Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Φιγούρες => Μήνυμα ξεκίνησε από: Pankoub στις Ιουνίου 27, 2009, 08:28:22 μμ

Τίτλος: Αξιωματικοι Luftwaffe στην 1/48
Αποστολή από: Pankoub στις Ιουνίου 27, 2009, 08:28:22 μμ
Καλησπερα!Αυτους τους 2 συμπαθεστατους αξιωματικους της luftwaffe στην 1/48 θα μπορουσατε να με συμβουλεψετε πως να τους βαψω σε χρωματα humbrol?(Εκτος απο τις μαυρες μποτες καθως και ενα μαυρο ασταρωμα στην αρχη ελαχιστα γνωριζω).Ευχαριστω! :roll: :roll: :roll:
Τίτλος: Απ: αξιωματικοι luftwaffe στην 1/48
Αποστολή από: ramfighter στις Ιουνίου 27, 2009, 09:44:49 μμ
(http://img3.imageshack.us/i/p6270907.jpg/) και μετά συσχετισμοί από :
http://www.ipmsstockholm.org/colorcharts/stuff_eng_colorcharts_humbrol.htm και
http://www.ipmsstockholm.org/colorcharts/stuff_eng_colorcharts_humbrolbinder.htm


Τίτλος: Απ: αξιωματικοι luftwaffe στην 1/48
Αποστολή από: Pankoub στις Ιουνίου 27, 2009, 11:08:15 μμ
Ευχαριστω φιλε.Κατατοπιστικοτατος!Καλη συνεχεια... ::icon_thumright:: ::salut::
Τίτλος: Απ: αξιωματικοι luftwaffe στην 1/48
Αποστολή από: ramfighter στις Ιουνίου 28, 2009, 12:43:41 πμ
Να ξέρεις όμως προτού μπλέξεις με αναμίξεις humbrol οτι στην Αργυρούπολη πωλούνται τα modelmaster 1EUR το ένα και οτι και τα whitensign έχουν τις ακριβείς αποχρώσεις.
Τίτλος: Απ: Αξιωματικοι Luftwaffe στην 1/48
Αποστολή από: Pankoub στις Ιουνίου 28, 2009, 12:58:37 πμ
Ευχαριστω για τη συμβουλη αλλα εχω πολυ μεγαλο stock απο χρωματα Humbrol. ::salut:: ::salut:: ::salut::