Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Φιγούρες => Μήνυμα ξεκίνησε από: Getsa στις Ιουνίου 23, 2009, 12:36:21 πμ

Τίτλος: French Cuirassier - Γάλλος "κουράσιος"
Αποστολή από: Getsa στις Ιουνίου 23, 2009, 12:36:21 πμ
Μιας και η ζημιά έπρεπε να γίνει σωστή αποφάσισα να μπω και στον κόσμο της φιγούρας. Ας είναι καλά τα εκθέματα της φετινής έκθεσης του Star Club.  :wink:

Έτσι αποφάσισα να φτιάξω για αρχή κάτι εύκολο  :shock: . Φιγούρα της MINIART σε 1/16 με άλογο.  :roll:



Η κατασκευή αυτής της φιγούρας φτιάχνεται ταυτόχρονα με εκστόμιση πολλών "γαλλικών" μιας και η έννοια "εφαρμογή" απλά δεν υπάρχει στο λεξικό τους.
Θα τα πούμε στην πορεία γι' αυτά. Δείτε μερικές φωτό από την εξέλιξη και θα τα λέμε...




Τίτλος: Απ: French Cuirassier - Γάλλος "κουράσιος"
Αποστολή από: salonikios στις Ιουνίου 23, 2009, 12:59:30 πμ
Μιας και η ζημιά έπρεπε να γίνει σωστή αποφάσισα να μπω και στον κόσμο της φιγούρας. Ας είναι καλά τα εκθέματα της φετινής έκθεσης του Star Club.  :wink:
Έτσι αποφάσισα να φτιάξω για αρχή κάτι εύκολο  :shock: . Φιφούρα της MINIART σε 1/16 με άλογο.  :roll:

καλά πλάκα με κάνεις; , αυτή είναι εύκολη φιγούρα; απο τις πιο δύσκολες και σε μεγάλη κλίμακα....τις συγκεκριμένη την είχα δεί πρίν μερικά χρόνια και έχει και άλλες ναπωλεόντιες άν θυμάμαι καλά η σειρά-πλάστικό όμως  :roll: όχι καλή λεπτομέρεια-..
εγώ θα σου έλεγα να την αφήσεις και να βάψεις μια άλλη....άν παρόλαυτά επιμένεις ελπίζω να σε εμπνεύσω, με τους μισοτελειομένους μου cuirassiers σε 1:72  :wink:
Τίτλος: Απ: French Cuirassier - Γάλλος "κουράσιος"
Αποστολή από: Getsa στις Ιουνίου 23, 2009, 01:02:16 πμ
Το διαπίστωσα ότι δεν είναι εύκολη γι' αυτό και το  :shock: . Βέβαια μετά την "απομάκρυνση από το ταμείο".  :mrgreen:  :mrgreen:
Τίτλος: Απ: French Cuirassier - Γάλλος "κουράσιος"
Αποστολή από: DIM57 στις Ιουνίου 23, 2009, 01:20:32 πμ
 φιλε getsa την εχω φτιαξει με λιγη προσοχη βγαινει δεν ειναι δα και τοσο ασχημη προχωρα ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: French Cuirassier - Γάλλος "κουράσιος"
Αποστολή από: salonikios στις Ιουνίου 23, 2009, 01:40:57 πμ
Spoiler (hover to show)
Τίτλος: Απ: French Cuirassier - Γάλλος "κουράσιος"
Αποστολή από: SnakeEye στις Ιουνίου 23, 2009, 02:34:21 πμ
ʼντε καλή αρχή. Το cuirassier από ότι ξέρω αποδίδεται σαν  "θωρακοφόρος" στα Ελληνικά.
Τίτλος: Απ: French Cuirassier - Γάλλος "κουράσιος"
Αποστολή από: Περικλής στις Ιουνίου 23, 2009, 08:18:52 πμ
Καλη αρχη και απο εμενα φιλε μου!
Λαδακια?
 ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: French Cuirassier - Γάλλος "κουράσιος"
Αποστολή από: Stavros στις Ιουνίου 23, 2009, 09:07:23 πμ
Spoiler (hover to show)
Τίτλος: Απ: French Cuirassier - Γάλλος "κουράσιος"
Αποστολή από: gkontog στις Ιουνίου 23, 2009, 10:36:57 πμ
Ωπ, νέοι ορίζοντες! Χαρά στο κουράγιο σου! Καλή συνέχεια και καλή επιτυχία.

Εμένα προσωπικά οι φωτογραφίες του Start Club είχαν το ακριβώς αντίθετο αποτέλεσμα. Δεν πρόκειτε να πιάσω ποτέ φιγούρα. Εκτός αν θέλω να πεθάνει κόσμος από τα γέλια...
Τίτλος: Απ: French Cuirassier - Γάλλος "κουράσιος"
Αποστολή από: Getsa στις Ιουνίου 23, 2009, 10:50:10 πμ
Spoiler (hover to show)

Humor κάνω, γι' αυτό και τα εισαγωγικά. Το κουράσιος (δεν νομίζω να υπάρχει τέτοια λέξη) μου προέκυψε από το κουραστικός (λόγω ποιότητας του κιτ) και του cuirassier.
Τίτλος: Απ: French Cuirassier - Γάλλος "κουράσιος"
Αποστολή από: sirhogr στις Ιουνίου 23, 2009, 11:34:29 πμ
Kαλα κουραγια Γιωργο! Αναποδα μπαινεις στις φιγουρες :mrgreen:. Συνηθως αρχιζεις απο μικρες κλιμακες με καλη λεπτομερεια και συνεχιζεις με τις μεγαλες! Αλλα βεβαια περι ορεξεως...(οπως μου αρεσει να λεω...). Λοιπον keep going mon ami ::salut::
Τίτλος: Απ: French Cuirassier - Γάλλος "κουράσιος"
Αποστολή από: MORFEAS62 στις Ιουνίου 23, 2009, 01:02:45 μμ
Καλό κουράγιο και από μένα Γιώργο!!! Αν και ο Γιάννης Λάλης μου έχει μάθει ότι πρωτεύων ρόλο στη φιγούρα παίζει να είναι σωστή ανατομικά (που εκεί πρέπει να είναι σωστή η δική σου). Απο εκεί και πέρα με δουλίτσα και μεράκι φτιάχνεις παπάδες. Ίσως πολλές φορές χρειαστεί να ζωγραφίσεις (λόγω έλλειψης ανάγλυφης λεπτομέρειας), παρά απλά να βάψεις. Επίσης πολύ χρήσιμο εργαλείο για πλαστικές (λοφία, χαίτη, ουρά κ.ά) είναι ο πυρογράφος. Μεταμορφώνεις τελείως τις φιγούρες. Καλή συνέχεια λοιπόν και αναμένουμε τα επόμενα στάδια σε φωτό.
 ::salut:: Βασίλης
Τίτλος: Απ: French Cuirassier - Γάλλος "κουράσιος"
Αποστολή από: DIM57 στις Ιουνίου 23, 2009, 01:24:57 μμ
Καλό κουράγιο και από μένα Γιώργο!!! Αν και ο Γιάννης Λάλης μου έχει μάθει ότι πρωτεύων ρόλο στη φιγούρα παίζει να είναι σωστή ανατομικά (που εκεί πρέπει να είναι σωστή η δική σου). Απο εκεί και πέρα με δουλίτσα και μεράκι φτιάχνεις παπάδες. Ίσως πολλές φορές χρειαστεί να ζωγραφίσεις (λόγω έλλειψης ανάγλυφης λεπτομέρειας), παρά απλά να βάψεις. Επίσης πολύ χρήσιμο εργαλείο για πλαστικές (λοφία, χαίτη, ουρά κ.ά) είναι ο πυρογράφος. Μεταμορφώνεις τελείως τις φιγούρες. Καλή συνέχεια λοιπόν και αναμένουμε τα επόμενα στάδια σε φωτό.
 ::salut:: Βασίλης

οπως επισης το καναβι (του υδραυλικου ετσι?)και το λοφιο το μακρουλο στο κρανος απο καθαριστικο για πιπες ::salut::
Τίτλος: Απ: French Cuirassier - Γάλλος "κουράσιος"
Αποστολή από: Getsa στις Ιουνίου 23, 2009, 01:34:45 μμ
οπως επισης το καναβι (του υδραυλικου ετσι?)και το λοφιο το μακρουλο στο κρανος απο καθαριστικο για πιπες ::salut::

Ώπα ρε παιδιά, τα tips να δίνονται πιο ξεκάθαρα λόγω του "γκαγκά" κεφαλιού μου στις φιγούρες.
-Που μπορώ να χρησιμοποιήσω εδώ το κανάβι  :?:
-Το καθαριστικό για πίπες μοιάζει και μπορεί να αντικαταστήσει το λοφίο  :?:
Τίτλος: Απ: French Cuirassier - Γάλλος "κουράσιος"
Αποστολή από: DIM57 στις Ιουνίου 23, 2009, 02:24:24 μμ
στο λοφιο και στη χαιτη καναβι

ναι μοιαζει παρα πολυ και ειναι πιο αληθοφανες το καθαριστικο
και επειδη αυτα ειναι πακετο των 50 και εσυ θα χρειαστεις 1/3 απο ενα
με τα υπολοιπα καθαριζεις τον αερογραφο

νερακι βρηκες?
Τίτλος: Απ: French Cuirassier - Γάλλος "κουράσιος"
Αποστολή από: DIM57 στις Ιουνίου 23, 2009, 02:29:35 μμ
λεω γι αυτο το ορθιο κοκκινο στη φωτο
Τίτλος: Απ: French Cuirassier - Γάλλος "κουράσιος"
Αποστολή από: sirhogr στις Ιουνίου 23, 2009, 03:38:55 μμ
Spoiler (hover to show)
Τίτλος: Απ: French Cuirassier - Γάλλος "κουράσιος"
Αποστολή από: c.nemo στις Ιουνίου 23, 2009, 04:13:09 μμ
Φανταστικό το θέμα σου.Φίλε σε αυτή την κλίμακα μπορείς να κάνεις πολλά ακόμα και τα ''σάλια'' της φοράδας.
Ανυπομωνώ να δω φωτο από δουλειά.Καλή αρχή λοιπόν και καλά τελειώματα.
Τίτλος: Απ: French Cuirassier - Γάλλος "κουράσιος"
Αποστολή από: Getsa στις Ιουνίου 24, 2009, 10:46:07 πμ
Εμένα προσωπικά οι φωτογραφίες του Start Club είχαν το ακριβώς αντίθετο αποτέλεσμα.

Όπως τα λες Γιώργο. Για 'μενα "start" ήταν ή έκθεση αυτή. Ελπίζω να μην έχει σύντομο end.

Kαλα κουραγια Γιωργο! Αναποδα μπαινεις στις φιγουρες :mrgreen:. Συνηθως αρχιζεις απο μικρες κλιμακες με καλη λεπτομερεια και συνεχιζεις με τις μεγαλες! Αλλα βεβαια περι ορεξεως...(οπως μου αρεσει να λεω...). Λοιπον keep going mon ami ::salut::

Δεν καταλαβαίνεις τώρα; Αρχάριος στις φιγούρες, είδα φτηνό-καλό-και μπόλικο και μπήκα.

Τίτλος: Απ: French Cuirassier - Γάλλος "κουράσιος"
Αποστολή από: sirhogr στις Ιουνίου 24, 2009, 11:13:08 πμ
Δεν καταλαβαίνεις τώρα; Αρχάριος στις φιγούρες, είδα φτηνό-καλό-και μπόλικο και μπήκα.

Παντως για να'μαι ειλικρινης κι εγω ξεκινησα με μεγαλη κλιμακα (1/12 νομιζω) τη παρακατω κυρια, και καθε αλλο παρα φτηνη! :mrgreen: (ρητινη βλεπεις)
 
(http://s129.photobucket.com/albums/p229/sirhogr/?action=view&current=DSCF0030.jpg)
Τίτλος: Απ: French Cuirassier - Γάλλος "κουράσιος"
Αποστολή από: salonikios στις Ιουνίου 24, 2009, 01:22:12 μμ
Παντως για να'μαι ειλικρινης κι εγω ξεκινησα με μεγαλη κλιμακα (1/12 νομιζω) τη παρακατω κυρια

Δέν την βάζεις σε μεγαλύτερη φωτό;  :mrgreen: ::danseuse:: ::danseuse::
Τίτλος: Απ: French Cuirassier - Γάλλος "κουράσιος"
Αποστολή από: sirhogr στις Ιουνίου 24, 2009, 02:49:39 μμ
Δέν την βάζεις σε μεγαλύτερη φωτό;  :mrgreen: ::danseuse:: ::danseuse::

Spoiler (hover to show)