Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Διοράματα => Dio: Υπό κατασκευή => Μήνυμα ξεκίνησε από: DIM57 στις Απριλίου 11, 2009, 10:16:19 μμ
-
Ενα τραγουδι πριν αρχισει το δικο της η katyusha (alan hobbies 1/35) κουζινα maquete
[IMGt]http://i657.photobucket.com/albums/uu297/smalcastle/12.jpg[/imgt] [IMGt]http://i657.photobucket.com/albums/uu297/smalcastle/094.jpg[/imgt]
[IMGt]http://i657.photobucket.com/albums/uu297/smalcastle/95.jpg[/imgt] [IMGt]http://i657.photobucket.com/albums/uu297/smalcastle/98.jpg[/imgt]
-
πολύ καλή δουλειά ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: , μου αρέσει ιδιαίτερα η ζεστασιά που αποπνέει (πως τα γράφω ο άτιμος) ::keep_mod::
-
Θα συμφωνήσω με τον προλαλήσαντα ... συγγραφέα :mrgreen:
Μου αρέσει ιδιαίτερα η θαμπάδα στο τζάμι ::eusa_clap::
-
Ωραίες δουλειές φίλε.. Μπράβο ::icon_thumright::
-
παρα πολυ καλο διοραμα !!!!!!!!!εισαι τρομερος τελικα ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
-
ʼλλο ένα διόραμα που χαίρεσαι να το βλέπεις! ::icon_thumright:: ::eusa_clap:: ::salut::
-
ευχαριστω παιδια τωρα αρχιζουν τα δυσκολα που πρεπει να τα τοποθετησουμε και καπου εχω πολλα μαζεμενα και θα πω σαν τον Αρχιμηδη ::sofos11::"δωσε μου που να σταθω..."
για να φτιαξω κανενα ακομη.
Εχω απο παλια σε ιδιοκατασκευασμενες βιτρινουλες καμια εικοσαρια ακομη και επηξα.... ::eusa_wall::