Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Στρατιωτικά θέματα Α' & Β' Π.Π => Pre-45 Armor: Υπό κατασκευή => Μήνυμα ξεκίνησε από: nick2 στις Ιουνίου 14, 2009, 10:38:55 πμ

Τίτλος: Renault UE Chenilette...........1/35
Αποστολή από: nick2 στις Ιουνίου 14, 2009, 10:38:55 πμ
   Αγαπητοί συφορουμίτες καλημέρα σας.

   Καιρό τώρα παλεύω ένα άρμα στην..........1/35,προσπαθώντας να ξεφύγω γιά λίγο από την παραδοσιακή (γιά μένα) 1/72.
   Βέβαια γεγονός είναι πως δεν απομακρύνθηκα ιδιαίτερα καθώς το 35άρι Cheniette είναι μικρότερο από ένα 72άρι Panzer  :roll:
   Αν καί το έχω ξεκινήσει προ καιρού,οι ιδιαίτερα αργοί μοντελιστικοί ρυθμοί μου με αποτρέπουν να ανεβάσω άλλο ένα μοντέλο που η συνέχειά του θα αργήσει..........

   Μιά πρώτη εικόνα του κιτ μπορείτε να δείτε εδώ..........
http://www.internetmodeler.com/2002/august/first-looks/Mirage_Renault.htm
   καί παρ' όλο που υπάρχουν κάποια λευκά πλαίσια φωτογραφιών,αν πατήσετε πάνω τους μπορείτε να τα ανοίξετε.

   Η ερώτησή μου είναι η εξής.........

   Το κιτ προτείνει μιά τρίχρωμη Γερμανική παραλλαγή του 1944 με τα χρώματα humbrol 117  98  καί  83 που μπορείτε να την δείτε στο παραπάνω link.

   Οι ειδικοί,συμφωνείτε με τα παραπάνω χρώματα............ :roll: :roll:

   Ευχαριστώ εκ των προτέρων...................

   Συνεχίζετε..........   
   
   
Τίτλος: Απ: Renault UE Chenilette...........1/35
Αποστολή από: gkontog στις Ιουνίου 14, 2009, 11:08:11 πμ
Απέχω πολύ από του να είμαι ειδικός σε οτιδήποτε, οι αναφορές μου όμως για την τρίχρωμη του 1944 δίνουν για Humbrol 94, 105 και 160, dunkelgelb, olivgrun και rottbraun αντίστοιχα με βασικό το 94 και πάνω του βαμένα τα 105 και 160.
Τίτλος: Απ: Renault UE Chenilette...........1/35
Αποστολή από: Stavros στις Ιουνίου 14, 2009, 12:36:24 μμ
Νίκο
με την ερωτηση σου επαναφερεις εαν κλασικό ερώτημα.
πόσο πιστά είναι τα χρώματα των εταιρειών όταν αναφερόμαστε σε συγκεκριμένες παραλλαγές και "κωδικούς" ?
και υπάρχουν απόλυτα "πιστά" χρώματα ανεξαρτήτως εταιρείας ?

άποψη μου, ιδίως για μοντέλα αρμάτων που έχουν πολλές φθορές και υπάρχουν πολλές αλοιώσεις των αποχρώσεων,
είναι να ακολουθήσεις τις οδηγίες μιας συγκεκριμένης εταιρείας.

στην προκειμένη περίπτωση ο Γιώργος σου έδωσε την πρόταση της Humbrol
ενώ εαν πάρεις πχ. τα χρώματα της Lifecolor στη συλλογή Νο1 για τα Γερμανικά άρματα θα έχεις τη δική της εκδοχή.
σε Tamiya πάλι τη δική της.

και ολες οι παραπάνω ενώ αναφέρονται υποτίθεται στην ίδια παραλλαγή έχουν διαφορές μεταξύ τους.

δεν ξερω εαν βοήθησα.

καλή τύχη και καλή επιτυχία

Σ.Σ.

Τίτλος: Απ: Renault UE Chenilette...........1/35
Αποστολή από: nick2 στις Ιουνίου 14, 2009, 12:51:15 μμ
Νίκο
με την ερωτηση σου επαναφερεις εαν κλασικό ερώτημα.
πόσο πιστά είναι τα χρώματα των εταιρειών όταν αναφερόμαστε σε συγκεκριμένες παραλλαγές και "κωδικούς" ?
και υπάρχουν απόλυτα "πιστά" χρώματα ανεξαρτήτως εταιρείας ?

άποψη μου, ιδίως για μοντέλα αρμάτων που έχουν πολλές φθορές και υπάρχουν πολλές αλοιώσεις των αποχρώσεων,
είναι να ακολουθήσεις τις οδηγίες μιας συγκεκριμένης εταιρείας.

στην προκειμένη περίπτωση ο Γιώργος σου έδωσε την πρόταση της Humbrol
ενώ εαν πάρεις πχ. τα χρώματα της Lifecolor στη συλλογή Νο1 για τα Γερμανικά άρματα θα έχεις τη δική της εκδοχή.
σε Tamiya πάλι τη δική της.

και ολες οι παραπάνω ενώ αναφέρονται υποτίθεται στην ίδια παραλλαγή έχουν διαφορές μεταξύ τους.

δεν ξερω εαν βοήθησα.

καλή τύχη και καλή επιτυχία

Σ.Σ.

  Τώρα αν σου πω πως με βοήθησες,θα σου λέω ψέματα...... :?

  Γεγονός είναι πως η πρόταση της εταιρείας μου δείχνει λίγο.........κάπως,γι αυτό καί προβληματίζομαι.

  Επειδή όμως δεν είχα ποτέ την ευκαιρία να δω ένα πραγματικό  Chenilette (ούτε κανείς άλλος σ' αυτό το φόρουμ υποθέτω) είμαι σε αμφιβολία γιά το πως πρέπει να κινηθώ.

  Σε λίγη ώρα θα την πέσουμε γιά φαγητό,θα πιούμε καί δυό τρείς μπύρες με τους συννεργάτες μου Νίκο καί Χρήστο  ::kerasma::, θα κάνουμε τριμερές meeting   ::gathering::   καί θα βγάλουμε την τελική απόφαση περί της χρώσεως του άρματος  ::painting::.

  Θα ενημερωθείτε αρμοδίως........ ::pc024::

  Καί σ' όποιον αρέσουμε.......... ::077devil::
Τίτλος: Απ: Renault UE Chenilette...........1/35
Αποστολή από: Χατζηδημητριου Δ στις Ιουνίου 14, 2009, 01:07:37 μμ
Καλα αμα πλακωθειτε στις μπυρες  τελειο θα βγει  :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Renault UE Chenilette...........1/35
Αποστολή από: nick2 στις Ιουνίου 14, 2009, 01:44:59 μμ
Καλα αμα πλακωθειτε στις μπυρες  τελειο θα βγει  :mrgreen:

      Ναί αγαπητέ μου. Εμείς εδώ έτσι το 'χουμε.  :D
 
      Όλοι μαζί κι όποιος αντέξει........ :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Renault UE Chenilette...........1/35
Αποστολή από: LIVERPOOL στις Ιουνίου 14, 2009, 02:47:30 μμ
Καλά, προβλέπω μέχρι να βγάλετε απόφαση θα έχετε καναλώσει κανένα κιβώτιο μπύρες..... τελικά όπως φαίνεται "παντού υπάρχει ένας ΜΥΘΟΣ"...  ::glossa:: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Renault UE Chenilette...........1/35
Αποστολή από: Raw_Shooter στις Ιουνίου 14, 2009, 02:56:31 μμ
Νίκο φίλε μου στο βιβλίο "French Beute-panzers" διαβάζω οτι σε πολλά "UE" λόγω 2ης γραμμής (μετόπισθεν) αλλά και έλλειψης χρωμμάτων, οι γερμανοί άφηναν το γαλλικό κίτρινο χρώμμα και αρκούνταν σε λωρίδες απο καφέ ή πράσινο  :roll: :roll: :roll: :roll:  Να κοιτάξω λίγο το χρωμματολόγιο της Steel Masters για τα γαλλικά άρματα / οχήματα και θα σου πώ  ::salut:: ::icon_thumright::
......ααααααα στην υγειά σας - μας   ::kerasma:: ::kerasma:: :wink: :wink:
Τίτλος: Απ: Renault UE Chenilette...........1/35
Αποστολή από: OANNHSEA στις Ιουνίου 14, 2009, 05:26:24 μμ
Το 44 πότε;
Γιατί υπάρχουν αναφορές και για παλιά τσεχοσλοβάκικα χρώματα που χρησιμοποιήθηκαν στα γαλλικά άρματα προς το τέλος του 44...
ʼσε βέβαια που η ποιότητα των γερμανικών χρωμάτων δεν ήταν αυτή των αρχών του πολέμου...

Παράθεση
αλλά και έλλειψης χρωμμάτων, οι γερμανοί άφηναν το γαλλικό κίτρινο χρώμμα και αρκούνταν σε λωρίδες απο καφέ ή πράσινο
Και αυτό αληθεύει - όπως και το ότι χρησιμοποίησαν χρώματα που είχαν κατάσχει μετά την κατάληψη του Βισί...

Με λίγα λόγια: ότι και να χρησιμοποιήσεις θα βγει σωστό...
Τίτλος: Απ: Renault UE Chenilette...........1/35
Αποστολή από: nick2 στις Ιουνίου 14, 2009, 05:35:45 μμ
       Περιμένοντας λοιπόν τις εις βάθος έρευνες του αγαπητού Πανίκου,ο οποίος προσπαθεί να κρατήσει ατόφια την Γαλλική..........φινέτσα του κουβά,προχωρώ στην δημοσίευση των πρώτων φωτογραφιών του (του άρματος,όχι του Πανίκου  :mrgreen: )

(http://s90.photobucket.com/albums/k271/nordman_2006/Renault%20UE%20Chenilette/?action=view&current=DSC00787.jpg) (http://s90.photobucket.com/albums/k271/nordman_2006/Renault%20UE%20Chenilette/?action=view&current=DSC00788.jpg) (http://s90.photobucket.com/albums/k271/nordman_2006/Renault%20UE%20Chenilette/?action=view&current=DSC00789.jpg) (http://s90.photobucket.com/albums/k271/nordman_2006/Renault%20UE%20Chenilette/?action=view&current=DSC00790.jpg) (http://s90.photobucket.com/albums/k271/nordman_2006/Renault%20UE%20Chenilette/?action=view&current=DSC00791.jpg) (http://s90.photobucket.com/albums/k271/nordman_2006/Renault%20UE%20Chenilette/?action=view&current=DSC00792.jpg) (http://s90.photobucket.com/albums/k271/nordman_2006/Renault%20UE%20Chenilette/?action=view&current=DSC00794.jpg)
 
   Βραβείο κερδίζει όποιος βρεί ποιό είναι το εμπρός μέρος του άρματος καί ποιό το πίσω...... :mrgreen:
   Ο κουβάς που βλέπετε στο πίσω μέρος του......κουβά,δεν έχει κολληθεί........
   Αν καί η λεπτομέρειά του κιτ είναι ικανοποιητική γιά το μέγεθός του,φαίνεται να έχει αρκετές ελλείψεις σε σχέση τουλάχιστον με τις εικόνες του κουτιού.

(http://s90.photobucket.com/albums/k271/nordman_2006/Renault%20UE%20Chenilette/?action=view&current=DSC00793.jpg)

   

        Συνεχίζεται........... 
Τίτλος: Απ: Renault UE Chenilette...........1/35
Αποστολή από: Nikos Tsitsos στις Ιουνίου 14, 2009, 06:38:32 μμ
Βραβείο κερδίζει όποιος βρεί ποιό είναι το εμπρός μέρος του άρματος καί ποιό το πίσω...... :mrgreen:
Ο κουβάς που βλέπετε στο πίσω μέρος του......κουβά,δεν έχει κολληθεί........

 :shock: :shock: :shock: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18::
Τίτλος: Απ: Renault UE Chenilette...........1/35
Αποστολή από: leopard στις Ιουνίου 14, 2009, 06:40:12 μμ
Βλέπω τελικά ότι οι μπύρες του μεσημεριού απέδωσαν :!:
 :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Renault UE Chenilette...........1/35
Αποστολή από: gkontog στις Ιουνίου 14, 2009, 06:55:10 μμ
Η συναρμολόγιση έγινε πριν ή μετά τις μπύρες;
Τίτλος: Απ: Renault UE Chenilette...........1/35
Αποστολή από: nick2 στις Ιουνίου 14, 2009, 06:57:04 μμ
Η συναρμολόγιση έγινε πριν ή μετά τις μπύρες;

  Ποιά συναρμολόγηση ?............. :roll: ::Alcooli5:: ::karekla_gelio::
Τίτλος: Απ: Renault UE Chenilette...........1/35
Αποστολή από: Dimmu Borgir στις Ιουνίου 16, 2009, 01:05:23 πμ
Καταρχάς μην καταναλώνετε μπύρες και μετά μοντελάρετε απο τη στιγμή που μπορείτε να το κάνετε ταυτόχρονα!! ::icon_thumright:: :twisted: :twisted:Για να σοβαρευτούμε λίγο αν αποφασίσεις να την κάνεις το 1944 να σε πληροφορήσω πως οι περισσότερες τανκέτες υπάγονταν στην ταξιαρχία Becke και έδρασαν στην περιοχή της Νορμανδίας!Για περισσότερες πληροφορίες ψάξε στο axis history forum και θα βρείς αρκετό υλικό ή στο beautepanzer.ru.Ελπίζω να σε βοήθησα! ::077devil::
Τίτλος: Απ: Renault UE Chenilette...........1/35
Αποστολή από: athor1972 στις Ιουνίου 16, 2009, 11:45:09 μμ
Καλή συνέχεια ::icon_thumright:: ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: Renault UE Chenilette...........1/35
Αποστολή από: Raw_Shooter στις Ιουνίου 17, 2009, 12:55:19 πμ
Φίλε μου Νίκο καλημέρα  :wink: :wink: :wink: μετά απο "μελέτη" διάφορων βιβλίων για το UE 630 (f) κατέληξα στο εξής......λοιπόν απο τα 5000 συνολικά UE που παράχθηκαν αιχμαλωτίστηκαν τα περίπου 3000.  Ολα αυτά είτε διατήρησαν το αρχικό τους χρώμμα  ::arrowred::  Vert claire militaire  (Humbrol 159) είτε βάφτηκαν στο γνωστό Panzer Grey  :wink: :wink: :wink:  Προσοχή τα UE του γαλλικού στρατού ΔΕΝ ήταν με παραλλαγή σαν τα Lorraine ή τ' άλλα άρματα (Hotchkiss + Renault κτλ) μιας και δεν ανήκαν στο ιππικό (η Γαλλία τ' άρματα της τα είχε στο ιππικό) αλλά στο πεζικό.  Έτσι πολλές μονάδες της Wehrmacht αλλά και της Luftwaffe διατήρησαν το αρχικό γαλλικό χρώμμα ή το άλλαξαν σε panzer grey, απλά προσθέτοντας γερμανικές πινακίδες και σταυρούς --- ενώ το 70% αυτών διατήρησαν ακόμα και τα γαλλικά σήματα + πινακίδες  :shock: :shock: :shock:
 Μετά το '43 ΟΣΑ επέζησαν (μιας και ήδη ήταν ξεπερασμένα) βάφτηκαν σε Dark Yellow......Τώρα εξαιρέσεις αποτελούν οσα UE μετεξελλίχθηκαν απο την Becker.  Έτσι πολλά UE εξοπλίστηκαν με πολυβόλα MG-34  ή τσέχικα MG ZB 30 ή απλά απέκτησαν υπερκατασκευές για παρατήρηση πυροβολικού. Αυτά και ΜΟΝΟ αυτά ήταν βαμμένα με Dark Yellow και κάποιες φορές είχαν "φιδάκια" απο το κλασσικό Vert Claire Militaire (απο τα πολλά αποθέματα που εξόπλιζε η κυβέρνηση του Vichy). ΜΟΝΟ η 21η Panzer div. είχε 22 UEs με κανονική τρίχρωμη γερμανική παραλλαγή  :!: :!: :!:
 Μεγάλη εξαίρεση αποτελούν τα 2 UEs της 227ης μεραρχίας πεζικού (Γαλλία 1943) που ήταν βαμμένα ολόμαυρα διατηρώντας τα γαλλικά διακριτικά, τα οποία ήταν για κηδείες ανώτερων αξιωματικών......
Τίτλος: Απ: Renault UE Chenilette...........1/35
Αποστολή από: Dimitris 72 στις Ιουνίου 17, 2009, 08:06:24 πμ
Ένα που υπάρχει στο Ενβαλίντ στο Παρίσι είναι βαμμένο πράσινο (με όλο το ρίσκο που κουβαλάνε τα εκθέματα των μουσείων)

ΔΚ
Τίτλος: Απ: Renault UE Chenilette...........1/35
Αποστολή από: nick2 στις Ιουνίου 17, 2009, 12:35:47 μμ
    Δύο μέρες έκανε ανασκαφές στα υπόγεια ο Πανίκος γιά να μπορέσει να δώσει μιά κατατοπιστική απάντηση.Παρά τον κίνδυνο να καταπλακωθεί από τις χιλιάδες των άφτιαχτων κιτ τελικά τα κατάφερε.
    Φαίνεται να πλησιάζουμε στην λύση του θέματος κι αυτό είναι ευχάριστο.

    Το ερώτημα πλέον είναι...........

    Τα 22 τρίχρωμα  UEs της 21ης έφεραν τις ρουκέτες του εν λόγω μοντέλου ?  Αν ναί προχωράμε ως έχουμε. ::icon_thumright::   Αν όχι........ :roll: :roll:
Τίτλος: Απ: Renault UE Chenilette...........1/35
Αποστολή από: nino1969 στις Ιουνίου 17, 2009, 01:03:49 μμ
   ....Αν όχι........ :roll: :roll:
Αν όχι το φτιάχνεις όπως γουστάρεις εσύ και πάλι καλό θα είναι και θα γουστάρουμε κι εμείς.  ::icon_thumright:: ::icon_thumright:: Και άμα μπορεί κανείς ας αποδείξει ότι δεν υπήρχε το συγκεκριμένο όπως το "οραματίστηκες" εσύ  :wink: :mrgreen:

Καλή συνέχεια Νικ.  ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: Renault UE Chenilette...........1/35
Αποστολή από: nick2 στις Ιουνίου 17, 2009, 01:21:50 μμ
   ....Αν όχι........ :roll: :roll:
Αν όχι το φτιάχνεις όπως γουστάρεις εσύ και πάλι καλό θα είναι και θα γουστάρουμε κι εμείς.  ::icon_thumright:: ::icon_thumright:: Και άμα μπορεί κανείς ας αποδείξει ότι δεν υπήρχε το συγκεκριμένο όπως το "οραματίστηκες" εσύ  :wink: :mrgreen:

Καλή συνέχεια Νικ.  ::icon_thumright::

  Σωστότατη απάντηση,κέρδισες με την αξία σου την συμμετοχή σου στην επόμενη γύρα με μπύρες. ::icon_thumright::

  Παρ' όλα αυτά θα περιμένω λίγο τις τελικές απαντήσεις καί αν δεν τις έχω λάβει μέχρι να είμαι έτοιμος να βάψω,τότε θα ακολουθήσω την συμβουλή σου.........πιστά. :wink:
Τίτλος: Απ: Renault UE Chenilette...........1/35
Αποστολή από: Jet72 στις Ιουνίου 17, 2009, 01:28:32 μμ
Τι λες ρε συ Νίκο, μην το κάνετε τόσο επιστήμη, εδώ ένα F-16 πάμε να βάψουμε που το έχουμε σε χίλιες φωτογραφίες και το βλέπουμε και liive άμα λάχει και πάλι δεν μπορούμε να πετύχουμε τις τονικότητες όπως θέλουμε. Αλλά ακόμη και αν τις πετύχουμε, λίγες πτήσεις αρκούν για να τις αλλάξουν και πάλι....

Οπότε τι ψάχνεις; Βουρ στον πατσά, εεεε στη μπογιά ήθελα να πω...
Τίτλος: Απ: Renault UE Chenilette...........1/35
Αποστολή από: Raw_Shooter στις Ιουνίου 19, 2009, 10:59:34 πμ
Νικόλα φίλε μου sorry για την αργοπορεία αλλά βλέπεις ---- "μικρή ανωτέρα βία"  aka Δομινίκη και οτι συνεπάγεται  :D :D :D ---  λοιπόν ενδιαφέρεσαι για εκείνα που ήταν τύπου "Stuka zu fuss"......απ' αυτά εξ' αρχής να σου πώ οτι κανένα δεν είχε παραλλαγή  :!: :!: :!:  και κανένα δεν ανήκε στην 21η Pz Dv.   Ολα αυτά με τους εκτοξευτές (πίσω στην καρότσα ή πλάι) έδρασαν κυρίως με την 302 Sp. Abt. (μονάδα ειδικών αρμάτων) ή με τις 2 ανεξάρτητες ίλες 573 / 574 (  ::dontknow:: ::dontknow:: ) στην Νορμανδία, κυρίως κατα την απόβαση των συμμάχων.  Η 302 Sp. Abt. διέθετε κυρίως τον πρώτο τύπο (με εκτοξευτήρες πίσω) και αρκετούς Goliath. Τώρα το 90% όλων αυτών των μετασκευών ήταν βαμμένα με το γνωστό Dark Yellow ενώ το υπόλοιπο 10% (τα περισσότερα εκ' των οποίων με εκτοξευτήρες στο πλαι) ήταν βαμμένα με Panzer Grey.  Γιατί όμως αυτό  :?: :?:  Σαν αρχική μετασκευή, έμπνευση του Κου Rommel παρακαλώ  8) 8) , ήταν αυτά με τους πλαινούς -- μετασκευή που γινόταν στην Becker.....οπότε διατήρησαν το αρχικό panzer grey του 1940-41.....όταν διαπίστωναν σιγά σιγά οτι με τους εκτοξευτές στο πλαι, δεν είχαν καλή σκόπευση άλλαξαν το σύστημα και τους προσάρμοσαν πλέον πίσω στην καρότσα κολλώντας ταυτόχρονα μια ακίδα ακόπευσης μπροστά απο τον οδηγό......αυτό όμως πλέον το '43 οπότε και τ' άρματα βαφόντουσαν πλέον με Dark Yellow.
 Ελπίζω να βοήθησα λίγο Νίκο  :wink: :wink: καλή συνέχεια λοιπόν φίλε ::icon_thumright:: ::icon_thumright:: ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: Renault UE Chenilette...........1/35
Αποστολή από: nick2 στις Ιουνίου 19, 2009, 11:43:12 πμ
       ʼρα πάμε γιά panzer gray  :?

       Γιά να πω καί την αλήθεια δεν μου πολυαρέσει αυτή η ιδέα του γκρίζου,αλλά τί να κάνω που πρέπει να είμαι ''περίπου'' σωστός γιά να μην μας την πούνε οι .......ξερόλες. :wink:
       Θα βάλω πάντως τις εκπαιδευτικές ρουκέτες που είναι κίτρινες γιά να σπάει το πολύ γκρίζο. ::icon_thumright::


       Όλα αυτά βέβαια θα συμβούν,αααααααααααααν κατά το προσεχές σαββατοκύριακο τοποθετηθούν σωστά οι ερπύστριες. Αν όχι,ο Rommel  θα δεί μιά νέα μετασκευή του άρματος σε...........αεριωθούμενο. ::glossa::
Τίτλος: Απ: Renault UE Chenilette...........1/35
Αποστολή από: Raw_Shooter στις Ιουνίου 19, 2009, 11:57:10 πμ
Ωχχχχχχχχ το κιτ της Mirage είναι  :?: :?: :?: :?: ερπύστριες  :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :?: :?: :?: :?: :?: Νίκο καλή αντοχή φίλε μου  ::icon_thumright:: ::icon_thumright:: ::icon_thumright:: αααααα και να σκέφτεσαι "Χαλλλλλαρά.....χαλλλλαρά και ξανά χαλλλλαρά"  :wink: :wink: :wink: :wink:  Πέρα της πλάκας.....ΜΗΝ δοκιμάσεις να τις κόψεις με το κοπτάκι απο τα πλαίσια  ::eusa_naughty:: ::eusa_naughty:: ::eusa_naughty:: Ακούμπα το πλαίσιο σε μια επιφάνεια και με ενα x-acto με καινούργια λάμα προσπάθησε να τις κόψεις με λίγη πίεση και σταθερά....θρυμματίζονται σαν "πουτ@νες"  :wink: :wink: :wink: :wink:
Τίτλος: Απ: Renault UE Chenilette...........1/35
Αποστολή από: nick2 στις Ιουνίου 19, 2009, 12:03:44 μμ
Ωχχχχχχχχ το κιτ της Mirage είναι  :?: :?: :?: :?: ερπύστριες  :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :?: :?: :?: :?: :?: Νίκο καλή αντοχή φίλε μου  ::icon_thumright:: ::icon_thumright:: ::icon_thumright:: αααααα και να σκέφτεσαι "Χαλλλλλαρά.....χαλλλλαρά και ξανά χαλλλλαρά"  :wink: :wink: :wink: :wink:  Πέρα της πλάκας.....ΜΗΝ δοκιμάσεις να τις κόψεις με το κοπτάκι απο τα πλαίσια  ::eusa_naughty:: ::eusa_naughty:: ::eusa_naughty:: Ακούμπα το πλαίσιο σε μια επιφάνεια και με ενα x-acto με καινούργια λάμα προσπάθησε να τις κόψεις με λίγη πίεση και σταθερά....θρυμματίζονται σαν "πουτ@νες"  :wink: :wink: :wink: :wink:

    Αγαπητέ, έχω το πριονωτό ξυράφι που είχαμε αγοράσει ομαδικώς. :)

    Αν δεν κόβει καλά τις ερπύστριες θα πάρω το κιτ καί το πριόνι καί μαζί με τον  Leopard θα πάμε να δείρουμε τον Αρκάδιο που μας τα πρότεινε. Έχουμε 1000 λόγους να τον δείρουμε,ένας παραπάνω δεν βλάπτει........... :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Renault UE Chenilette...........1/35
Αποστολή από: Raw_Shooter στις Ιουνίου 19, 2009, 12:05:52 μμ
 ::icon_thumright:: ::icon_thumright::

  Αν δεν κόβει καλά τις ερπύστριες θα πάρω το κιτ καί το πριόνι καί μαζί με τον  Leopard θα πάμε να δείρουμε τον Αρκάδιο που μας τα πρότεινε. Έχουμε 1000 λόγους να τον δείρουμε,ένας παραπάνω δεν βλάπτει........... :mrgreen: :mrgreen:
  :D :D :D :D
Τίτλος: Απ: Renault UE Chenilette...........1/35
Αποστολή από: DIM57 στις Ιουνίου 19, 2009, 04:18:57 μμ
   ....Αν όχι........ :roll: :roll:
Αν όχι το φτιάχνεις όπως γουστάρεις εσύ και πάλι καλό θα είναι και θα γουστάρουμε κι εμείς.  ::icon_thumright:: ::icon_thumright:: Και άμα μπορεί κανείς ας αποδείξει ότι δεν υπήρχε το συγκεκριμένο όπως το "οραματίστηκες" εσύ  :wink: :mrgreen:

Καλή συνέχεια Νικ.  ::icon_thumright::

α μπραβο
Τίτλος: Απ: Renault UE Chenilette...........1/35
Αποστολή από: arcadios στις Ιουνίου 19, 2009, 04:46:11 μμ

    Αγαπητέ, έχω το πριονωτό ξυράφι που είχαμε αγοράσει ομαδικώς. :)

    Αν δεν κόβει καλά τις ερπύστριες θα πάρω το κιτ καί το πριόνι καί μαζί με τον  Leopard θα πάμε να δείρουμε τον Αρκάδιο που μας τα πρότεινε. Έχουμε 1000 λόγους να τον δείρουμε, ένας παραπάνω δεν βλάπτει........... :mrgreen: :mrgreen:

μου λεγανε οτι η αληθινή αγάπη πονάει... αλλα πόσο πονο να αντέξω και εγω   ::glossa:: ::glossa:: ::glossa::

ολοι εδω μεσα θέλουν για κάποιο λόγο να με δείρουν...  ::glossa:: ::glossa::   και ας ειμαι και το καλύτερο παιδί  :roll: :roll: :roll:
Τίτλος: Απ: Renault UE Chenilette...........1/35
Αποστολή από: Dimitris 72 στις Ιουνίου 19, 2009, 05:32:45 μμ
ολοι εδω μεσα θέλουν για κάποιο λόγο να με δείρουν...  ::glossa:: ::glossa::   και ας ειμαι και το καλύτερο παιδί  :roll: :roll: :roll:

Παραφράζοντας τον Προφήτη:

"Βάρα το .....συντονιστή σου δύο φορές την ημέρα. Αν δεν ξέρεις εσύ το λόγο, τον ξέρει σίγουρα αυτός"

θρυμματίζονται σαν "πουτ@νες"  :wink: :wink: :wink: :wink:

Μπα θρυμματίζονται κιόλας :?: Σε ποιά περίπτωση :?: Μετά από τις πόσες φορές :?:

Ωραία ::icon_thumright:: Αρκετά σπαμάραμε το μοντέλο .... Μπεν Χουρ (υπερπαραγωγή) του Νίκου, τώρα ::offtopic::

ΔΚ

Spoiler (hover to show)

Τίτλος: Απ: Renault UE Chenilette...........1/35
Αποστολή από: nick2 στις Ιουνίου 21, 2009, 11:10:11 πμ
        Σας ΚΑΤΑΓΓΕΛΩ ΟΛΟΥΣ.   :shock: :shock:

        Καί όταν λέμε ΟΛΟΥΣ εννοούμε ΟΛΟΥΣ............

         (http://s90.photobucket.com/albums/k271/nordman_2006/Renault%20UE%20Chenilette/?action=view&current=DSC00793.jpg)

        Κανείς σας δεν είδε πως τα πλαινά "μεταλλικά" τμήματα είναι κολλημένα τα πάνω-κάτω....... :?: :?: :evil:

        Και καλά εμείς που στο κάτω-κάτω είχαμε πιεί μιά-δυό μπύρες παραπάνω.........δικαιολογούμαστε  :) ::kerasma::
        Εσείς οι υπόλοιποι που "υποτίθεται" είσαστε ξεμέθυστοι πώς καί δεν το είδατε......... :roll: :roll:

        Γι αυτό καί γιά να έχω την συνείδησή μου ήσυχη σας ΚΑΤΑΓΓΕΛΩ όλους καί συνεχίζω κανονικά......... ::icon_thumright::

        Προχωρήσαμε διορθώνοντας το παραπάνω λάθος,φτιάχνοντας τα πολύπλοκα κασόνια μεταφοράς των ρουκετών,καί κόβοντας τις ερπύστριες από τα πλαίσια.Καί καλά τις κόψαμε.Να δούμε τώρα πώς θα τις κολλήσουμε......... :evil: :evil:

        Νεότερα το μεσημέρι.Πριν ή μετά τις μπύρες.................θα δούμε........ :twisted: :twisted:
Τίτλος: Απ: Renault UE Chenilette...........1/35
Αποστολή από: LIVERPOOL στις Ιουνίου 21, 2009, 09:25:37 μμ
Ρε Μαφιόζε, τι φταίμε εμείς οι άσχετοι με τέτοια θέματα και μας καταγγέλεις ?  Καλά οι άλλοι που είναι και του χώρου, καλώς τους καταγγέλεις κι εγώ μαζί σου, αλλά κι εμάς ? 

Αλλά τώρα που το σκέφτομαι, ούτε και τους δεύτερους δεν πρέπει να καταγγέλεις.... να καταγγέλεις τον εαυτό σου γιατί με τόσες μπύρες που κατέβασες, λογικό είναι να φέρεις τα πάνω κάτω...

Μπεκρούλιαγκα.... Ορέστη Μακρή.... ε Ορέστη Μακρή....  ::glossa::
Τίτλος: Απ: Renault UE Chenilette...........1/35
Αποστολή από: nick2 στις Ιουνίου 28, 2009, 08:27:12 μμ
     Αγαπητοί φίλοι να 'μαστε πάλι.........

     Δυστυχώς,μετά τις παγωμένες μπυρίτσες της προηγούμενης Κυριακής,μιά πολύ ζόρικη εβδομάδα ακολούθησε.Δυό επαγγελματικά ταξίδια αστραπή έπρεπε να γίνουν καί παράλληλα να προετοιμαστεί καί υλικό γιά το ταξίδι στο εξωτερικό που θα ακολουθήσει σύντομα.

     Έτσι λοιπόν,εκτός από την πολύ καλή μοντελοπαρέα που φτιάξαμε στην μεγαλόνησο το βραδάκι της Τετάρτης,ο μοναδικός μοντελιστικός χρόνος (επί πάγκου) που βρέθηκε,ήταν δυό-τρείς ωρίτσες χθες το απόγευμα.

     Έχοντας λοιπόν ήδη δεί τις έρευνες του αγαπητού Πανίκου περί των μονόχρωμων Chenilette,αλλά καί ακούγοντας καί την προτροπή του nino γιά την τρίχρωμη παραλλαγή (που καί μένα μου αρέσει περισσότερο),αποφάσισα να κάνω αυτό που από την αρχή ήθελα.Έστω λοιπόν κι αν οι ειδικοί λένε πως το συγκεκριμένο άρμα υπηρέτησε μονόχρωμο.........

      Τρίχρωμη λοιπόν καί τα μυαλά στα κάγκελα............

      Πρώτο καί βασικό το 025 dark yellow της air vallejo...............καί θα ακολουθήσουν τα υπόλοιπα.
     

(http://s90.photobucket.com/albums/k271/nordman_2006/Renault%20UE%20Chenilette/?action=view&current=DSC00807.jpg) (http://s90.photobucket.com/albums/k271/nordman_2006/Renault%20UE%20Chenilette/?action=view&current=DSC00808.jpg) (http://s90.photobucket.com/albums/k271/nordman_2006/Renault%20UE%20Chenilette/?action=view&current=DSC00809.jpg) (http://s90.photobucket.com/albums/k271/nordman_2006/Renault%20UE%20Chenilette/?action=view&current=DSC00810.jpg)

      Το καλάθι καί η "υπερκατασκευή" δεν έχουν ακόμα κολληθεί γι αυτό καί σε κάποιες φωτογραφίες ίσως να είναι τοποθετημένα λίγο στραβά.Επίσης το εσωτερικό του καλαθιού δεν βάφτηκε,καθώς θα βαφτεί ξεχωριστά καί θα "γεμίσει" με τα ανάλογα καλούδια.


(http://s90.photobucket.com/albums/k271/nordman_2006/Renault%20UE%20Chenilette/?action=view&current=DSC00811.jpg) (http://s90.photobucket.com/albums/k271/nordman_2006/Renault%20UE%20Chenilette/?action=view&current=DSC00813.jpg) (http://s90.photobucket.com/albums/k271/nordman_2006/Renault%20UE%20Chenilette/?action=view&current=DSC00815.jpg) (http://s90.photobucket.com/albums/k271/nordman_2006/Renault%20UE%20Chenilette/?action=view&current=DSC00817.jpg) (http://s90.photobucket.com/albums/k271/nordman_2006/Renault%20UE%20Chenilette/?action=view&current=DSC00819.jpg) (http://s90.photobucket.com/albums/k271/nordman_2006/Renault%20UE%20Chenilette/?action=view&current=DSC00821.jpg) (http://s90.photobucket.com/albums/k271/nordman_2006/Renault%20UE%20Chenilette/?action=view&current=DSC00823.jpg)

     Αυτά τα ολίγα γιά σήμερα..............

 
     Συνεχίζεται.....................





     υ.γ.  Τελικά ποιό φόντο δείχνει πιό σωστό στις φωτογραφίες ? Το ανοιχτόχρωμο ή το σκούρο ?

     






Τίτλος: Απ: Renault UE Chenilette...........1/35
Αποστολή από: CNCman στις Ιουνίου 29, 2009, 10:32:04 πμ
Όμορφη η δουλειά σου Νίκο!
Να ρωτήσω όμως κάτι: Οι "κάπολες" περιστρέφονταν? Έχω την εντύπωση ο,τι ήταν σταθερες!
Τίτλος: Απ: Renault UE Chenilette...........1/35
Αποστολή από: nick2 στις Ιουνίου 29, 2009, 11:39:33 πμ
Να ρωτήσω όμως κάτι: Οι "κάπολες" περιστρέφονταν? Έχω την εντύπωση ο,τι ήταν σταθερες!

    Χωρίς να ξέρω τις λεπτομέρειες  όλων των τύπων του οχήματος,υπήρχαν κάποια που οι "κάπολες" έστριβαν 45 μοίρες δεξιά-αριστερά.Έχω βρεί καί φωτογραφία οχήματος χωρίς "κάπολες".
Τίτλος: Απ: Renault UE Chenilette...........1/35
Αποστολή από: CNCman στις Ιουνίου 29, 2009, 04:54:45 μμ
Πιθανών να έχεις δίκιο!
Τίτλος: Απ: Renault UE Chenilette...........1/35
Αποστολή από: nick2 στις Ιουνίου 29, 2009, 04:58:38 μμ
Πιθανών να έχεις δίκιο!

    Πιθανών καί όχι........... :)
Τίτλος: Απ: Renault UE Chenilette...........1/35
Αποστολή από: CNCman στις Ιουνίου 29, 2009, 05:20:23 μμ
Αν όχι, τότε έκανες ένα " What if" :lol: :lol:
Τίτλος: Απ: Renault UE Chenilette...........1/35
Αποστολή από: Πέτρος στις Ιουνίου 29, 2009, 06:30:19 μμ
πιστεύω ότι δεν υπήρχε δυνατότητα περιστροφής

και η παρακάτω φωτο του εσωτερικού συνηγορεί



Τίτλος: Απ: Renault UE Chenilette...........1/35
Αποστολή από: nick2 στις Ιουνίου 29, 2009, 08:33:25 μμ
       Σωστό.Η συγκεκριμένη φωτογραφία είναι εύγλωτη.

       Βέβαια το εικονιζόμενο όχημα έχει τεράστιες διαφορές από άλλα που έχω σε φωτογραφίες καθώς υπάρχουν πολλές επιπλέον λεπτομέρειες,αλλά καί απουσιάζουν άλλες τόσες..........

       Λογικά όμως ο τρόπος εισόδου-εξόδου του πληρώματος πρέπει να ήταν ίδιος σε όλους τους τύπους του άρματος,άρα καί οι "κάπολες".Απ' την άλλη έχω φωτογραφία με τις δύο "κάπολες" να κοιτούν αριστερά-δεξιά,η κάθε μιά σε διαφορετική κατεύθυνση.
       Να είχαν σπάσει..................??
       Πολύ μας μπέρδεψαν οι "κάπολες".Καί από σύμπτωση η μία είναι σίγουρα σωστά τοποθετημένη.Η άλλη όμως.......... :roll: