Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Φιγούρες => Μήνυμα ξεκίνησε από: salonikios στις Μαΐου 20, 2009, 01:40:54 μμ
-
Μετά την φιγούρα του Ινδιάνου (σχετικά καλή βαθμολογία πήρα απο ξένους φιγουράδες) τώρα θέλω να κάνω μια σκηνή με Βίκινγκ που μάχεται δίπλα στο νερό ::bat::(ποταμάκι, λιμνούλα) δέν ξέρω! για τη συγκεκριμένη φιγούρα θέλω την βοήθεια όσων γνωρίζουν απο διοράματα και βάσεις φιγουρών γιατί απο κατασκευαστικά είμαι άσχετος! ::Help2:: ::helpsos::
Η πολύ καλή φιγούρα απο George St Cross, η βάση και ένα φελιζόλ
(http://img193.imageshack.us/my.php?image=1000643y.jpg)
το water και pumice της Vallejo
(http://img190.imageshack.us/my.php?image=1000644.jpg)
ακούω ιδέες....βασικά σκέφτομαι η μισή βάση με νερό και η άλλη μισή, η ακτή με τον Βίκινγκ (μήπως πρέπει να πάρω κάτι ακόμα);
-
Eρωτηση πρωτη τι ακτη θαλασσα με κυματα η λιμνη παγωμενη ?
ερωτηση δευτερη η βαση της φιγουρας ειναι κολλημενη? γιατι αν φευγει η βαση αλλαζουν τα πραγματα
γραψε γρηγορα γιατι εχουμε δουλειες με φουντες :mrgreen:
διαβασε και το πμ
-
Aσε τα ποταμακια τα σιγανα γιατι απαιτουν χωρο βαλε 2 ακτες το ποταμακι αναμεσα θα ειναι σαν μακαρονι :mrgreen:
αυτο το βαζακι το ασπρο τι ειναι?
-
Aσε τα ποταμακια τα σιγανα γιατι απαιτουν χωρο βαλε 2 ακτες το ποταμακι αναμεσα θα ειναι σαν μακαρονι :mrgreen:
αυτο το βαζακι το ασπρο τι ειναι?
Λευκη κρεμα (φαντασου nivea) η ποια οταν μεινει στον αερα στεγνωνει και γινεται διαφανής. Καλη για να φιαχνεις "αγρια νερα ", κυματα, κλπ...
Οσο για σενα Σαλονικιε, περιμενουμε!
-
με σανίδι κατάρτι και πανί (δηλαδή στο πλοίο τους) όπως λές Δημήτρη είναι εντυπωσιακό -αλλά δέν ξέρω απο αυτά- πάντως νομίζω ότι η φιγούρα δέν κάνει, γιατί είναι μαχόμενη.
Eρωτηση πρωτη τι ακτη θαλασσα με κυματα η λιμνη παγωμενη ?
ερωτηση δευτερη η βαση της φιγουρας ειναι κολλημενη? γιατι αν φευγει η βαση αλλαζουν τα πραγματα
γραψε γρηγορα γιατι εχουμε δουλειες με φουντες :mrgreen:
διαβασε και το πμ
η λίμνη την φαντάζομαι χωρίς αναταράξεις, παγωμένη πώς γίνεται; πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω το νερό;
Aσε τα ποταμακια τα σιγανα γιατι απαιτουν χωρο βαλε 2 ακτες το ποταμακι αναμεσα θα ειναι σαν μακαρονι :mrgreen:
αυτο το βαζακι το ασπρο τι ειναι?
Λευκη κρεμα (φαντασου nivea) η ποια οταν μεινει στον αερα στεγνωνει και γινεται διαφανής. Καλη για να φιαχνεις "αγρια νερα ", κυματα, κλπ...
Οσο για σενα Σαλονικιε, περιμενουμε!
Δέν ξέρω άν είναι για τα κύματα, είναι κρέμα μου την έδωσε ένας φιγουράς για λάσπη άν κατάλαβα καλά ::dontknow::
-
θεόφιλε καλή αρχή αλλά η συγκεκριμένη φιγούρα θέλει πολυ προσοχή στη βάση..........
Και εξηγούμε ......αν κάνεις όλα αυτά παραλίες ή ποτάμια με βότσαλα και κύμματα...τότε......θα αρχίσει η βαση
να μειώνει τη φιγούρα......και αυτή να ψάχνει το γονατιστό μοναχό που παρακαλάει για τη ζωή του......η στάση
της φιγούρας ΄θέλει κατι λιτό......φίλε τη γνώμη μου λέω......
-
φίλε Σταμάτη κάνω κάτι λιτό μου λέτε θέλει βάση, πάω να κάνω κάτι πιο πολύπλοκο μου λέτε να γίνει λιτό...όπως πάει θα σας τους στείλω μου φαίνεται ::bat:: ::bat:: ::bat:: ::bat::
Για τη βάση απλά σκέφτομαι να είναι ο Βίκινγκ στην άκρη της βάσης δίπλα στην ακτή και να μάχεται με κάποιον που δέν φαίνεται (δέν μπορώ να το σχεδιάσω κιόλας :twisted:)
Πές μου για το νερό μιάς και είσαι ειδικός :wink:
-
Φίλε sorry δεν ήθελα να σου δημιουργήσω πρόβλημα ......αλλά δυστυχώς στις φιγούρες εκτός από το βάψιμο που
είναι το ένα το άλλο είναι το στήσιμο.......αυτά τα δυο έχεις να παίξεις .......Τώρα αυτά τα νερά δεν τα γνωρίζω,δεν τα έχω χρησιμοποιήση ποτέ......
Η φιγούρα έχει αυτή τη μικρή βάση που πατάει;
-
ναι η βάση του Βίκινγκ είναι κολλημένη.....βρήκα και ένα post παλιό απο μία φοβερή φιγούρα εδώ στο MC......http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,9108.0/highlight,saxon+warrior.html
κάτι τέτοιο θέλω να κάνω απλά να είναι δίπλα η φιγούρα στο νερό όχι απο πάνω και παγωμένο
-
Εντάξει φίλε κατάλαβα .......υπέροχη παρουσίαση ......αλλά τον ευνοεί και η στάση.....
Ισως αν έκανες το 1/3 της βάσης με νερό και βότσαλα ...δεν ξέρω είναι και αυτή η
πολεμική στάση που τραβάει την προσοχή.........
-
και ψαρια μπορεις να βαλεις αν μπορεις να φτιαξεις το νερο ετσι
μαλλον το δικο σου δεν κανει γι αυτη την δουλεια, χρειαζεται ρητινες μαλλον
-
::thanks_smilie:: guys θα κάνω ένα πείραμα και θα δώ πώς θα βγεί ::salut::
-
........ για αυτό δεν έγινα ... φιγουράς ::glossa:: Πολύ άγχος βρε παιδί μου !! :mrgreen:
Καλή επιτυχία σε ότι και άν επιλέξεις ::icon_thumright::
-
........ για αυτό δεν έγινα ... φιγουράς ::glossa:: Πολύ άγχος βρε παιδί μου !! :mrgreen:
Καλή επιτυχία σε ότι και άν επιλέξεις ::icon_thumright::
Γιαυτό πήρες τον στραβό τον δρόμο.Ας πρόσεχες! ::glossa:: ::glossa:: , Σε ευχαριστώ Νικόλα
-
κανε Θεοφιλε μια περιγραφη της καταστασης φανταζομαι να αρχισες απο τη βαση ::salut::
-
Εμ δεν είσαι Θεσσαλονίκη, να μου έκανες κανένα ::Help2:: μάθημα ::cry2::
Δέν μπορώ να αρχίσω κατευθείαν (δέν θέλω να αχρηστεύσω τη βάση), πρέπει να κάνω πειράματα πρώτα :? :? - καλά έπινα τις ::kerasma:: μου έξω τί γύρισα σπίτι...
-
ʼσε τα μαθήματα, άσε και τις μπύρες, τις παραλίες, τους καφέδες και στρώσου στη δουλειά .... ::mastigoma:: ... τεμπέλη !! ::punch:: :mrgreen:
Δε μου λες ;;; ... τα πειράματα θα τα κάνεις αφού έχεις πιεί τις μπύρες :?: :roll:
-
ʼσε τα μαθήματα, άσε και τις μπύρες, τις παραλίες, τους καφέδες και στρώσου στη δουλειά .... ::mastigoma:: ... τεμπέλη !! ::punch:: :mrgreen:
τεμπέλης εγώ ρε ::tanzen_009:: πειρατή; βέβαια με αυτά που είδα έξω ::eusa_whistle:: ::danseuse:: ::danseuse:: που μυαλό να αρχίσεις ::violent1::....
Δε μου λες ;;; ... τα πειράματα θα τα κάνεις αφού έχεις πιεί τις μπύρες :?: :roll:
καλή ιδέα ::Alcooli5:: ::Alcooli5:: ::Alcooli5:: ::Alcooli5:: ::Alcooli5:: ::Alcooli5:: ::Alcooli5::
-
βέβαια με αυτά που είδα έξω ::eusa_whistle:: ::danseuse:: ::danseuse:: που μυαλό να αρχίσεις ::violent1::....
..... εντάξει τότε .... ξεκίνα να φτιάχνεις , scratch, αυτά που είδες !!! ::eusa_whistle:: ::eusa_dance::
-
Καλε μου φιλε τα πραγματα ειναι απλα αλλα κανε μια αρχη και σιγα σιγα προχωρας :mrgreen:
στην επομενη βαση θα κανεις παπαδες ναεισαι σιγουρος
-
βέβαια με αυτά που είδα έξω ::eusa_whistle:: ::danseuse:: ::danseuse:: που μυαλό να αρχίσεις ::violent1::....
..... εντάξει τότε .... ξεκίνα να φτιάχνεις , scratch, αυτά που είδες !!! ::eusa_whistle:: ::eusa_dance::
Α! κατάλαβα όταν δηλαδή μου λένε τα'κανες μ............ είναι πολύ καλό αυτό!!!ΟΚ
:roll: :roll:
-
Ειδα κατι βρετανους μοναχους να τρεχουν ξερεις τιποτα?
-
Εγω δε φταιώ σε τίποτα εκείνος ο salonikios το κάνε...........
-
Ειδα κατι βρετανους μοναχους να τρεχουν ξερεις τιποτα?
Εγω δε φταιώ σε τίποτα εκείνος ο salonikios το κάνε...........
Έχετε όρεξη βλέπω ::bat:: ::pop:: ::bat::
-
.
Ειδα κατι βρετανους μοναχους να τρεχουν ξερεις τιποτα?
Εγω δε φταιώ σε τίποτα εκείνος ο salonikios το κάνε...........
Έχετε όρεξη βλέπω ::bat:: ::pop:: ::bat::
Πάντα φίλε........
-
Εδώ παππάς εκεί παππάς που είναι ο παππάς οέο;
-
Οχι παπας Παστωρ please
Re stamati in english αφου το λεει "οι βρετανοι και εγω" αρα?
-
Οk then.....edo pastor ekei pastor pou einei o pastor ouaououou?
-
yea in front is the igoymenos after the proigoymenos
Θεοφιλε λιγη αμμος χρειαζεται μην αδειασεις την παραλια :mrgreen:
-
Ναι γιάυτό δεν είναι online κανονίζει τη μεταφορά του φορτηγού από την παραλία.......
-
Εδώ παππάς εκεί παππάς που είναι ο παππάς οέο;
Οχι παπας Παστωρ please
Re stamati in english αφου το λεει "οι βρετανοι και εγω" αρα?
yea in front is the igoymenos after the proigoymenos
Θεοφιλε λιγη αμμος χρειαζεται μην αδειασεις την παραλια :mrgreen:
Ναι γιάυτό δεν είναι online κανονίζει τη μεταφορά του φορτηγού από την παραλία.......
Μήπως έχετε ξεφύγει; :roll: :roll: μου φαίνεται θα κάνω κανα Ρωμαίο λεγεωνάριο καλύτερα....βγήκα έξω και κολάστηκα ::evil4:: ::evil4:: ::077devil:: όλες οι Σαλονικιές τά έχουν πετάξει έξω :shock: μου φαίνεται θα αγοράσω καμιά γυναικεία φιγούρα σαν τον Raw Shooter :mrgreen: :mrgreen:
-
Τυχερακια αμαρτωλε ::glossa::
-
Καλημέρα Θεόφιλε .....εντάξει γέμισες μπαταρίες πιάσε και το πινέλο τώρα......και να είσαι πιό λιτός στις περιγραφές
σου γιατί κάποιοι έχουν και οικογένεια.....τι θέλεις να έρθουμε όλοι πάνω; ::haushalt_001:: ::angel_evil::
-
Μάγκες σήμερα ασχολήθηκα με το νερό!.......όχι όμως του μοντελισμού αλλά το 1ο μπάνιο στην θάλασσα της Χαλκιδικής! ::danseuse:: ::danseuse:: ::danseuse:: ::hlioskaytos:: ::hlioskaytos:: ::hlioskaytos:: ::hlioskaytos:: ::hlioskaytos:: ::hlioskaytos:: ::hlioskaytos:: ::hlioskaytos:: ::hlioskaytos::
::glossa:: ::glossa:: ::glossa:: ::glossa:: ::glossa:: ::glossa:: ::glossa:: ::glossa:: ::glossa:: ::glossa:: ::glossa:: ::glossa:: ::glossa:: ::glossa:: ::glossa:: ::glossa:: ::glossa:: ::glossa:: ::glossa:: ::glossa:: ::glossa:: ::glossa::
-
βρε πως μαυρισεεεεεε..................... ::glossa::
-
O Viking να δόυμε πότε θα μαυρίσει που είναι ακόμα ασημί.....
-
το τερπνον μετα του ωφελιμου μελετουσε την ακτη πηρε αμμο και εκανε και 2 λουτραααα να :evil: