
Γιάννο και το octavia του 2004 πάλι δεν κάνει για τα δικά μας
γιατί είναι μεταγενέστερο μοντέλο από αυτά που έχουμε πάρει
(θέλει αλλαγές :wink: :wink: :wink: ετοιμάζω κάτι σχετικό) ::salut::
αλλά έχω μία υποψία για την τροχαία εθνικών οδών ότι έχει και τα octavia
σωστός ο Νίκος ::salut::Εχει!!!! Ενα τετοιο με εγραψε στην Αθηνων Πατρων για ταχυτητα
αλλά έχω μία υποψία για την τροχαία εθνικών οδών ότι έχει και τα octaviaΓιάννο και το octavia του 2004 πάλι δεν κάνει για τα δικά μας
γιατί είναι μεταγενέστερο μοντέλο από αυτά που έχουμε πάρει
(θέλει αλλαγές :wink: :wink: :wink: ετοιμάζω κάτι σχετικό) ::salut::
τα station έχουν τα σωστά χαρακτηριστικά για τα κανονικά περιπολικά της Ε.Α. και τα οχήματα του Π.Σ. αλλά είναι sation :? :? :? :?
Εχει!!!! Ενα τετοιο με εγραψε στην Αθηνων Πατρων για ταχυτητα
σωστός ο Νίκος ::salut::Εχει!!!! Ενα τετοιο με εγραψε στην Αθηνων Πατρων για ταχυτητα
αλλά έχω μία υποψία για την τροχαία εθνικών οδών ότι έχει και τα octaviaΓιάννο και το octavia του 2004 πάλι δεν κάνει για τα δικά μας
γιατί είναι μεταγενέστερο μοντέλο από αυτά που έχουμε πάρει
(θέλει αλλαγές :wink: :wink: :wink: ετοιμάζω κάτι σχετικό) ::salut::
τα station έχουν τα σωστά χαρακτηριστικά για τα κανονικά περιπολικά της Ε.Α. και τα οχήματα του Π.Σ. αλλά είναι sation :? :? :? :?
μήπως μετά το γράψιμο έβγαλες και φωτογρφίες :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
μήπως μετά το γράψιμο έβγαλες και φωτογρφίες :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::thumbleft::
ʼν δεν το έκανες προσπάθησε να σε ξαναγράψουνε και να βγάλεις τώρα !!!!!!!!
Βέβαια μπορεί να χρειαστεί να το κάνεις κανά 2-3 φορές μέχρι να πετύχεις το station :mrgreen: :mrgreen:
Ενταξει εγω θα τρεχω και σεις οι δυο θα μου πληρωνετε τις κλησεις