Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Αυτοκίνητα - Μηχανές - Φορτηγά => Auto: Υπό κατασκευή => Μήνυμα ξεκίνησε από: ramfighter στις Ιανουαρίου 08, 2009, 08:31:48 πμ

Τίτλος: Φορτηγά οχήματα σε 1/25 και 1/32 - Ενημέρωση αγοράς
Αποστολή από: ramfighter στις Ιανουαρίου 08, 2009, 08:31:48 πμ
Να ενημερώσω όσους ενδιαφέρονται για φορτηγά, οτι πέρα απο τις γνωστές επιλογές της Ιtaleri και της REVELL στις κλίμακες 1/24 - 1/25, οτι στην Αθήνα τουλάχιστον κυκλοφορουν κάποια έτοιμα μοντέλα που μπορούν να καλύψουν κενά που δεν προσφέρουν οι παραπανω εταιρίες.
 ::arrowred:: Στην 1/25 (ή 1/24 από κρίνοντας απο κάποιο που είδα απο κοντά) το γνωστό μοντελάδικο της Αργυρούπολης έφερε διαφορα φορτηγά με τρέιλερ επικαθήμενα ή συρόμενα της εταιρίας ΕΜΕΚ. Ιστοσελίδα www.emek.fi . H λεπτομέρεια τους δεν είναι συγκλονιστική, αλλά είναι πλαστικά μοντέλα, μπορουν να κοπουν τα τμηματα που μας ενδιαφέρουν και να συνδυαστούν κατόπιν με καμπίνες και σασι από Ιtaleri και της REVELL. Τα μοντέλα της ΕΜΕΚ αποδίδουν αρκετά καλά το πραγματικό, έχουν καλή τιμή και μπορουν να σταθουν απο μόνα τους με λίγο χάραγμα, washάκι, νέα φώτα και λάστιχα.
 ::arrowred:: Μια που έγραψα για λάστιχα, να ενημερώσω οτι το supermodel στην Καλλιθέα διαθέτει σε συσκευασίες των 10, δύο διαστάσεις λαστιχένιων ελαστικών για φορτηγά και ότι έχει σε πολύ καλές τιμές κάποιες από τις νταλίκες του.
 ::arrowred::Στην κλίμακα 1/32, ψάχνοντας για δώρα τώρα με τις γιορτές για πιτσιρικάδες, διαπίστωσα πολλά diecast φορτηγά της εταιρίας welly σε διάφορες διαμορφώσεις μεν, αλλά κατά ένα περίεργο τρόπο μόνο μοντελα εταιριών man και peterbuilt. Τιμές αλμυρούτσικες, διέφεραν από κατάστημα σε κατάστημα, αλλά εαν δεν μπορείτε να βρείτε απέξω τα παλια 32άρια φορτηγά της ΑΜΤ, δεν έχετε και πολλές εναλλακτικές επιλογές. Ιστοσελίδα http://www.wellydiecast.com/product_list.php?page=2&id=1&scale=1:32%20Scales
Όσοι πιστοί προσέλθετε.
Τίτλος: Απ: Φορτηγά οχήματα σε 1/25 και 1/32 - Ενημέρωση αγοράς
Αποστολή από: Lman στις Ιανουαρίου 08, 2009, 03:27:46 μμ
ωραίος Γιάννο ::icon_thumright:: ::icon_thumright:: ::icon_thumright:: 
τώρα μελετούσα τον κατάλογο της EMEK και βρήκα αρκετά ενδιαφέροντα καλούδια για τα οχήματα του Π.Σ. που έχω κατα νού
Τίτλος: Απ: Φορτηγά οχήματα σε 1/25 και 1/32 - Ενημέρωση αγοράς
Αποστολή από: Viper στις Ιανουαρίου 08, 2009, 05:36:34 μμ
βγαζει και μπατσικα :mrgreen: η εν λογω εταιρια Λαμπρο ?
Τίτλος: Απ: Φορτηγά οχήματα σε 1/25 και 1/32 - Ενημέρωση αγοράς
Αποστολή από: Lman στις Ιανουαρίου 08, 2009, 05:45:17 μμ
πάλι άτυχος είσαι  :cry:

μόνο φορτηγά  :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Φορτηγά οχήματα σε 1/25 και 1/32 - Ενημέρωση αγοράς
Αποστολή από: ramfighter στις Ιανουαρίου 08, 2009, 06:03:55 μμ
H welly βγάζει αστυνομικά αλλά δεν τα έχω δεί στην Αθήνα. Λαμπρούκοι  κοιταξτε  εδώ για octavia
 ::arrowred:: http://www.abrex.cz/en/products/params/category/13.html
Τίτλος: Απ: Φορτηγά οχήματα σε 1/25 και 1/32 - Ενημέρωση αγοράς
Αποστολή από: Lman στις Ιανουαρίου 08, 2009, 06:09:49 μμ
Γιάννο και το octavia του 2004 πάλι δεν κάνει για τα δικά μας
γιατί είναι μεταγενέστερο μοντέλο από αυτά που έχουμε πάρει
(θέλει αλλαγές  :wink: :wink: :wink: ετοιμάζω κάτι σχετικό)  ::salut::
Τίτλος: Απ: Φορτηγά οχήματα σε 1/25 και 1/32 - Ενημέρωση αγοράς
Αποστολή από: Viper στις Ιανουαρίου 08, 2009, 06:19:49 μμ
η τροχαια μας πρεπει να εχει τετοια.... ::icon_thumright::  ::arrowdown::


Spoiler (hover to show)
Τίτλος: Απ: Φορτηγά οχήματα σε 1/25 και 1/32 - Ενημέρωση αγοράς
Αποστολή από: Ni_Kos στις Ιανουαρίου 08, 2009, 06:25:17 μμ
Έχω την εντύπωση ότι από station wagon η Ε.Α έχει μόνο τα Citroen Xsara .

Χωρίς νά 'μαι 100% σίγουρος  :roll:
Τίτλος: Απ: Φορτηγά οχήματα σε 1/25 και 1/32 - Ενημέρωση αγοράς
Αποστολή από: Lman στις Ιανουαρίου 08, 2009, 06:29:54 μμ
σωστός ο Νίκος  ::salut::

αλλά έχω μία υποψία για την τροχαία εθνικών οδών ότι έχει και τα octavia


Γιάννο και το octavia του 2004 πάλι δεν κάνει για τα δικά μας
γιατί είναι μεταγενέστερο μοντέλο από αυτά που έχουμε πάρει
(θέλει αλλαγές  :wink: :wink: :wink: ετοιμάζω κάτι σχετικό)  ::salut::


τα station έχουν τα σωστά χαρακτηριστικά για τα κανονικά περιπολικά της Ε.Α. και τα οχήματα του Π.Σ. αλλά είναι sation :? :? :? :?
Τίτλος: Απ: Φορτηγά οχήματα σε 1/25 και 1/32 - Ενημέρωση αγοράς
Αποστολή από: Ni_Kos στις Ιανουαρίου 08, 2009, 06:43:02 μμ

αλλά έχω μία υποψία για την τροχαία εθνικών οδών ότι έχει και τα octavia


Λάμπρο, λόγω δουλειάς είμαι συνέχεια στους δρόμους και προσπαθώ να φέρω εικόνα κάποιου station Octavia, αλλά νομίζω ότι δεν υπάρχουν. ::dontknow::

Εξάλλου δεν θα τα κατεβάζανε και στις παρελάσεις  :?:  Προσωπικά είμαι fan όλων των ειδών station (και κάτοχος 307SW) και τα θεωρώ πιό όμορφα από τα sedan  ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: Φορτηγά οχήματα σε 1/25 και 1/32 - Ενημέρωση αγοράς
Αποστολή από: sgt-major στις Ιανουαρίου 08, 2009, 06:43:30 μμ
σωστός ο Νίκος  ::salut::

αλλά έχω μία υποψία για την τροχαία εθνικών οδών ότι έχει και τα octavia


Γιάννο και το octavia του 2004 πάλι δεν κάνει για τα δικά μας
γιατί είναι μεταγενέστερο μοντέλο από αυτά που έχουμε πάρει
(θέλει αλλαγές  :wink: :wink: :wink: ετοιμάζω κάτι σχετικό)  ::salut::


τα station έχουν τα σωστά χαρακτηριστικά για τα κανονικά περιπολικά της Ε.Α. και τα οχήματα του Π.Σ. αλλά είναι sation :? :? :? :?
Εχει!!!! Ενα τετοιο με εγραψε στην Αθηνων Πατρων για ταχυτητα
Τίτλος: Απ: Φορτηγά οχήματα σε 1/25 και 1/32 - Ενημέρωση αγοράς
Αποστολή από: Ni_Kos στις Ιανουαρίου 08, 2009, 06:48:34 μμ
Εχει!!!! Ενα τετοιο με εγραψε στην Αθηνων Πατρων για ταχυτητα

Τώρα πάω πάσο !!! Έίδες το "καλό" του να σε γράφουνε ... ξέρεις ότι η τροχαία έχει και τα station !!!  ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18::

Μάλλον πρέπει να με γράφουνε κι εμένα πιό συχνά   :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Φορτηγά οχήματα σε 1/25 και 1/32 - Ενημέρωση αγοράς
Αποστολή από: Lman στις Ιανουαρίου 08, 2009, 06:50:52 μμ
σωστός ο Νίκος  ::salut::

αλλά έχω μία υποψία για την τροχαία εθνικών οδών ότι έχει και τα octavia


Γιάννο και το octavia του 2004 πάλι δεν κάνει για τα δικά μας
γιατί είναι μεταγενέστερο μοντέλο από αυτά που έχουμε πάρει
(θέλει αλλαγές  :wink: :wink: :wink: ετοιμάζω κάτι σχετικό)  ::salut::


τα station έχουν τα σωστά χαρακτηριστικά για τα κανονικά περιπολικά της Ε.Α. και τα οχήματα του Π.Σ. αλλά είναι sation :? :? :? :?
Εχει!!!! Ενα τετοιο με εγραψε στην Αθηνων Πατρων για ταχυτητα


μήπως μετά το γράψιμο έβγαλες και φωτογρφίες  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Φορτηγά οχήματα σε 1/25 και 1/32 - Ενημέρωση αγοράς
Αποστολή από: Ni_Kos στις Ιανουαρίου 08, 2009, 06:54:44 μμ
μήπως μετά το γράψιμο έβγαλες και φωτογρφίες  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::thumbleft::

ʼν δεν το έκανες προσπάθησε να σε ξαναγράψουνε και να βγάλεις τώρα !!!!!!!!

Βέβαια μπορεί να χρειαστεί να το κάνεις κανά 2-3 φορές μέχρι να πετύχεις το station   :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Φορτηγά οχήματα σε 1/25 και 1/32 - Ενημέρωση αγοράς
Αποστολή από: George R στις Ιανουαρίου 08, 2009, 10:19:45 μμ
μήπως μετά το γράψιμο έβγαλες και φωτογρφίες  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::thumbleft::

ʼν δεν το έκανες προσπάθησε να σε ξαναγράψουνε και να βγάλεις τώρα !!!!!!!!

Βέβαια μπορεί να χρειαστεί να το κάνεις κανά 2-3 φορές μέχρι να πετύχεις το station   :mrgreen: :mrgreen:


 ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::proskino:: ::proskino:: ::proskino:: ::proskino::
Τίτλος: Απ: Φορτηγά οχήματα σε 1/25 και 1/32 - Ενημέρωση αγοράς
Αποστολή από: sgt-major στις Ιανουαρίου 09, 2009, 12:58:44 πμ
Ενταξει εγω θα τρεχω και σεις οι δυο θα μου πληρωνετε τις κλησεις
Τίτλος: Απ: Φορτηγά οχήματα σε 1/25 και 1/32 - Ενημέρωση αγοράς
Αποστολή από: Lman στις Ιανουαρίου 09, 2009, 01:03:29 πμ
Ενταξει εγω θα τρεχω και σεις οι δυο θα μου πληρωνετε τις κλησεις

αρκεί οι φωτογραφίες να αξίζουν  :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Φορτηγά οχήματα σε 1/25 και 1/32 - Ενημέρωση αγοράς
Αποστολή από: ramfighter στις Ιανουαρίου 09, 2009, 01:43:43 πμ
να αξίζουν και τα όργανα, για να λέμε χαλάλι
Spoiler (hover to show)
::love10:: ::love10:: ::love10:: ::101:: ::spam_smilie:: ::ontopic:: Να μιλήσουμε τώρα και για κανένα φορτηγό  :?:
Τίτλος: Απ: Φορτηγά οχήματα σε 1/25 και 1/32 - Ενημέρωση αγοράς
Αποστολή από: Lman στις Ιανουαρίου 09, 2009, 01:46:54 πμ
ναι βάλε το μωρό φώτο και μετά λέγε για τα φορτηγά  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Φορτηγά οχήματα σε 1/25 και 1/32 - Ενημέρωση αγοράς
Αποστολή από: Ni_Kos στις Ιανουαρίου 09, 2009, 02:11:45 πμ
 :shock: :shock: :shock:

Καλά ρε Γιάννο πλάκα μας κάνεις ... Μας πετάς τα β@&#α έξω και μετά θέλεις να μας επαναφέρεις στο topic και να μιλήσουμε για φορτηγά  :?: :?:

Τώρα είναι που ξεφύγαμε  ::love7:: ::love7:: ::love7::