Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Φιγούρες => Μήνυμα ξεκίνησε από: nickolas στις Μαΐου 25, 2009, 04:26:42 μμ
-
Γειά σας απανταχού μοντελιστές!Αυτή είναι η τελευταία μου δουλειά.Είναι ένα κομάτι της Romeo models στα 75mm.H φιγούρα είναι βαμένει με ακρυλικά εκτός τις μπότες και την βάση που είναι με λάδια.Δεκτά όλα τα σχόλια σας!
[imgt]http://i446.photobucket.com/albums/qq189/nickolas-72/DSC05727.jpg][/imgt] [imgt]http://i446.photobucket.com/albums/qq189/nickolas-72/DSC05738.jpg[/imgt]
[imgt]http://i446.photobucket.com/albums/qq189/nickolas-72/DSC05729.jpg[/imgt] [imgt]http://i446.photobucket.com/albums/qq189/nickolas-72/DSC05731.jpg[/imgt]
[imgt]http://i446.photobucket.com/albums/qq189/nickolas-72/DSC05733.jpg[/imgt] [imgt]http://i446.photobucket.com/albums/qq189/nickolas-72/DSC05736.jpg[/imgt]
[imgt]http://i446.photobucket.com/albums/qq189/nickolas-72/DSC05727-1.jpg[/imgt]
-
Νικο πολύ ωραία δουλειά, ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ιδικά τα φωτίσματα στο πουκάμισό είναι λα τα λευτα.
Για πες λήγω για την βάση με τι χρώματα έβαψες?
-
Νικο πολύ ωραία δουλειά, ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ιδικά τα φωτίσματα στο πουκάμισό είναι λα τα λευτα.
Για πες λήγω για την βάση με τι χρώματα έβαψες?
Ευχαριστώ john-john.η βάση βάφτικε με wood της vallejo για βάση και μετά το πέρασα με καφέ λάδι και αφού το σκούπισα έκανα τα φωτίσματα διαδοχικά με yello ochra , beige , white(λάδια)
-
Καταπληκτική δουλειά πολύ ωραία φωτήσματα .......θα μ'αρεσε να ήτα ν η σκάλα λιγο πιό καφέ αλλα αυτό ειναι
καθαρά προσωπικό γούστο......Κeep modellling
-
πολύ όμορφη δουλειά! μου αρέσουν όπως είχα πει τα έντονα contrast σου, λίγο στο άσπρο του παντελονιού υπερέβαλλες φαίνεται ιδιαίτερα απο πίσω μάλλον σαν λερωμένο...παρόλαυτα μπράβο! ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
-
πολύ όμορφη δουλειά! μου αρέσουν όπως είχα πει τα έντονα contrast σου, λίγο στο άσπρο του παντελονιού υπερέβαλλες φαίνεται ιδιαίτερα απο πίσω μάλλον σαν λερωμένο...παρόλαυτα μπράβο! ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια σας nemo και salonikie(χώμα η ομάδα στα pley-of).Για το άσπρο που λές salonikie μήπως είναι το γύρησμα της μπότας οπότε είναι λίγο φθαρμένω και λίγο λερωμένο.
-
του χρόνου πάλι η ομάδα (αρχίσαμε και με Κούτσια ::icon_thumright::) , αν είναι για λερωμένο πάω πάσο, πές μου και για την μίξη των χρωμάτων στο δέρμα ::salut::
-
του χρόνου πάλι η ομάδα (αρχίσαμε και με Κούτσια ::icon_thumright::) , αν είναι για λερωμένο πάω πάσο, πές μου και για την μίξη των χρωμάτων στο δέρμα ::salut::
Το δέρμα οσο και αν σου φανεί παράξενο το έχω κάνει με 3 χρώματα βασικό brown sand διαδοχικά φωτίσματα με basic skintone και σκιές με burnt cadmium redy όλα της vallejo.Αυτό το είδα σε σεμινάριο πρόπερσι στην έκτθεση στην Αθήνα απο ένα γνωστό ισπανό μοντελιστή(jaume ortiz forns).