Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Φιγούρες => Μήνυμα ξεκίνησε από: haniotis στις Ιουνίου 22, 2009, 10:56:06 πμ

Τίτλος: Modern snipers
Αποστολή από: haniotis στις Ιουνίου 22, 2009, 10:56:06 πμ
geia sas shetika kainourios sto horo (ena arketa megalo dialeima logo stratou kai spoudon) kai kainourios sto forum
eftiaksa dio figoures kai tis vazo pio poli gia na mou peite gnomi kai diorthoseis ,den einai akoma teliomenes theloun kapies diorthoseis se kapies leptomeries
eyharisto ek ton proteron
oi fotografies einai apo kinito opote dikste katanoisi
ta hromata einai akrylika hobby colour,











Τίτλος: Απ: modern snipers
Αποστολή από: Greg Filos στις Ιουνίου 22, 2009, 11:15:49 πμ
Καλώς μας ήρθες φίλε.. Σε παρακαλούμε να γράφεις με ελληνικούς χαρακτήρες και με μικρά γράμματα (και εμένα έτσι μου είπαν οταν ήρθα  :mrgreen :) )

Για τις φιγούρες τώρα θα έλεγα οτι οι φώτο σαφώς και αδικούν την δουλειά σου.

Θα έλεγα οτι θέλεις δουλειά ακόμη όσο αφορά τις σκιάσεις και τα σχετικά αλλά βλέπω ότι έχεις καλό και "καθαρό" χέρι.

Τέλος μου άρεσε ότι στό πρόσωπα τα μάτια είναι συμμετρικά και γενικά είναι προσεγμένο.

Μια μικρή λεπτομέρεια είναι οτι δεν έβαψες τα μαλλιά του ΄σκοπευτή κάτω απο το μαντήλι.

Καλώς ήρθες και καλή συνέχεια.  ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: modern snipers
Αποστολή από: haniotis στις Ιουνίου 22, 2009, 11:28:42 πμ
Οντως την εχω δει αυτη τη λεπτομερεια με τα μαλια,και τα οπλα θελουν λιγη δουλεια,και οι αρβυλες.εκανα wash μαυρο στην παραλαγη για τις σκιες ,στισ φωτο δε φαινεται πολυ τωρα που το βλεπω,φοβαμαι να κανω και αλλο μη χαλασω το καμουφλαζ,τα φωτισματα με στεγνο πινελο μπεζ και αυτα επισης δε φαινονται τελικα οσο πρεπει,θα το παλαιψω  :lol:
ευχαριστω πολυ παντως
Τίτλος: Απ: modern snipers
Αποστολή από: salonikios στις Ιουνίου 22, 2009, 12:17:24 μμ
 ::hi:: στη φιγουράδικη παρέα μας....καλή συνέχεια και καλές δουλειές  ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: modern snipers
Αποστολή από: sirhogr στις Ιουνίου 22, 2009, 12:46:00 μμ
Καλωσηρθες κι απο μενα και καλος πολιτης? Οπως αναφερθηκε παραπανω θελεις δουλεμα στις σκιες, αλλα γενικα το'χεις πιστευω.  ::icon_thumright:: Παντως προσωπικα πιστευω οτι στη βαση πρεπει να προστεθει πρασιναδα, για να "δεσει" η παραλλαγη (την οποια την εχεις αποδοσει πολυ καλα πιστευω), γιατι ετσι φαινεται σα σε ερημο οποτε θα χρειζοταν καποια απ'τις παραλλαγες ερημου. Παντως εισαι σε πολυ καλο δρομο!

Υ.Γ. Μη φοβασαι τις σκιες!