Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Ελικοφόρα Αεροσκάφη => Prop: Υπό κατασκευή => Μήνυμα ξεκίνησε από: CROW στις Μαρτίου 26, 2009, 12:36:38 πμ

Τίτλος: P-47D Revell 1/72
Αποστολή από: CROW στις Μαρτίου 26, 2009, 12:36:38 πμ
Μετα απο αρκετο καιρο αποφασισα να φτιαξω και κατι με ελικα. :) Το μοντελο ειναι το γνωστο και αρκετα καλο της Revell και η κατασκευη εγινε απο το κουτι μια και ο σκοπος μου ηταν να δοκιμασω για δευτερη φορα την τυχη μου με τα Alclad αλλα και τις χαλκομανιες της Lifelike.Aλωστε περιμενει την σειρα του το 48αρι της Tamiya και ειπα τις δοκιμες να τις κανω σε κατι πιο μικρο και πολυ πιο φτηνο. :mrgreen: Φωτο απο την κατασκευη δεν εχει μια και οπως σας ειπα ειναι οοb. Oταν ηρθε η ωρα του βαψιματος το μοντελο περαστικε με το gloss black base της ιδιας της Alclad.Eδω θα πρεπει να πω οτι η πρωτη προσπαθεια με τα Alclad εγινε με ακρυλικο gloss black της Tamiya και διστυχος απετυχε μια και το μαυρο εκανε ραγισματα οταν ψεκασα απο πανω το Alclad.Ποτε δεν καταλαβα γιατι οι εγγλεζαρες προτεινουν ακρυλικο για υποστρωμα οταν το δικο τους ειναι νιτρου. :evil: Αφου λοιπον το μαυρο στεγνωσε για 48 ωρες ψεκαστικε ολο το αεροσκαφος εκτος απο το καλυμα του κινητηρα με το aluminium της Αlclad.Στη συνεχεια μασκαριστικαν μερικα πανελ και βαφτικαν με Duraluminium και Dark Aluminium.Τωρα γιατι δεν ξεχωριζει τιποτα στο τελος δεν ξερω,κριμα το μασκαρισμα που εριξα. :? Εδω θα πρεπει να πω κατι σε αυτους που με κραζουν οτι φτιαχνω μονο επετειακα. Οχι κυριοι,αυτο ηταν ενα μαχιμο αεροσκαφος.Παρτε και μια φωτο απο το 1945 για αποδειξη. ::glossa::



Ειδατε,δεν ειναι επετιακο...

Συνεχεια βαψιματος με την ουρα και το cowling που αφου ασταρωθηκαν μα λευκο gloss Τamiya βαφτικαν με πορτοκαλι,κιτρινο και κοκκινο της Gunze συμφωνα με τις οδηγειες της Lifelike.







Kαι καπου εδω αρχιζει τα καλα. Οι χαλκομανιες της Lifelike.Aψογη εκτυπωση και συμπεριφορα αλλα δυστηχως ειναι σχεδιασμενες για το κιτ της Tamiya και οχι για το Revell. Aυτο σημαινει οτι αφηνουν καποια μικρα κενα σε ορισμενα σημεια και περισευουν σε καποια αλλα.Με μερικα κοψιματακια με τον κοφτη και μικρες διορθωσεις με ψιλο πινελο το αποτελεσμα ειναι αυτο...







Αυτα λοιπον πρως το παρον... ::salut::
Τίτλος: Απ: P-47D Revell 1/72
Αποστολή από: Viper στις Μαρτίου 26, 2009, 12:48:12 πμ
Μητσο υπεροχο φαινετε  :o ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::

περιμενουμε να το δουμε συντομα ολοκληρωμένο ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: P-47D Revell 1/72
Αποστολή από: Ορεστης στις Μαρτίου 26, 2009, 12:52:03 πμ
Πολύ όμορφο, και σαν κατασκευή και σαν παραλλαγή, θέμα ::eusa_clap:: ::eusa_clap::

Καλή συνέχεια και στο 48άρι που θα είναι και πιο χορταστικό.Μπράβο φίλε.!!!
Τίτλος: Απ: P-47D Revell 1/72
Αποστολή από: mmaker στις Μαρτίου 26, 2009, 12:55:02 πμ
Μήτσε είναι κουκλί!!! ::eusa_clap::
Και είναι καλό το κιτ,και έκανες φοβερή δουλειά στο βάψιμο,αλλά και τα σήματα είναι φανταστικά!
Τίτλος: Απ: P-47D Revell 1/72
Αποστολή από: gkontog στις Μαρτίου 26, 2009, 09:43:28 πμ
Και πάλι άψογος! Και μπορεί να μην είναι επετειακό αλλά τα σήματα είναι όντως ζόρικα... Συγχαρητήρια!
Τίτλος: Απ: P-47D Revell 1/72
Αποστολή από: Παναγιώτης Μαυροειδής στις Μαρτίου 26, 2009, 10:00:22 πμ
Φοβερός Μήτσο!!! ::icon_thumright::

 ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::

Αναμένουμε την τελική εικόνα... :wink:
Τίτλος: Απ: P-47D Revell 1/72
Αποστολή από: leopard στις Μαρτίου 26, 2009, 10:01:50 πμ
Μήτσο έχεις γίνει ο άρχοντας των πολύχρωμων αεροσκαφών με πολλές και όμορφες χαλκομανίες.
 ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Αναμένουμε το τελικό αποτέλεσμα.
 ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: P-47D Revell 1/72
Αποστολή από: Jet72 στις Μαρτίου 26, 2009, 10:03:44 πμ
Όπως κάθε δουλειά σου που έχω δει ως τώρα...
...και αυτή μαγνητίζει το βλέμμα!   Πανέμορφο φαίνεται!

Τίτλος: Απ: P-47D Revell 1/72
Αποστολή από: Παναγιώτης Μαυροειδής στις Μαρτίου 26, 2009, 10:04:46 πμ
                                               ...με πολλές και όμορφες χαλκομανίες.

Και ΜΕΓΑΛΕΣ  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: P-47D Revell 1/72
Αποστολή από: dsamba στις Μαρτίου 26, 2009, 10:28:44 πμ
Μητσάρα, συγχαρητήρια.

Αψογη δουλειά, είσαι ΜΕΓΑΣ  ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: P-47D Revell 1/72
Αποστολή από: ALEX_SSGTi στις Μαρτίου 26, 2009, 10:48:19 πμ
Σωραίοςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς!
Τίτλος: Απ: P-47D Revell 1/72
Αποστολή από: CROW στις Μαρτίου 26, 2009, 11:30:32 πμ
 ::thanx:: παιδες.
Τίτλος: Απ: P-47D Revell 1/72
Αποστολή από: nick2 στις Μαρτίου 26, 2009, 11:38:30 πμ
     Ωραία η δουλειά που έχεις κάνει Μήτσε. ::icon_thumright::

     Πως όμως δικαιολογείς το μονόχρωμο μεταλλικό αποτέλεσμα,όταν γράφεις πως έχεις ψεκάσει τρία διαφορετικά χρώματα.Τελικά αυτά τα aclad χρειάζονται ειδική μεταχείρηση γιά να δείξουν σωστά ή πολύ κακό γιά το τίποτα ? :roll:

     
Τίτλος: Απ: P-47D Revell 1/72
Αποστολή από: CROW στις Μαρτίου 26, 2009, 11:48:44 πμ
To προβλημα Νικο ειναι οτι αν και οι αποχρωσεις εχουν αρκετη τονικη διαφορα στο μπουκαλι οταν ψεκαστουν δειχνουν σχεδον το ιδιο.Την επομενη φορα θα διαλεξω καποιες με μεγαλυτερη αντιθεση.Η γνωμη μου παντως ειναι οτι αν καποιος θελει να βαψει γρηγορα,ευκολα και ακινδυνα μεταλικο φινιρισμα μπορει να το κανει εξισου καλα με τα ακρυλικα της Citadel και να μην μπλεξει με τα Alcad. Εξαιρεση ειναι μονο το Polished Aluminium και το Chrome της Alclad που αν καταφερει κανεις να τα ψεκασει με τον σωστο τροπο απλα δεν παιζονται.Το βαψιμο στο P-47 ομως βγαινει ανετα με τα Citadel. :wink: Eβαλα Alclad μονο και μονο γιατι εχω αρκετα και κατι επρεπε να τα κανω. :mrgreen:
Τίτλος: Απ: P-47D Revell 1/72
Αποστολή από: jim-eta στις Μαρτίου 26, 2009, 02:33:21 μμ
Πανέμορφο Μητσάρα.
 ::icon_thumright:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: P-47D Revell 1/72
Αποστολή από: ΕΥΓΕΝΙΟΣ στις Μαρτίου 26, 2009, 04:17:05 μμ

Μπράβο Μήτσε, άλλη μια κούκλα στη συλλογή σου, άψογος  ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::

Χαίρομαι αφάνταστα που έπιασε τόπο  ::icon_thumright::

Εδω θα πρεπει να πω κατι σε αυτους που με κραζουν οτι φτιαχνω μονο επετειακα. Οχι κυριοι,αυτο ηταν ενα μαχιμο αεροσκαφος.Παρτε και μια φωτο απο το 1945 για αποδειξη. ::glossa::
Spoiler (hover to show)


Τίτλος: Απ: P-47D Revell 1/72
Αποστολή από: Lman στις Μαρτίου 26, 2009, 06:37:59 μμ
μπράβο Μήτσε για ένα ακόμα εντυπωσιακό μοντελάκι   

::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: P-47D Revell 1/72
Αποστολή από: Moufas στις Μαρτίου 26, 2009, 10:15:55 μμ
Chillικο
Τίτλος: Απ: P-47D Revell 1/72
Αποστολή από: ALEX_SSGTi στις Μαρτίου 26, 2009, 11:59:49 μμ
...
Spoiler (hover to show)


Spoiler (hover to show)
Τίτλος: Απ: P-47D Revell 1/72
Αποστολή από: Panos στις Μαΐου 30, 2009, 09:18:27 μμ
Crow με μπριζωσες και θα το φτιάξω κι εγώ! Πολύ καλή δουλειά πάντως  ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::

Παράθεση
Kαι καπου εδω αρχιζει τα καλα. Οι χαλκομανιες της Lifelike.Aψογη εκτυπωση και συμπεριφορα αλλα δυστηχως ειναι σχεδιασμενες για το κιτ της Tamiya και οχι για το Revell.
Μπορεί οι συγκεκριμένες χαλκομανίες να είναι για το κιτ της Tamiya,  αλλά το το κιτ της Tamiya για να γίνει το D-30 RA εκτός από το dorsal fin και κάτι ψιλά πρέπει να αλλαχτεί και το πάτωμα του cockpit... οπότε ορθά έπραξες και διάλεξες της Revell και απέκτησες ένα καινούργιο-σωστό κουκλί στη συλλογή σου!
 ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: P-47D Revell 1/72
Αποστολή από: nasos79 στις Μαΐου 30, 2009, 10:07:30 μμ
Ωπ, τι κουκλί είναι αυτό;;; :) Και είναι ένα απ' τα αγαπημένα μου α/φ, οπότε ακόμα ένα μπράβο. :)  ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: P-47D Revell 1/72
Αποστολή από: CROW στις Ιουνίου 16, 2009, 11:42:36 πμ
Mια και απο οτι εχω δει ο φιλος Πανος κανει καταπληκτικη δουλεια στο δικο του Tarheel Hal ειπα να το τσιγκλισω λιγο γιατι νομιζω οτι τεμπελιαζει τις τελευταιες μερες. ::glossa:: Τελειωσα λοιπον το δικο μου και σας το παρουσιαζω. :mrgreen:














Τίτλος: Απ: P-47D Revell 1/72
Αποστολή από: leopard στις Ιουνίου 16, 2009, 11:43:58 πμ
Ωραίο το αεροπλάνο σας κε Δημήτρη μας.
 ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: P-47D Revell 1/72
Αποστολή από: CROW στις Ιουνίου 16, 2009, 11:51:32 πμ
Ευχαριστω κυριε Φανη μας. :mrgreen:
Τίτλος: Απ: P-47D Revell 1/72
Αποστολή από: STARFIGHTER στις Ιουνίου 16, 2009, 11:54:21 πμ
.......μπραβο ρε μητσαρα...δινεις χρωμα στο site... ::icon_thumright:: ::icon_thumright:: ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: P-47D Revell 1/72
Αποστολή από: genious στις Ιουνίου 16, 2009, 12:25:08 μμ
Δημητρακη πολυ ωραιο το αεροπλανακι  ... ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: P-47D Revell 1/72
Αποστολή από: philio στις Ιουνίου 16, 2009, 12:37:24 μμ
Ωραιότατο  ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
και του κουτιού  ::glossa::
Τίτλος: Απ: P-47D Revell 1/72
Αποστολή από: CROW στις Ιουνίου 16, 2009, 12:48:15 μμ
Ωραιότατο  ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
και του κουτιού  ::glossa::
Φυσικα του κουτιου. Αμα ηθελα να φτιαξω μπιχλικο Thunderbolt αυτο θα διαλεγα? :mrgreen:
Τίτλος: Απ: P-47D Revell 1/72
Αποστολή από: Wildcat στις Ιουνίου 16, 2009, 01:33:42 μμ
Πολύ ωραίο Μήτσε! ::icon_thumright::
Το έχεις περάσει κανένα τελικό βερνίκι?
Τίτλος: Απ: P-47D Revell 1/72
Αποστολή από: Jet72 στις Ιουνίου 16, 2009, 01:46:15 μμ
Είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ωραίο! Και βέβαια η "γλυκιά" 72άρια θα το κάνει να φαίνεται ως αραβούργημα στο ράφι...
Τίτλος: Απ: P-47D Revell 1/72
Αποστολή από: Παναγιώτης Μαυροειδής στις Ιουνίου 16, 2009, 02:19:47 μμ
Δημήτρη προσπαθώ να θυμηθώ μοντέλο σου που να μη μετριούνται οι χαλκομανίες με το τετραγωνικό μέτρο και δε μπορώ... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ʼλλη μια φορά μας έστειλες ρε Μήτσο!!! :shock: :shock: :shock:

 ::salut::
Τίτλος: Απ: P-47D Revell 1/72
Αποστολή από: CROW στις Ιουνίου 16, 2009, 03:51:06 μμ
Πολύ ωραίο Μήτσε! ::icon_thumright::
Το έχεις περάσει κανένα τελικό βερνίκι?
Eχαριστω Νικο! Βερνικι δεν του περασα τελικα,ειναι ακριβως οπως βαφτηκε.
Τίτλος: Απ: P-47D Revell 1/72
Αποστολή από: CROW στις Ιουνίου 16, 2009, 03:52:20 μμ
Δημήτρη προσπαθώ να θυμηθώ μοντέλο σου που να μη μετριούνται οι χαλκομανίες με το τετραγωνικό μέτρο και δε μπορώ... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ʼλλη μια φορά μας έστειλες ρε Μήτσο!!! :shock: :shock: :shock:

 ::salut::
Εγω περιμενω να παρεις μπροστα και να μας στειλεις εσυ αλλα φως δεν βλεπω!Που ειναι το Tornado βρε? ::glossa::
Τίτλος: Απ: P-47D Revell 1/72
Αποστολή από: ALEX_SSGTi στις Ιουνίου 16, 2009, 05:21:14 μμ
Μπράβο ρε Μήτσαρα, πολύ ωραίο βγήκε!!!
Τίτλος: Απ: P-47D Revell 1/72
Αποστολή από: Nikos Tsitsos στις Ιουνίου 16, 2009, 05:39:41 μμ
 ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: P-47D Revell 1/72
Αποστολή από: nasos79 στις Ιουνίου 21, 2009, 10:31:19 μμ
 :shock:
Εξαιρετικό!!! Μπράβο Δημήτρη, πολύ μου αρέσει το αποτέλεσμα! Πολύ καλή δουλειά!!!  ::eusa_clap:: Πανέμορφο και οι χαλκομανίες ένα μοντέλο από μόνες τους!!! Φανταστικές! Πάλι μπράβο!
Τίτλος: Απ: P-47D Revell 1/72
Αποστολή από: Περικλής στις Ιουνίου 21, 2009, 10:51:12 μμ
Πολυ ομορφο Δημητρη!!!!

 ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: P-47D Revell 1/72
Αποστολή από: jim-eta στις Ιουνίου 24, 2009, 07:45:06 μμ
Κούκλα το έκανες πάλι ,σου το έχω ξαναπεί είσαι ο master στα επετειακά και δεν σε φτάνει κανένας Μητσάρα.
  ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: P-47D Revell 1/72
Αποστολή από: GIOMEF στις Ιουνίου 24, 2009, 11:05:18 μμ
 ::proskino:: ::proskino:: ::proskino:: ::proskino:: ::proskino::
Τίτλος: Απ: P-47D Revell 1/72
Αποστολή από: CROW στις Ιουνίου 25, 2009, 01:52:53 πμ
Ευχαριστω παιδια. Μητσαρα,αφου σου το εχω πει,μου αρεσουν τα πολυχρωμα,τι να κανω? :mrgreen:
Τίτλος: Απ: P-47D Revell 1/72
Αποστολή από: Heater στις Ιουνίου 25, 2009, 02:50:23 πμ
Αν και προπελα μητσε...ΚΟΥΚΛΑΡΑ!!!!!!!!!!!!!! ::eusa_clap:: ::icon_thumright:: ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: P-47D Revell 1/72
Αποστολή από: Δημητρης στις Ιουνίου 25, 2009, 08:31:48 πμ
 ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::

Απλά καταπληκτικό!!! Μπράβο

Spoiler (hover to show)
Τίτλος: Απ: P-47D Revell 1/72
Αποστολή από: Panos στις Ιουνίου 27, 2009, 11:19:57 μμ
 ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Μπράβο ρε "Δάσκαλε" φ α ν τ α σ τ ι κ ό βγήκε! Τελικά σ' αυτή την κλίμακα τα alclad είναι ότι καλύτερο!
Τίτλος: Απ: P-47D Revell 1/72
Αποστολή από: Jet72 στις Αυγούστου 08, 2011, 02:57:52 μμ
Αν κατάλαβα καλά, οι φωλιές είναι πράσινες σαν το κόκπιτ? Αλλού βλέπω να τις βάφουν κίτρινες (ok ζινκ τάδε γέλλοου κλπ)... Πώς μπορώ να ξέρω τι είναι το σωστό; Δυστυχώς η εποχή είναι των Α/Μ φωτογραφιών και ειδικά τα "κάτω" των αεροσκαφών δεν καλύπτονται. Οι περισσότερες πηγές είναι καθαρά μοντελιστικές.
Τίτλος: Απ: P-47D Revell 1/72
Αποστολή από: johnza στις Αυγούστου 08, 2011, 03:15:30 μμ
Δημήτρη πολυ ωραίο και στην σωστή κλίμακα!!!
Τίτλος: Απ: P-47D Revell 1/72
Αποστολή από: NIKOLARAS στις Αυγούστου 09, 2011, 09:26:18 πμ
με μια λεξη τελειο.....
Τίτλος: Απ: P-47D Revell 1/72
Αποστολή από: dive στις Αυγούστου 09, 2011, 11:09:48 πμ
μήτσε...όπως πάντα υπεροχη εργασία και πολύ καθαρή.
Μπραβο και ξανα μπραβο για το εκπληκτικο αποτελεσμα. :wink: ::salut::

ερωτηση......στα alclad δεν χρησιμοποιησες το primer το μαυρο που δινει η ιδια εταιρία ώστε να κάνεις τις διαφορες τονικότητας????
Σε ενα βιντεάκι μήτσε ειχα δει οτι χρησιμοποιουν αυτά για τονικότητες.
Τίτλος: Απ: P-47D Revell 1/72
Αποστολή από: Yankee στις Αυγούστου 09, 2011, 12:57:18 μμ
Αν κατάλαβα καλά, οι φωλιές είναι πράσινες σαν το κόκπιτ? Αλλού βλέπω να τις βάφουν κίτρινες (ok ζινκ τάδε γέλλοου κλπ)... Πώς μπορώ να ξέρω τι είναι το σωστό; Δυστυχώς η εποχή είναι των Α/Μ φωτογραφιών και ειδικά τα "κάτω" των αεροσκαφών δεν καλύπτονται. Οι περισσότερες πηγές είναι καθαρά μοντελιστικές.

Καλησπερά,

Απο την σχετικη βιβλιογραφια, οσα P-47 βγαιναν απο το εργοστασιο της Republic, ειχαν το πιλοτήριο βαμένο με dark dull green και τις λοιπές εσωτερικές επιφάνειες με yellow zinc chromate. Οσα βγαίναν απο το εργοστάσιο της Curtiss είχαν και το πιλοτήριο και τις εσωτερικές επιφάνειες βαμένες με interior green. Ελπίζω να βοήθησε η πληροφορία.
Τίτλος: Απ: P-47D Revell 1/72
Αποστολή από: Jet72 στις Αυγούστου 09, 2011, 01:28:06 μμ
Αν κατάλαβα καλά, οι φωλιές είναι πράσινες σαν το κόκπιτ? Αλλού βλέπω να τις βάφουν κίτρινες (ok ζινκ τάδε γέλλοου κλπ)... Πώς μπορώ να ξέρω τι είναι το σωστό; Δυστυχώς η εποχή είναι των Α/Μ φωτογραφιών και ειδικά τα "κάτω" των αεροσκαφών δεν καλύπτονται. Οι περισσότερες πηγές είναι καθαρά μοντελιστικές.

Καλησπερά,

Απο την σχετικη βιβλιογραφια, οσα P-47 βγαιναν απο το εργοστασιο της Republic, ειχαν το πιλοτήριο βαμένο με dark dull green και τις λοιπές εσωτερικές επιφάνειες με yellow zinc chromate. Οσα βγαίναν απο το εργοστάσιο της Curtiss είχαν και το πιλοτήριο και τις εσωτερικές επιφάνειες βαμένες με interior green. Ελπίζω να βοήθησε η πληροφορία.

Οκ. ʼρα (με την παραδοχή ότι και-καλά το s.n που μας ενδιαφέρει έχει βγει από την Curtiss) το int.green παντού είναι "σωστό".

Ευχαριστώ πολύ!
Τίτλος: Απ: P-47D Revell 1/72
Αποστολή από: s-mat στις Αυγούστου 09, 2011, 01:38:11 μμ
Ωραίος ο Μήτσος.Εύγε νέε μου  ::salut::
Τίτλος: Απ: P-47D Revell 1/72
Αποστολή από: ΚΟΥΡΣΑΡΟΣ78 στις Σεπτεμβρίου 20, 2011, 08:57:21 μμ
Δημήτρη καλά τι να πω......
Ίσως άψογο?????  ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: P-47D Revell 1/72
Αποστολή από: CROW στις Σεπτεμβρίου 20, 2011, 11:57:50 μμ
Ευχαριστω Δημητρη! ::salut::
Τίτλος: Απ: P-47D Revell 1/72
Αποστολή από: Blitz-X στις Σεπτεμβρίου 21, 2011, 12:36:07 πμ
Πως δε το 'χα δεί τούτο εδώ :?: :roll:
Μήτσο πολύ όμορφο το θηριάκι σου :!:

::salut:: ::salut:: ::salut::
ΜΦΧ
Τίτλος: Απ: P-47D Revell 1/72
Αποστολή από: labros87 στις Σεπτεμβρίου 21, 2011, 12:55:14 πμ
Πανεμορφο!!! ::salut::