Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Φιγούρες => Μήνυμα ξεκίνησε από: petranlost στις Ιουνίου 22, 2009, 02:30:38 πμ

Τίτλος: Ork Warlord Ghazghkull Thraka
Αποστολή από: petranlost στις Ιουνίου 22, 2009, 02:30:38 πμ
Το μοντέλο είναι τις games workshop και είναι βαμμένο με ακρυλικά vallejo και citadel

(http://img193.imageshack.us/i/thraka.jpg/)
(http://img193.imageshack.us/i/thrakaback.jpg/)
(http://img193.imageshack.us/i/dsc8411.jpg/)
Τίτλος: Απ: Ork Warlord Ghazghkull Thraka
Αποστολή από: c.nemo στις Ιουνίου 22, 2009, 08:23:37 πμ
Συνχαρητήρια Petran.Πολύ καλή δουλειά.Υπέροχη η απόδωση των διαφορετικών υλικών της φιγούρας ,μέταλα σάρκα.Καταπληκτικά τα κέρατα.
Απίθανες μικροσκοπικές φθορές.Έκανες τι φιγούρα να φαίνεται τεράστια και εύκολη.Βέβαια και για τα δύο ισχύει το αντίθετο.
Τίτλος: Απ: Ork Warlord Ghazghkull Thraka
Αποστολή από: Skywarp στις Ιουνίου 22, 2009, 09:16:07 πμ
Εκπληκτική η ασχημόφατσα!
Τίτλος: Απ: Ork Warlord Ghazghkull Thraka
Αποστολή από: sirhogr στις Ιουνίου 22, 2009, 09:55:13 πμ
Θα συμφωνησω σε ολα με το Νεμο! ::icon_thumright:: ::icon_thumright:: Τελειο το κρανιο! ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: Ork Warlord Ghazghkull Thraka
Αποστολή από: John-John στις Ιουνίου 22, 2009, 09:58:35 πμ
Εγω εχω να προσθέσω οτι εχεις κανει καταπληκτική απόδοση του πράσινου των orks ειδικά στο πρόσωπο.  ::icon_thumright:: ::icon_thumright:: ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: Ork Warlord Ghazghkull Thraka
Αποστολή από: petranlost στις Ιουνίου 22, 2009, 02:35:26 μμ
Ευχαριστω για τα σχολια σας :D
Τίτλος: Απ: Ork Warlord Ghazghkull Thraka
Αποστολή από: DIM57 στις Ιουνίου 22, 2009, 03:46:45 μμ
 ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: Ork Warlord Ghazghkull Thraka
Αποστολή από: Sp_Ragnar στις Ιουνίου 22, 2009, 10:07:04 μμ
Πάρα πολύ καλή δουλειά!!!  ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Βάλε και καμία φωτογραφεία από πίσω.

Well done!
Τίτλος: Απ: Ork Warlord Ghazghkull Thraka
Αποστολή από: Dante στις Ιουνίου 22, 2009, 10:22:41 μμ
"I'm Warlord Ghazghkull Mag Uruk Thraka an' I speak wiv da word of da gods................." ::glossa:: ::glossa:: ::glossa::

Πάρα πολύ ωραία δουλειά !!!   ::icon_thumright:: ::icon_thumright::

Βάλε και καμία φωτογραφεία από πίσω.

Δες την 2η φωτογραφία............
Τίτλος: Απ: Ork Warlord Ghazghkull Thraka
Αποστολή από: Sp_Ragnar στις Ιουνίου 22, 2009, 11:43:36 μμ
Ουπς!! δεν μου την φόρτωσε την πρώτη φορά που το άνοιξα...
 
Μια χαρά και το πίσω! :D