Νίκο
με την ερωτηση σου επαναφερεις εαν κλασικό ερώτημα.
πόσο πιστά είναι τα χρώματα των εταιρειών όταν αναφερόμαστε σε συγκεκριμένες παραλλαγές και "κωδικούς" ?
και υπάρχουν απόλυτα "πιστά" χρώματα ανεξαρτήτως εταιρείας ?
άποψη μου, ιδίως για μοντέλα αρμάτων που έχουν πολλές φθορές και υπάρχουν πολλές αλοιώσεις των αποχρώσεων,
είναι να ακολουθήσεις τις οδηγίες μιας συγκεκριμένης εταιρείας.
στην προκειμένη περίπτωση ο Γιώργος σου έδωσε την πρόταση της Humbrol
ενώ εαν πάρεις πχ. τα χρώματα της Lifecolor στη συλλογή Νο1 για τα Γερμανικά άρματα θα έχεις τη δική της εκδοχή.
σε Tamiya πάλι τη δική της.
και ολες οι παραπάνω ενώ αναφέρονται υποτίθεται στην ίδια παραλλαγή έχουν διαφορές μεταξύ τους.
δεν ξερω εαν βοήθησα.
καλή τύχη και καλή επιτυχία
Σ.Σ.
Καλα αμα πλακωθειτε στις μπυρες τελειο θα βγει :mrgreen:
αλλά και έλλειψης χρωμμάτων, οι γερμανοί άφηναν το γαλλικό κίτρινο χρώμμα και αρκούνταν σε λωρίδες απο καφέ ή πράσινοΚαι αυτό αληθεύει - όπως και το ότι χρησιμοποίησαν χρώματα που είχαν κατάσχει μετά την κατάληψη του Βισί...
(http://s90.photobucket.com/albums/k271/nordman_2006/Renault%20UE%20Chenilette/?action=view¤t=DSC00787.jpg)
(http://s90.photobucket.com/albums/k271/nordman_2006/Renault%20UE%20Chenilette/?action=view¤t=DSC00788.jpg)
(http://s90.photobucket.com/albums/k271/nordman_2006/Renault%20UE%20Chenilette/?action=view¤t=DSC00789.jpg)
(http://s90.photobucket.com/albums/k271/nordman_2006/Renault%20UE%20Chenilette/?action=view¤t=DSC00790.jpg)
(http://s90.photobucket.com/albums/k271/nordman_2006/Renault%20UE%20Chenilette/?action=view¤t=DSC00791.jpg)
(http://s90.photobucket.com/albums/k271/nordman_2006/Renault%20UE%20Chenilette/?action=view¤t=DSC00792.jpg)
(http://s90.photobucket.com/albums/k271/nordman_2006/Renault%20UE%20Chenilette/?action=view¤t=DSC00794.jpg)
(http://s90.photobucket.com/albums/k271/nordman_2006/Renault%20UE%20Chenilette/?action=view¤t=DSC00793.jpg) Βραβείο κερδίζει όποιος βρεί ποιό είναι το εμπρός μέρος του άρματος καί ποιό το πίσω...... :mrgreen:
Ο κουβάς που βλέπετε στο πίσω μέρος του......κουβά,δεν έχει κολληθεί........
Η συναρμολόγιση έγινε πριν ή μετά τις μπύρες;
....Αν όχι........ :roll: :roll:Αν όχι το φτιάχνεις όπως γουστάρεις εσύ και πάλι καλό θα είναι και θα γουστάρουμε κι εμείς. ::icon_thumright:: ::icon_thumright:: Και άμα μπορεί κανείς ας αποδείξει ότι δεν υπήρχε το συγκεκριμένο όπως το "οραματίστηκες" εσύ :wink: :mrgreen:
....Αν όχι........ :roll: :roll:Αν όχι το φτιάχνεις όπως γουστάρεις εσύ και πάλι καλό θα είναι και θα γουστάρουμε κι εμείς. ::icon_thumright:: ::icon_thumright:: Και άμα μπορεί κανείς ας αποδείξει ότι δεν υπήρχε το συγκεκριμένο όπως το "οραματίστηκες" εσύ :wink: :mrgreen:
Καλή συνέχεια Νικ. ::icon_thumright::
Ωχχχχχχχχ το κιτ της Mirage είναι :?: :?: :?: :?: ερπύστριες :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :?: :?: :?: :?: :?: Νίκο καλή αντοχή φίλε μου ::icon_thumright:: ::icon_thumright:: ::icon_thumright:: αααααα και να σκέφτεσαι "Χαλλλλλαρά.....χαλλλλαρά και ξανά χαλλλλαρά" :wink: :wink: :wink: :wink: Πέρα της πλάκας.....ΜΗΝ δοκιμάσεις να τις κόψεις με το κοπτάκι απο τα πλαίσια ::eusa_naughty:: ::eusa_naughty:: ::eusa_naughty:: Ακούμπα το πλαίσιο σε μια επιφάνεια και με ενα x-acto με καινούργια λάμα προσπάθησε να τις κόψεις με λίγη πίεση και σταθερά....θρυμματίζονται σαν "πουτ@νες" :wink: :wink: :wink: :wink:
:D :D :D :D
Αν δεν κόβει καλά τις ερπύστριες θα πάρω το κιτ καί το πριόνι καί μαζί με τον Leopard θα πάμε να δείρουμε τον Αρκάδιο που μας τα πρότεινε. Έχουμε 1000 λόγους να τον δείρουμε,ένας παραπάνω δεν βλάπτει........... :mrgreen: :mrgreen:
....Αν όχι........ :roll: :roll:Αν όχι το φτιάχνεις όπως γουστάρεις εσύ και πάλι καλό θα είναι και θα γουστάρουμε κι εμείς. ::icon_thumright:: ::icon_thumright:: Και άμα μπορεί κανείς ας αποδείξει ότι δεν υπήρχε το συγκεκριμένο όπως το "οραματίστηκες" εσύ :wink: :mrgreen:
Καλή συνέχεια Νικ. ::icon_thumright::
Αγαπητέ, έχω το πριονωτό ξυράφι που είχαμε αγοράσει ομαδικώς. :)
Αν δεν κόβει καλά τις ερπύστριες θα πάρω το κιτ καί το πριόνι καί μαζί με τον Leopard θα πάμε να δείρουμε τον Αρκάδιο που μας τα πρότεινε. Έχουμε 1000 λόγους να τον δείρουμε, ένας παραπάνω δεν βλάπτει........... :mrgreen: :mrgreen:
ολοι εδω μεσα θέλουν για κάποιο λόγο να με δείρουν... ::glossa:: ::glossa:: και ας ειμαι και το καλύτερο παιδί :roll: :roll: :roll:
θρυμματίζονται σαν "πουτ@νες" :wink: :wink: :wink: :wink:
(http://s90.photobucket.com/albums/k271/nordman_2006/Renault%20UE%20Chenilette/?action=view¤t=DSC00793.jpg)
(http://s90.photobucket.com/albums/k271/nordman_2006/Renault%20UE%20Chenilette/?action=view¤t=DSC00807.jpg)
(http://s90.photobucket.com/albums/k271/nordman_2006/Renault%20UE%20Chenilette/?action=view¤t=DSC00808.jpg)
(http://s90.photobucket.com/albums/k271/nordman_2006/Renault%20UE%20Chenilette/?action=view¤t=DSC00809.jpg)
(http://s90.photobucket.com/albums/k271/nordman_2006/Renault%20UE%20Chenilette/?action=view¤t=DSC00810.jpg)
(http://s90.photobucket.com/albums/k271/nordman_2006/Renault%20UE%20Chenilette/?action=view¤t=DSC00811.jpg)
(http://s90.photobucket.com/albums/k271/nordman_2006/Renault%20UE%20Chenilette/?action=view¤t=DSC00813.jpg)
(http://s90.photobucket.com/albums/k271/nordman_2006/Renault%20UE%20Chenilette/?action=view¤t=DSC00815.jpg)
(http://s90.photobucket.com/albums/k271/nordman_2006/Renault%20UE%20Chenilette/?action=view¤t=DSC00817.jpg)
(http://s90.photobucket.com/albums/k271/nordman_2006/Renault%20UE%20Chenilette/?action=view¤t=DSC00819.jpg)
(http://s90.photobucket.com/albums/k271/nordman_2006/Renault%20UE%20Chenilette/?action=view¤t=DSC00821.jpg)
(http://s90.photobucket.com/albums/k271/nordman_2006/Renault%20UE%20Chenilette/?action=view¤t=DSC00823.jpg)Να ρωτήσω όμως κάτι: Οι "κάπολες" περιστρέφονταν? Έχω την εντύπωση ο,τι ήταν σταθερες!
Πιθανών να έχεις δίκιο!
