εφημερίδα Καθημερινή)
Αποστολή από: SnakeEye στις Οκτωβρίου 28, 2009, 03:27:24 μμ
Και εγώ ρε παιδιά, έψαξα τουλάχιστον 10 περίπτερα και είχε εξαντληθεί. Είχαν αγανακτήσει και οι περιπτεράδες, τους έτειλαν από 5 κομμάτια στον καθένα ενώ το είχαν διαφημήσει πολύ.
Τίτλος: Απ: Β' Παγκόσμιος Πόλεμος 1939-1945 (Εφημερίδα Καθημερινή)
Αποστολή από: Viper στις Οκτωβρίου 28, 2009, 03:33:43 μμ
μολις ειδα το DVD,πολυ καλο και εξαιρετικη η εγχρωμη ψηφιακη αποδοση. ::eusa_clap::

Τίτλος: Απ: Β' Παγκόσμιος Πόλεμος 1939-1945 (Εφημερίδα Καθημερινή)
Αποστολή από: c.nemo στις Οκτωβρίου 28, 2009, 05:09:24 μμ
Αγόρασα το τεύχος παιδιά και το βρήκα πάρα πολύ καλό .Ενχρωμες και ασπρομαυρες φώτο,υπέροχα προφίλ αεροσκαφών και πλοίων ,και ιδιαίτερα έυχρηστο και κατατοπιστικό.Με την ολοκλήρωση των τευχών θα έχουμε ένα ολοκληρωμένο έργο με την Ιστορία του Δευτέρου παγκοσμίου και ίσως και κάποιες φώτο που δεν έχουμε ξαναδεί σε
έντυπο.
Τίτλος: Απ: Β' Παγκόσμιος Πόλεμος 1939-1945 (Εφημερίδα Καθημερινή)
Αποστολή από: Viper στις Οκτωβρίου 28, 2009, 09:33:31 μμ
τελικα θα κυκλοφορει καθε τεταρτη η παρασκευη ?
Τίτλος: Απ: Β' Παγκόσμιος Πόλεμος 1939-1945 (Εφημερίδα Καθημερινή)
Αποστολή από: c.nemo στις Οκτωβρίου 28, 2009, 10:32:37 μμ
Καθε Τετάρτη Λάμπρο προς 12 Ευρώ.
Τίτλος: Απ: Β' Παγκόσμιος Πόλεμος 1939-1945 (Εφημερίδα Καθημερινή)
Αποστολή από: GIOMEF στις Οκτωβρίου 29, 2009, 11:34:59 πμ
Οσοι δεν προλαβαμε τι κανουμε????..................
Τίτλος: Απ: Β' Παγκόσμιος Πόλεμος 1939-1945 (Εφημερίδα Καθημερινή)
Αποστολή από: John-John στις Οκτωβρίου 29, 2009, 11:38:27 πμ
εγω σε 5 περίπτερα πήγα και δεν είχε ούτε το πλαστικό :cry: :cry:
Τίτλος: Απ: Β' Παγκόσμιος Πόλεμος 1939-1945 (Εφημερίδα Καθημερινή)
Αποστολή από: Symeon στις Οκτωβρίου 29, 2009, 01:32:38 μμ
Οποίος δεν πρόλαβε νομίζω από εδώ μπορεί να βγάλει άκρη.    ::salut::

http://portal.kathimerini.gr/worldwar2
Τίτλος: Απ: Β' Παγκόσμιος Πόλεμος 1939-1945 (Εφημερίδα Καθημερινή)
Αποστολή από: SnakeEye στις Οκτωβρίου 31, 2009, 03:53:43 μμ
Επειδή αρκετοί σαν και μένα δεν πρόλαβαν να πάρουν την εφημερίδα στις 28 Οκτωβρίου, σήμερα είδα οτι κυκλοφορούν το βιβλίο και το DVD μαζί σε μια ξεχωριστή συσκευασία στην τιμή των 2 ευρώ για το πρώτο τεύχος. Ρωτήστε στα περίπτερα.
Τίτλος: Απ: Β' Παγκόσμιος Πόλεμος 1939-1945 (Εφημερίδα Καθημερινή)
Αποστολή από: Guderian στις Οκτωβρίου 31, 2009, 07:43:47 μμ
Ο πρώτος τόμος αγοράστηκε και ...διαβάστηκε ήδη ::read2::

Αν και ...επιδέρμικη η αναφορά ( δεν συγκρίνεται με Καρτιέ, Λίντελ Χαρτ ή Τσόρτσιλ για να φέρω μερικά παραδείγματα) αποτελεί ένα χρήσιμο εργαλείο για να ανατρέχει κάποιος αν θέλει να βρει κάτι γρήγορα. Συν του ότι εκμεταλλεύεται την τεχνολογία για διάφορες αναπαραστάσεις στολών, οχημάτων ή αεροπλάνων που οι παλαιότερες εκδόσεις δεν εδιναν αυτή την πολυτέλεια.

Στα θετικά του ότι δίνει και το DVD άρα τα λεφτά που θα δώσει κάποιος δεν πάνε χαμένα.

Για όσους έχασαν το πρώτο τεύχος να τονίσω ότι η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ συνηθιζει να επαναδημοσιεύει και όποιος βρίσκεται προς Ομόνοια πλευρά μπορεί να το πάρει από εκεί.

ΣΥΝΙΣΤΑΤΑΙ

 ::salut::
Τίτλος: Απ: Β' Παγκόσμιος Πόλεμος 1939-1945 (Εφημερίδα Καθημερινή)
Αποστολή από: Viper στις Δεκεμβρίου 06, 2009, 01:40:54 πμ
Δε ξερω αν το αγοραζετε,αλλα φοβερη εντυπωση μου κανει το πρωτο 20λεπτο ντοκυμαντερ που εχει υποστει ψηφιακη επεξεργασα ωστε να ειναι εξ'ολοκληρου εγχρωμο :o :!: ::icon_thumright::

Απιστευτη καθαροτητα και σε 40αρα LCD πιανει ολο το καδρο (!) ενω οι ληψεις ειναι χορταστικες αν μη τι αλλλο :shock:  ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::

Αληθεια τα χρωματα ποσο πιστα να ειναι ?? βλεπω τις εγχρωμες ληψεις αεροσκαφων και πραγματικα μενω εκπληκτος με τη ζωντανια τους!!!
Τίτλος: Απ: Β' Παγκόσμιος Πόλεμος 1939-1945 (Εφημερίδα Καθημερινή)
Αποστολή από: ramfighter στις Δεκεμβρίου 06, 2009, 07:37:27 μμ
Αν και έχω αγοράσει 3 τόμους από αυτήν την σειρά, δεν εχω αποφασίσει εαν αξίζει να συνεχίσω. . Δεν εχω ενθουσιαστεί από τα βιβλία, τα δε DVD μπορεί να είναι έγχρωμα, δεν ξερω όμως πόσο πιστά είναι.
Τίτλος: Απ: Β' Παγκόσμιος Πόλεμος 1939-1945 (Εφημερίδα Καθημερινή)
Αποστολή από: Vasilis 07 στις Δεκεμβρίου 17, 2009, 06:09:36 μμ
Τί γνώμη έχετε σχηματίσει για την σειρά  :?: Προσωπικά με τους 2-3 τόμους που έχω δεί δεν είμαι και πολύ ικανοποιημένος  :? Οι τόμοι είναι πολύ αδύνατοι στο βωμό φυσικά του να βγούν 30 και όχι 15, ενώ και το DVD αξίζει μόνο για το 20λεπτο καθώς το 3ο μέρος έχει ξαναδωθεί από παλαιότερες προσφορές.Τα εξώφυλλα επίσης είναι πολύ αδύνατα με αποτέλεσμα οι περισσότεροι τόμοι να είναι σε άσχημη κατάσταση.
Τίτλος: Απ: Β' Παγκόσμιος Πόλεμος 1939-1945 (Εφημερίδα Καθημερινή)
Αποστολή από: Guderian στις Δεκεμβρίου 18, 2009, 10:02:42 μμ
Πήρα και τους οκτώ, οι εφτά ήδη διαβάστηκαν και ο 8 είναι στην σελίδα 90.  Τους θεωρώ αρκετά άνετους στο διάβασμα, δίνεται έμφαση σε λεπτομέρειες  με σχετικά άρθρα και υπάρχουν περιληπτικές προσωπογραφίες των πρωταγωνιστών. Οπως έγραψα και παραπάνω, οι γραφικές αναπαραστάσεις κάνουν να ξεχωρίζει το έργο και αποτελεί σίγουρο μπούσουλα σε περιπτωση που κάποιος θέλει να ανατρέξει για να δει ΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΑ ένα γεγονός του Β ΠΠ.

Προσοχή η σειρά δεν προσφέρεται για ανάλυση σε βάθος, όπως ενδεχομένως περιμενάμε αλλά αυτό δεν μειώνει την αξία της. Επιμένω στην πρώτη τοποθέτηση μου, ότι αξίζει να βρίσκεται στην βιβλιοθήκη μας. Ενα συν της σειρας οι πολύ καλές  αναπραστάσεις αρμάτων, αεροπλάνων και στολών.  Μπούσουλας για τους...μοντελιστές :D

Τα DVD δεν τα έχω δει και δεν εκφέρω απόψη. Αλλωστε προτιμώ να διαβάζω...

 ::salut::
Τίτλος: Απ: Β' Παγκόσμιος Πόλεμος 1939-1945 (Εφημερίδα Καθημερινή)
Αποστολή από: Viper στις Δεκεμβρίου 18, 2009, 10:10:53 μμ
Τα DVD ειναι πολυ καλα και με την εγχρωμη απεικονιση σε "φωναζουν" να τα δεις  ::icon_thumright::

τα βιβλια ειναι καλα ειδικα για καποιο νεοεισερχομενο στο χωρο :)

Τα εξώφυλλα επίσης είναι πολύ αδύνατα με αποτέλεσμα οι περισσότεροι τόμοι να είναι σε άσχημη κατάσταση.

Θεμα ποιοτητας των βιβλιων που γραφει πιο πανω ο Βασιλης δεν αντιμετωπισα,ολοι ειναι σε αριστη κατασταση,μαλλον παιζει ρολο και το πως φθανουν στο πρακτορειο/περιπτερο....