(http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view¤t=100_1903.jpg)
(http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view¤t=100_1911.jpg)
(http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view¤t=100_1913.jpg)
(http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view¤t=100_1914.jpg)
(http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view¤t=100_1915.jpg)
(http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view¤t=100_1916.jpg)
(http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view¤t=100_1917.jpg)
(http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view¤t=100_1922.jpg)
(http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view¤t=100_1923.jpg)
(http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view¤t=100_1925.jpg)
(http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view¤t=100_1928.jpg)
(http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view¤t=100_1932.jpg)
(http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view¤t=100_1933.jpg)
(http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view¤t=100_1936.jpg)
(http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view¤t=100_1938.jpg)
(http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view¤t=100_1940.jpg)welcome to the light... welcome to the truth ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::Κοίτα, οταν βάφεις 72άρια καλούδια σαν το Βαγγέλη, το 35άρι σου φαίνεται σα να βάφεις πύργο από Σινικό Τείχος ένα πράμα. Στη 1/1 ::glossa::
αφου το εχεις αγορι μου... ασε τα πετουμενα... :mrgreen: :mrgreen:
Καλώς ήρθες στην παρέα μας......
:mrgreen:
Μια χαρά τα πας μέχρι στιγμής.
::icon_thumright::
Καλή συνέχεια και να δεις που θα σου αρέσει.
:mrgreen:
(http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view¤t=100_1944.jpg)
(http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view¤t=100_1946.jpg)
(http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view¤t=100_1948.jpg)
(http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view¤t=100_1953.jpg)
(http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view¤t=100_1959.jpg)
(http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view¤t=100_1962.jpg)
(http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view¤t=100_1963.jpg)
(http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view¤t=100_1965.jpg)
(http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view¤t=100_1966.jpg)
(http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view¤t=100_1972.jpg)Πάρα πολύ καλό βγήκε!
Οι κάπνιες είναι μια χαρά!
Αν θέλεις, σκόνισε λίγο τα χαμηλά μέρη του πήγματος για περισσότερη αληθοφάνεια, ενώ επίσης μπορείς με gunmetal, ή με ασημί να βάψεις το εξωτερικό μέρος των εδαφιαίων τροχών, στο σημείο που πατάνε πάνω στην ερπύστρια.
Με καφέ ναι, με μαύρο θα σκουρίνει πάρα πολύ...
Επίσης βάψε στο χρώμα της σκουριάς τις εξατμίσεις.Τέλος οι τροχοί ξεφλούδιζαν πάρα πολύ! Τόσο, που δεν υπήρχε καθόλου χρώμα πάνω στο πέλμα τους!
οι φωτοσκιάσεις που έχεις κάνει είναι υποδειγματικές ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
τα λάδια είναι πολύ κόκκινα - αξίζει να τα διορθώσεις με πιο σκούρο καφέ ( raw umber)
τώρα αν μπεις για τα καλά στον κόσμο των αρματάδων, με σφουγγαράκι και το ίδο λάδι μπορείς να κάνεις chipping
για πρώτο άρμα είναι άψογο
Μου αρέσει πολύ. Στις ερπύστριες να προσέξεις λιγάκι όταν θα τις "περάσεις".
Πάντως θα σου έλεγα να συνεχίσεις με τα άρματα.....
:mrgreen:
Πολύ ωραία δουλειά Βάγγο. Υποδειγματικό βάψιμο και φωτοσκιάσεις όπως είπε και ο Πέτρος. Κατασκευή που μαρτυρά αμέσως ότι έχει βγει από χέρια "αεροπλανά" :lol: (πολύ καθαρό και "τσίλικο" γαρ) αλλά δεν παύει να είναι ωραίο, ιδίως για πρώτη προσπάθεια. ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Βάψε μόνο τους τροχούς περιμετρικά που πρέπει να φαίνεται καθαρό μέταλλο, πέρνα ερπύστριες, ψέκασε χαμηλά και με λίγο buff για αναπαράσταση σκονίσματος (αν θες) και είσαι ::icon_thumright::
Πολύ όμορφο Ευάγγελε! Μου αρέσει πάρα πολύ. Αν μπορείς να το βγάλεις μερικές φωτογραφίες χωρίς φλας, νομίζω πως χάνει με το φλας. Είναι τόσο όμορφες οι τονικότητες του πράσινου που έχεις καταφέρει και το φλας τις "πνίγει"...
Βαγγέλη μπράβο πάρα πολύ όμορφο έγινε. ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut::
(http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view¤t=100_1974.jpg)
(http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view¤t=100_1975.jpg)
(http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view¤t=100_1976.jpg)
(http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view¤t=100_1978.jpg)
(http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view¤t=100_1981.jpg)
(http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view¤t=100_1985.jpg)
(http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view¤t=100_1988.jpg)
(http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view¤t=100_1989.jpg)
(http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view¤t=100_1986.jpg)Το σκόνισμα με το buff θα το κάνεις ψεκάζοντας από μακρυά (σαν σύννεφο) και να είναι ΠΟΛΥ αραιωμένο.
Ερπύστριες (Μια εύκολη συνταγή):
βασικό (μείγμα μαύρο ματ με λίγο κόκκινο)
πλούσιο wash με λάδια περισσότερο raw umber και λιγότερο burnt sienna.
για σκόνισμα :arrow: σκόνες αυτούσιες (σε "χωματί" τόνο) ή και wash με σκόνη διαλυμένη σε white spirit.
τέλος για φθορά των μεταλλικών μερών τους (πέδιλα, δόντια) που έρχονται σε επαφή με μέταλλο ή με το έδαφος είτε ένα ελαφρύ drybrush με aluminium είτε "ζωγραφίζεις" με ένα απλό μολύβι. ::icon_thumright::
(http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view¤t=100_1992.jpg)
(http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view¤t=100_1995.jpg)
(http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view¤t=100_1998.jpg)
(http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view¤t=100_2000.jpg)
(http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view¤t=100_2003.jpg)
(http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view¤t=100_2009.jpg)
(http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view¤t=100_2008.jpg)
(http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view¤t=100_2012.jpg)
(http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view¤t=100_2017.jpg)
(http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view¤t=100_2023.jpg)
(http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view¤t=100_2022.jpg)Για αεροπλανάς μια χαρά τα κατάφερες.
::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::