Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Φιγούρες => Μήνυμα ξεκίνησε από: petranlost στις Ιουνίου 22, 2009, 02:30:38 πμ
-
Το μοντέλο είναι τις games workshop και είναι βαμμένο με ακρυλικά vallejo και citadel
(http://img193.imageshack.us/i/thraka.jpg/)
(http://img193.imageshack.us/i/thrakaback.jpg/)
(http://img193.imageshack.us/i/dsc8411.jpg/)
-
Συνχαρητήρια Petran.Πολύ καλή δουλειά.Υπέροχη η απόδωση των διαφορετικών υλικών της φιγούρας ,μέταλα σάρκα.Καταπληκτικά τα κέρατα.
Απίθανες μικροσκοπικές φθορές.Έκανες τι φιγούρα να φαίνεται τεράστια και εύκολη.Βέβαια και για τα δύο ισχύει το αντίθετο.
-
Εκπληκτική η ασχημόφατσα!
-
Θα συμφωνησω σε ολα με το Νεμο! ::icon_thumright:: ::icon_thumright:: Τελειο το κρανιο! ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
-
Εγω εχω να προσθέσω οτι εχεις κανει καταπληκτική απόδοση του πράσινου των orks ειδικά στο πρόσωπο. ::icon_thumright:: ::icon_thumright:: ::icon_thumright::
-
Ευχαριστω για τα σχολια σας :D
-
::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
-
Πάρα πολύ καλή δουλειά!!! ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Βάλε και καμία φωτογραφεία από πίσω.
Well done!
-
"I'm Warlord Ghazghkull Mag Uruk Thraka an' I speak wiv da word of da gods................." ::glossa:: ::glossa:: ::glossa::
Πάρα πολύ ωραία δουλειά !!! ::icon_thumright:: ::icon_thumright::
Βάλε και καμία φωτογραφεία από πίσω.
Δες την 2η φωτογραφία............
-
Ουπς!! δεν μου την φόρτωσε την πρώτη φορά που το άνοιξα...
Μια χαρά και το πίσω! :D