Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Στρατιωτικά θέματα Α' & Β' Π.Π => Pre-45 Armor: Υπό κατασκευή => Μήνυμα ξεκίνησε από: MAVERICK_AGM65 στις Ιουνίου 12, 2009, 11:02:02 μμ

Τίτλος: Τ-34/76 Dragon 1/35
Αποστολή από: MAVERICK_AGM65 στις Ιουνίου 12, 2009, 11:02:02 μμ
Μερικές φωτο κατά την διάρκεια τις κατασκευής είναι εντυπωσιακό με τις τεχνικές πως αλλάζει βήμα βήμα....Ειδικά με το wash!
Μένει να κάνω tsiping και σκόνισμα και λίγο λάσπωμα στους εδαφιαίους...αλλά μου τελείωσε το  white spirit... :mrgreen:

(http://www.mchost.gr/v/12187) (http://www.mchost.gr/v/12188) (http://www.mchost.gr/v/12189) (http://www.mchost.gr/v/12190)

(http://www.mchost.gr/v/12191) (http://www.mchost.gr/v/12192) (http://www.mchost.gr/v/12193)
Τίτλος: Απ: Τ-34/76 Dragon 1/35
Αποστολή από: BLACK SHEEP στις Ιουνίου 12, 2009, 11:15:02 μμ
Πολύ όμορφο γίνεται. ::icon_thumright::  Πες μας όμως τι χρώματα χρησιμοποίησες, και την διαδικασία
Τίτλος: Απ: Τ-34/76 Dragon 1/35
Αποστολή από: Πέτρος στις Ιουνίου 12, 2009, 11:32:43 μμ
Bravo   ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::

καταπληκτικό  ::icon_thumright::

θα σου πρότεινα μερικά φίλτρα για να δέσουν οι αποχρώσεις πριν προχωρήσεις σε chipping

έχεις μια φοβερή βάση για να κάνεις όλα τα υπόλοιπα
Τίτλος: Απ: Τ-34/76 Dragon 1/35
Αποστολή από: MAVERICK_AGM65 στις Ιουνίου 12, 2009, 11:36:25 μμ
Λοιπόν έκανα pre shade με σκούρο καφέ και χρησιμεύει και για αστάρι...
Το κυρίως χρώμα είναι H303 της aqueous hobby color αλλά αναμεμιγμένο με λίγο olive drab 2..

Τίτλος: Απ: Τ-34/76 Dragon 1/35
Αποστολή από: Greg Filos στις Ιουνίου 12, 2009, 11:39:30 μμ
Όντος μπράβο.. Καταπληκτικό το fading με τον αερογράφο ...

Θα συμφωνήσω με τον Πέτρο για τα φίλτρα.

Και πάλι μπράβο.. Πραγματικά εξαίρετο.
Τίτλος: Απ: Τ-34/76 Dragon 1/35
Αποστολή από: nino1969 στις Ιουνίου 13, 2009, 12:26:44 πμ
Κι εγώ θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες, πολύ ωραία δουλειά και σ'αυτό.  ::eusa_clap:: ::eusa_clap::

Επίσης πριν με το KV-2 βλέπαμε στο background των φωτό Τ-34 που μας προετοίμαζε για το τι έπεται. Αυτό που βλέπω τώρα τι είναι γιατί δεν μπορώ να ξεχωρίσω καλά; Sherman-aki ή Stuart;  :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Τ-34/76 Dragon 1/35
Αποστολή από: MAVERICK_AGM65 στις Ιουνίου 13, 2009, 09:26:25 μμ
Σχεδόν το πέτυχες !  :D
δεν είναι ρώσικο όπως έχω συνηθίσει να φτιάχνω τώρα τελευταία είναι αμερικανικό...
Μ4 high speed tractor από hobby boss εκπληκτικό κιτ!!!!
Α... και επειδή όλο για Dragon ακούω.... καλό το t-34 από πλευράς λεπτομέρειας αλλά οι οδηγίες που έχει μαζί είναι για πέταμα!!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil:

Τίτλος: Απ: Τ-34/76 Dragon 1/35
Αποστολή από: philio στις Ιουνίου 13, 2009, 11:11:09 μμ
 ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Μου αρέσει πολύ το αποτέλεσμα, μπράβο.
Τίτλος: Απ: Τ-34/76 Dragon 1/35
Αποστολή από: athor1972 στις Ιουνίου 14, 2009, 10:00:37 μμ
Φανταστικές φωτοσκιάσεις.
Μπράβο. ::icon_thumright:: ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: Τ-34/76 Dragon 1/35
Αποστολή από: MAVERICK_AGM65 στις Ιουνίου 29, 2009, 11:35:33 μμ
Τελος.... 8)
Από τις τελευταίες φωτο η διαφορά είναι έκανα το λάσπωμα και μερικά φίλτρα με καφέ στο πάνω μέρος νομίζω χάλασα λίγο την απόχρωση που είχε προς το κίτρινο και πήγε προς το σκούρο πράσινο αλλά οκ είμαι ευχαριστημένος γιατί έφτασε στο όριο και αυτό να θυσιαστεί στο βωμό τις μοντελιστής ερευνάς... ::pop:: ...και  προφανώς το αγαπημένος μου tsiping με σφουγγαράκι Καλύμνου παρακαλώ...:mrgreen:...και λίγο σκόνισμα με pigments...the end. :D

(http://www.mchost.gr/v/12194) (http://www.mchost.gr/v/12195) (http://www.mchost.gr/v/12196) (http://www.mchost.gr/v/12197) (http://www.mchost.gr/v/12198)
Τίτλος: Απ: Τ-34/76 Dragon 1/35
Αποστολή από: BLACK SHEEP στις Ιουνίου 29, 2009, 11:38:29 μμ
 ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: Τ-34/76 Dragon 1/35
Αποστολή από: Πέτρος στις Ιουνίου 29, 2009, 11:39:50 μμ
πολύ ωραίο  ::eusa_clap::

χρειάζεσαι μερικά σκούρα wash για να ξαναποκτήσει το κόντραστ που έχασε και chipping με σκούρα καφέ για να γίνει τέλειο
Τίτλος: Απ: Τ-34/76 Dragon 1/35
Αποστολή από: Hummel Moss στις Ιουνίου 29, 2009, 11:42:44 μμ
πολύ όμορφο αποτέλεσμα και μετρημένη "καθαρή" δουλειά!...μπράβο!!.... ::eusa_clap:: ::icon_thumright:: ::salut::
Τίτλος: Απ: Τ-34/76 Dragon 1/35
Αποστολή από: MAVERICK_AGM65 στις Ιουνίου 29, 2009, 11:49:22 μμ
Βασικά τώρα δεν το πειράζω γιατί όπως είπα επειδή έπεσε πολύ πείραμα στο λάσπωμα και πήγα να κάνω και κάτι βερνίκια και έφτασε στο όριο τις ολικής καταστροφής...  ::pop:: ::pop:: ::eusa_wall:: το tsiping ήταν μακραν καλύτερο αλλά μου ήρθε η φαεινή ιδέα να βάλω αποπάνω και απόχρωση σκουριάς όποτε το θόλωσε το κοφτερό τελείωμα του tsiping... :evil: Αλλά βρε παιδια τι να το πειράξω αύριο πάω να πάρω από το ταχυδρομείο το su-100 premium edition από dragon....  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Τ-34/76 Dragon 1/35
Αποστολή από: Πέτρος στις Ιουνίου 29, 2009, 11:57:36 μμ
Βασικά τώρα δεν το πειράζω...

το αποτέλεσμα είναι ήδη πολύ καλό, όπως είπαμε  ::eusa_clap::

δες τις πρώτες φωτο που δημοσίευσες με το έντονο κόντραστ και μη ...φοβάσαι, προχώρα το και ξαναφέρτο εκεί σε ορισμένα σημεία

εάν το θέλεις βέβαια  :oops: :oops: :oops:

είναι το ...κρίσιμο σημείο ανάμεσα στο καλό και στο τέλειο  ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: Τ-34/76 Dragon 1/35
Αποστολή από: athor1972 στις Ιουνίου 30, 2009, 12:31:36 πμ
Πολύ καλό. ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: Τ-34/76 Dragon 1/35
Αποστολή από: MAVERICK_AGM65 στις Ιουνίου 30, 2009, 12:36:32 πμ
Απλά τώρα το πρόβλημα είναι ότι επειδή δεν του έχω κάνει βερνίκι στο άρμα (μόνο στην λάσπη πέρασα και έγινε 10 φορές πιο σκούρα!) Τα wash είναι πολύ δύσκολα τώρα  γιατί η επιφάνεια είναι εξαιρετικά πορώδης και το wash θα ποτίζει στην κυριολεξία το χρώμα και δεν θα βγαίνει με τίποτα!
Τίτλος: Απ: Τ-34/76 Dragon 1/35
Αποστολή από: nino1969 στις Ιουνίου 30, 2009, 12:41:55 πμ
Πολύ καλή δουλειά  ::icon_thumright::  ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: κι εγώ όμως θα πρότεινα ν'ακούσεις τον Πέτρο και να του ξαναδώσεις αυτό το κοντράστ που έχασες σε σχέση με τα προηγούμενα στάδια. Έχεις δίκιο γι'αυτό που λες ότι θα "ποτίσει" και θα στο "πνίξει" - κι εγώ το παθαίνω και τρελλαίνομαι - απλά προχώρα πολύ προσεκτικά με αρκετά αραιωμένο ζουμί ξανά και ξανά αν χρειάζεται και θα δεις.   :wink:

Τίτλος: Απ: Τ-34/76 Dragon 1/35
Αποστολή από: Πέτρος στις Ιουνίου 30, 2009, 01:00:42 πμ
Απλά τώρα το πρόβλημα είναι ότι επειδή δεν του έχω κάνει βερνίκι στο άρμα (μόνο στην λάσπη πέρασα και έγινε 10 φορές πιο σκούρα!) Τα wash είναι πολύ δύσκολα τώρα  γιατί η επιφάνεια είναι εξαιρετικά πορώδης και το wash θα ποτίζει στην κυριολεξία το χρώμα και δεν θα βγαίνει με τίποτα!

βάλε λάδι σε ένα χαρτονάκι - raw umber
ένα λεπτό πινέλο το αγγίζεις σε διαλυτικό
παίρνεις λίγο λάδι με την άκρη του
το "τραβάς" στο χαρτονάκι
μετά βάφεις πχ το περίγραμμα από τη θυρίδα του οδηγού για να αυξήσεις το κόντραστ

δεν μιλάω για γενικό wash
Τίτλος: Απ: Τ-34/76 Dragon 1/35
Αποστολή από: DIM57 στις Ιουνίου 30, 2009, 01:02:24 πμ
αστο πρωτοτυπο οπως ειναι ::icon_thumright:: ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: Τ-34/76 Dragon 1/35
Αποστολή από: MAVERICK_AGM65 στις Ιουνίου 30, 2009, 01:13:47 πμ
Βασικά εγώ έχω παρατηρήσει ότι όσο πιο αραιή είναι η μπογιά τόσο πιο εύκολα ποτίζει το χρώμα και τόσο πιο δύσκολα βγαίνει... γενικά εγώ τα wash που κάνω είναι μια και έξω και πολύ πυκνή σχετικα μπογιά...
Το χαρτόνι γιατί το λες για να τραβάει το λάδι τις μπόγιας αυτό είναι που κάνει την ζημιά και ποτίζει το χρώμα?
Παντoς οι φωτο είναι πολύ  πρόχειρες και δεν φαίνεται η πραγματική η απόχρωση άλλωστε οι πρώτες ήταν λίγο υπερβολικό το κοντράστ... ενώ εδώ φαίνεται ένα σκονισμένο λασπωμένο - μάχιμο ομως αρμα   :mrgreen: που πρέπει να πας λίγο κοντά για να δεις το tsiping και τις υπόλοιπες φθορές... το άλλο είναι πιο εντυπωσιακό αλλά λίγο πιο ψεύτικο...
...εγώ θα το ήθελα απλά λίγο πιο κίτρινο..... το στεγνό πινέλο ευθύνεται αν μερί γιαυτο το κάνει πιο ψυχρό το χρώμα του μοντέλου...
Τίτλος: Απ: Τ-34/76 Dragon 1/35
Αποστολή από: Πέτρος στις Ιουνίου 30, 2009, 01:23:25 πμ
Το χαρτόνι γιατί το λες για να τραβάει το λάδι τις μπόγιας αυτό είναι που κάνει την ζημιά και ποτίζει το χρώμα?

τραβαει το διαλυτικό και έτσι έχεις αραιωμένο, αλλά ελεγχόμενο χρώμα που μένει μόνο στις εσοχές και δεν ποτίζει και το υπόλοιπο να σου κάνει μουτζούρες

με τον τρόπο αυτό σκουραίνεις μόνο επιλεκτικά σημεία και όχι όλο το άρμα

συμφωνώ ότι είναι ένα σκονισμένο λασπωμένο, μάχιμο όμως άρμα

αυτό που προτείνω είναι για το ...κάτι παραπάνω, που βλέπουμε και απορούμε πως γίνεται

Υ.Γ. δεν κάνω τον έξυπνο  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: , μερικές ιδέες ρίχνω από παρατήρηση μοντέλων που κάνουν τη διαφορά
Τίτλος: Απ: Τ-34/76 Dragon 1/35
Αποστολή από: MAVERICK_AGM65 στις Ιουνίου 30, 2009, 01:50:38 πμ
Προφανώς κάθε ιδέα και σχόλιο ευπρόσδεκτα!
Κάτι ψιλό θα του αλλάξω πιο μετά... λίγο ένα πολύ στοχευμενο φιλαράκι ισος με κίτρινο και ένα προσεγμένο pin wash δεν τα γλιτώνει στο μέλλον...  :twisted: :mrgreen:
Αλλά θα το αφήσω λίγο στην άκρη τώρα... έχω κάνει χώρο στον πάγκο για το su-100 :mrgreen:

Τίτλος: Απ: Τ-34/76 Dragon 1/35
Αποστολή από: Πέτρος στις Ιουνίου 30, 2009, 01:58:39 πμ
Προφανώς κάθε ιδέα και σχόλιο ευπρόσδεκτα!
Αλλά θα το αφήσω λίγο στην άκρη τώρα... έχω κάνει χώρο στον πάγκο για το su-100 :mrgreen:

πολύ καλή ιδέα  ::icon_thumright:: ::icon_thumright:: ::icon_thumright::

πάντα όταν βλέπεις ένα μοντέλο σου μετα από λίγες μέρες μέρες...βλέπεις κι άλλα πράγματα

προσωπικά, ποτέ δεν τελειώνω ένα μοντέλο σε συγκεκριμμένα στάδια και σε ένα session

πάω πίσω - μπροστά, το αφήνω μέρες και το ξαναβλέπω ...με άλλο μάτι