Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Διοράματα => Dio: Υπό κατασκευή => Μήνυμα ξεκίνησε από: DIM57 στις Απριλίου 11, 2009, 10:16:19 μμ

Τίτλος: Катюша песня
Αποστολή από: DIM57 στις Απριλίου 11, 2009, 10:16:19 μμ
Ενα τραγουδι πριν αρχισει το δικο της η katyusha (alan hobbies 1/35) κουζινα maquete



[IMGt]http://i657.photobucket.com/albums/uu297/smalcastle/12.jpg[/imgt] [IMGt]http://i657.photobucket.com/albums/uu297/smalcastle/094.jpg[/imgt]


[IMGt]http://i657.photobucket.com/albums/uu297/smalcastle/95.jpg[/imgt] [IMGt]http://i657.photobucket.com/albums/uu297/smalcastle/98.jpg[/imgt]
Τίτλος: Απ: Катюша песня
Αποστολή από: salonikios στις Απριλίου 12, 2009, 12:02:31 πμ
πολύ καλή δουλειά  ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: , μου αρέσει ιδιαίτερα η ζεστασιά που αποπνέει (πως τα γράφω ο άτιμος)  ::keep_mod::
Τίτλος: Απ: Катюша песня
Αποστολή από: Ni_Kos στις Απριλίου 12, 2009, 12:09:08 πμ
Θα συμφωνήσω με τον προλαλήσαντα ... συγγραφέα  :mrgreen:

Μου αρέσει ιδιαίτερα η θαμπάδα στο τζάμι  ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: Катюша песня
Αποστολή από: Greg Filos στις Απριλίου 12, 2009, 01:48:06 πμ
Ωραίες δουλειές φίλε.. Μπράβο  ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: Катюша песня
Αποστολή από: sluff στις Απριλίου 12, 2009, 10:02:02 πμ
παρα πολυ καλο διοραμα !!!!!!!!!εισαι τρομερος τελικα ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: Катюша песня
Αποστολή από: GreekFeta στις Απριλίου 12, 2009, 10:10:25 πμ
ʼλλο ένα διόραμα που χαίρεσαι να το βλέπεις!  ::icon_thumright:: ::eusa_clap:: ::salut::
Τίτλος: Απ: Катюша песня
Αποστολή από: DIM57 στις Απριλίου 12, 2009, 12:28:00 μμ
ευχαριστω παιδια τωρα αρχιζουν τα δυσκολα που πρεπει να τα τοποθετησουμε και καπου εχω πολλα μαζεμενα και θα πω σαν τον Αρχιμηδη  ::sofos11::"δωσε μου που να σταθω..."
για να φτιαξω κανενα ακομη.
Εχω απο παλια σε ιδιοκατασκευασμενες βιτρινουλες καμια εικοσαρια ακομη και επηξα....  ::eusa_wall::