Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΕΡΓΑΛΕΙΑ, ΥΛΙΚΑ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ => Σεμινάρια – Workshop - Demonstrations => Μήνυμα ξεκίνησε από: Major_Goose στις Μαρτίου 19, 2009, 10:12:49 πμ

Τίτλος: Σεμινάριο (επίδειξη) μοντελιστικών τεχνικών σκηνικού-παρουσίασης στο Real Models
Αποστολή από: Major_Goose στις Μαρτίου 19, 2009, 10:12:49 πμ
Παίδες καλημέρα .

Να σας ενημερώσω (για όσους δεν γνωρίζουν) και να σας θυμήσω (σε όσους γνωρίζουν) , ότι το Σάββατο 28 Μαρτίου 2009  12.00μ.μ.

στο Κατάστημα REAL MODELS του Κώστα Μαλλιάρα  (Θουκυδίδου 28, Αλιμος, τηλ.2109843560) θα πραγματοποιηθεί Σεμινάριο - Επίδειξη Μοντελιστικών Τεχνικών με Γενικό Θέμα την

παρουσίαση των μοντέλων μας (κυρίως φιγούρες) και την κατασκευή του πετυχημένου σκηνικού για αυτά.

Οι τεχνικές θα υλοποιηθούν  με βάση την παρουσίαση μιας ιστορικής μινιατούρας  (φιγούρας) αλλά έχουν γενική εφαρμογή και σε μεγαλύτερες επιφάνειες (Βινιέττες - Διοράματα), οπότε πιστεύω ότι η επίδειξή τους θα ωφελήσει τους παρευρισκόμενους ασχέτως μοντελιστικής τους εξειδίκευσης. 


Θεματολογία
 
1. Θεωρία και ιδέες για σχεδιασμό βάσης μινιατούρας - βινιέττας
2. Επιλογή κατάλληλης Ξύλινης Βάσης - Απαραίτητα Υλικά και Εργαλεία
3. Διαμόρφωση Εδάφους, προσαρμογή φιγούρας
4. Βλάστηση και άλλα στοιχεία
5. Αναπαράσταση νερού, με διαφορετικές τεχνικές

 
 
Παράλληλα ως προσφορά του REAL MODELS, στους παρευρισκόμενους φίλους θα γίνει κλήρωση,  μιας βαμμένης συλλεκτικής Ιστορικής μινιατούρας 54μμ, που απεικονίζει σταυροφόρο μετά απο μάχη  βαμμένης απο εμένα, έχει αποσπάσει πολλά μετάλλια σε διεθνείς και ελληνικούς διαγωνισμούς και  η οποία απεικονίζεται εδώ :




Στα τέλη Μαίου θα ακολουθήσει και άλλο σεμινάριο με διαφορετικές τεχνικές

Θα ταν καλά σε αυτή εδώ τη δημοσίευση να παραθέσετε απόψεις για τό τι θα θέλατε να δείτε σε μια τέτοια σειρά σεμιναρίων, και σε βάθος χρόνου  για την δημιουργία σκηνικών, ώστε και να λυθούν συγκεκριμένες απορίες αλλά και να ενσωματωθούν  στις παρουσιάσεις αυτές οι ιδέες σας .

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για το ενδιαφέρον σας και θα χαρώ να τα πούμε απο κοντά

Κώστας
Τίτλος: Απ: Σεμινάριο (επίδειξη) μοντελιστικών τεχνικών σκηνικού-παρουσίασης στο Real Models
Αποστολή από: dimgall στις Μαρτίου 19, 2009, 10:16:24 πμ
θα ερθουμε θα φασ καλα!!! και κανονισε να κερδισω την φιγουρα................
Τίτλος: Απ: Σεμινάριο (επίδειξη) μοντελιστικών τεχνικών σκηνικού-παρουσίασης στο Real Models
Αποστολή από: Major_Goose στις Μαρτίου 19, 2009, 10:24:09 πμ
Συν-αδελφέ μου Δημήτριε,  είσαι καλοδεχούμενος, να έρθεις να δεις  :shock:  να φας  ::gyros:: ::gathering::να πιεις,  ::trinken_002::τώρα για την φιγούρα  ::eusa_naughty::...ότι βγάλει η κληρωτίδα !!!! ::eusa_whistle:: ::eusa_whistle::

Α..και επειδή είσαι και μέγας μουσικός στο τέλος να μας  ::bioliicon:: ::music-smiley-010:: ::drumstel:: ::Laie_41:: ::moshi44x42:: ::danseuse:: ::danseuse:: παίξεις και μια μουσικούλα

Αντε με το καλό!!!

Τίτλος: Απ: Σεμινάριο (επίδειξη) μοντελιστικών τεχνικών σκηνικού-παρουσίασης στο Real Models
Αποστολή από: Kisifer στις Μαρτίου 19, 2009, 10:48:40 πμ
Αυτό πραγματικά είναι ένα σεμινάριο όλα τα λεφτά, όπου ο κάθε συνειδητοποιημένος μοντελιστής πρέπει να παρακολουθήσει. Παρόλο που είμαι Αλεξ/πολη θα προσπαθήσω να έρθω για να δω τον Δάσκαλο επί το έργο...Μπράβο και στο κατάστημα Real Models για την πρωτοβουλία και αναμένουμε περισσότερα στο μέλλον.
Τίτλος: Απ: Σεμινάριο (επίδειξη) μοντελιστικών τεχνικών σκηνικού-παρουσίασης στο Real Models
Αποστολή από: Major_Goose στις Μαρτίου 19, 2009, 11:03:07 πμ
Παράθεση
να δω τον Δάσκαλο επί το έργο
  Ρε μη λέτε τέτοια και  :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Αντε να τα πούμε απο κοντά να κάνουμε και κείνο το Partagas παρέα........
Τίτλος: Απ: Σεμινάριο (επίδειξη) μοντελιστικών τεχνικών σκηνικού-παρουσίασης στο Real Models
Αποστολή από: Περικλής στις Μαρτίου 19, 2009, 11:43:06 πμ
 ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Μπραβο παιδια!!!
Αμα γινεται κανενα βιντεακι και για εμας τους ξενιτεμενους!!!!  :oops:

 ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: Σεμινάριο (επίδειξη) μοντελιστικών τεχνικών σκηνικού-παρουσίασης στο Real Models
Αποστολή από: Major_Goose στις Μαρτίου 19, 2009, 11:45:02 πμ
Παράθεση
Αμα γινεται κανενα βιντεακι και για εμας τους ξενιτεμενους!!!

Όλο και κάτι θα γίνει και για σένα Πατριώτη
Τίτλος: Απ: Σεμινάριο (επίδειξη) μοντελιστικών τεχνικών σκηνικού-παρουσίασης στο Real Models
Αποστολή από: BLACK SHEEP στις Μαρτίου 19, 2009, 12:05:57 μμ
ΝΑΙ,ΝΑΙ!!! Βιντεάκι και γιά τους "απόμακρούς" πληηηηηηηηζ  ::eusa_pray::
Τίτλος: Απ: Σεμινάριο (επίδειξη) μοντελιστικών τεχνικών σκηνικού-παρουσίασης στο Real Models
Αποστολή από: salonikios στις Μαρτίου 19, 2009, 12:20:40 μμ
+1000
Τίτλος: Απ: Σεμινάριο (επίδειξη) μοντελιστικών τεχνικών σκηνικού-παρουσίασης στο Real Models
Αποστολή από: sirhogr στις Μαρτίου 19, 2009, 06:38:57 μμ
Count me in! ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: Σεμινάριο (επίδειξη) μοντελιστικών τεχνικών σκηνικού-παρουσίασης στο Real Models
Αποστολή από: salonikios στις Μαρτίου 19, 2009, 07:10:09 μμ
ΝΑΙ,ΝΑΙ!!! Βιντεάκι και γιά τους "απόμακρούς" πληηηηηηηηζ  ::eusa_pray::

+1000
Τίτλος: Απ: Σεμινάριο (επίδειξη) μοντελιστικών τεχνικών σκηνικού-παρουσίασης στο Real Models
Αποστολή από: Sirrius στις Μαρτίου 19, 2009, 08:32:03 μμ
Επιτέλους φίλε,

Ένα must see μοντελιστικό demo που δεν πρέπει να χάσει κανείς, ύστερα από .............. τα χρόνια της φαγούρας, είχες αρκετό καιρό να ξανακάνεις demo.
Πέρα από όλα αυτά που αναφέρεις και που είναι αρκετά σημαντικά και ενδιαφέροντα θα ήθελα να δω συγκεκριμένες τεχνικές για την απόδοση νερού, όχι μόνο από χρωματικής απόψεως (ποτάμι,ρυάκι, θάλασσα κλπ.) αλλά και από "φυσικής" π.χ. δημιουργία καταρράκτη, πίδακες νερού σε σχέση με όλο το σκηνικό κλπ. Επίσης, δημιουργία κλιμακωτών επιπέδων σε βάση π.χ. εδάφους, σκαλοπάτια κλπ. και τέλος......καμιά ιδέα για shadow boxes?

Όπως και να έχει, το αναμένω με αγωνία...

Νίκος
Τίτλος: Απ: Σεμινάριο (επίδειξη) μοντελιστικών τεχνικών σκηνικού-παρουσίασης στο Real Models
Αποστολή από: Major_Goose στις Μαρτίου 20, 2009, 07:24:26 πμ
Νικο ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια . Τα πιο advanced θέματα που αναφέρεις θα αποτελέσουν με βεβαιότητα  θέματα των επόμενων σεμιναρίων της σειράς . Για παράδειγμα οι καταρράκτες θα αποτελέσουν θέμα στο σεμινάριο του Μαίου . Όσον αφορά το  shadow box  επειδή έχει αρκετή δουλειά απο κατασκευαστικής αποψης , αλλά και θεωρίας των ηλεκτρολογικών εφαρμογών που χρειάζονται , θα πρέπει να αποτελέσει απο μονο του ενα θέμα σεμιναρίου στο μέλλον.

Ξεκινάμε και προχωράμε
Τίτλος: Απ: Σεμινάριο (επίδειξη) μοντελιστικών τεχνικών σκηνικού-παρουσίασης στο Real Models
Αποστολή από: Major_Goose στις Μαρτίου 20, 2009, 10:15:06 πμ
παίδες ..το ξέχασα και απολογούμαι .

Στους παρευρισκόμενους θα διανεμηθεί δωρεάν δισκάκι με 700 φωτογραφίες απο διάφορες δουλειές σε βάσεις όλων των ειδών ώστε να έχετε μαζεμένο υλικό αναφοράς. (και τελειωμένες δουλειές , αλλά και φωτό απο πρόοδο εργασιών)

Ελπίζω να σας φανεί χρήσιμο
Τίτλος: Απ: Σεμινάριο (επίδειξη) μοντελιστικών τεχνικών σκηνικού-παρουσίασης στο Real Models
Αποστολή από: Περικλής στις Μαρτίου 20, 2009, 02:29:42 μμ
 :cry:
αχ και να μπορουσα να ερθω........

 :cry:
 :cry:
Τίτλος: Απ: Σεμινάριο (επίδειξη) μοντελιστικών τεχνικών σκηνικού-παρουσίασης στο Real Mo
Αποστολή από: Θάνος_79 στις Μαρτίου 21, 2009, 02:07:30 πμ
Ευελπιστώ ότι θα μπορέσω να έρθω.

Αν δεν μας τα χαλάσει το ωράριο εργασίας...... :evil:

 ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: Σεμινάριο (επίδειξη) μοντελιστικών τεχνικών σκηνικού-παρουσίασης στο Real Models
Αποστολή από: GIOMEF στις Μαρτίου 22, 2009, 06:59:11 μμ
Πολλα μπραβο στον ιδιοκτητη του καταστηματος τον Κωστα Μαλλιαρα καθως και στο υπολοιπο team Νικο Πλανουδη και Στελιο Δεμιρα για το εργο που εχουν ξεκινησει εδω και καιρο σχετικα με τα σεμιναρια και οχι μονο. ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: Σεμινάριο (επίδειξη) μοντελιστικών τεχνικών σκηνικού-παρουσίασης στο Real Models
Αποστολή από: Getsa στις Μαρτίου 29, 2009, 10:09:55 πμ
Εδώ πήγε κανένας; Έχουμε ενημέρωση;
Τίτλος: Απ: Σεμινάριο (επίδειξη) μοντελιστικών τεχνικών σκηνικού-παρουσίασης στο Real Models
Αποστολή από: Major_Goose στις Μαρτίου 29, 2009, 03:55:06 μμ
Ηρθαν ,ήρθαν !!! Αναμένω να ακούσω εντυπωσεις αποτα παιδιά και προτάσεις
Τίτλος: Απ: Σεμινάριο (επίδειξη) μοντελιστικών τεχνικών σκηνικού-παρουσίασης στο Real Models
Αποστολή από: cretaman στις Μαρτίου 30, 2009, 12:20:57 πμ
Συγχαρητήρια και από την ομάδα του 4ου Γυμνασίου Ρεθύμνου.Μακαρι να μπορούσαμε να έρθουμε.Μήπως υπάρχει δυνατότητα αποστολής των βίντεο (dvd) ή έστω ανέβασμα στο youtube ώστε να μπορούν να τα δουν οι μαθητές στο εργαστήριο;Ευχαριστώ(Λαμπαθάκης Μιχαήλ-υπέυθυνος καθηγητής)