Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Φιγούρες => Μήνυμα ξεκίνησε από: salonikios στις Μαΐου 20, 2009, 01:40:54 μμ

Τίτλος: VIKINGS!!!! HELP! (όχι μόνο οι Βρετανοί μοναχοί αλλά και εγώ)
Αποστολή από: salonikios στις Μαΐου 20, 2009, 01:40:54 μμ
Μετά την φιγούρα του Ινδιάνου (σχετικά καλή βαθμολογία πήρα απο ξένους φιγουράδες) τώρα θέλω να κάνω μια σκηνή με Βίκινγκ που μάχεται δίπλα στο νερό  ::bat::(ποταμάκι, λιμνούλα) δέν ξέρω! για τη συγκεκριμένη φιγούρα θέλω την βοήθεια όσων γνωρίζουν απο διοράματα και βάσεις φιγουρών γιατί απο κατασκευαστικά είμαι άσχετος!  ::Help2:: ::helpsos::

Η πολύ καλή φιγούρα απο George St Cross, η βάση και ένα φελιζόλ
(http://img193.imageshack.us/my.php?image=1000643y.jpg)

το water και pumice της Vallejo
(http://img190.imageshack.us/my.php?image=1000644.jpg)

ακούω ιδέες....βασικά σκέφτομαι η μισή βάση με νερό και η άλλη μισή, η ακτή με τον Βίκινγκ (μήπως πρέπει να πάρω κάτι ακόμα);

Τίτλος: Απ: VIKINGS!!!! HELP! (όχι μόνο οι Βρετανοί μοναχοί αλλά και εγώ)
Αποστολή από: DIM57 στις Μαΐου 20, 2009, 02:30:16 μμ
Eρωτηση πρωτη τι ακτη θαλασσα με κυματα η λιμνη παγωμενη ?
ερωτηση δευτερη η βαση της φιγουρας ειναι κολλημενη? γιατι αν φευγει η βαση αλλαζουν τα πραγματα
γραψε γρηγορα γιατι εχουμε  δουλειες με φουντες :mrgreen:

διαβασε και το πμ
Τίτλος: Απ: VIKINGS!!!! HELP! (όχι μόνο οι Βρετανοί μοναχοί αλλά και εγώ)
Αποστολή από: DIM57 στις Μαΐου 20, 2009, 03:26:56 μμ
Aσε τα ποταμακια τα σιγανα γιατι απαιτουν χωρο βαλε 2 ακτες το ποταμακι αναμεσα θα ειναι σαν μακαρονι :mrgreen:
αυτο το βαζακι το ασπρο τι ειναι?
Τίτλος: Απ: VIKINGS!!!! HELP! (όχι μόνο οι Βρετανοί μοναχοί αλλά και εγώ)
Αποστολή από: sirhogr στις Μαΐου 20, 2009, 04:05:20 μμ
Aσε τα ποταμακια τα σιγανα γιατι απαιτουν χωρο βαλε 2 ακτες το ποταμακι αναμεσα θα ειναι σαν μακαρονι :mrgreen:
αυτο το βαζακι το ασπρο τι ειναι?

Λευκη κρεμα (φαντασου nivea) η ποια οταν μεινει στον αερα στεγνωνει και γινεται διαφανής. Καλη για να φιαχνεις "αγρια νερα ", κυματα, κλπ...

Οσο για σενα Σαλονικιε, περιμενουμε!
Τίτλος: Απ: VIKINGS!!!! HELP! (όχι μόνο οι Βρετανοί μοναχοί αλλά και εγώ)
Αποστολή από: salonikios στις Μαΐου 20, 2009, 04:44:37 μμ
με σανίδι κατάρτι και πανί (δηλαδή στο πλοίο τους) όπως λές Δημήτρη είναι εντυπωσιακό -αλλά δέν ξέρω απο αυτά- πάντως νομίζω ότι η φιγούρα δέν κάνει, γιατί είναι μαχόμενη.

Eρωτηση πρωτη τι ακτη θαλασσα με κυματα η λιμνη παγωμενη ?
ερωτηση δευτερη η βαση της φιγουρας ειναι κολλημενη? γιατι αν φευγει η βαση αλλαζουν τα πραγματα
γραψε γρηγορα γιατι εχουμε  δουλειες με φουντες :mrgreen:

διαβασε και το πμ

η λίμνη την φαντάζομαι χωρίς αναταράξεις, παγωμένη πώς γίνεται; πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω το νερό;

Aσε τα ποταμακια τα σιγανα γιατι απαιτουν χωρο βαλε 2 ακτες το ποταμακι αναμεσα θα ειναι σαν μακαρονι :mrgreen:
αυτο το βαζακι το ασπρο τι ειναι?

Λευκη κρεμα (φαντασου nivea) η ποια οταν μεινει στον αερα στεγνωνει και γινεται διαφανής. Καλη για να φιαχνεις "αγρια νερα ", κυματα, κλπ...

Οσο για σενα Σαλονικιε, περιμενουμε!

Δέν ξέρω άν είναι για τα κύματα, είναι κρέμα μου την έδωσε ένας φιγουράς για λάσπη άν κατάλαβα καλά  ::dontknow::
Τίτλος: Απ: VIKINGS!!!! HELP! (όχι μόνο οι Βρετανοί μοναχοί αλλά και εγώ)
Αποστολή από: c.nemo στις Μαΐου 20, 2009, 05:02:31 μμ
θεόφιλε καλή αρχή αλλά η συγκεκριμένη φιγούρα θέλει πολυ προσοχή στη βάση..........
Και εξηγούμε ......αν κάνεις όλα αυτά παραλίες ή ποτάμια με βότσαλα και κύμματα...τότε......θα αρχίσει  η βαση
να μειώνει τη φιγούρα......και αυτή να ψάχνει το γονατιστό μοναχό που παρακαλάει για τη ζωή του......η στάση
της φιγούρας ΄θέλει κατι λιτό......φίλε τη γνώμη μου λέω......
Τίτλος: Απ: VIKINGS!!!! HELP! (όχι μόνο οι Βρετανοί μοναχοί αλλά και εγώ)
Αποστολή από: salonikios στις Μαΐου 20, 2009, 05:17:04 μμ
φίλε Σταμάτη κάνω κάτι λιτό μου λέτε θέλει βάση, πάω να κάνω κάτι πιο πολύπλοκο μου λέτε να γίνει λιτό...όπως πάει θα σας τους στείλω μου φαίνεται  ::bat:: ::bat:: ::bat:: ::bat::
Για τη βάση απλά σκέφτομαι να είναι ο Βίκινγκ στην άκρη της βάσης δίπλα στην ακτή και να μάχεται με κάποιον που δέν φαίνεται (δέν μπορώ να το σχεδιάσω κιόλας :twisted:)
Πές μου για το νερό μιάς και είσαι ειδικός  :wink:
Τίτλος: Απ: VIKINGS!!!! HELP! (όχι μόνο οι Βρετανοί μοναχοί αλλά και εγώ)
Αποστολή από: c.nemo στις Μαΐου 20, 2009, 05:27:15 μμ
Φίλε sorry δεν ήθελα να σου δημιουργήσω πρόβλημα ......αλλά δυστυχώς στις φιγούρες εκτός από το βάψιμο που
είναι το ένα το άλλο είναι το στήσιμο.......αυτά τα δυο έχεις να παίξεις .......Τώρα αυτά τα νερά δεν τα γνωρίζω,δεν τα έχω χρησιμοποιήση ποτέ......
Η φιγούρα έχει αυτή τη μικρή βάση που πατάει;
Τίτλος: Απ: VIKINGS!!!! HELP! (όχι μόνο οι Βρετανοί μοναχοί αλλά και εγώ)
Αποστολή από: salonikios στις Μαΐου 20, 2009, 05:40:35 μμ
ναι η βάση του Βίκινγκ είναι κολλημένη.....βρήκα και ένα post παλιό απο μία φοβερή φιγούρα εδώ στο MC......http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,9108.0/highlight,saxon+warrior.html
κάτι τέτοιο θέλω να κάνω απλά να είναι δίπλα η φιγούρα στο νερό όχι απο πάνω και παγωμένο
Τίτλος: Απ: VIKINGS!!!! HELP! (όχι μόνο οι Βρετανοί μοναχοί αλλά και εγώ)
Αποστολή από: c.nemo στις Μαΐου 20, 2009, 05:57:03 μμ
Εντάξει φίλε κατάλαβα .......υπέροχη παρουσίαση ......αλλά τον ευνοεί και η στάση.....
Ισως αν έκανες το 1/3 της βάσης με νερό και βότσαλα ...δεν ξέρω είναι και αυτή η
πολεμική στάση που τραβάει την προσοχή.........
Τίτλος: Απ: VIKINGS!!!! HELP! (όχι μόνο οι Βρετανοί μοναχοί αλλά και εγώ)
Αποστολή από: DIM57 στις Μαΐου 20, 2009, 06:00:35 μμ
και ψαρια μπορεις να βαλεις αν μπορεις να φτιαξεις το νερο ετσι
μαλλον το δικο σου δεν κανει γι αυτη την δουλεια, χρειαζεται ρητινες μαλλον
Τίτλος: Απ: VIKINGS!!!! HELP! (όχι μόνο οι Βρετανοί μοναχοί αλλά και εγώ)
Αποστολή από: salonikios στις Μαΐου 20, 2009, 06:08:40 μμ
 ::thanks_smilie:: guys θα κάνω ένα πείραμα και θα δώ πώς θα βγεί  ::salut::
Τίτλος: Απ: VIKINGS!!!! HELP! (όχι μόνο οι Βρετανοί μοναχοί αλλά και εγώ)
Αποστολή από: Ni_Kos στις Μαΐου 20, 2009, 11:24:54 μμ
........ για αυτό δεν έγινα ... φιγουράς  ::glossa::   Πολύ άγχος βρε παιδί μου !!   :mrgreen:

Καλή επιτυχία σε ότι και άν επιλέξεις  ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: VIKINGS!!!! HELP! (όχι μόνο οι Βρετανοί μοναχοί αλλά και εγώ)
Αποστολή από: salonikios στις Μαΐου 21, 2009, 11:26:36 πμ
........ για αυτό δεν έγινα ... φιγουράς  ::glossa::   Πολύ άγχος βρε παιδί μου !!   :mrgreen:

Καλή επιτυχία σε ότι και άν επιλέξεις  ::icon_thumright::

Γιαυτό πήρες τον στραβό τον δρόμο.Ας πρόσεχες!  ::glossa:: ::glossa:: , Σε ευχαριστώ Νικόλα
Τίτλος: Απ: VIKINGS!!!! HELP! (όχι μόνο οι Βρετανοί μοναχοί αλλά και εγώ)
Αποστολή από: DIM57 στις Μαΐου 21, 2009, 07:19:18 μμ
κανε Θεοφιλε μια περιγραφη της καταστασης φανταζομαι να αρχισες απο τη βαση ::salut::
Τίτλος: Απ: VIKINGS!!!! HELP! (όχι μόνο οι Βρετανοί μοναχοί αλλά και εγώ)
Αποστολή από: salonikios στις Μαΐου 22, 2009, 12:10:32 πμ
Εμ δεν είσαι Θεσσαλονίκη, να μου έκανες κανένα  ::Help2:: μάθημα  ::cry2::
Δέν μπορώ να αρχίσω κατευθείαν (δέν θέλω να αχρηστεύσω τη βάση), πρέπει να κάνω πειράματα πρώτα  :? :? - καλά έπινα τις  ::kerasma:: μου έξω τί γύρισα σπίτι...
Τίτλος: Απ: VIKINGS!!!! HELP! (όχι μόνο οι Βρετανοί μοναχοί αλλά και εγώ)
Αποστολή από: Ni_Kos στις Μαΐου 22, 2009, 12:23:58 πμ
ʼσε τα μαθήματα, άσε και τις μπύρες, τις παραλίες, τους καφέδες και στρώσου στη δουλειά ....  ::mastigoma::      ... τεμπέλη !!    ::punch::    :mrgreen:

Δε μου λες ;;;  ... τα πειράματα θα τα κάνεις αφού έχεις πιεί τις μπύρες  :?:  :roll:
Τίτλος: Απ: VIKINGS!!!! HELP! (όχι μόνο οι Βρετανοί μοναχοί αλλά και εγώ)
Αποστολή από: salonikios στις Μαΐου 22, 2009, 12:32:12 πμ
ʼσε τα μαθήματα, άσε και τις μπύρες, τις παραλίες, τους καφέδες και στρώσου στη δουλειά ....  ::mastigoma::      ... τεμπέλη !!    ::punch::    :mrgreen:

τεμπέλης εγώ ρε   ::tanzen_009:: πειρατή; βέβαια με αυτά που είδα έξω  ::eusa_whistle:: ::danseuse:: ::danseuse:: που μυαλό να αρχίσεις  ::violent1::....

Δε μου λες ;;;  ... τα πειράματα θα τα κάνεις αφού έχεις πιεί τις μπύρες  :?:  :roll:

καλή ιδέα  ::Alcooli5:: ::Alcooli5:: ::Alcooli5:: ::Alcooli5:: ::Alcooli5:: ::Alcooli5:: ::Alcooli5::
Τίτλος: Απ: VIKINGS!!!! HELP! (όχι μόνο οι Βρετανοί μοναχοί αλλά και εγώ)
Αποστολή από: Ni_Kos στις Μαΐου 22, 2009, 12:53:36 πμ
βέβαια με αυτά που είδα έξω  ::eusa_whistle:: ::danseuse:: ::danseuse:: που μυαλό να αρχίσεις  ::violent1::....

..... εντάξει τότε .... ξεκίνα να φτιάχνεις , scratch,  αυτά που είδες !!!  ::eusa_whistle::  ::eusa_dance::
Τίτλος: Απ: VIKINGS!!!! HELP! (όχι μόνο οι Βρετανοί μοναχοί αλλά και εγώ)
Αποστολή από: DIM57 στις Μαΐου 22, 2009, 01:44:21 πμ
Καλε μου φιλε τα πραγματα ειναι απλα αλλα κανε μια αρχη και σιγα σιγα προχωρας :mrgreen:
στην επομενη βαση θα κανεις παπαδες ναεισαι σιγουρος
Τίτλος: Απ: VIKINGS!!!! HELP! (όχι μόνο οι Βρετανοί μοναχοί αλλά και εγώ)
Αποστολή από: c.nemo στις Μαΐου 22, 2009, 08:00:55 πμ
βέβαια με αυτά που είδα έξω  ::eusa_whistle:: ::danseuse:: ::danseuse:: που μυαλό να αρχίσεις  ::violent1::....

..... εντάξει τότε .... ξεκίνα να φτιάχνεις , scratch,  αυτά που είδες !!!  ::eusa_whistle::  ::eusa_dance::
Α! κατάλαβα όταν δηλαδή μου λένε τα'κανες μ............ είναι πολύ καλό αυτό!!!ΟΚ
:roll: :roll:
Τίτλος: Απ: VIKINGS!!!! HELP! (όχι μόνο οι Βρετανοί μοναχοί αλλά και εγώ)
Αποστολή από: DIM57 στις Μαΐου 23, 2009, 06:20:42 μμ
Ειδα κατι βρετανους μοναχους να τρεχουν ξερεις τιποτα?
Τίτλος: Απ: VIKINGS!!!! HELP! (όχι μόνο οι Βρετανοί μοναχοί αλλά και εγώ)
Αποστολή από: c.nemo στις Μαΐου 23, 2009, 06:26:36 μμ
Εγω δε φταιώ σε τίποτα εκείνος ο salonikios το κάνε...........
Τίτλος: Απ: VIKINGS!!!! HELP! (όχι μόνο οι Βρετανοί μοναχοί αλλά και εγώ)
Αποστολή από: salonikios στις Μαΐου 23, 2009, 06:34:21 μμ
Ειδα κατι βρετανους μοναχους να τρεχουν ξερεις τιποτα?


Εγω δε φταιώ σε τίποτα εκείνος ο salonikios το κάνε...........

Έχετε όρεξη βλέπω  ::bat:: ::pop:: ::bat::
Τίτλος: Απ: VIKINGS!!!! HELP! (όχι μόνο οι Βρετανοί μοναχοί αλλά και εγώ)
Αποστολή από: c.nemo στις Μαΐου 23, 2009, 07:44:16 μμ
.
Ειδα κατι βρετανους μοναχους να τρεχουν ξερεις τιποτα?


Εγω δε φταιώ σε τίποτα εκείνος ο salonikios το κάνε...........

Έχετε όρεξη βλέπω  ::bat:: ::pop:: ::bat::
Πάντα φίλε........
Τίτλος: Απ: VIKINGS!!!! HELP! (όχι μόνο οι Βρετανοί μοναχοί αλλά και εγώ)
Αποστολή από: c.nemo στις Μαΐου 23, 2009, 08:04:29 μμ
Εδώ παππάς εκεί παππάς που είναι ο παππάς οέο;
Τίτλος: Απ: VIKINGS!!!! HELP! (όχι μόνο οι Βρετανοί μοναχοί αλλά και εγώ)
Αποστολή από: DIM57 στις Μαΐου 23, 2009, 09:55:32 μμ
Οχι παπας   Παστωρ please

Re stamati in english αφου το λεει "οι βρετανοι και εγω" αρα?
Τίτλος: Απ: VIKINGS!!!! HELP! (όχι μόνο οι Βρετανοί μοναχοί αλλά και εγώ)
Αποστολή από: c.nemo στις Μαΐου 23, 2009, 10:11:19 μμ
Οk then.....edo pastor ekei pastor pou einei o pastor ouaououou?
Τίτλος: Απ: VIKINGS!!!! HELP! (όχι μόνο οι Βρετανοί μοναχοί αλλά και εγώ)
Αποστολή από: DIM57 στις Μαΐου 23, 2009, 10:17:30 μμ
yea in front is the igoymenos after the proigoymenos

Θεοφιλε λιγη αμμος χρειαζεται μην αδειασεις την παραλια :mrgreen:
Τίτλος: Απ: VIKINGS!!!! HELP! (όχι μόνο οι Βρετανοί μοναχοί αλλά και εγώ)
Αποστολή από: c.nemo στις Μαΐου 23, 2009, 10:25:37 μμ
Ναι γιάυτό δεν είναι online κανονίζει τη μεταφορά του φορτηγού από την παραλία.......
Τίτλος: Απ: VIKINGS!!!! HELP! (όχι μόνο οι Βρετανοί μοναχοί αλλά και εγώ)
Αποστολή από: salonikios στις Μαΐου 24, 2009, 01:48:14 πμ
Εδώ παππάς εκεί παππάς που είναι ο παππάς οέο;

Οχι παπας   Παστωρ please

Re stamati in english αφου το λεει "οι βρετανοι και εγω" αρα?

yea in front is the igoymenos after the proigoymenos

Θεοφιλε λιγη αμμος χρειαζεται μην αδειασεις την παραλια :mrgreen:

Ναι γιάυτό δεν είναι online κανονίζει τη μεταφορά του φορτηγού από την παραλία.......

Μήπως έχετε ξεφύγει;  :roll: :roll: μου φαίνεται θα κάνω κανα Ρωμαίο λεγεωνάριο καλύτερα....βγήκα έξω και κολάστηκα  ::evil4:: ::evil4:: ::077devil:: όλες οι Σαλονικιές τά έχουν πετάξει έξω  :shock: μου φαίνεται θα αγοράσω καμιά γυναικεία φιγούρα σαν τον Raw Shooter  :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: VIKINGS!!!! HELP! (όχι μόνο οι Βρετανοί μοναχοί αλλά και εγώ)
Αποστολή από: DIM57 στις Μαΐου 24, 2009, 03:36:56 πμ
Τυχερακια αμαρτωλε ::glossa::
Τίτλος: Απ: VIKINGS!!!! HELP! (όχι μόνο οι Βρετανοί μοναχοί αλλά και εγώ)
Αποστολή από: c.nemo στις Μαΐου 24, 2009, 10:03:03 πμ
Καλημέρα Θεόφιλε .....εντάξει γέμισες μπαταρίες πιάσε και το πινέλο τώρα......και να είσαι πιό λιτός στις περιγραφές
σου γιατί κάποιοι έχουν και οικογένεια.....τι θέλεις να έρθουμε όλοι πάνω; ::haushalt_001:: ::angel_evil::
Τίτλος: Απ: VIKINGS!!!! HELP! (όχι μόνο οι Βρετανοί μοναχοί αλλά και εγώ)
Αποστολή από: salonikios στις Μαΐου 24, 2009, 04:46:13 μμ
Μάγκες σήμερα ασχολήθηκα με το νερό!.......όχι όμως του μοντελισμού αλλά το 1ο μπάνιο στην θάλασσα της Χαλκιδικής! ::danseuse:: ::danseuse:: ::danseuse:: ::hlioskaytos:: ::hlioskaytos:: ::hlioskaytos:: ::hlioskaytos:: ::hlioskaytos:: ::hlioskaytos:: ::hlioskaytos:: ::hlioskaytos:: ::hlioskaytos:: 
 ::glossa:: ::glossa:: ::glossa:: ::glossa:: ::glossa:: ::glossa:: ::glossa:: ::glossa:: ::glossa:: ::glossa:: ::glossa:: ::glossa:: ::glossa:: ::glossa:: ::glossa:: ::glossa:: ::glossa:: ::glossa:: ::glossa:: ::glossa:: ::glossa:: ::glossa::
Τίτλος: Απ: VIKINGS!!!! HELP! (όχι μόνο οι Βρετανοί μοναχοί αλλά και εγώ)
Αποστολή από: DIM57 στις Μαΐου 24, 2009, 08:03:36 μμ
βρε πως μαυρισεεεεεε..................... ::glossa::
Τίτλος: Απ: VIKINGS!!!! HELP! (όχι μόνο οι Βρετανοί μοναχοί αλλά και εγώ)
Αποστολή από: c.nemo στις Μαΐου 24, 2009, 08:26:18 μμ
O Viking να δόυμε πότε θα μαυρίσει που είναι ακόμα ασημί.....
Τίτλος: Απ: VIKINGS!!!! HELP! (όχι μόνο οι Βρετανοί μοναχοί αλλά και εγώ)
Αποστολή από: DIM57 στις Μαΐου 24, 2009, 08:29:55 μμ
το τερπνον μετα του ωφελιμου μελετουσε την ακτη πηρε αμμο και εκανε και 2 λουτραααα να :evil: