Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Στρατιωτικά θέματα Α' & Β' Π.Π => Pre-45 Armor: Υπό κατασκευή => Μήνυμα ξεκίνησε από: GosVa στις Ιουνίου 04, 2009, 10:27:27 μμ

Τίτλος: KV-1C Tamiya 1/35
Αποστολή από: GosVa στις Ιουνίου 04, 2009, 10:27:27 μμ
Μετα απο προτροπη του Αρκαδιου (μου φαγε τα αυτια) και την προπαγανδα του Leopard ποσταρω εδω, κατι που δεν περιμενα ποτε να κανω! Καταρχην να ευχαριστησω τον Αρκαδιο που μου εκανε δωρο το κιτ! Αρχικα η συμφωνια ηταν να φτιαξει κι αυτος ενα.......

(http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view&current=100_1903.jpg)


Στα μοντελιστικα τωρα. Αρχικα να πω οτι δεν εχω ιδεα απο αρματα κι αυτη ειναι η πρωτη φορα που ασχολουμαι. Το μοντελο ειναι απλο στην κατασκευη και με λιγα κοματια. Ως προς τη λεπτομερεια και την πιστοτητα δεν εχω ιδεα! Η κατασκευη τελειωσε γρηγορα και χωρις ιδιαιτερα προβληματα. Το μονο προβλημα παρουσιαστηκε στον πυργο ο οποιος χρειαστηκε μπολικο στοκαρισμα. Επισης τρυπησα τις εξατμισεις και αλλαξα τα συρματοσχοινα του κιτ με δικα μου για περισσοτερη αληθοφανεια.

(http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view&current=100_1911.jpg)    (http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view&current=100_1913.jpg)


Ετσι αρκετα γρηγορα εφτασα καπου εδω

(http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view&current=100_1914.jpg)    (http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view&current=100_1915.jpg)    (http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view&current=100_1916.jpg)    (http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view&current=100_1917.jpg)


Στη συνεχεια εγινε preshade

(http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view&current=100_1922.jpg)    (http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view&current=100_1923.jpg)    (http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view&current=100_1925.jpg)    (http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view&current=100_1928.jpg)   


και το μοντελο βαφτηκε με το Η422 (RLM82 για να μην ξεχνιομαστε) της Gunze. Αν το χρωμα ειναι λαθος, τα παραπονα σας στον πρωην αρματα Alex (αυτος το πηρε). Kαι μερικες φωτο...

(http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view&current=100_1932.jpg)    (http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view&current=100_1933.jpg)    (http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view&current=100_1936.jpg)    (http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view&current=100_1938.jpg)    (http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view&current=100_1940.jpg)

Στη συνεχεια εγινε Postshade και το μοντελο ψεκαστηκε με παρκετινη αλλα δεν εχω φωτο. Αυτα μεχρι τωρα. Προσεχως μπιχλιασμα.
Τα σχολια σας παρακαλω!




Τίτλος: Απ: KV - 1C Tamiya 1/35
Αποστολή από: Πέτρος στις Ιουνίου 04, 2009, 10:38:11 μμ
αυτό που βλέπω στην τελευταία φωτο μου αρέσει πολύ  ::icon_thumright::

παρόλο που " δεν εχεις ιδεα απο αρματα κι αυτη ειναι η πρωτη φορα που ασχολείσαι"

έχεις κάνει μια πολύ καλή αρχή
Τίτλος: Απ: KV - 1C Tamiya 1/35
Αποστολή από: arcadios στις Ιουνίου 04, 2009, 10:46:45 μμ
welcome to the light... welcome to the truth    ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::

αφου το εχεις αγορι μου... ασε τα πετουμενα...    :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: KV - 1C Tamiya 1/35
Αποστολή από: CROW στις Ιουνίου 04, 2009, 11:02:39 μμ
Αψογο μεχρι εδω. ::icon_thumright:: Βαγγο εισαι στον σωστο δρομο.Αυτον του φανατικου αεροπλανα που οταν θελει να χαλαρωσει φτιαχνοντας κατι ευκολο ξεπεταει και ενα αρμα. :mrgreen:
Τίτλος: Απ: KV - 1C Tamiya 1/35
Αποστολή από: philio στις Ιουνίου 04, 2009, 11:09:58 μμ
Μπράβο Βαγγέλη  ::icon_thumright:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Ένα καλό αποτέλεσμα μέχρι εδώ μας προετοιμάζει ευχάριστα για το τέλος  :wink:
Τίτλος: Απ: KV - 1C Tamiya 1/35
Αποστολή από: ALEX_SSGTi στις Ιουνίου 04, 2009, 11:12:03 μμ
Είδες τι χαλαρωτικό είναι ένα άρμα????
Πιάσε τώρα κανένα jet να ερθεις στα ίσα σου!!!!!
Πέρα από την πλάκα, είναι πάρα πολύ ωραίο! Μπράβο σου!!!
Τίτλος: Απ: KV - 1C Tamiya 1/35
Αποστολή από: gkontog στις Ιουνίου 04, 2009, 11:15:50 μμ
welcome to the light... welcome to the truth    ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::

αφου το εχεις αγορι μου... ασε τα πετουμενα...    :mrgreen: :mrgreen:
Κοίτα, οταν βάφεις 72άρια καλούδια σαν το Βαγγέλη, το 35άρι σου φαίνεται σα να βάφεις πύργο από Σινικό Τείχος ένα πράμα. Στη 1/1 ::glossa::

Βαγγέλη άψογος!
Τίτλος: Απ: KV - 1C Tamiya 1/35
Αποστολή από: leopard στις Ιουνίου 05, 2009, 09:05:52 πμ
Καλώς ήρθες στην παρέα μας......
 :mrgreen:
Μια χαρά τα πας μέχρι στιγμής.
 ::icon_thumright::
Καλή συνέχεια και να δεις που θα σου αρέσει.
 :mrgreen:
Τίτλος: Απ: KV - 1C Tamiya 1/35
Αποστολή από: nino1969 στις Ιουνίου 05, 2009, 09:34:56 πμ
Καλώς το παιδί στα λασπουριάρικα λημέρια. :mrgreen:
Θα συμφωνήσω με όλους τους προλαλήσαντες συναδέλφους ότι κάτι καλό μας περιμένει  ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: KV - 1C Tamiya 1/35
Αποστολή από: GosVa στις Ιουνίου 05, 2009, 12:09:27 μμ
Καλώς ήρθες στην παρέα μας......
 :mrgreen:
Μια χαρά τα πας μέχρι στιγμής.
 ::icon_thumright::
Καλή συνέχεια και να δεις που θα σου αρέσει.
 :mrgreen:

Eχεις ακουσει που λενε οτι αν δεν δοκιμασεις δεν ξερεις αν σου αρεσει? Ε λοιπον, δοκιμασα και μ αρεσε. Τα φτερα ομως ειναι φτερα!
Τίτλος: Απ: KV - 1C Tamiya 1/35
Αποστολή από: George R στις Ιουνίου 05, 2009, 12:44:19 μμ
Πάρα πολύ καλό αποτέλεσμα με το preshading, μπράβο  ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: KV - 1C Tamiya 1/35
Αποστολή από: jim-eta στις Ιουνίου 05, 2009, 06:56:51 μμ
Οπα βάγγο κάνεις κακιές παρέες. :mrgreen:Αψογο και βούρ για μπιχλιάρισμα.
 ::icon_thumright:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: KV - 1C Tamiya 1/35
Αποστολή από: athor1972 στις Ιουνίου 06, 2009, 12:45:08 πμ
 ::icon_thumright:: ::icon_thumright:: ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: KV - 1C Tamiya 1/35
Αποστολή από: GosVa στις Ιουνίου 09, 2009, 09:35:03 μμ
H συνεχεια... Σημερα ψακασα και το ματ βερνικι και θεωρω οτι εχει τελειωσει. Μενουν μονο οι ερπυστριες οι οποιες στεγνωνουν. Θελω την αποψη σας για τις καπνιες των εξατμισεων που με προβληματιζουν και οτι αλλο δειτε και πρεπει να διορθωσω. Παμε στο ψητο τωρα...

(http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view&current=100_1944.jpg)    (http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view&current=100_1946.jpg)    (http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view&current=100_1948.jpg)    (http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view&current=100_1953.jpg)    (http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view&current=100_1959.jpg)

(http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view&current=100_1962.jpg)    (http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view&current=100_1963.jpg)    (http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view&current=100_1965.jpg)    (http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view&current=100_1966.jpg)    (http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view&current=100_1972.jpg)

Να πω μονο οτι τα λαδια φαινονται λιγο πιο εντονα απ οτι ειναι.
Τίτλος: Απ: KV - 1C Tamiya 1/35
Αποστολή από: ALEX_SSGTi στις Ιουνίου 09, 2009, 09:48:49 μμ
Πάρα πολύ καλό βγήκε!
Οι κάπνιες είναι μια χαρά!
Αν θέλεις, σκόνισε λίγο τα χαμηλά μέρη του πήγματος για περισσότερη αληθοφάνεια, ενώ επίσης μπορείς με gunmetal, ή με ασημί να βάψεις το εξωτερικό μέρος των εδαφιαίων τροχών, στο σημείο που πατάνε πάνω στην ερπύστρια.
Τίτλος: Απ: KV - 1C Tamiya 1/35
Αποστολή από: GosVa στις Ιουνίου 09, 2009, 09:59:41 μμ
Πάρα πολύ καλό βγήκε!
Οι κάπνιες είναι μια χαρά!
Αν θέλεις, σκόνισε λίγο τα χαμηλά μέρη του πήγματος για περισσότερη αληθοφάνεια, ενώ επίσης μπορείς με gunmetal, ή με ασημί να βάψεις το εξωτερικό μέρος των εδαφιαίων τροχών, στο σημείο που πατάνε πάνω στην ερπύστρια.

Θα του ξηγηθω στα χαμηλα με παστελ μαυρο και καφε. ειμαι οκ?
Στους τροχους εχω κανει λιγο drybrush με steel. Φοβηθηκα να το κανω περισσοτερο μηπως δειχνει ψευτικο. Ποσο πολυ ξεφλουδιζαν?
Τίτλος: Απ: KV - 1C Tamiya 1/35
Αποστολή από: ALEX_SSGTi στις Ιουνίου 09, 2009, 10:16:50 μμ
Με καφέ ναι, με μαύρο θα σκουρίνει πάρα πολύ...
Επίσης βάψε στο χρώμα της σκουριάς τις εξατμίσεις.
Τέλος οι τροχοί ξεφλούδιζαν πάρα πολύ! Τόσο, που δεν υπήρχε καθόλου χρώμα πάνω στο πέλμα τους!
Τίτλος: Απ: KV - 1C Tamiya 1/35
Αποστολή από: Πέτρος στις Ιουνίου 09, 2009, 11:33:36 μμ
οι φωτοσκιάσεις που έχεις κάνει είναι υποδειγματικές  ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::

τα λάδια είναι πολύ κόκκινα - αξίζει να τα διορθώσεις με πιο σκούρο καφέ ( raw umber)

τώρα αν μπεις για τα καλά στον κόσμο των αρματάδων, με σφουγγαράκι και το ίδο λάδι μπορείς να κάνεις chipping

για πρώτο άρμα είναι άψογο
Τίτλος: Απ: KV - 1C Tamiya 1/35
Αποστολή από: GosVa στις Ιουνίου 09, 2009, 11:36:58 μμ
Με καφέ ναι, με μαύρο θα σκουρίνει πάρα πολύ...
Επίσης βάψε στο χρώμα της σκουριάς τις εξατμίσεις.Τέλος οι τροχοί ξεφλούδιζαν πάρα πολύ! Τόσο, που δεν υπήρχε καθόλου χρώμα πάνω στο πέλμα τους!

απ οτι ειδα σε φωτο αυτες δεν ειναι οι εξατμισεις αλλα τα καλυματα τους. εκτος αν δεν καταλαβα καλα οποτε το διορθωνω. για τα υπολοιπα απο αυριο
Τίτλος: Απ: KV - 1C Tamiya 1/35
Αποστολή από: GosVa στις Ιουνίου 09, 2009, 11:38:23 μμ
οι φωτοσκιάσεις που έχεις κάνει είναι υποδειγματικές  ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::

τα λάδια είναι πολύ κόκκινα - αξίζει να τα διορθώσεις με πιο σκούρο καφέ ( raw umber)

τώρα αν μπεις για τα καλά στον κόσμο των αρματάδων, με σφουγγαράκι και το ίδο λάδι μπορείς να κάνεις chipping

για πρώτο άρμα είναι άψογο

οκ για τα λαδια. θα διορθωθει. τωρα για τα υπολοιπα...δεν σκοπευω να μπω τοσο βαθια οποτε...
Τίτλος: Απ: KV - 1C Tamiya 1/35
Αποστολή από: athor1972 στις Ιουνίου 10, 2009, 02:21:14 πμ
Φίλε μου για πρώτο αρμα ειναι πραγματικά παρα πολύ καλό.
 ::icon_thumright:: ::icon_thumright:: ::icon_thumright:: ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: KV - 1C Tamiya 1/35
Αποστολή από: leopard στις Ιουνίου 10, 2009, 09:05:03 πμ
Μου αρέσει πολύ. Στις ερπύστριες να προσέξεις λιγάκι όταν θα τις "περάσεις".
Πάντως θα σου έλεγα να συνεχίσεις με τα άρματα.....
 :mrgreen:
Τίτλος: Απ: KV - 1C Tamiya 1/35
Αποστολή από: nino1969 στις Ιουνίου 10, 2009, 09:25:13 πμ
Πολύ ωραία δουλειά Βάγγο. Υποδειγματικό βάψιμο και φωτοσκιάσεις όπως είπε και ο Πέτρος. Κατασκευή που μαρτυρά αμέσως ότι έχει βγει από χέρια "αεροπλανά"  :lol: (πολύ καθαρό και "τσίλικο" γαρ) αλλά δεν παύει να είναι ωραίο, ιδίως για πρώτη προσπάθεια.  ::eusa_clap:: ::eusa_clap::

Βάψε μόνο τους τροχούς περιμετρικά που πρέπει να φαίνεται καθαρό μέταλλο, πέρνα ερπύστριες, ψέκασε χαμηλά και με λίγο buff για αναπαράσταση σκονίσματος (αν θες) και είσαι  ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: KV - 1C Tamiya 1/35
Αποστολή από: gkontog στις Ιουνίου 10, 2009, 09:33:29 πμ
Πολύ όμορφο Ευάγγελε! Μου αρέσει πάρα πολύ. Αν μπορείς να το βγάλεις μερικές φωτογραφίες χωρίς φλας, νομίζω πως χάνει με το φλας. Είναι τόσο όμορφες οι τονικότητες του πράσινου που έχεις καταφέρει και το φλας τις "πνίγει"...
Τίτλος: Απ: KV - 1C Tamiya 1/35
Αποστολή από: Symeon στις Ιουνίου 10, 2009, 09:57:56 πμ
Βαγγέλη μπράβο πάρα πολύ όμορφο έγινε.  ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut::
Spoiler (hover to show)
Τίτλος: Απ: KV - 1C Tamiya 1/35
Αποστολή από: GosVa στις Ιουνίου 10, 2009, 10:59:56 πμ
Μου αρέσει πολύ. Στις ερπύστριες να προσέξεις λιγάκι όταν θα τις "περάσεις".
Πάντως θα σου έλεγα να συνεχίσεις με τα άρματα.....
 :mrgreen:

 ::thanx:: Να δουμε πρωτα αν ειναι σωστο το χρωμα στις ερπυστριες και μετα βλεπουμε...
Να συνεχισω με αρματα δεν νομιζω. Καπου καπου ενα αρμα παντως δεν θα με χαλαγε  ::glossa::

Πολύ ωραία δουλειά Βάγγο. Υποδειγματικό βάψιμο και φωτοσκιάσεις όπως είπε και ο Πέτρος. Κατασκευή που μαρτυρά αμέσως ότι έχει βγει από χέρια "αεροπλανά"  :lol: (πολύ καθαρό και "τσίλικο" γαρ) αλλά δεν παύει να είναι ωραίο, ιδίως για πρώτη προσπάθεια.  ::eusa_clap:: ::eusa_clap::

Βάψε μόνο τους τροχούς περιμετρικά που πρέπει να φαίνεται καθαρό μέταλλο, πέρνα ερπύστριες, ψέκασε χαμηλά και με λίγο buff για αναπαράσταση σκονίσματος (αν θες) και είσαι  ::icon_thumright::

Η  αληθεια ειναι οτι σε σχεση με αλλα αρματα που ειδα στο φορουμ το δικο μου παραφαινεται καθαρο  :roll:. Οι τροχοι εχουν δρομολογηθει. Αυτο με το buff μαλλον θα το παλεψω. Το περναω αφου βαλω και τις ερπυστριες? Λιγες λεπτομερειες?

Πολύ όμορφο Ευάγγελε! Μου αρέσει πάρα πολύ. Αν μπορείς να το βγάλεις μερικές φωτογραφίες χωρίς φλας, νομίζω πως χάνει με το φλας. Είναι τόσο όμορφες οι τονικότητες του πράσινου που έχεις καταφέρει και το φλας τις "πνίγει"...

Εχεις δικιο. Συνηθως φωτογραφιζω αργα, οταν εξω δεν εχει αρκετο φως. Οποτε μεσα και με φλας. Οι επομενες θα ειναι με φυσικο φως  ::salut::

Βαγγέλη μπράβο πάρα πολύ όμορφο έγινε.  ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut::
Spoiler (hover to show)

Ευχαριστω Μακη αλλα μην το παρακανουμε κιολας. Ακους εκει πλοιο!  ::glossa::


Και μια απορια. Τα δοντια της ερπυστριας να τα βαψω μεταλλικα ή το ιδιο χρωμα με την υπολοιπη ερπυστρια?

Τίτλος: Απ: KV - 1C Tamiya 1/35
Αποστολή από: nino1969 στις Ιουνίου 10, 2009, 11:13:31 πμ
Το σκόνισμα με το buff θα το κάνεις ψεκάζοντας από μακρυά (σαν σύννεφο) και να είναι ΠΟΛΥ αραιωμένο.

Ερπύστριες (Μια εύκολη συνταγή):
βασικό (μείγμα μαύρο ματ με λίγο κόκκινο)
πλούσιο wash με λάδια περισσότερο raw umber και λιγότερο burnt sienna.
για σκόνισμα  :arrow: σκόνες αυτούσιες (σε "χωματί" τόνο) ή και wash με σκόνη διαλυμένη σε white spirit.
τέλος για φθορά των μεταλλικών μερών τους (πέδιλα, δόντια) που έρχονται σε επαφή με μέταλλο ή με το έδαφος είτε ένα ελαφρύ drybrush με aluminium είτε "ζωγραφίζεις" με ένα απλό μολύβι.  ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: KV - 1C Tamiya 1/35
Αποστολή από: GosVa στις Ιουνίου 10, 2009, 11:20:55 πμ
Τις εχω ηδη βαψει και ακολουθησα τη συνταγη του αλεξ. Βασικα εκανα το αντιθετο απ αυτο που γραφεις. Μειγμα καφε με λιγο μαυρο. Εχω ηδη κανει wash με raw umber και θα ακολουθησει drybrush και σκονισμα με ξηρα παστελ. Ειμαι ενταξει ή να αρχισω να ξεβαφω? Απο μερικες εγχρωμες φωτο που εχω δει οι ερπυστριες ηταν αρκετα καφετι (μαλλον σκουρια?).
Τίτλος: Απ: KV - 1C Tamiya 1/35
Αποστολή από: nino1969 στις Ιουνίου 10, 2009, 11:35:07 πμ
ΜΗΝ ακούς τον ʼλεξ!!!!  :shock: ΔΕΝ ξέρει από άρματα, αεροπλάνα φτιάχνει  :lol: :lol: :lol:

Εντάξει είσαι  :lol: τίποτα δεν χρειάζεται να ξεβάψεις. Οι ερπύστριες (και κυρίως οι Ρώσικες) σκούριαζαν πολύ όσο και εύκολα κυρίως όταν το άρμα έμενε σε ακινησία (κτυπημένο, παρατημένο κλπ) και σε τέτοιο σημείο μάλιστα που να έχεις μέχρι και πορτοκαλί τόνους σκουριάς. Εφόσον το δικό σου είναι "μάχιμο" και "τζι-τζι"  :lol: κράτησε ισορροπίες και μην το παρακάνεις.
Τίτλος: Απ: KV - 1C Tamiya 1/35
Αποστολή από: GosVa στις Ιουνίου 10, 2009, 11:42:21 πμ
Και λιγες φωτο με φυσικο φωτισμο και χωρις φλας για το φιλο gkontog!
Δεν εχει αλλαξει κατι στο κιτ

(http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view&current=100_1974.jpg)   (http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view&current=100_1975.jpg)   (http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view&current=100_1976.jpg)  

(http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view&current=100_1978.jpg)   (http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view&current=100_1981.jpg)   (http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view&current=100_1985.jpg)

(http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view&current=100_1988.jpg)   (http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view&current=100_1989.jpg)    (http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view&current=100_1986.jpg)

Καλυτερα τωρα?
Τίτλος: Απ: KV - 1C Tamiya 1/35
Αποστολή από: Πέτρος στις Ιουνίου 10, 2009, 11:53:14 πμ
Το σκόνισμα με το buff θα το κάνεις ψεκάζοντας από μακρυά (σαν σύννεφο) και να είναι ΠΟΛΥ αραιωμένο.

Ερπύστριες (Μια εύκολη συνταγή):
βασικό (μείγμα μαύρο ματ με λίγο κόκκινο)
πλούσιο wash με λάδια περισσότερο raw umber και λιγότερο burnt sienna.
για σκόνισμα  :arrow: σκόνες αυτούσιες (σε "χωματί" τόνο) ή και wash με σκόνη διαλυμένη σε white spirit.
τέλος για φθορά των μεταλλικών μερών τους (πέδιλα, δόντια) που έρχονται σε επαφή με μέταλλο ή με το έδαφος είτε ένα ελαφρύ drybrush με aluminium είτε "ζωγραφίζεις" με ένα απλό μολύβι.  ::icon_thumright::

μην ακούς τους ...αυτοκινητάδες  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ερπύστριες μαύρο+καφέ
wash με λάδι burnt umber
πέδιλα, δόντια που έρχονται σε επαφή με μέταλλο drybrush με Humbrol steel
μετά σκόνες

ΥΓ θέλεις δε θέλεις θα κάνεις ένα πολύ ωραίο άρμα  ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: KV - 1C Tamiya 1/35
Αποστολή από: GosVa στις Ιουνίου 10, 2009, 11:55:45 πμ
Προς το παρων εχω 2 στα 4 απ αυτα που γραφεις. Αρα μαλλον ειμαι σε καλο δρομο. ::salut::
Τίτλος: Απ: KV - 1C Tamiya 1/35
Αποστολή από: George R στις Ιουνίου 10, 2009, 01:44:31 μμ
Πάρα πολύ ωραίο βγήκε Ευάγγελε, μπράβο  :wink:
Τίτλος: Απ: KV - 1C Tamiya 1/35
Αποστολή από: MAVERICK_AGM65 στις Ιουνίου 10, 2009, 07:04:04 μμ
Πολύ καλό συνονόματε!!! ::eusa_clap::
Όλα εξαιρετικά! το wash το pre/ post shade...
Εγώ θα σου πρωτινά να βάψεις τους εδαφιαίους τροχούς με gun mettal και μετά στεγνό με ασημένιο γιατί μιας και θές να είναι μάχιμο το άρμα εκεί τρίβονταν μέταλλο με μέταλλο οι ερπύστριες με τους εδαφιαίους οπότε δεν είχαν ίχνος σκουριάς και ήταν καθαρό μέταλλο!
Επίσης για σκόνισμα χρησιμοποίησε pigment η pastel σκέτα για ελαφριά και γενικότερη σκόνη ή μαζί με νερό και λίγο υγρό πιάτων για βαριά σκόνη που έχει συσσωρευτεί στις εσοχές...σαν να κάνεις wash κανονικά  .. είναι εύκολη τεχνική και άμα δεν σου αρέσει το αποτέλεσμα το καθαρίζεις με μια βρεγμένη μπατονετα.
Τίτλος: Απ: KV - 1C Tamiya 1/35
Αποστολή από: GosVa στις Ιουλίου 05, 2009, 04:48:42 μμ
Παει κι αυτο! Τελικα οι ερπυστριες απλα δεν παλευονται  :twisted: :twisted: :twisted:

Και οι απαραιτητες φωτο...

(http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view&current=100_1992.jpg)   (http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view&current=100_1995.jpg)   (http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view&current=100_1998.jpg)   (http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view&current=100_2000.jpg)

(http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view&current=100_2003.jpg)   (http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view&current=100_2009.jpg) (http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view&current=100_2008.jpg)   (http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view&current=100_2012.jpg)

(http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view&current=100_2017.jpg)     (http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view&current=100_2023.jpg)   (http://s274.photobucket.com/albums/jj271/gosva/?action=view&current=100_2022.jpg)

Σιγουρα δεν ειναι οτι καλυτερο εχετε δει. Εκανα οτι μπουρουσα παντως καθοτι ασχετος με το θεμα και τον τροπο που φτιαχνονται και βρωμιζονται. Με τις ερπυστριες δεν μπορουσα να κανω κατι καλυτερο. Ειδικα οταν πηγα να τις βαλω το χρωμα ξαφλουδιζε οποτε οι κινησεις επρεπε να ειναι λιγες και πολυ προσεκτικες. Παρ' ολ 'αυτα δεν γλιτωσα το ξεφλουδισμα και δεν κουμπωσαν και καλα.
Ακουω σχολια  ::salut::
Τίτλος: Απ: KV - 1C Tamiya 1/35
Αποστολή από: ALEX_SSGTi στις Ιουλίου 05, 2009, 04:59:15 μμ
Πάρα πολύ ωραία δουλειά Βαγγέλη!
Οι μονοκόματες ερπύστριες είναι όντως μπελάς, δοκίμασε να περιορίσεις λίγο τον τρόπο που κάθονται στους κινητήριους και στους τροχούς τάσης με κυανοακρυλική, θα διορθώσει πολύ την τελική εικόνα. Την ένωση στο κάτω μέρος των ερπυστριών μπορείς να την καλύψεις με τι άλλο φυσικά, από την λάσπη!
Τίτλος: Απ: KV - 1C Tamiya 1/35
Αποστολή από: GosVa στις Ιουλίου 05, 2009, 05:04:40 μμ
Eυχαριστω Αλεξ! Δεν το ακουμπαω ξανα. Εχει ηδη μπει στη βιτρινα και παω γι αλλα...
Τίτλος: Απ: KV - 1C Tamiya 1/35
Αποστολή από: jim-eta στις Ιουλίου 05, 2009, 06:29:11 μμ
Ωραίος Βάγγο,μπράβο σου.
 ::icon_thumright:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: KV - 1C Tamiya 1/35
Αποστολή από: leopard στις Ιουλίου 05, 2009, 06:48:42 μμ
Για αεροπλανάς μια χαρά τα κατάφερες.
 ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: KV - 1C Tamiya 1/35
Αποστολή από: GosVa στις Ιουλίου 05, 2009, 07:54:58 μμ
Για αεροπλανάς μια χαρά τα κατάφερες.
 ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::

Αυτο ηθελα ν ακουσω απο σενα!